Всичко за спирачките при VW

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
Потребителски аватар
neon
Мнения: 1796
Регистриран на: Вто 04 апр 2006 21:38
Автомобил: S3
Двигател: BAM
Местоположение: София

Re: Всичко за спирачките при VW

Мнениеот neon » Сря 05 юни 2013 14:24


Реално ако погледнем - нямаш спирачки, а "намалявачки"!




Потребителски аватар
Kuncavia
A.C.A.B.
Мнения: 3372
Регистриран на: Чет 25 яну 2007 13:00
Автомобил: Golf MK1 Cabrio
Двигател: 1600 cc
Местоположение: LZ1LFC
Контакти:

Re: Всичко за спирачките при VW

Мнениеот Kuncavia » Сря 05 юни 2013 15:37


Е как да го отпечем? Иначе си спира сравнително добре.


Потребителски аватар
aradovanov
Мнения: 1117
Регистриран на: Нед 20 яну 2008 1:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Re: Всичко за спирачките при VW

Мнениеот aradovanov » Сря 05 юни 2013 15:58


И аз имам подобен проблем с ненапълно почистване на диска, на какво се дължи и как може да се оправи?


Потребителски аватар
push
Мнения: 780
Регистриран на: Чет 03 мар 2011 21:42
Автомобил: mk2
Двигател: 1.9 TD
Местоположение: София

Re: Всичко за спирачките при VW

Мнениеот push » Чет 06 юни 2013 12:52


Сваля се апарата, взима се ремонтен комплект и му се прави пълна реставрация - най-общо казано :biggrin


Потребителски аватар
AFN_power
Мнения: 121
Регистриран на: Чет 23 фев 2012 23:49
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Велико Търново

Re: Всичко за спирачките при VW

Мнениеот AFN_power » Чет 06 юни 2013 18:50


Колеги моля ви кажете ми от какъв ВАГ автомобил са сложа спирачна помпа на моят голф 3 с 280мм дискове и спирачни апарати от ауди а4.Искам да има по голям дебит и да е леко твърд педала, да спира като голф 4.Моля ви колеги кажете ми от какво да взема спирачна помпа, един колега ми беше казал от ЛТ.Кажете вашите мнения :th_up


Потребителски аватар
neon
Мнения: 1796
Регистриран на: Вто 04 апр 2006 21:38
Автомобил: S3
Двигател: BAM
Местоположение: София

Re: Всичко за спирачките при VW

Мнениеот neon » Чет 06 юни 2013 23:49


AFN_power написа:............. един колега ми беше казал от ЛТ.Кажете вашите мнения :th_up

:th_up


Потребителски аватар
prokopoff
Мнения: 205
Регистриран на: Нед 18 фев 2007 23:54
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Благоевград

Re: Всичко за спирачките при VW

Мнениеот prokopoff » Пет 07 юни 2013 20:56


От Транспортер Т4 също става помпата, друг вариант е Ауди купе с 20в мотори, или V6. Помпата е с 4 изхода 10х1 и 25.4мм бутало


Потребителски аватар
AFN_power
Мнения: 121
Регистриран на: Чет 23 фев 2012 23:49
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Велико Търново

Re: Всичко за спирачките при VW

Мнениеот AFN_power » Пет 07 юни 2013 21:23


Колеги проблемът, е там че на мойта помпа захвата е малко по-различен примерно от на 90коня голф 3, болтовете и са от доло и от горе а не като на другите голфове отстрани.Днес намерих една от шаран с 25 бутало но захващането беше с болтовете отстрани а при мен са отгоре и отдоло тук удрям на дърво.....колата ми е с абс....Помогнете


liolioto
Мнения: 102
Регистриран на: Съб 11 апр 2009 17:49
Автомобил:
Двигател:

Re: Всичко за спирачките при VW

Мнениеот liolioto » Пет 14 юни 2013 15:31


liolioto написа:Да споделя един проблем със спирачките точно на голф 4. Дисковете нямат ръб и 4-те,накладките са на не повече от 4-5000км. Педалът има прекалено голям ход и всеки път усещам различно спирачно усилие.Може и така да ми се струва,но с всяко следващо спиране празния ход на педала става все по-голям и по-голям.При рязко натискане до долу на спирачния педал тогава вече спира добре колата,но не ми се струва изобщо логично всеки път да скачам върху него. Да уточня още нещо - спирачната помпа е наред,проверявана е,колата е с ЕСП,предните дискове са 312мм,предните маркучи са нови. Всеки съвет ще е добре дошъл - досега доста неща са проверявани,включително и за въздух в системата(такъв няма). Много хора ме убеждават,че това се дължало на различните апарати отпред и големите дискове,но аз не мога да приема,че при положение всичко е наред СПИРАЧНИЯ ПЕДАЛ ТРЯБВА ДА ИМА ПРАЗЕН ХОД!!!!!!


Да споделя и решението на проблема - настроихме сервото и всичко се върна както преди. Благодаря за отзивчивостта на всички!


Cordoba16vt
Мнения: 540
Регистриран на: Пон 10 юли 2006 17:16
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Всичко за спирачките при VW

Мнениеот Cordoba16vt » Сря 26 юни 2013 13:53


Аз само да споделя какво направих по отношение на спирачките на моята кола - от 256мм бях минал на 280мм преди 7-8 г и тогава разликата в спирането ми се видя доста голяма. Понеже знаех че има Сеат Купра с дискове 305х28 и 4 бутално брембо , търсих 1-2 години и разбрах че е невъзможно да се намери на нормална цена - постъпих по следния начин - задни апарати от Порше бокстер и след 1 седмично ровене в Бремо каталога за дискове , намерих подходящият диск 305х28 който е именно от Фиат Купе 20кл турбо ( ужас ) . тък като е 4х98 мм но на 12мм болтове се разпобива на 14мм и няма грижи да застане точно на главината, централният му отвор по спомен е по-малък от 57.1 и се разстъргва и там . монтажа на апарата става с преходен фланец , хубавото на Порше апарата е , че е с радиално захващане и изработката на супорта е сравнително лесна . Тъй като апарата апарата е сравнително малък , и буталцата са му малки - няма драми с мек педал , дълъг ход и т.н породени от синдрома - малка помпа/големи апарати. Спирачното усилие и хода са една идея по-малко , а спирането е доста по-прогресивно . не съм имал шанса да спирам още от висока скорост но в градски условия спирачките са супер, скоро ще споделя и тези впечатления. В момента съм със стандартните накладки Брембо износени на 50 % ( така си дойдоха с накладките ) и чисто нови дискове от Еуро07 неизвестна марка :Mr Green Fun . Хубавото на тази конверсия е че по-натам могат да се вземат хубави дискове и накладки - брембо ЕБЦ и т.н. А и разликата - диск + апарат г60 / диск 305х28 апарат Брембо - силно клони към 0 , което е най важното :beer


vladoooo
Мнения: 88
Регистриран на: Нед 23 ное 2008 23:59
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Всичко за спирачките при VW

Мнениеот vladoooo » Сря 26 юни 2013 13:58


Искам да попитам, каква е конверсията от 232 към 256 дискове за задни на Golf 4 примерно. От какво трябва да се търсят апарати и има нещо особено?


Потребителски аватар
stangero
Мнения: 548
Регистриран на: Чет 02 дек 2010 19:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: lozen

Re: Всичко за спирачките при VW

Мнениеот stangero » Сря 26 юни 2013 21:23


Cordoba16vt написа:Аз само да споделя какво направих по отношение на спирачките на моята кола - от 256мм бях минал на 280мм преди 7-8 г и тогава разликата в спирането ми се видя доста голяма. Понеже знаех че има Сеат Купра с дискове 305х28 и 4 бутално брембо , търсих 1-2 години и разбрах че е невъзможно да се намери на нормална цена - постъпих по следния начин - задни апарати от Порше бокстер и след 1 седмично ровене в Бремо каталога за дискове , намерих подходящият диск 305х28 който е именно от Фиат Купе 20кл турбо ( ужас ) . тък като е 4х98 мм но на 12мм болтове се разпобива на 14мм и няма грижи да застане точно на главината, централният му отвор по спомен е по-малък от 57.1 и се разстъргва и там . монтажа на апарата става с преходен фланец , хубавото на Порше апарата е , че е с радиално захващане и изработката на супорта е сравнително лесна . Тъй като апарата апарата е сравнително малък , и буталцата са му малки - няма драми с мек педал , дълъг ход и т.н породени от синдрома - малка помпа/големи апарати. Спирачното усилие и хода са една идея по-малко , а спирането е доста по-прогресивно . не съм имал шанса да спирам още от висока скорост но в градски условия спирачките са супер, скоро ще споделя и тези впечатления. В момента съм със стандартните накладки Брембо износени на 50 % ( така си дойдоха с накладките ) и чисто нови дискове от Еуро07 неизвестна марка :Mr Green Fun . Хубавото на тази конверсия е че по-натам могат да се вземат хубави дискове и накладки - брембо ЕБЦ и т.н. А и разликата - диск + апарат г60 / диск 305х28 апарат Брембо - силно клони към 0 , което е най важното :beer


и аз търсих такива повече от година даже верно няма намиране а тва дето го каза за фята е доста полезна информация :th_up :th_up :th_up :th_up :th_up :th_up :th_up


Cordoba16vt
Мнения: 540
Регистриран на: Пон 10 юли 2006 17:16
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Всичко за спирачките при VW

Мнениеот Cordoba16vt » Чет 27 юни 2013 8:32


stangero написа:
и аз търсих такива повече от година даже верно няма намиране а тва дето го каза за фята е доста полезна информация :th_up :th_up :th_up :th_up :th_up :th_up :th_up


да , застава почти като двойков 280мм диск 4х100 ( не бъркайте с 5х100 от тройка ) , и като офсет и като всичко . разликата в диска мисля че е само по спомен пак 2 кила , днес в дъжда спрях прогресивно от 140 , доста добре .... :beer


Bobby_
Мнения: 2260
Регистриран на: Пон 20 юни 2005 2:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Всичко за спирачките при VW

Мнениеот Bobby_ » Чет 27 юни 2013 8:43


Cordoba16vt написа: А и разликата - диск + апарат г60 / диск 305х28 апарат Брембо - силно клони към 0 , което е най важното :beer


това не го разбрах..... няма разлика като спиране? ... цена?.....консумативи?....


Cordoba16vt
Мнения: 540
Регистриран на: Пон 10 юли 2006 17:16
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Всичко за спирачките при VW

Мнениеот Cordoba16vt » Чет 27 юни 2013 9:29


имах предвид тежестта,на апарат+диск - g60 диск е 5.7 кг , 305х28 е 8.2 кг , не знам точно брембото спрямо чугунения г60 апарат колко е ... разликата в спирането е задоволителна - колата ми тежи 1210 кг заредена без мен вътре и спира супер прогресивно.

не съм спирал още от 160-0 на сухо да речем за да кажа колко пъти са по-добри спирачките .

Дисковете са 100на лева и са куча марка , тъй като не знаех какво ще стане , апаратите 350-400 лв и си заслужават всеки лев ,при мен дойдоха с накладки, ама има много опции - ебц-та, паджид, брембо ... . За мен това е перфектната спирачна система за такава кола , хем да влиза и 16ка , и да спира добре. Като се поизноси всичко мисля да инвестирам в брембо диск и някаква по рейс накладка да видим какво ще се получи. А, трабват и други спирачни маркучи евентуално - метални най добре.



Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 10 госта