не е нужно да идваме до казанлък че да го претеглим,и сам можеш да го направиш
това че на технотест са го записали толкова не значи че е верно
и под пасат 4-ка имаш предвит 1.8т ли?



Проект ААА Стара Загора : Възкресението
- pe6kata
- VW експерт
- Мнения: 3010
- Регистриран на: Чет 24 май 2007 16:49
- Автомобил: passat corrado
- Двигател: AAA и АBV turbo
- Местоположение: Елхово
Re: Проект ААА Стара Загора : Възкресението
ако са теглили мост по мост...
няма как пасат да дойде на това тегло, при това и оборудван. 1030кг е супер, крайно несериозно, Докато цифрите макар и съмнителни,досега можеше и да се приемат за достоверни, то това вече е абсурдно.
абт не прави ли само оптика???
няма как пасат да дойде на това тегло, при това и оборудван. 1030кг е супер, крайно несериозно, Докато цифрите макар и съмнителни,досега можеше и да се приемат за достоверни, то това вече е абсурдно.
абт не прави ли само оптика???
-
- Low rider
- Мнения: 5573
- Регистриран на: Сря 12 ное 2008 8:31
- Автомобил: OLD
- Двигател: OTO
- Местоположение: СТАРА ЗАГОРА
Re: Проект ААА Стара Загора : Възкресението
Според мен не е 1030 а 1300 

- bbboiko2004
- Мнения: 4295
- Регистриран на: Пон 20 фев 2006 21:19
- Автомобил: VW Polo 2f
- Двигател: 3f - 1993
Re: Проект ААА Стара Загора : Възкресението
Айде заставайте и пистата ще реши кой крив кой прав! Иначе само спамите.
-
- Мнения: 748
- Регистриран на: Пет 04 сеп 2009 22:24
- Автомобил: Audi 80 B4
- Двигател: 1994 1z
- Местоположение: Стара Загора
Re: Проект ААА Стара Загора : Възкресението
Телефонът ми е постоянно до ухото и чакам драг звън 

- neiki4a
- Мнения: 552
- Регистриран на: Чет 19 апр 2007 18:14
- Автомобил: polo 6n1
- Двигател: 1.4 16V
- Местоположение: стара загора
- Контакти:
Re: Проект ААА Стара Загора : Възкресението
shanadjiqta написа:Телефонът ми е постоянно до ухото и чакам драг звън
ми изкарвай тоя (дизел) и да те разтрелвам с френската стрела

- pe6kata
- VW експерт
- Мнения: 3010
- Регистриран на: Чет 24 май 2007 16:49
- Автомобил: passat corrado
- Двигател: AAA и АBV turbo
- Местоположение: Елхово
Re: Проект ААА Стара Загора : Възкресението
shanadjiqta написа:Телефонът ми е постоянно до ухото и чакам драг звън
мога да ти напукам шушоните, та да мирясаш малко. PG 1.8 (G60), 1990г, на 1100кг

-
- Мнения: 748
- Регистриран на: Пет 04 сеп 2009 22:24
- Автомобил: Audi 80 B4
- Двигател: 1994 1z
- Местоположение: Стара Загора
Re: Проект ААА Стара Загора : Възкресението
тва на дизела ли ше ми го пускаш
не че нещо ама от ПГ ако падна напрао да го продавам и си купувам опел
Пешка тая вечер го мерихме звяра със Самсунг Галакси на магистралата и излезе прав мамка му..в депресия съм..ще рефинансирам кредит за турбо не издържам вече
Значи някъде до 110 120 скоростомера дава с 2-3 км повече отколкото дава спътника,може да се каже че до такива скорости спокойно може да му се вярва.Но нагоре става мазалото-по показание 180 на километраж телефона даде 167
и най-тъпото-245 по километраж го даде 222-223.Ужасяващо зле.
http://vbox7.com/play:08aca966c5
Единствената светлина в тунела е,че колата дава вече сносно време 0-100.Ето за сравнение като бях още с късата кутия и старите гуми:
http://vbox7.com/play:46b151577b
и сега с по-дългата АБФ-ска кутия и новите Йокохами:
http://vbox7.com/play:095d21d66a
Ето как понякога късата кутия не е плюс


Пешка тая вечер го мерихме звяра със Самсунг Галакси на магистралата и излезе прав мамка му..в депресия съм..ще рефинансирам кредит за турбо не издържам вече


http://vbox7.com/play:08aca966c5
Единствената светлина в тунела е,че колата дава вече сносно време 0-100.Ето за сравнение като бях още с късата кутия и старите гуми:
http://vbox7.com/play:46b151577b
и сега с по-дългата АБФ-ска кутия и новите Йокохами:
http://vbox7.com/play:095d21d66a
Ето как понякога късата кутия не е плюс

- judasss
- Мнения: 1484
- Регистриран на: Пон 29 дек 2008 2:39
- Автомобил: neshto nezakonno
- Двигател: 2.9 VR6
- Местоположение: в гаража
- Контакти:
Re: Проект ААА Стара Загора : Възкресението
Аз лично държа с ПГ то да снимате видео 

- pe6kata
- VW експерт
- Мнения: 3010
- Регистриран на: Чет 24 май 2007 16:49
- Автомобил: passat corrado
- Двигател: AAA и АBV turbo
- Местоположение: Елхово
Re: Проект ААА Стара Загора : Възкресението
Не е зле, аз ти и написах колко може реално да се очаква топ спийда.
А колко лъжат скоростомеруте, не е истина... При теб пак е културно. Като чуя как 1.8моно подминава 220 на газ или абф с над 240..
Кутията ти е къса за топ спийд. Ако видиш кривата на въртящия момент в диапазона от обороти, ще разбереш защо. Да не забравяме и че говорим за мотор със 174, а не със 274 коня все пак
На моя вр, макар и на 1500кг и то комби макса ми беше около 233-235. Но имаше леки модове по мотора и кутията, такива, че при максимална, мотора върви на 5-та с около 5800 об/мин.
Ако се пуснем с ПГ-то,явно ще трябва да ставаш опелджия. Не се бутай на коли на принудително пълнене, че много бой ще ядеш.
А колко лъжат скоростомеруте, не е истина... При теб пак е културно. Като чуя как 1.8моно подминава 220 на газ или абф с над 240..
Кутията ти е къса за топ спийд. Ако видиш кривата на въртящия момент в диапазона от обороти, ще разбереш защо. Да не забравяме и че говорим за мотор със 174, а не със 274 коня все пак
На моя вр, макар и на 1500кг и то комби макса ми беше около 233-235. Но имаше леки модове по мотора и кутията, такива, че при максимална, мотора върви на 5-та с около 5800 об/мин.
Ако се пуснем с ПГ-то,явно ще трябва да ставаш опелджия. Не се бутай на коли на принудително пълнене, че много бой ще ядеш.
-
- Low rider
- Мнения: 5573
- Регистриран на: Сря 12 ное 2008 8:31
- Автомобил: OLD
- Двигател: OTO
- Местоположение: СТАРА ЗАГОРА
Re: Проект ААА Стара Загора : Възкресението
Той Теодор е за спорта
Не го боли много и да пада 


-
- Мнения: 402
- Регистриран на: Сря 23 юни 2010 15:43
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: постоянно...
Re: Проект ААА Стара Загора : Възкресението
shanadjiqta написа:тва на дизела ли ше ми го пускашне че нещо ама от ПГ ако падна напрао да го продавам и си купувам опел
![]()
Пешка тая вечер го мерихме звяра със Самсунг Галакси на магистралата и излезе прав мамка му..в депресия съм..ще рефинансирам кредит за турбо не издържам вечеЗначи някъде до 110 120 скоростомера дава с 2-3 км повече отколкото дава спътника,може да се каже че до такива скорости спокойно може да му се вярва.Но нагоре става мазалото-по показание 180 на километраж телефона даде 167
и най-тъпото-245 по километраж го даде 222-223.Ужасяващо зле.
http://vbox7.com/play:08aca966c5
Единствената светлина в тунела е,че колата дава вече сносно време 0-100.Ето за сравнение като бях още с късата кутия и старите гуми:
http://vbox7.com/play:46b151577b
и сега с по-дългата АБФ-ска кутия и новите Йокохами:
http://vbox7.com/play:095d21d66a
Ето как понякога късата кутия не е плюс
Аууу батка Голфето върви зверски вече


-
- Мнения: 748
- Регистриран на: Пет 04 сеп 2009 22:24
- Автомобил: Audi 80 B4
- Двигател: 1994 1z
- Местоположение: Стара Загора
Re: Проект ААА Стара Загора : Възкресението
доволен съм вече,5,9-6 сек до 100 по съм съгласен..преди кво беше
Пешка,тва ПГ предполагам е с турбина и нещата там стават сериозни,нали преди да взема ВР-а точно натам се бях насочил
аз ти говоря ако е сток че няма шанс


Re: Проект ААА Стара Загора : Възкресението
И "PG" с компресор в добро състояние с леки доработки (малка шайба и чип) може да те разтрепери
Един приятел има много "читаво" г60 което дори сега със заводската шайба върви на утрепия а с малка 68мм не ми се мисли
Аз също карам ВР6 и то много запазен но съвсем чесно си признавам ,че бившия ми мотор Г60 вървеше повече
С Г60-то съм правил скорости каквито вр-а не може и да мечтае в атмосферен вариант, 260км/ч не му представляваха проблем и при това ги правеше много бързо
Освен всичко друго Г60-то беше с някаква дълга кутия 2-ра 110 3-та 185 4-та 225 5-та 260 на 6200 об/мин

Един приятел има много "читаво" г60 което дори сега със заводската шайба върви на утрепия а с малка 68мм не ми се мисли

Аз също карам ВР6 и то много запазен но съвсем чесно си признавам ,че бившия ми мотор Г60 вървеше повече

С Г60-то съм правил скорости каквито вр-а не може и да мечтае в атмосферен вариант, 260км/ч не му представляваха проблем и при това ги правеше много бързо

Освен всичко друго Г60-то беше с някаква дълга кутия 2-ра 110 3-та 185 4-та 225 5-та 260 на 6200 об/мин
- pe6kata
- VW експерт
- Мнения: 3010
- Регистриран на: Чет 24 май 2007 16:49
- Автомобил: passat corrado
- Двигател: AAA и АBV turbo
- Местоположение: Елхово
Re: Проект ААА Стара Загора : Възкресението
G60 написа:..Освен всичко друго Г60-то беше с някаква дълга кутия 2-ра 110 3-та 185 4-та 225 5-та 260 на 6200 об/мин
кутия от тди с диф 3.15, като 5-та предавка най-вероятно е била 0.836

често срещана комбнация, особено я обичат немците на коли с принудително пълнене
няма предавка и диф от 02а кутия, които да могат да ти дадат 185км/ч на 3-та при 6200об/мин, виж ако го въртиш на 7000 става. Говорим за нормални като размер гуми.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 7 госта