
Принудително Вентилаторно... - Next Level - Стр.21
-
- Мнения: 540
- Регистриран на: Пон 10 юли 2006 17:16
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
- musura
- Сър
- Мнения: 7129
- Регистриран на: Пон 28 мар 2005 21:01
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Голям Поровец
Ами аз не съм сигурен, че са детонации... защото се чуват само на телефона... може да е някакво изгаряне в колекторите, ама не знам, ще направя едно клипче сега с плазмата, да видя дали се чува нещо. Въпреки, че с 95 би трябвало да си има и дори всичко да е ок по колата, нали все пак е смятана за мин.98
А иначе сложих 95 понеже ще пътувам и разлика от 30 ст. на литър ми се видя много, при положение, че няма да се ръчкам, а ще карам кротичко

А иначе сложих 95 понеже ще пътувам и разлика от 30 ст. на литър ми се видя много, при положение, че няма да се ръчкам, а ще карам кротичко

- dimitarpetrov
- Мнения: 794
- Регистриран на: Сря 21 юни 2006 14:05
- Автомобил: HONDA CR-V 2003
- Двигател: K20 i-VTEC - 150 hp
- Местоположение: София / Зверино
musura написа:Колеги, днес боднах едно "плазмено запалване" и ефекта е осезаем, поне на моята кола.... Обаче в момента в ниските има повече въртящ момент и чувствително по-бързо качва оборотите ...
Аз не бързах да споделям субективните наблюдения (знаеш че обичам точните резултати от измервателни уреди

от колегата neon ли го взе? Бъчварово ли е?
- musura
- Сър
- Мнения: 7129
- Регистриран на: Пон 28 мар 2005 21:01
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Голям Поровец
dimitarpetrov написа:от колегата neon ли го взе? Бъчварово ли е?
Да, от него и мисля, че е Бъчварово (поне като гледам картинките в нет-а са 1:1)
Не ми остана време да снимам днес, но така или иначе другата седмица 23-25.05 ще има апаратура и ще се пусна едно официално време на 402 м. и тогава ще се разбере има ли ефект или няма

Монтажа е сравнително прост (пак благодарение на neon - предварителната подготовка на кабелите беше от него) - свързват се 3-4 жици и всичко е ОК.
- dimitarpetrov
- Мнения: 794
- Регистриран на: Сря 21 юни 2006 14:05
- Автомобил: HONDA CR-V 2003
- Двигател: K20 i-VTEC - 150 hp
- Местоположение: София / Зверино
lyubobg написа:dimitarpetrov написа:....
Колега - може ли да качиш снимки да видя монтажа,обезкостяването и лепенето на кабелите?
Малко се забавих, но - ето снимките:
Това е общият изглед:





Това е защштншят 5-ти диод на централният кабел - да не връща искра към бубината

Ами това е, всички диоди са в собствени кварцови тръбички и с отделен термосвиваем щлаух преди да се комплектоват с кабелите на свещите, Имаше и метални щитове на лулите но се махат
- dimitarpetrov
- Мнения: 794
- Регистриран на: Сря 21 юни 2006 14:05
- Автомобил: HONDA CR-V 2003
- Двигател: K20 i-VTEC - 150 hp
- Местоположение: София / Зверино
Ще проверя.
Единственото, което забелязвам като странност зе момента е це ако на 4-та или 5-та предавка съм под 2000 об/мин колата придърпва от време на време. То май по-добре така, щото с моята стокова ск. кутия карам колата все едно е дизел - на 5-та с 50-60- км/ч и поема кучето!
Шегата на страна - отворен съм за мнения от какво може да е...
И все още очаквам хората, които предложиха помощ със студените турбини да се свържат с мен за да продължа проекта!
Единственото, което забелязвам като странност зе момента е це ако на 4-та или 5-та предавка съм под 2000 об/мин колата придърпва от време на време. То май по-добре така, щото с моята стокова ск. кутия карам колата все едно е дизел - на 5-та с 50-60- км/ч и поема кучето!

Шегата на страна - отворен съм за мнения от какво може да е...
И все още очаквам хората, които предложиха помощ със студените турбини да се свържат с мен за да продължа проекта!
- lyubobg
- Мнения: 2514
- Регистриран на: Пон 21 юни 2004 8:53
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
dimitarpetrov написа:Ще проверя.
Единственото, което забелязвам като странност зе момента е це ако на 4-та или 5-та предавка съм под 2000 об/мин колата придърпва от време на време. То май по-добре така, щото с моята стокова ск. кутия карам колата все едно е дизел - на 5-та с 50-60- км/ч и поема кучето!![]()
Шегата на страна - отворен съм за мнения от какво може да е...
И все още очаквам хората, които предложиха помощ със студените турбини да се свържат с мен за да продължа проекта!
Моето мнение за придърпването е прискачането на искра през тези кабели - тиа кърпежи не са достататъчна изолация, а и кабелите са много близо един до друг с тези свински опашки.
На 11-ката го има същия проблем - казвам от опит

И забелязах че има пластмасови разделителчета - нещо като мини касетка - на него се нанизват 4-те кабела и така им се гарантира разстояние от поне 1см един от друг.
- dimitarpetrov
- Мнения: 794
- Регистриран на: Сря 21 юни 2006 14:05
- Автомобил: HONDA CR-V 2003
- Двигател: K20 i-VTEC - 150 hp
- Местоположение: София / Зверино
Да Ъп-на:
Наредих раздалечители м-у кабелите и сякаш се оправи, явно наистина енертията, която се напомпва към свеща е доста, щом се прихваща от съседните кабели.
Мусурски, имаш ли резултати от измервателни прибори вече?
Относно основният проект в темата - все още съм в очакване на донори на стара голяма студена турбина (може и от някакво камионче - няма проблем) с лагерното тяло и оста. Може и с разбити втулки, няма значение - аз ще слагам капсуловани високо оборотни лагери тъй или иначе
Наредих раздалечители м-у кабелите и сякаш се оправи, явно наистина енертията, която се напомпва към свеща е доста, щом се прихваща от съседните кабели.
Мусурски, имаш ли резултати от измервателни прибори вече?
Относно основният проект в темата - все още съм в очакване на донори на стара голяма студена турбина (може и от някакво камионче - няма проблем) с лагерното тяло и оста. Може и с разбити втулки, няма значение - аз ще слагам капсуловани високо оборотни лагери тъй или иначе
- dimitarpetrov
- Мнения: 794
- Регистриран на: Сря 21 юни 2006 14:05
- Автомобил: HONDA CR-V 2003
- Двигател: K20 i-VTEC - 150 hp
- Местоположение: София / Зверино
Малко Ъп:
http://www.z-engineering.com/Kompressoren.htm
Ето тове ми е супер интересно - има снимки - точно такова ми се върти в главата като идея!
Само дето сайта е на немски...
Моля някой с Немски език да преведе с 2 думи какво пише за модела им ZR 1, освен че се развърта до 38 000 об/мин, че е за мотори от 1300 до 2800 сс и че макс. налягане е 0.4 бара. Интересува ме повече вида на лагерите и т.н. тенически характеристики.
Благодаря предварително!
ПП още чакам някой с "излишна" турбина да ме "замери" с нея
http://www.z-engineering.com/Kompressoren.htm
Ето тове ми е супер интересно - има снимки - точно такова ми се върти в главата като идея!
Само дето сайта е на немски...
Моля някой с Немски език да преведе с 2 думи какво пише за модела им ZR 1, освен че се развърта до 38 000 об/мин, че е за мотори от 1300 до 2800 сс и че макс. налягане е 0.4 бара. Интересува ме повече вида на лагерите и т.н. тенически характеристики.
Благодаря предварително!
ПП още чакам някой с "излишна" турбина да ме "замери" с нея

Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 24 госта