мк1- PATRIK ( )

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
Потребителски аватар
madcap
Кенанския лъв
Мнения: 6685
Регистриран на: Нед 06 фев 2005 11:56
Автомобил: 1990 VW Golf 2
Двигател: APP turbo
Местоположение: Хасково
Контакти:

Re: патрик -мк1

Мнениеот madcap » Вто 10 ное 2009 21:15


Ей DragoGT питай, той доставя някой работи може да ти помогне




Потребителски аватар
tubotipo
Мнения: 55
Регистриран на: Сря 21 яну 2009 18:37
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: седемте хълма

Re: патрик -мк1

Мнениеот tubotipo » Чет 12 ное 2009 12:25


от бая време се каня да напиша победите на голфа (които аз съм записал) а те са:
срещу 318ис бая пред него
е30 2.0 пак много отпред
мх3 2.0 многоо отпред
няква мазда в6 пак отпред
525 3 коли отпред
голф2 1.8турбо пак отпред
май има и още ама ся не мога се сетя важното е че нямам загуба хаха


Потребителски аватар
kacarov_dupnitsa
Мнения: 1649
Регистриран на: Сря 15 юли 2009 12:01
Автомобил: Ауди А6
Двигател:
Местоположение: Станке Димитров
Контакти:

Re: патрик -мк1

Мнениеот kacarov_dupnitsa » Чет 12 ное 2009 12:30


голфчето е чудесно колега много ми хареса направо е тупалка :wink:

:beer


Потребителски аватар
leonardo_vd
Мнения: 3022
Регистриран на: Съб 07 апр 2007 17:04
Автомобил: Golf mk1 VR6 TURBO
Двигател: AAA
Местоположение: Видин
Контакти:

Re: патрик -мк1

Мнениеот leonardo_vd » Чет 12 ное 2009 17:46


tubotipo написа:от бая време се каня да напиша победите на голфа (които аз съм записал) а те са:
срещу 318ис бая пред него
е30 2.0 пак много отпред
мх3 2.0 многоо отпред
няква мазда в6 пак отпред
525 3 коли отпред
голф2 1.8турбо пак отпред
май има и още ама ся не мога се сетя важното е че нямам загуба хаха

Ето тука работата е гнила. Явно 2-ката нещо не е като хората. Със този КР съм наказвал астра ХЕ с 3коли, а сега с 1.8т разликата е двойна. Имам и клип, та в този ред на мили ме навежда че 2-ката 1.8т не е донаправена.


Потребителски аватар
madcap
Кенанския лъв
Мнения: 6685
Регистриран на: Нед 06 фев 2005 11:56
Автомобил: 1990 VW Golf 2
Двигател: APP turbo
Местоположение: Хасково
Контакти:

Re: патрик -мк1

Мнениеот madcap » Чет 12 ное 2009 19:41


То това е мойта кола ве, пък си бях и със стоката от метро, явно има някой работи за нагласяне по мойта, иначе 1-ката много доволно върви, даже повече от доволно а й сега с тоя нос :Mr Green Fun


Потребителски аватар
mk1
Мнения: 498
Регистриран на: Пон 26 май 2008 15:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Re: патрик -мк1

Мнениеот mk1 » Чет 12 ное 2009 21:36


азота не е сожен ... нямам го тоя кит .а аз търся на същата фирма кита.
голфа си върви , нормално за 15,6 .
не е нищо особенно,имаики на предвид .че е с прекъсвач на 6600 об.
със 700 об. е скопен от стоковия прекесвач.ся правя едни филми с генерацията.като ги завърша ще мапна компа към промените по мотора.
един приятел си каташе абф-а (мапнат с филтър само) и прекъсвача му беше на 7800.бая време го караше така и нямаше никакви поръжения по мотора.понеже съм с абф валове мисля да вдигна прекъсвача с 300-400 об. и прекъсвача да е на 7600 или 7700.и това мисля да са промените по мотора на този етап.за скоростите имам тука в мазето един олекотен маховик,един усилен притескател NK които ще го олекотя (има бая за отнемане) и един съединител NK.
имам една скоростна котия с диф- 4,063 ,а моя е диф е 3,667.защото сега финиширам в края на 4-та с над 6000 об. и мисля ,че трябва а окъсее малко тая кутия.имам и няколко по леки ролки за смяна.


Потребителски аватар
<TDI>
Мнения: 13
Регистриран на: Вто 20 яну 2009 9:37
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Re: патрик -мк1

Мнениеот <TDI> » Чет 12 ное 2009 22:01


Внимавай колко олекотяваш маховика да не го търсиш някаде в купето :012:
И после задължително баланс със и без коляновия вал


Потребителски аватар
doc_j
!!!ИЗМАМНИК!!!
Мнения: 1057
Регистриран на: Пон 29 окт 2007 17:43
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Чепеларе / София
Контакти:

Re: патрик -мк1

Мнениеот doc_j » Чет 12 ное 2009 22:46


mk1 написа:имам една скоростна котия с диф- 4,063 ,а моя е диф е 3,667.защото сега финиширам в края на 4-та с над 6000 об. и мисля ,че трябва а окъсее малко тая кутия.


Не би ли трябвало да търсиш малко по-дълги скорости, щом в момента финишираш на 4-та, представи си с по-късите какво ще е. Някъде по-назад в темата сам го беше писал, че са те насочвали към по-дълги скорости, за да може на 3-та да пресичаш финиша. Според мен за кола с много "повер" най-удачния вариант е къси предваки с дълъг диф (но не прекалено). :roll:


Потребителски аватар
Caleb_meat
Мнения: 164
Регистриран на: Нед 19 мар 2006 0:06
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: патрик -мк1

Мнениеот Caleb_meat » Чет 12 ное 2009 23:49


leonardo_vd написа:
tubotipo написа:от бая време се каня да напиша победите на голфа (които аз съм записал) а те са:
срещу 318ис бая пред него
е30 2.0 пак много отпред
мх3 2.0 многоо отпред
няква мазда в6 пак отпред
525 3 коли отпред
голф2 1.8турбо пак отпред
май има и още ама ся не мога се сетя важното е че нямам загуба хаха

Ето тука работата е гнила. Явно 2-ката нещо не е като хората. Със този КР съм наказвал астра ХЕ с 3коли, а сега с 1.8т разликата е двойна. Имам и клип, та в този ред на мили ме навежда че 2-ката 1.8т не е донаправена.





Незнам какво си наказвал с КР ама астра ГСИ c20xe не е било. Виждал съм много астри и голфове един срещу друг така и единствената победа на голфа беше като пустна нитро. Нищо атмосферно и фабрично неможе да бие астра а камоли тази. Дори съм виждал старт срещу ибиза 1.8т купра 150-тка и пак астрата не падна с много :)


Потребителски аватар
leonardo_vd
Мнения: 3022
Регистриран на: Съб 07 апр 2007 17:04
Автомобил: Golf mk1 VR6 TURBO
Двигател: AAA
Местоположение: Видин
Контакти:

Re: патрик -мк1

Мнениеот leonardo_vd » Пет 13 ное 2009 0:39


Caleb_meat написа:
leonardo_vd написа:
tubotipo написа:от бая време се каня да напиша победите на голфа (които аз съм записал) а те са:
срещу 318ис бая пред него
е30 2.0 пак много отпред
мх3 2.0 многоо отпред
няква мазда в6 пак отпред
525 3 коли отпред
голф2 1.8турбо пак отпред
май има и още ама ся не мога се сетя важното е че нямам загуба хаха

Ето тука работата е гнила. Явно 2-ката нещо не е като хората. Със този КР съм наказвал астра ХЕ с 3коли, а сега с 1.8т разликата е двойна. Имам и клип, та в този ред на мили ме навежда че 2-ката 1.8т не е донаправена.





Незнам какво си наказвал с КР ама астра ГСИ c20xe не е било. Виждал съм много астри и голфове един срещу друг така и единствената победа на голфа беше като пустна нитро. Нищо атмосферно и фабрично неможе да бие астра а камоли тази. Дори съм виждал старт срещу ибиза 1.8т купра 150-тка и пак астрата не падна с много :)

Aйде гледай като не вярваш. Астрата е ХЕ, а двойката АБФ /на хулиганина със стария мотор/
Така че не си отваряй устата като не знаеш. Ако искаш да ти покажа и клип срещу КОРСА Ц20ХЕ А? :drinking:
Аман от разбирачи.


golfmk1
Low rider
Мнения: 5568
Регистриран на: Сря 12 ное 2008 8:31
Автомобил: OLD
Двигател: OTO
Местоположение: СТАРА ЗАГОРА

Re: патрик -мк1

Мнениеот golfmk1 » Пет 13 ное 2009 8:57


не че нещо ама голфа все пак тежи 800 кила mhihi а астрата според мен ще е поне 1100кг така че успех на всички астри c20xe та :026:


Потребителски аватар
mk1
Мнения: 498
Регистриран на: Пон 26 май 2008 15:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Re: патрик -мк1

Мнениеот mk1 » Пет 13 ное 2009 10:15


голфа гти купето е 960 кг.
качете го на кантара и ще сеобедите сами.
Не би ли трябвало да търсиш малко по-дълги скорости, щом в момента финишираш на 4-та, представи си с по-късите какво ще е. Някъде по-назад в темата сам го беше писал, че са те насочвали към по-дълги скорости, за да може на 3-та да пресичаш финиша. Според мен за кола с много "повер" най-удачния вариант е къси предваки с дълъг диф (но не прекалено). :roll:


искам да финиширам на 4-та в висики обороти някаде преди прекъсвач.като я укъся и и вдигна прекъсвача мисля че ще се получи :D
ц20хе неспорно е много добар мотор.зааводски астрата дава 15,5 и надоло колкото црх в-тек 160 магарета.нека да говорим с времена трябва, да се замери голфа с няква астра.ама читава :wink:
замерих го с една корса правена в проспиид с валовеи темподобни и и бях и на вратата.голфа падна,но вината беше в мен,щото баба ми трагва по добре.но тя дава ниски 15-ки .сега е с ц20хе и дава ниски 14-ки. :gay fight бахти омрелите опели.ама не мисля че са заплаха.тези дни ще взема на брат ми црх-са 124 е но е с новата електроника и бая си понавървявава(колкото една читава хонда),нормално като е нов внос и не е каран в балгария :D


Потребителски аватар
Caleb_meat
Мнения: 164
Регистриран на: Нед 19 мар 2006 0:06
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: патрик -мк1

Мнениеот Caleb_meat » Пет 13 ное 2009 18:57


mk1 написа:
голфа гти купето е 960 кг.
качете го на кантара и ще сеобедите сами.

Цитат:
Не би ли трябвало да търсиш малко по-дълги скорости, щом в момента финишираш на 4-та, представи си с по-късите какво ще е. Някъде по-назад в темата сам го беше писал, че са те насочвали към по-дълги скорости, за да може на 3-та да пресичаш финиша. Според мен за кола с много "повер" най-удачния вариант е къси предваки с дълъг диф (но не прекалено).



искам да финиширам на 4-та в висики обороти някаде преди прекъсвач.като я укъся и и вдигна прекъсвача мисля че ще се получи
ц20хе неспорно е много добар мотор.зааводски астрата дава 15,5 и надоло колкото црх в-тек 160 магарета.нека да говорим с времена трябва, да се замери голфа с няква астра.ама читава
замерих го с една корса правена в проспиид с валовеи темподобни и и бях и на вратата.голфа падна,но вината беше в мен,щото баба ми трагва по добре.но тя дава ниски 15-ки .сега е с ц20хе и дава ниски 14-ки. бахти омрелите опели.ама не мисля че са заплаха.тези дни ще взема на брат ми црх-са 124 е но е с новата електроника и бая си понавървявава(колкото една читава хонда),нормално като е нов внос и не е каран в балгария




Напълно си прав колега но стоков голф (незнам за единица) 2,3 неможе да бие астра c20xe. А не съм фен на Опел. Просто този мотор е по добър и с по добри времена от АБФ а камоли от по слаби Та каквото и да ми говориш леонардо единствено ЦРХ както каза колегата се равнява с астра на тоя етап. Не случайно се казва убуеца на ЦРХ Питай кой искаш сток срещу сток


Потребителски аватар
mk1
Мнения: 498
Регистриран на: Пон 26 май 2008 15:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Re: патрик -мк1

Мнениеот mk1 » Пет 13 ное 2009 21:24


Напълно си прав колега но стоков голф (незнам за единица) 2,3 неможе да бие астра c20xe. А не съм фен на Опел. Просто този мотор е по добър и с по добри времена от АБФ а камоли от по слаби Та каквото и да ми говориш леонардо единствено ЦРХ както каза колегата се равнява с астра на тоя етап. Не случайно се казва убуеца на ЦРХ Питай кой искаш сток срещу сток

съгласен съм ,просто главите на ц20хе са светлинни години напред пред ваг-главите. 8в. главата е много по добре сметната от колкото "сгрещената" 16в.
каквото и да си говорим до никаде не сам я докарал с голфа..има толкова за преправяне :cry:
тука се мотае една хонда 5-та генерация дето дава ниски 13-ки :horror: как е и е атмосверен моторя heavy metal zork


Потребителски аватар
tubotipo
Мнения: 55
Регистриран на: Сря 21 яну 2009 18:37
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: седемте хълма

Re: патрик -мк1

Мнениеот tubotipo » Пет 13 ное 2009 21:46


аве не е много ниски 13 де ама карай оък и е хонда сивик седан вти
ама 2.0 2.. коня



Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: miro788 и 36 госта