Всичко за спирачките при VW
- neon
- Мнения: 1796
- Регистриран на: Вто 04 апр 2006 21:38
- Автомобил: S3
- Двигател: BAM
- Местоположение: София
Re: Всичко за спирачките при VW
Реално ако погледнем - нямаш спирачки, а "намалявачки"!
- Kuncavia
- A.C.A.B.
- Мнения: 3372
- Регистриран на: Чет 25 яну 2007 13:00
- Автомобил: Golf MK1 Cabrio
- Двигател: 1600 cc
- Местоположение: LZ1LFC
- Контакти:
Re: Всичко за спирачките при VW
Е как да го отпечем? Иначе си спира сравнително добре.
- aradovanov
- Мнения: 1117
- Регистриран на: Нед 20 яну 2008 1:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
Re: Всичко за спирачките при VW
И аз имам подобен проблем с ненапълно почистване на диска, на какво се дължи и как може да се оправи?
- push
- Мнения: 780
- Регистриран на: Чет 03 мар 2011 21:42
- Автомобил: mk2
- Двигател: 1.9 TD
- Местоположение: София
Re: Всичко за спирачките при VW
Сваля се апарата, взима се ремонтен комплект и му се прави пълна реставрация - най-общо казано 

- AFN_power
- Мнения: 121
- Регистриран на: Чет 23 фев 2012 23:49
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Велико Търново
Re: Всичко за спирачките при VW
Колеги моля ви кажете ми от какъв ВАГ автомобил са сложа спирачна помпа на моят голф 3 с 280мм дискове и спирачни апарати от ауди а4.Искам да има по голям дебит и да е леко твърд педала, да спира като голф 4.Моля ви колеги кажете ми от какво да взема спирачна помпа, един колега ми беше казал от ЛТ.Кажете вашите мнения 

- neon
- Мнения: 1796
- Регистриран на: Вто 04 апр 2006 21:38
- Автомобил: S3
- Двигател: BAM
- Местоположение: София
Re: Всичко за спирачките при VW
AFN_power написа:............. един колега ми беше казал от ЛТ.Кажете вашите мнения

- prokopoff
- Мнения: 205
- Регистриран на: Нед 18 фев 2007 23:54
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Благоевград
Re: Всичко за спирачките при VW
От Транспортер Т4 също става помпата, друг вариант е Ауди купе с 20в мотори, или V6. Помпата е с 4 изхода 10х1 и 25.4мм бутало
- AFN_power
- Мнения: 121
- Регистриран на: Чет 23 фев 2012 23:49
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Велико Търново
Re: Всичко за спирачките при VW
Колеги проблемът, е там че на мойта помпа захвата е малко по-различен примерно от на 90коня голф 3, болтовете и са от доло и от горе а не като на другите голфове отстрани.Днес намерих една от шаран с 25 бутало но захващането беше с болтовете отстрани а при мен са отгоре и отдоло тук удрям на дърво.....колата ми е с абс....Помогнете
Re: Всичко за спирачките при VW
liolioto написа:Да споделя един проблем със спирачките точно на голф 4. Дисковете нямат ръб и 4-те,накладките са на не повече от 4-5000км. Педалът има прекалено голям ход и всеки път усещам различно спирачно усилие.Може и така да ми се струва,но с всяко следващо спиране празния ход на педала става все по-голям и по-голям.При рязко натискане до долу на спирачния педал тогава вече спира добре колата,но не ми се струва изобщо логично всеки път да скачам върху него. Да уточня още нещо - спирачната помпа е наред,проверявана е,колата е с ЕСП,предните дискове са 312мм,предните маркучи са нови. Всеки съвет ще е добре дошъл - досега доста неща са проверявани,включително и за въздух в системата(такъв няма). Много хора ме убеждават,че това се дължало на различните апарати отпред и големите дискове,но аз не мога да приема,че при положение всичко е наред СПИРАЧНИЯ ПЕДАЛ ТРЯБВА ДА ИМА ПРАЗЕН ХОД!!!!!!
Да споделя и решението на проблема - настроихме сервото и всичко се върна както преди. Благодаря за отзивчивостта на всички!
-
- Мнения: 540
- Регистриран на: Пон 10 юли 2006 17:16
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Всичко за спирачките при VW
Аз само да споделя какво направих по отношение на спирачките на моята кола - от 256мм бях минал на 280мм преди 7-8 г и тогава разликата в спирането ми се видя доста голяма. Понеже знаех че има Сеат Купра с дискове 305х28 и 4 бутално брембо , търсих 1-2 години и разбрах че е невъзможно да се намери на нормална цена - постъпих по следния начин - задни апарати от Порше бокстер и след 1 седмично ровене в Бремо каталога за дискове , намерих подходящият диск 305х28 който е именно от Фиат Купе 20кл турбо ( ужас ) . тък като е 4х98 мм но на 12мм болтове се разпобива на 14мм и няма грижи да застане точно на главината, централният му отвор по спомен е по-малък от 57.1 и се разстъргва и там . монтажа на апарата става с преходен фланец , хубавото на Порше апарата е , че е с радиално захващане и изработката на супорта е сравнително лесна . Тъй като апарата апарата е сравнително малък , и буталцата са му малки - няма драми с мек педал , дълъг ход и т.н породени от синдрома - малка помпа/големи апарати. Спирачното усилие и хода са една идея по-малко , а спирането е доста по-прогресивно . не съм имал шанса да спирам още от висока скорост но в градски условия спирачките са супер, скоро ще споделя и тези впечатления. В момента съм със стандартните накладки Брембо износени на 50 % ( така си дойдоха с накладките ) и чисто нови дискове от Еуро07 неизвестна марка
. Хубавото на тази конверсия е че по-натам могат да се вземат хубави дискове и накладки - брембо ЕБЦ и т.н. А и разликата - диск + апарат г60 / диск 305х28 апарат Брембо - силно клони към 0 , което е най важното 


-
- Мнения: 88
- Регистриран на: Нед 23 ное 2008 23:59
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Всичко за спирачките при VW
Искам да попитам, каква е конверсията от 232 към 256 дискове за задни на Golf 4 примерно. От какво трябва да се търсят апарати и има нещо особено?
- stangero
- Мнения: 548
- Регистриран на: Чет 02 дек 2010 19:47
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: lozen
Re: Всичко за спирачките при VW
Cordoba16vt написа:Аз само да споделя какво направих по отношение на спирачките на моята кола - от 256мм бях минал на 280мм преди 7-8 г и тогава разликата в спирането ми се видя доста голяма. Понеже знаех че има Сеат Купра с дискове 305х28 и 4 бутално брембо , търсих 1-2 години и разбрах че е невъзможно да се намери на нормална цена - постъпих по следния начин - задни апарати от Порше бокстер и след 1 седмично ровене в Бремо каталога за дискове , намерих подходящият диск 305х28 който е именно от Фиат Купе 20кл турбо ( ужас ) . тък като е 4х98 мм но на 12мм болтове се разпобива на 14мм и няма грижи да застане точно на главината, централният му отвор по спомен е по-малък от 57.1 и се разстъргва и там . монтажа на апарата става с преходен фланец , хубавото на Порше апарата е , че е с радиално захващане и изработката на супорта е сравнително лесна . Тъй като апарата апарата е сравнително малък , и буталцата са му малки - няма драми с мек педал , дълъг ход и т.н породени от синдрома - малка помпа/големи апарати. Спирачното усилие и хода са една идея по-малко , а спирането е доста по-прогресивно . не съм имал шанса да спирам още от висока скорост но в градски условия спирачките са супер, скоро ще споделя и тези впечатления. В момента съм със стандартните накладки Брембо износени на 50 % ( така си дойдоха с накладките ) и чисто нови дискове от Еуро07 неизвестна марка. Хубавото на тази конверсия е че по-натам могат да се вземат хубави дискове и накладки - брембо ЕБЦ и т.н. А и разликата - диск + апарат г60 / диск 305х28 апарат Брембо - силно клони към 0 , което е най важното
и аз търсих такива повече от година даже верно няма намиране а тва дето го каза за фята е доста полезна информация







-
- Мнения: 540
- Регистриран на: Пон 10 юли 2006 17:16
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Всичко за спирачките при VW
stangero написа:
и аз търсих такива повече от година даже верно няма намиране а тва дето го каза за фята е доста полезна информация![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
да , застава почти като двойков 280мм диск 4х100 ( не бъркайте с 5х100 от тройка ) , и като офсет и като всичко . разликата в диска мисля че е само по спомен пак 2 кила , днес в дъжда спрях прогресивно от 140 , доста добре ....

Re: Всичко за спирачките при VW
Cordoba16vt написа: А и разликата - диск + апарат г60 / диск 305х28 апарат Брембо - силно клони към 0 , което е най важното
това не го разбрах..... няма разлика като спиране? ... цена?.....консумативи?....
-
- Мнения: 540
- Регистриран на: Пон 10 юли 2006 17:16
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Всичко за спирачките при VW
имах предвид тежестта,на апарат+диск - g60 диск е 5.7 кг , 305х28 е 8.2 кг , не знам точно брембото спрямо чугунения г60 апарат колко е ... разликата в спирането е задоволителна - колата ми тежи 1210 кг заредена без мен вътре и спира супер прогресивно.
не съм спирал още от 160-0 на сухо да речем за да кажа колко пъти са по-добри спирачките .
Дисковете са 100на лева и са куча марка , тъй като не знаех какво ще стане , апаратите 350-400 лв и си заслужават всеки лев ,при мен дойдоха с накладки, ама има много опции - ебц-та, паджид, брембо ... . За мен това е перфектната спирачна система за такава кола , хем да влиза и 16ка , и да спира добре. Като се поизноси всичко мисля да инвестирам в брембо диск и някаква по рейс накладка да видим какво ще се получи. А, трабват и други спирачни маркучи евентуално - метални най добре.
не съм спирал още от 160-0 на сухо да речем за да кажа колко пъти са по-добри спирачките .
Дисковете са 100на лева и са куча марка , тъй като не знаех какво ще стане , апаратите 350-400 лв и си заслужават всеки лев ,при мен дойдоха с накладки, ама има много опции - ебц-та, паджид, брембо ... . За мен това е перфектната спирачна система за такава кола , хем да влиза и 16ка , и да спира добре. Като се поизноси всичко мисля да инвестирам в брембо диск и някаква по рейс накладка да видим какво ще се получи. А, трабват и други спирачни маркучи евентуално - метални най добре.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 10 госта