Моят Голф Рали

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
Потребителски аватар
Vizor
Изгубена душа
Мнения: 12509
Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
Автомобил: Subaru Forester XT
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Моят Голф Рали

Мнениеот Vizor » Съб 09 апр 2011 14:01


Хубаво, че Нико ми чете мислите какво искам да кажа mhihi




Потребителски аватар
dani90
Мнения: 307
Регистриран на: Пон 03 май 2010 18:39
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Моят Голф Рали

Мнениеот dani90 » Съб 09 апр 2011 15:08


страхотна кола , виждал съм на на живо няколко пъти , но наистина ще има разочаровани ако се качи на диното в овърдрайв или хеед :)


Потребителски аватар
yms
Мнения: 303
Регистриран на: Чет 19 яну 2006 15:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Re: Моят Голф Рали

Мнениеот yms » Съб 09 апр 2011 16:28


dani90 написа:.....................................но наистина ще има разочаровани ако се качи на диното в овърдрайв или хеед :)

Не мисля така .

Последна промяна от yms на Нед 10 апр 2011 10:55, променено общо 1 път.


mimo_85
Мнения: 57
Регистриран на: Пет 01 яну 2010 18:15
Автомобил: vw corrado
Двигател: 9a turbo 93
Местоположение: bratcigovo

Re: Моят Голф Рали

Мнениеот mimo_85 » Съб 09 апр 2011 22:09


колата е звяр стига сте критикували


golfmk1
Low rider
Мнения: 5568
Регистриран на: Сря 12 ное 2008 8:31
Автомобил: OLD
Двигател: OTO
Местоположение: СТАРА ЗАГОРА

Re: Моят Голф Рали

Мнениеот golfmk1 » Нед 10 апр 2011 9:59


ЗВЯР scare Меко казано mhihi


Потребителски аватар
yms
Мнения: 303
Регистриран на: Чет 19 яну 2006 15:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Re: Моят Голф Рали

Мнениеот yms » Нед 10 апр 2011 11:24


Към направеното да добавя - отдолу е с цяла генерация 76 мм с две гърнета , окачването е сменено , регулировката на ходовата част е друга . Колата се движи в момента по съвсем различен начин . По - стабилна , по - управляема .
Остава да се реши проблема със скоростомера - трябва датчик за АБС на задното колело .
Да се отстрани теч от хидравликата на волана .
Да се намерят полу - сликове , за да се кара на 2 бара .

Последна промяна от yms на Нед 10 апр 2011 14:08, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
Golf_maniac
Мнения: 151
Регистриран на: Чет 27 юли 2006 15:14
Автомобил: BMW 530i
Двигател: V8
Местоположение: Варна

Re: Моят Голф Рали

Мнениеот Golf_maniac » Нед 10 апр 2011 13:17


dani90 написа:страхотна кола , виждал съм на на живо няколко пъти , но наистина ще има разочаровани ако се качи на диното в овърдрайв или хеед :)

Разочаровани няма как да има, щом собственикът е доволен :да:


Поздравления за колегата и само да го радва новата Емоция!

Въпрос: няма ли да минеш на по-големи апарати/дискове? (от 280+ трудно се спира mhihi )


Потребителски аватар
dani90
Мнения: 307
Регистриран на: Пон 03 май 2010 18:39
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Моят Голф Рали

Мнениеот dani90 » Нед 10 апр 2011 20:08


yms , възхищавам ти се на колата съвсем искрено , но от тези 560 коня , ако качих колата в хеед или овърдрайв може на 500 да паднеш.

с какво окачване ти е колата ?


Потребителски аватар
safet_d
Мнения: 210
Регистриран на: Съб 28 юни 2008 8:43
Автомобил: Golf 2
Двигател: EZ 1989
Местоположение: Рудозем/Пловдив

Re: Моят Голф Рали

Мнениеот safet_d » Нед 10 апр 2011 20:35


До скоро и 500 май не бяха малко, но както и да е :Mr Green Fun
Адмирации за ралито колега :bowdown


Потребителски аватар
kriso_g
Мнения: 1636
Регистриран на: Вто 09 юни 2009 13:03
Автомобил: MK4 1.8T
Двигател: AUM
Местоположение: Рудозем

Re: Моят Голф Рали

Мнениеот kriso_g » Нед 10 апр 2011 20:40


Аз нямам какво да кажа..освен,че си мечтая за една такава :lady_love:
Кога ще видим клип и малко снимки :twisted:


irazer
Мнения: 4
Регистриран на: Пон 23 авг 2010 22:38
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: sofia

Re: Моят Голф Рали

Мнениеот irazer » Нед 10 апр 2011 22:07


dani90 написа:yms , възхищавам ти се на колата съвсем искрено , но от тези 560 коня , ако качих колата в хеед или овърдрайв може на 500 да паднеш.

с какво окачване ти е колата ?

Доверете ми се на мен поне.Колата върви брутално :D Това за дината е изтъркана тема :wink: На дайнапака в проспийд се работи най-добре и прецизно,за профи настройка няма аналог.Сърцето на моя голф вече радва Явката :D възможно най-добрия собственик в БГ :D :wink:


Потребителски аватар
vr_mk2
Мнения: 139
Регистриран на: Сря 07 апр 2010 7:13
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Моят Голф Рали

Мнениеот vr_mk2 » Нед 10 апр 2011 23:08


Е, в DragPower сте се доказали, мисля че за това спор няма. И все пак мисля, че все още има аспекти в колата по които да се помисли още :) Собственика си знае най-добре ;)


Потребителски аватар
dani90
Мнения: 307
Регистриран на: Пон 03 май 2010 18:39
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Моят Голф Рали

Мнениеот dani90 » Пон 11 апр 2011 8:56


irazer написа:
dani90 написа:yms , възхищавам ти се на колата съвсем искрено , но от тези 560 коня , ако качих колата в хеед или овърдрайв може на 500 да паднеш.

с какво окачване ти е колата ?

Доверете ми се на мен поне.Колата върви брутално :D Това за дината е изтъркана тема :wink: На дайнапака в проспийд се работи най-добре и прецизно,за профи настройка няма аналог.Сърцето на моя голф вече радва Явката :D възможно най-добрия собственик в БГ :D :wink:



и за миг не съм се съмнявал в способностите Ви , дори скоро време трябва да мина през вас за да обмислим един вариянт за моита кола.


Потребителски аватар
paco
Мнения: 1817
Регистриран на: Сря 09 юни 2004 15:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Моят Голф Рали

Мнениеот paco » Пон 11 апр 2011 10:07


Стига сте дъвкали диното ве...колата не е ходила там да се доказва а за да се довърши мапването. Я тез дето семкуват да се пробват да мапват 2бара кола на пътя :idea: Силно се съмнявам гащите да удържат прешъра :063:

РАСО


Потребителски аватар
yms
Мнения: 303
Регистриран на: Чет 19 яну 2006 15:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Re: Моят Голф Рали

Мнениеот yms » Пон 11 апр 2011 11:16


Явно има неразбиране , може би по моя вина .
Целта на колата никога не е била рекорд за мощност , управляемост за писта , дрифт , оптичен - външен , вътрешен тунинг ........
Целта на колата е само и единствено ускорение по права линия . Това искам от нея .
Най - големият бонус е запазването на външният и вид , което като я загледам в детайли , е коствало невероятни усилия . Мен лично ме радваше и като Г60 , и като Г60Т , и като 1.8Т . Сега ме радва още повече . Както казва Мечо Пух - " Колкото повече , толкова повече " . Сега е ВР6Т .
Ако все пак някой се чувства разочарован - има графики от това дино на други автомобили , теглото им , времената им . Мога да се сравнят с графиката , теглото на тази . Ако вероятно 10 секунден ( това е мнение на Dragpower ) " стрийт " Голф е разочарование ......
Понеже имаше въпрос - двигателят е 12V на бензин от бензиностанцията , като графиката .
За окачването - отпред Raceland - с други опори , отзад мисля Кони .
За довършване - освен спирачна система , която " умаля " и боядисване - не се сещам друго .

Последна промяна от yms на Пон 11 апр 2011 17:11, променено общо 6 пъти.



Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 26 госта