
Моят Голф Рали
- Vizor
- Изгубена душа
- Мнения: 12509
- Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
- Автомобил: Subaru Forester XT
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Моят Голф Рали
Хубаво, че Нико ми чете мислите какво искам да кажа 

- dani90
- Мнения: 307
- Регистриран на: Пон 03 май 2010 18:39
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Моят Голф Рали
страхотна кола , виждал съм на на живо няколко пъти , но наистина ще има разочаровани ако се качи на диното в овърдрайв или хеед 

Re: Моят Голф Рали
dani90 написа:.....................................но наистина ще има разочаровани ако се качи на диното в овърдрайв или хеед
Не мисля така .
Последна промяна от yms на Нед 10 апр 2011 10:55, променено общо 1 път.
-
- Мнения: 57
- Регистриран на: Пет 01 яну 2010 18:15
- Автомобил: vw corrado
- Двигател: 9a turbo 93
- Местоположение: bratcigovo
Re: Моят Голф Рали
колата е звяр стига сте критикували
-
- Low rider
- Мнения: 5568
- Регистриран на: Сря 12 ное 2008 8:31
- Автомобил: OLD
- Двигател: OTO
- Местоположение: СТАРА ЗАГОРА
Re: Моят Голф Рали
ЗВЯР
Меко казано 


Re: Моят Голф Рали
Към направеното да добавя - отдолу е с цяла генерация 76 мм с две гърнета , окачването е сменено , регулировката на ходовата част е друга . Колата се движи в момента по съвсем различен начин . По - стабилна , по - управляема .
Остава да се реши проблема със скоростомера - трябва датчик за АБС на задното колело .
Да се отстрани теч от хидравликата на волана .
Да се намерят полу - сликове , за да се кара на 2 бара .
Остава да се реши проблема със скоростомера - трябва датчик за АБС на задното колело .
Да се отстрани теч от хидравликата на волана .
Да се намерят полу - сликове , за да се кара на 2 бара .
Последна промяна от yms на Нед 10 апр 2011 14:08, променено общо 1 път.
- Golf_maniac
- Мнения: 151
- Регистриран на: Чет 27 юли 2006 15:14
- Автомобил: BMW 530i
- Двигател: V8
- Местоположение: Варна
Re: Моят Голф Рали
dani90 написа:страхотна кола , виждал съм на на живо няколко пъти , но наистина ще има разочаровани ако се качи на диното в овърдрайв или хеед
Разочаровани няма как да има, щом собственикът е доволен

Поздравления за колегата и само да го радва новата Емоция!
Въпрос: няма ли да минеш на по-големи апарати/дискове? (от 280+ трудно се спира

- dani90
- Мнения: 307
- Регистриран на: Пон 03 май 2010 18:39
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Моят Голф Рали
yms , възхищавам ти се на колата съвсем искрено , но от тези 560 коня , ако качих колата в хеед или овърдрайв може на 500 да паднеш.
с какво окачване ти е колата ?
с какво окачване ти е колата ?
- safet_d
- Мнения: 210
- Регистриран на: Съб 28 юни 2008 8:43
- Автомобил: Golf 2
- Двигател: EZ 1989
- Местоположение: Рудозем/Пловдив
Re: Моят Голф Рали
До скоро и 500 май не бяха малко, но както и да е
Адмирации за ралито колега

Адмирации за ралито колега

- kriso_g
- Мнения: 1636
- Регистриран на: Вто 09 юни 2009 13:03
- Автомобил: MK4 1.8T
- Двигател: AUM
- Местоположение: Рудозем
Re: Моят Голф Рали
Аз нямам какво да кажа..освен,че си мечтая за една такава
Кога ще видим клип и малко снимки

Кога ще видим клип и малко снимки

Re: Моят Голф Рали
dani90 написа:yms , възхищавам ти се на колата съвсем искрено , но от тези 560 коня , ако качих колата в хеед или овърдрайв може на 500 да паднеш.
с какво окачване ти е колата ?
Доверете ми се на мен поне.Колата върви брутално





Re: Моят Голф Рали
Е, в DragPower сте се доказали, мисля че за това спор няма. И все пак мисля, че все още има аспекти в колата по които да се помисли още
Собственика си знае най-добре 


- dani90
- Мнения: 307
- Регистриран на: Пон 03 май 2010 18:39
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Моят Голф Рали
irazer написа:dani90 написа:yms , възхищавам ти се на колата съвсем искрено , но от тези 560 коня , ако качих колата в хеед или овърдрайв може на 500 да паднеш.
с какво окачване ти е колата ?
Доверете ми се на мен поне.Колата върви бруталноТова за дината е изтъркана тема
На дайнапака в проспийд се работи най-добре и прецизно,за профи настройка няма аналог.Сърцето на моя голф вече радва Явката
възможно най-добрия собственик в БГ
![]()
и за миг не съм се съмнявал в способностите Ви , дори скоро време трябва да мина през вас за да обмислим един вариянт за моита кола.
- paco
- Мнения: 1817
- Регистриран на: Сря 09 юни 2004 15:56
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Моят Голф Рали
Стига сте дъвкали диното ве...колата не е ходила там да се доказва а за да се довърши мапването. Я тез дето семкуват да се пробват да мапват 2бара кола на пътя
Силно се съмнявам гащите да удържат прешъра
РАСО


РАСО
Re: Моят Голф Рали
Явно има неразбиране , може би по моя вина .
Целта на колата никога не е била рекорд за мощност , управляемост за писта , дрифт , оптичен - външен , вътрешен тунинг ........
Целта на колата е само и единствено ускорение по права линия . Това искам от нея .
Най - големият бонус е запазването на външният и вид , което като я загледам в детайли , е коствало невероятни усилия . Мен лично ме радваше и като Г60 , и като Г60Т , и като 1.8Т . Сега ме радва още повече . Както казва Мечо Пух - " Колкото повече , толкова повече " . Сега е ВР6Т .
Ако все пак някой се чувства разочарован - има графики от това дино на други автомобили , теглото им , времената им . Мога да се сравнят с графиката , теглото на тази . Ако вероятно 10 секунден ( това е мнение на Dragpower ) " стрийт " Голф е разочарование ......
Понеже имаше въпрос - двигателят е 12V на бензин от бензиностанцията , като графиката .
За окачването - отпред Raceland - с други опори , отзад мисля Кони .
За довършване - освен спирачна система , която " умаля " и боядисване - не се сещам друго .
Целта на колата никога не е била рекорд за мощност , управляемост за писта , дрифт , оптичен - външен , вътрешен тунинг ........
Целта на колата е само и единствено ускорение по права линия . Това искам от нея .
Най - големият бонус е запазването на външният и вид , което като я загледам в детайли , е коствало невероятни усилия . Мен лично ме радваше и като Г60 , и като Г60Т , и като 1.8Т . Сега ме радва още повече . Както казва Мечо Пух - " Колкото повече , толкова повече " . Сега е ВР6Т .
Ако все пак някой се чувства разочарован - има графики от това дино на други автомобили , теглото им , времената им . Мога да се сравнят с графиката , теглото на тази . Ако вероятно 10 секунден ( това е мнение на Dragpower ) " стрийт " Голф е разочарование ......
Понеже имаше въпрос - двигателят е 12V на бензин от бензиностанцията , като графиката .
За окачването - отпред Raceland - с други опори , отзад мисля Кони .
За довършване - освен спирачна система , която " умаля " и боядисване - не се сещам друго .
Последна промяна от yms на Пон 11 апр 2011 17:11, променено общо 6 пъти.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 26 госта