Принудително Вентилаторно... - Next Level - Стр.21

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
Cordoba16vt
Мнения: 540
Регистриран на: Пон 10 юли 2006 17:16
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Cordoba16vt » Вто 13 май 2008 9:20


:drunk




Потребителски аватар
musura
Сър
Мнения: 7129
Регистриран на: Пон 28 мар 2005 21:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Голям Поровец

Мнениеот musura » Сря 14 май 2008 12:54


Колеги, днес боднах едно "плазмено запалване" и ефекта е осезаем, поне на моята кола... Лично аз очаквах или никаква промяна, или да е към по-зле... Обаче в момента в ниските има повече въртящ момент и чувствително по-бързо качва оборотите ;) хем съм с 95 в момента...


Потребителски аватар
Vizor
Изгубена душа
Мнения: 12509
Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
Автомобил: Subaru Forester XT
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Vizor » Сря 14 май 2008 12:57


musura написа:...хем съм с 95 в момента...


ПРЕСТЪПНИК !

П.П. оправи ли се това с бензина ? има ли детонации сега ?


Потребителски аватар
musura
Сър
Мнения: 7129
Регистриран на: Пон 28 мар 2005 21:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Голям Поровец

Мнениеот musura » Сря 14 май 2008 13:02


Ами аз не съм сигурен, че са детонации... защото се чуват само на телефона... може да е някакво изгаряне в колекторите, ама не знам, ще направя едно клипче сега с плазмата, да видя дали се чува нещо. Въпреки, че с 95 би трябвало да си има и дори всичко да е ок по колата, нали все пак е смятана за мин.98 ;)

А иначе сложих 95 понеже ще пътувам и разлика от 30 ст. на литър ми се видя много, при положение, че няма да се ръчкам, а ще карам кротичко ;)


Потребителски аватар
Vizor
Изгубена душа
Мнения: 12509
Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
Автомобил: Subaru Forester XT
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Vizor » Сря 14 май 2008 13:46


Да видим какъв е ефекта че ми е интересно и какви пари ти излезе точно и как е философията с монтажа


Потребителски аватар
dimitarpetrov
Мнения: 794
Регистриран на: Сря 21 юни 2006 14:05
Автомобил: HONDA CR-V 2003
Двигател: K20 i-VTEC - 150 hp
Местоположение: София / Зверино

Мнениеот dimitarpetrov » Сря 14 май 2008 13:47


musura написа:Колеги, днес боднах едно "плазмено запалване" и ефекта е осезаем, поне на моята кола.... Обаче в момента в ниските има повече въртящ момент и чувствително по-бързо качва оборотите ...

Аз не бързах да споделям субективните наблюдения (знаеш че обичам точните резултати от измервателни уреди :D ), но и при мен е така - "тегли" осезаемо по-добре и се развърта сякаш по-бързо. А и мотора работи по-тихо. Единствено от време на време сякаш "кихва". Може да от горящите нагари по пътя, не знам.
от колегата neon ли го взе? Бъчварово ли е?


Потребителски аватар
musura
Сър
Мнения: 7129
Регистриран на: Пон 28 мар 2005 21:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Голям Поровец

Мнениеот musura » Сря 14 май 2008 22:06


dimitarpetrov написа:от колегата neon ли го взе? Бъчварово ли е?


Да, от него и мисля, че е Бъчварово (поне като гледам картинките в нет-а са 1:1)

Не ми остана време да снимам днес, но така или иначе другата седмица 23-25.05 ще има апаратура и ще се пусна едно официално време на 402 м. и тогава ще се разбере има ли ефект или няма :wink:

Монтажа е сравнително прост (пак благодарение на neon - предварителната подготовка на кабелите беше от него) - свързват се 3-4 жици и всичко е ОК.


Потребителски аватар
lyubobg
Мнения: 2514
Регистриран на: Пон 21 юни 2004 8:53
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот lyubobg » Съб 17 май 2008 13:38


dimitarpetrov написа:....


Колега - може ли да качиш снимки да видя монтажа,обезкостяването и лепенето на кабелите :) ?


Потребителски аватар
dimitarpetrov
Мнения: 794
Регистриран на: Сря 21 юни 2006 14:05
Автомобил: HONDA CR-V 2003
Двигател: K20 i-VTEC - 150 hp
Местоположение: София / Зверино

Мнениеот dimitarpetrov » Нед 18 май 2008 17:11


lyubobg написа:
dimitarpetrov написа:....


Колега - може ли да качиш снимки да видя монтажа,обезкостяването и лепенето на кабелите :) ?


Малко се забавих, но - ето снимките:
Това е общият изглед:

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Това е защштншят 5-ти диод на централният кабел - да не връща искра към бубината

Изображение

Ами това е, всички диоди са в собствени кварцови тръбички и с отделен термосвиваем щлаух преди да се комплектоват с кабелите на свещите, Имаше и метални щитове на лулите но се махат


Потребителски аватар
lyubobg
Мнения: 2514
Регистриран на: Пон 21 юни 2004 8:53
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот lyubobg » Нед 18 май 2008 18:06


Мерси супер си :wink:
Ако можеш виж на някое супер тъмно място - примерно гараж без осветление дали имаш дискотека от искри.

В моята плазма навремето от самия кабел високоволтов изскачаха искри
а той беше чисто нов сложен точно за плазмата :cry:


Потребителски аватар
dimitarpetrov
Мнения: 794
Регистриран на: Сря 21 юни 2006 14:05
Автомобил: HONDA CR-V 2003
Двигател: K20 i-VTEC - 150 hp
Местоположение: София / Зверино

Мнениеот dimitarpetrov » Нед 18 май 2008 20:30


Ще проверя.
Единственото, което забелязвам като странност зе момента е це ако на 4-та или 5-та предавка съм под 2000 об/мин колата придърпва от време на време. То май по-добре така, щото с моята стокова ск. кутия карам колата все едно е дизел - на 5-та с 50-60- км/ч и поема кучето! :lol:
Шегата на страна - отворен съм за мнения от какво може да е...
И все още очаквам хората, които предложиха помощ със студените турбини да се свържат с мен за да продължа проекта!


Потребителски аватар
lyubobg
Мнения: 2514
Регистриран на: Пон 21 юни 2004 8:53
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот lyubobg » Нед 18 май 2008 20:35


dimitarpetrov написа:Ще проверя.
Единственото, което забелязвам като странност зе момента е це ако на 4-та или 5-та предавка съм под 2000 об/мин колата придърпва от време на време. То май по-добре така, щото с моята стокова ск. кутия карам колата все едно е дизел - на 5-та с 50-60- км/ч и поема кучето! :lol:
Шегата на страна - отворен съм за мнения от какво може да е...
И все още очаквам хората, които предложиха помощ със студените турбини да се свържат с мен за да продължа проекта!


Моето мнение за придърпването е прискачането на искра през тези кабели - тиа кърпежи не са достататъчна изолация, а и кабелите са много близо един до друг с тези свински опашки.
На 11-ката го има същия проблем - казвам от опит :)
И забелязах че има пластмасови разделителчета - нещо като мини касетка - на него се нанизват 4-те кабела и така им се гарантира разстояние от поне 1см един от друг.


Потребителски аватар
dimitarpetrov
Мнения: 794
Регистриран на: Сря 21 юни 2006 14:05
Автомобил: HONDA CR-V 2003
Двигател: K20 i-VTEC - 150 hp
Местоположение: София / Зверино

Мнениеот dimitarpetrov » Чет 22 май 2008 8:08


Да Ъп-на:
Наредих раздалечители м-у кабелите и сякаш се оправи, явно наистина енертията, която се напомпва към свеща е доста, щом се прихваща от съседните кабели.
Мусурски, имаш ли резултати от измервателни прибори вече?
Относно основният проект в темата - все още съм в очакване на донори на стара голяма студена турбина (може и от някакво камионче - няма проблем) с лагерното тяло и оста. Може и с разбити втулки, няма значение - аз ще слагам капсуловани високо оборотни лагери тъй или иначе


Потребителски аватар
lyubobg
Мнения: 2514
Регистриран на: Пон 21 юни 2004 8:53
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот lyubobg » Чет 22 май 2008 12:25


dimitarpetrov - направи сега и теста на тъмно - защото може искрата да не отива в друг цилиндър, ами в блока на двигателя например от време на време и да губиш също малко мощност :?


Потребителски аватар
dimitarpetrov
Мнения: 794
Регистриран на: Сря 21 юни 2006 14:05
Автомобил: HONDA CR-V 2003
Двигател: K20 i-VTEC - 150 hp
Местоположение: София / Зверино

Мнениеот dimitarpetrov » Вто 27 май 2008 12:46


Малко Ъп:
http://www.z-engineering.com/Kompressoren.htm
Ето тове ми е супер интересно - има снимки - точно такова ми се върти в главата като идея!
Само дето сайта е на немски...
Моля някой с Немски език да преведе с 2 думи какво пише за модела им ZR 1, освен че се развърта до 38 000 об/мин, че е за мотори от 1300 до 2800 сс и че макс. налягане е 0.4 бара. Интересува ме повече вида на лагерите и т.н. тенически характеристики.
Благодаря предварително!
ПП още чакам някой с "излишна" турбина да ме "замери" с нея :D



Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 24 госта