Проект на тема VW POLO 1300

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
speeder
Мнения: 3
Регистриран на: Пон 01 дек 2008 12:00
Автомобил:
Двигател:

Re: Проект на тема VW POLO 1300

Мнениеот speeder » Нед 11 апр 2010 10:08


Да вдигна малко темaтa на колегата, с тез въздухари забравихме малката голяма бегачка или т.нар. Полозавър!
Ето снимки от 4ти кръг Италианско преследване на пистата във Виница, където полото зае 2 трети места :)

http://lubs.snimka.bg/auto-racing/vw-polo-karting-pista-vinica.490927

Изображение




Потребителски аватар
naneK
Мнения: 770
Регистриран на: Сря 23 авг 2006 13:26
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Провадия

Re: Проект на тема VW POLO 1300

Мнениеот naneK » Нед 11 апр 2010 10:40


Много лека задница има товаа нещо. :)
На пистата беше голяма пъргавела... :)


speeder
Мнения: 3
Регистриран на: Пон 01 дек 2008 12:00
Автомобил:
Двигател:

Re: Проект на тема VW POLO 1300

Мнениеот speeder » Нед 11 апр 2010 18:27


Мда, полото е много вървежно, противно на всички очаквания 8)
Даже може да си намери и нов собственик, който да му се радва :roll:

Изображение


Потребителски аватар
paccorabban
Мнения: 5
Регистриран на: Съб 12 фев 2011 1:03
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Re: Проект на тема VW POLO 1300

Мнениеот paccorabban » Сря 25 май 2011 21:59


daka написа:Здравейте. Преди три години закупих поло 1989 година просто на майтап,бях тръгнал да купувам дизел а се върнах с Поло 1,3 ,55коня със все известния NZ мотор.След дълга опотреба реших да го позасиля/макар че и така засрамвах доста по мощни автомобили/.За целта ми трябваха 1000 лв.Понеже през свободното си време се занимавам с ремонт на автомобили притежавах всички нужни инструменти и познания.Автомобила смятах да го използвам за всекидневка и за това реших за начало да вдигна само кубатурата.След дълго мислене реших да използвам за база ABU мотор от Голф 3.Като конструкция този мотор е почти същия като моя но се произвежда само във версия моно инжекцион а моя оригиналния е пълна инжекция,поради тази причина реших да използвам моята глава от NZ мотора при което се зблъсках с голям проблем.Оригиналната глава на NZ мотора е без горивни камери като камерите се намират в буталата а при ABU мотора камерите са разпределени както в главата така и в буталата, поради тази причина след изчисления останових че се получава степен на сгъстяване по голяма от 18към1.Този проблем реших като овеличих горивните камери в буталата на ABU мотора като успях да я сваля на 12,5/1 по малко не можеше. По време на работата по проекта останових че клапаните на NZ мотора който е 1300кубика са по големи от тези на ABU мотора който е 1600кубика ,другото интересно нещо което открих е че разпределителния вал на ABU мотора е с по високи гърбици, двата вала са взаимно заменяеми и рших да използвам по големия.В краина сметка останах очарован от получилия се мелез,от 0 до 100 се ускорява под 9секунди ,невероятна тяга при ниските обороти и прилична максимална скорост.


Колега имам един въпрос.. казваш, цитирам: "След дълго мислене реших да използвам за база ABU мотор от Голф 3.Като конструкция този мотор е почти същия като моя но се произвежда само във версия моно инжекцион". Въпроса ми е следния.. Имам Поло 1.3 (94г.) моно инжекцион и искам да подобря мощността. Първоначалната ми идея е да сменя мотора.., та много се замислих, дали този ABU от 3ката ще пасне на коша на Полото, дали този "моно инжекцион" ще ми е от предимство като цяло при смяната на мотор и дали е възможна такава модификация или не? (въпреки че невъзможни неща няма :) ) Другото което ме интересува е дали ще трябва да сменям скоростната кутия, защото един приятел сложи от Поло на Голф без проблем. Малко къси идват скоростите, но аз не търся максимална скорост, а бих се задоволил и само с малко повече (от моите 50к.с.) мощност.. Ако има др вариант за вдигане на мощноста без да скасявам много годинките на мотора, моля да споделиш. :talk: Благодаря предварително!


Потребителски аватар
stefan4o
Мнения: 19324
Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
Автомобил: VW Jetta
Двигател: PN 1990+KR 1987
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Re: Проект на тема VW POLO 1300

Мнениеот stefan4o » Чет 26 май 2011 7:44


ABU пасва в коша на поло. Той е идентичен с 1.3/1.4 моторите при Поло. Скоростите си пасват 1:1 тъй като типът им е 085 или 084 (според зависи с колко скорости е). Но по-добрият вариант е СК да си е оригиналната на мотора.


Потребителски аватар
paccorabban
Мнения: 5
Регистриран на: Съб 12 фев 2011 1:03
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Re: Проект на тема VW POLO 1300

Мнениеот paccorabban » Чет 26 май 2011 10:39


А на какви кубици вървят тези мотори? Защото колегата е писал в същата тази тема за ABU мотор - 1600к. а предполагам той ще е към 70к.с. На мен ми трябва нещо към 100тина кончета. Все пак щом ще вдигаме мощността, поне да си заслужава.. Питам за да мога да се ориентирам към това какъв мотор да търся, който ще пасне най-добре и ще са нужни възможно най-малко преправяния, било то по коша на колата или по самия двигател. ;)


Потребителски аватар
stefan4o
Мнения: 19324
Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
Автомобил: VW Jetta
Двигател: PN 1990+KR 1987
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Re: Проект на тема VW POLO 1300

Мнениеот stefan4o » Чет 26 май 2011 15:10


ABU и производните му от по-късни години са 1600 куб.см. и мощност 75 к.с. Като последният от тях е многоточков инжекцион (АЕЕ). Идеята на този мотор не са конските сили, а гъвкавостта и динамиката в средните обороти. Погледни къде му е макс.върт.момент и макс. мощност. Този и подобните на него мотори са МНОГО приятни за градско каране, понеже не е нужна постоянна игра със скоростите и в ниските обороти си върви повече от прилично, за разлика от някои напомпани негови събратя mhihi


Потребителски аватар
vw__fen
Мнения: 262
Регистриран на: Сря 24 ное 2010 16:29
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: burgas

Re: Проект на тема VW POLO 1300

Мнениеот vw__fen » Чет 26 май 2011 15:57


speeder написа:Мда, полото е много вървежно, противно на всички очаквания 8)
Даже може да си намери и нов собственик, който да му се радва :roll:

Изображение

продава ли се ?


Потребителски аватар
djshomi
Мнения: 1201
Регистриран на: Нед 02 юли 2006 11:33
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: СО

Re: Проект на тема VW POLO 1300

Мнениеот djshomi » Сря 17 авг 2011 21:21


Колега за да вдигнеш мошноста до тези 100 коня си вземи 1,4 16 от друго поло, още там каквото си върви с него резервоар и цялата спирачна система че е доста различна от твоита .Всичко това е доста пари.И ако няма ти да го правиш продай сегашното и си купи 1,4 16 по малко гавоболия ще имаш.Зависи какви пари си подготвил иначе наи тънко ще минеш с ABU а и мин преправяне от към кабели и тн. а 25 коня са си 25 коня а твоя е доста куц 1,3 от към набиране и вървене имам си и такова поло с абу не можеш да го сравняваш.Иначе имаше тема тук с заврян двигател от абф ма с доста може и така примерно срязана греда на половината.


StrEagle
Мнения: 792
Регистриран на: Вто 19 юли 2011 13:11
Автомобил: Polo 6C
Двигател: DAJA
Местоположение: София

Re:

Мнениеот StrEagle » Пет 19 авг 2011 11:36


daka написа:..но не можех да се справя с един проблем трябваше да се кара само с високо октанов бензин /иначе аванса чукаше страхотно/. След внимателно проучване реших и този проблем, просто трябваше да намеря бутала с по голям недоход и да намаля степента на сгъстяване. Случайно ми попадна бутало от сеат ибиза 1,4 ,с диаметър 76,5 мм след измерване останових че степента пада на 11,6 към 1 просто идеално ... След монтажа на новите бутала останах изненадан, колата варвеше по добре от преди, не чукаше аванса, работеше стабилно и имаше по голяма тяга на високите обороти..


С новите бутала, по-малка степен на сгъстяване и по-нискооктанов бензин ти върви по-добре от високооктанов бензин с по-голяма степен на сгъстяване?
Нямаше ли да върви още повече, ако беше сменил/тунинговал запалителната система?



Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 17 госта