мк1- PATRIK ( )
- madcap
- Кенанския лъв
- Мнения: 6685
- Регистриран на: Нед 06 фев 2005 11:56
- Автомобил: 1990 VW Golf 2
- Двигател: APP turbo
- Местоположение: Хасково
- Контакти:
Re: патрик -мк1
Ей DragoGT питай, той доставя някой работи може да ти помогне
- tubotipo
- Мнения: 55
- Регистриран на: Сря 21 яну 2009 18:37
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: седемте хълма
Re: патрик -мк1
от бая време се каня да напиша победите на голфа (които аз съм записал) а те са:
срещу 318ис бая пред него
е30 2.0 пак много отпред
мх3 2.0 многоо отпред
няква мазда в6 пак отпред
525 3 коли отпред
голф2 1.8турбо пак отпред
май има и още ама ся не мога се сетя важното е че нямам загуба хаха
срещу 318ис бая пред него
е30 2.0 пак много отпред
мх3 2.0 многоо отпред
няква мазда в6 пак отпред
525 3 коли отпред
голф2 1.8турбо пак отпред
май има и още ама ся не мога се сетя важното е че нямам загуба хаха
- kacarov_dupnitsa
- Мнения: 1649
- Регистриран на: Сря 15 юли 2009 12:01
- Автомобил: Ауди А6
- Двигател:
- Местоположение: Станке Димитров
- Контакти:
Re: патрик -мк1
голфчето е чудесно колега много ми хареса направо е тупалка



- leonardo_vd
- Мнения: 3022
- Регистриран на: Съб 07 апр 2007 17:04
- Автомобил: Golf mk1 VR6 TURBO
- Двигател: AAA
- Местоположение: Видин
- Контакти:
Re: патрик -мк1
tubotipo написа:от бая време се каня да напиша победите на голфа (които аз съм записал) а те са:
срещу 318ис бая пред него
е30 2.0 пак много отпред
мх3 2.0 многоо отпред
няква мазда в6 пак отпред
525 3 коли отпред
голф2 1.8турбо пак отпред
май има и още ама ся не мога се сетя важното е че нямам загуба хаха
Ето тука работата е гнила. Явно 2-ката нещо не е като хората. Със този КР съм наказвал астра ХЕ с 3коли, а сега с 1.8т разликата е двойна. Имам и клип, та в този ред на мили ме навежда че 2-ката 1.8т не е донаправена.
- madcap
- Кенанския лъв
- Мнения: 6685
- Регистриран на: Нед 06 фев 2005 11:56
- Автомобил: 1990 VW Golf 2
- Двигател: APP turbo
- Местоположение: Хасково
- Контакти:
Re: патрик -мк1
То това е мойта кола ве, пък си бях и със стоката от метро, явно има някой работи за нагласяне по мойта, иначе 1-ката много доволно върви, даже повече от доволно а й сега с тоя нос 

Re: патрик -мк1
азота не е сожен ... нямам го тоя кит .а аз търся на същата фирма кита.
голфа си върви , нормално за 15,6 .
не е нищо особенно,имаики на предвид .че е с прекъсвач на 6600 об.
със 700 об. е скопен от стоковия прекесвач.ся правя едни филми с генерацията.като ги завърша ще мапна компа към промените по мотора.
един приятел си каташе абф-а (мапнат с филтър само) и прекъсвача му беше на 7800.бая време го караше така и нямаше никакви поръжения по мотора.понеже съм с абф валове мисля да вдигна прекъсвача с 300-400 об. и прекъсвача да е на 7600 или 7700.и това мисля да са промените по мотора на този етап.за скоростите имам тука в мазето един олекотен маховик,един усилен притескател NK които ще го олекотя (има бая за отнемане) и един съединител NK.
имам една скоростна котия с диф- 4,063 ,а моя е диф е 3,667.защото сега финиширам в края на 4-та с над 6000 об. и мисля ,че трябва а окъсее малко тая кутия.имам и няколко по леки ролки за смяна.
голфа си върви , нормално за 15,6 .
не е нищо особенно,имаики на предвид .че е с прекъсвач на 6600 об.
със 700 об. е скопен от стоковия прекесвач.ся правя едни филми с генерацията.като ги завърша ще мапна компа към промените по мотора.
един приятел си каташе абф-а (мапнат с филтър само) и прекъсвача му беше на 7800.бая време го караше така и нямаше никакви поръжения по мотора.понеже съм с абф валове мисля да вдигна прекъсвача с 300-400 об. и прекъсвача да е на 7600 или 7700.и това мисля да са промените по мотора на този етап.за скоростите имам тука в мазето един олекотен маховик,един усилен притескател NK които ще го олекотя (има бая за отнемане) и един съединител NK.
имам една скоростна котия с диф- 4,063 ,а моя е диф е 3,667.защото сега финиширам в края на 4-та с над 6000 об. и мисля ,че трябва а окъсее малко тая кутия.имам и няколко по леки ролки за смяна.
Re: патрик -мк1
Внимавай колко олекотяваш маховика да не го търсиш някаде в купето 
И после задължително баланс със и без коляновия вал

И после задължително баланс със и без коляновия вал
- doc_j
- !!!ИЗМАМНИК!!!
- Мнения: 1057
- Регистриран на: Пон 29 окт 2007 17:43
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Чепеларе / София
- Контакти:
Re: патрик -мк1
mk1 написа:имам една скоростна котия с диф- 4,063 ,а моя е диф е 3,667.защото сега финиширам в края на 4-та с над 6000 об. и мисля ,че трябва а окъсее малко тая кутия.
Не би ли трябвало да търсиш малко по-дълги скорости, щом в момента финишираш на 4-та, представи си с по-късите какво ще е. Някъде по-назад в темата сам го беше писал, че са те насочвали към по-дълги скорости, за да може на 3-та да пресичаш финиша. Според мен за кола с много "повер" най-удачния вариант е къси предваки с дълъг диф (но не прекалено).

- Caleb_meat
- Мнения: 164
- Регистриран на: Нед 19 мар 2006 0:06
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: патрик -мк1
leonardo_vd написа:tubotipo написа:от бая време се каня да напиша победите на голфа (които аз съм записал) а те са:
срещу 318ис бая пред него
е30 2.0 пак много отпред
мх3 2.0 многоо отпред
няква мазда в6 пак отпред
525 3 коли отпред
голф2 1.8турбо пак отпред
май има и още ама ся не мога се сетя важното е че нямам загуба хаха
Ето тука работата е гнила. Явно 2-ката нещо не е като хората. Със този КР съм наказвал астра ХЕ с 3коли, а сега с 1.8т разликата е двойна. Имам и клип, та в този ред на мили ме навежда че 2-ката 1.8т не е донаправена.
Незнам какво си наказвал с КР ама астра ГСИ c20xe не е било. Виждал съм много астри и голфове един срещу друг така и единствената победа на голфа беше като пустна нитро. Нищо атмосферно и фабрично неможе да бие астра а камоли тази. Дори съм виждал старт срещу ибиза 1.8т купра 150-тка и пак астрата не падна с много

- leonardo_vd
- Мнения: 3022
- Регистриран на: Съб 07 апр 2007 17:04
- Автомобил: Golf mk1 VR6 TURBO
- Двигател: AAA
- Местоположение: Видин
- Контакти:
Re: патрик -мк1
Caleb_meat написа:leonardo_vd написа:tubotipo написа:от бая време се каня да напиша победите на голфа (които аз съм записал) а те са:
срещу 318ис бая пред него
е30 2.0 пак много отпред
мх3 2.0 многоо отпред
няква мазда в6 пак отпред
525 3 коли отпред
голф2 1.8турбо пак отпред
май има и още ама ся не мога се сетя важното е че нямам загуба хаха
Ето тука работата е гнила. Явно 2-ката нещо не е като хората. Със този КР съм наказвал астра ХЕ с 3коли, а сега с 1.8т разликата е двойна. Имам и клип, та в този ред на мили ме навежда че 2-ката 1.8т не е донаправена.
Незнам какво си наказвал с КР ама астра ГСИ c20xe не е било. Виждал съм много астри и голфове един срещу друг така и единствената победа на голфа беше като пустна нитро. Нищо атмосферно и фабрично неможе да бие астра а камоли тази. Дори съм виждал старт срещу ибиза 1.8т купра 150-тка и пак астрата не падна с много
Aйде гледай като не вярваш. Астрата е ХЕ, а двойката АБФ /на хулиганина със стария мотор/
Така че не си отваряй устата като не знаеш. Ако искаш да ти покажа и клип срещу КОРСА Ц20ХЕ А?

Аман от разбирачи.
-
- Low rider
- Мнения: 5568
- Регистриран на: Сря 12 ное 2008 8:31
- Автомобил: OLD
- Двигател: OTO
- Местоположение: СТАРА ЗАГОРА
Re: патрик -мк1
не че нещо ама голфа все пак тежи 800 кила
а астрата според мен ще е поне 1100кг така че успех на всички астри c20xe та 


Re: патрик -мк1
голфа гти купето е 960 кг.
качете го на кантара и ще сеобедите сами.
искам да финиширам на 4-та в висики обороти някаде преди прекъсвач.като я укъся и и вдигна прекъсвача мисля че ще се получи
ц20хе неспорно е много добар мотор.зааводски астрата дава 15,5 и надоло колкото црх в-тек 160 магарета.нека да говорим с времена трябва, да се замери голфа с няква астра.ама читава
замерих го с една корса правена в проспиид с валовеи темподобни и и бях и на вратата.голфа падна,но вината беше в мен,щото баба ми трагва по добре.но тя дава ниски 15-ки .сега е с ц20хе и дава ниски 14-ки.
бахти омрелите опели.ама не мисля че са заплаха.тези дни ще взема на брат ми црх-са 124 е но е с новата електроника и бая си понавървявава(колкото една читава хонда),нормално като е нов внос и не е каран в балгария 
качете го на кантара и ще сеобедите сами.
Не би ли трябвало да търсиш малко по-дълги скорости, щом в момента финишираш на 4-та, представи си с по-късите какво ще е. Някъде по-назад в темата сам го беше писал, че са те насочвали към по-дълги скорости, за да може на 3-та да пресичаш финиша. Според мен за кола с много "повер" най-удачния вариант е къси предваки с дълъг диф (но не прекалено).
искам да финиширам на 4-та в висики обороти някаде преди прекъсвач.като я укъся и и вдигна прекъсвача мисля че ще се получи

ц20хе неспорно е много добар мотор.зааводски астрата дава 15,5 и надоло колкото црх в-тек 160 магарета.нека да говорим с времена трябва, да се замери голфа с няква астра.ама читава

замерих го с една корса правена в проспиид с валовеи темподобни и и бях и на вратата.голфа падна,но вината беше в мен,щото баба ми трагва по добре.но тя дава ниски 15-ки .сега е с ц20хе и дава ниски 14-ки.


- Caleb_meat
- Мнения: 164
- Регистриран на: Нед 19 мар 2006 0:06
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: патрик -мк1
mk1 написа:
голфа гти купето е 960 кг.
качете го на кантара и ще сеобедите сами.
Цитат:
Не би ли трябвало да търсиш малко по-дълги скорости, щом в момента финишираш на 4-та, представи си с по-късите какво ще е. Някъде по-назад в темата сам го беше писал, че са те насочвали към по-дълги скорости, за да може на 3-та да пресичаш финиша. Според мен за кола с много "повер" най-удачния вариант е къси предваки с дълъг диф (но не прекалено).
искам да финиширам на 4-та в висики обороти някаде преди прекъсвач.като я укъся и и вдигна прекъсвача мисля че ще се получи
ц20хе неспорно е много добар мотор.зааводски астрата дава 15,5 и надоло колкото црх в-тек 160 магарета.нека да говорим с времена трябва, да се замери голфа с няква астра.ама читава
замерих го с една корса правена в проспиид с валовеи темподобни и и бях и на вратата.голфа падна,но вината беше в мен,щото баба ми трагва по добре.но тя дава ниски 15-ки .сега е с ц20хе и дава ниски 14-ки. бахти омрелите опели.ама не мисля че са заплаха.тези дни ще взема на брат ми црх-са 124 е но е с новата електроника и бая си понавървявава(колкото една читава хонда),нормално като е нов внос и не е каран в балгария
Напълно си прав колега но стоков голф (незнам за единица) 2,3 неможе да бие астра c20xe. А не съм фен на Опел. Просто този мотор е по добър и с по добри времена от АБФ а камоли от по слаби Та каквото и да ми говориш леонардо единствено ЦРХ както каза колегата се равнява с астра на тоя етап. Не случайно се казва убуеца на ЦРХ Питай кой искаш сток срещу сток
голфа гти купето е 960 кг.
качете го на кантара и ще сеобедите сами.
Цитат:
Не би ли трябвало да търсиш малко по-дълги скорости, щом в момента финишираш на 4-та, представи си с по-късите какво ще е. Някъде по-назад в темата сам го беше писал, че са те насочвали към по-дълги скорости, за да може на 3-та да пресичаш финиша. Според мен за кола с много "повер" най-удачния вариант е къси предваки с дълъг диф (но не прекалено).
искам да финиширам на 4-та в висики обороти някаде преди прекъсвач.като я укъся и и вдигна прекъсвача мисля че ще се получи
ц20хе неспорно е много добар мотор.зааводски астрата дава 15,5 и надоло колкото црх в-тек 160 магарета.нека да говорим с времена трябва, да се замери голфа с няква астра.ама читава
замерих го с една корса правена в проспиид с валовеи темподобни и и бях и на вратата.голфа падна,но вината беше в мен,щото баба ми трагва по добре.но тя дава ниски 15-ки .сега е с ц20хе и дава ниски 14-ки. бахти омрелите опели.ама не мисля че са заплаха.тези дни ще взема на брат ми црх-са 124 е но е с новата електроника и бая си понавървявава(колкото една читава хонда),нормално като е нов внос и не е каран в балгария
Напълно си прав колега но стоков голф (незнам за единица) 2,3 неможе да бие астра c20xe. А не съм фен на Опел. Просто този мотор е по добър и с по добри времена от АБФ а камоли от по слаби Та каквото и да ми говориш леонардо единствено ЦРХ както каза колегата се равнява с астра на тоя етап. Не случайно се казва убуеца на ЦРХ Питай кой искаш сток срещу сток
Re: патрик -мк1
Напълно си прав колега но стоков голф (незнам за единица) 2,3 неможе да бие астра c20xe. А не съм фен на Опел. Просто този мотор е по добър и с по добри времена от АБФ а камоли от по слаби Та каквото и да ми говориш леонардо единствено ЦРХ както каза колегата се равнява с астра на тоя етап. Не случайно се казва убуеца на ЦРХ Питай кой искаш сток срещу сток
съгласен съм ,просто главите на ц20хе са светлинни години напред пред ваг-главите. 8в. главата е много по добре сметната от колкото "сгрещената" 16в.
каквото и да си говорим до никаде не сам я докарал с голфа..има толкова за преправяне

тука се мотае една хонда 5-та генерация дето дава ниски 13-ки


- tubotipo
- Мнения: 55
- Регистриран на: Сря 21 яну 2009 18:37
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: седемте хълма
Re: патрик -мк1
аве не е много ниски 13 де ама карай оък и е хонда сивик седан вти
ама 2.0 2.. коня
ама 2.0 2.. коня
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: miro788 и 36 госта