


nando 16v написа:set16v написа:Kingpin написа:~350 к.с. и ~450-80 Нм
аз имам 2бр..двг със извадени заводски биели/единият беше настроен на дино на 1,4бара помня нещо на 320кс..а другият от Аудито ми така и не стига до там
първият счупихме на 1,8бара това е малко над 350кс.на колела,а моят на 2,3бара
..но проблема не са к.с.а нютон метрите,орг.биели не издържат на сериозен върт.момент, до 300кс. са ок..буталата нямат чупене /освен ако не се преиграе с настройките
![]()
демек около 300-330кс.са спокойствие всичко над тези коне е главоболия за сток двг..![]()
1.8т за еври дей кола със турбо по-голямо от гт3076 е мъчение голямо,мотора е малък за коне над 400кс.на гуми, става за драг и за дългии пистички![]()
щото е лагава доста/ вече старият ми двг.въртеше GT35R и имам опит голям за улична кола с големшка турбина,S3-то върви 5000-8500об..верно кефа е голям
особенно на 2,5-2,7 бара но за градско си е тегаво,сега изкарвам строкнат на 2.0литра Ибиза Турбо и скоро ще драсна 2-3реда колко по-добре ще е
Значи 300кс на мотора за евридей кар с оригиналните железа и скорости нема грижи![]()
с правилния сетъп естественно
set16v написа:мда 100%
nando 16v написа:set16v написа:мда 100%
и малко по точно може би
![]()
GT28RS+колектор+генерация+турбо пътища и съединения+кулер+дюзи+сетъп и някакъв съединител може би другото си го оставяме оригиналното включително и биелите и си даваме газ до дупка всеки денбез да се притесняваме че ще счупим нещо.....
или пропуснах нещо...![]()
set16v написа:nando 16v написа:set16v написа:мда 100%
и малко по точно може би
![]()
GT28RS+колектор+генерация+турбо пътища и съединения+кулер+дюзи+сетъп и някакъв съединител може би другото си го оставяме оригиналното включително и биелите и си даваме газ до дупка всеки денбез да се притесняваме че ще счупим нещо.....
или пропуснах нещо...![]()
мда ставабе лесно го каза
де и да ставаше толкоз лесно на практика но да така е,само дето 28рс е бая гадна турбина/аз не съм и фен изобщо/
![]()
виж винаги има какво да се счупи,все пак е желязо товано идеята е че говорим за нормално износен ДВГ...ако всичко е наред по мотор и трансмисия не би трябвало да има проблеми.
set16v написа:nando 16v написа:set16v написа:мда 100%
и малко по точно може би
![]()
GT28RS+колектор+генерация+турбо пътища и съединения+кулер+дюзи+сетъп и някакъв съединител може би другото си го оставяме оригиналното включително и биелите и си даваме газ до дупка всеки денбез да се притесняваме че ще счупим нещо.....
или пропуснах нещо...![]()
мда ставабе лесно го каза
де и да ставаше толкоз лесно на практика но да така е,само дето 28рс е бая гадна турбина/аз не съм и фен изобщо/
![]()
виж винаги има какво да се счупи,все пак е желязо товано идеята е че говорим за нормално износен ДВГ...ако всичко е наред по мотор и трансмисия не би трябвало да има проблеми.
nando 16v написа:set16v написа:nando 16v написа:set16v написа:мда 100%
и малко по точно може би
![]()
GT28RS+колектор+генерация+турбо пътища и съединения+кулер+дюзи+сетъп и някакъв съединител може би другото си го оставяме оригиналното включително и биелите и си даваме газ до дупка всеки денбез да се притесняваме че ще счупим нещо.....
или пропуснах нещо...![]()
мда ставабе лесно го каза
де и да ставаше толкоз лесно на практика но да така е,само дето 28рс е бая гадна турбина/аз не съм и фен изобщо/
![]()
виж винаги има какво да се счупи,все пак е желязо товано идеята е че говорим за нормално износен ДВГ...ако всичко е наред по мотор и трансмисия не би трябвало да има проблеми.
Хубаво е когато някой компетентен дава отговори на такива въпроси
сигурен съм че тази тема е интересна за доста колеги
Благодарим за което
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 45 госта