Историята на един Голф1 VR6Turbo- HALDEX coming soon..

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
Потребителски аватар
mupk0
Мнения: 3822
Регистриран на: Вто 03 фев 2009 11:35
Автомобил: Mercedes Benz S202
Двигател: C200 Kompressor
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Re: Историята на един Голф1 DX@KR@ 1.8T.. Total refresh

Мнениеот mupk0 » Пон 28 фев 2011 17:08


Да разбирам ли ,че самите "фуги" ги правиш като ги минеш с машината там ?




Потребителски аватар
leonardo_vd
Мнения: 3022
Регистриран на: Съб 07 апр 2007 17:04
Автомобил: Golf mk1 VR6 TURBO
Двигател: AAA
Местоположение: Видин
Контакти:

Re: Историята на един Голф1 DX@KR@ 1.8T.. Total refresh

Мнениеот leonardo_vd » Пон 28 фев 2011 17:10


mupk0 написа:Да разбирам ли ,че самите "фуги" ги правиш като ги минеш с машината там ?

Да не съм шивач и така го измислих :roll:


Потребителски аватар
mupk0
Мнения: 3822
Регистриран на: Вто 03 фев 2009 11:35
Автомобил: Mercedes Benz S202
Двигател: C200 Kompressor
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Re: Историята на един Голф1 DX@KR@ 1.8T.. Total refresh

Мнениеот mupk0 » Пон 28 фев 2011 20:32


Идеята ми хареса.Имаме такава машина в нас даже.Само ,че как се справи с завоя..всмисъл не идва ли малко дълга дъгата и да опира в самата машина?


Потребителски аватар
leonardo_vd
Мнения: 3022
Регистриран на: Съб 07 апр 2007 17:04
Автомобил: Golf mk1 VR6 TURBO
Двигател: AAA
Местоположение: Видин
Контакти:

Re: Историята на един Голф1 DX@KR@ 1.8T.. Total refresh

Мнениеот leonardo_vd » Пон 28 фев 2011 20:44


mupk0 написа:Идеята ми хареса.Имаме такава машина в нас даже.Само ,че как се справи с завоя..всмисъл не идва ли малко дълга дъгата и да опира в самата машина?

Ами има какво да се желае, но да не забравяме че сме аматьори :drunk


Потребителски аватар
Koko95
Мнения: 290
Регистриран на: Пон 28 фев 2011 21:27
Автомобил: MK4 TDI
Двигател: ATD
Местоположение: Видин/Fuengirola

Re: Историята на един Голф1 DX@KR@ 1.8T.. Total refresh

Мнениеот Koko95 » Пон 28 фев 2011 21:35


Сложи ли кората ванка 8)


Потребителски аватар
leonardo_vd
Мнения: 3022
Регистриран на: Съб 07 апр 2007 17:04
Автомобил: Golf mk1 VR6 TURBO
Двигател: AAA
Местоположение: Видин
Контакти:

Re: Историята на един Голф1 DX@KR@ 1.8T.. Total refresh

Мнениеот leonardo_vd » Вто 01 мар 2011 8:07


Koko95 написа:Сложи ли кората ванка 8)


Само е наложена че много студено и не ми се палеше печка. Не е щракната на щипките.
Изображение


Потребителски аватар
leonardo_vd
Мнения: 3022
Регистриран на: Съб 07 апр 2007 17:04
Автомобил: Golf mk1 VR6 TURBO
Двигател: AAA
Местоположение: Видин
Контакти:

Re: Историята на един Голф1 DX@KR@ 1.8T.. Total refresh

Мнениеот leonardo_vd » Вто 15 мар 2011 9:20


Вчера поради топлото време поработих малко по довършване на таблото и кабеляците. Ето и малко снимков материял.
Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение


Потребителски аватар
wierdo
Мнения: 644
Регистриран на: Съб 13 яну 2007 19:17
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе
Контакти:

Re: Историята на един Голф1 DX@KR@ 1.8T.. Total refresh

Мнениеот wierdo » Вто 15 мар 2011 9:52


ей че хубава идея ми даде за уредите!
:mrgreen:


Потребителски аватар
Koko95
Мнения: 290
Регистриран на: Пон 28 фев 2011 21:27
Автомобил: MK4 TDI
Двигател: ATD
Местоположение: Видин/Fuengirola

Re: Историята на един Голф1 DX@KR@ 1.8T.. Total refresh

Мнениеот Koko95 » Пон 21 мар 2011 0:38


Добре се е получило продължавай в същия дух. :dance:


Потребителски аватар
leonardo_vd
Мнения: 3022
Регистриран на: Съб 07 апр 2007 17:04
Автомобил: Golf mk1 VR6 TURBO
Двигател: AAA
Местоположение: Видин
Контакти:

Re: Историята на един Голф1 DX@KR@ 1.8T.. Total refresh

Мнениеот leonardo_vd » Нед 27 мар 2011 7:43


Тъй като ми писна да се занимавам с ламаринени калници един приятел измисли начин как да раздуеме още и да запазиме стоковите овали и форми на калниците. Това стана с нитене на оригиналните вежди върху калника. Нитени са доста на гъсто и мисля че стана доста здраво. Ето малко снимки.
Изображение

Изображение

Изображение

Изображение


Потребителски аватар
Velko
Мнения: 1453
Регистриран на: Пон 22 мар 2010 13:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Историята на един Голф1 DX@KR@ 1.8T.. Total refresh

Мнениеот Velko » Нед 27 мар 2011 7:49


Много добра идея е това с нитенето на калниците,браво.Бащата имаше един фиат преди години и му бяха изгнили праговете и пода.Сложи неръждавейка и вкара няколкостотин нита.Значи колата си изгни, но нитовете и ламарината не са мръднали mhihi


Потребителски аватар
polski-grizach
Мнения: 302
Регистриран на: Сря 16 мар 2011 21:30
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Историята на един Голф1 DX@KR@ 1.8T.. Total refresh

Мнениеот polski-grizach » Нед 27 мар 2011 19:07


:bowdown :bowdown :bowdown :да:


Потребителски аватар
leonardo_vd
Мнения: 3022
Регистриран на: Съб 07 апр 2007 17:04
Автомобил: Golf mk1 VR6 TURBO
Двигател: AAA
Местоположение: Видин
Контакти:

Re: Историята на един Голф1 DX@KR@ 1.8T.. Total refresh

Мнениеот leonardo_vd » Сря 06 апр 2011 9:55


Лека полека сглобяваме.
Изображение


Потребителски аватар
Koko95
Мнения: 290
Регистриран на: Пон 28 фев 2011 21:27
Автомобил: MK4 TDI
Двигател: ATD
Местоположение: Видин/Fuengirola

Re: Историята на един Голф1 DX@KR@ 1.8T.. Total refresh

Мнениеот Koko95 » Съб 14 май 2011 3:41


Събрахте ли бегачката mhihi


Потребителски аватар
leonardo_vd
Мнения: 3022
Регистриран на: Съб 07 апр 2007 17:04
Автомобил: Golf mk1 VR6 TURBO
Двигател: AAA
Местоположение: Видин
Контакти:

Re: Историята на един Голф1 DX@KR@ 1.8T.. Total refresh

Мнениеот leonardo_vd » Нед 22 май 2011 11:41


Събрана е и пали, но понеже не съм в БГ проекта се замръзява за малко. :Mr Green Fun
Ще има изненади живот и здраве. Малко кинти да изкараме.
Иначе с мотора всичко е ОК. Пали и работи отлично. Имах малък проблем с паленето, но мисля че е от слаба маса към мотора.



Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 11 госта