Ето снимки от 4ти кръг Италианско преследване на пистата във Виница, където полото зае 2 трети места

http://lubs.snimka.bg/auto-racing/vw-polo-karting-pista-vinica.490927

daka написа:Здравейте. Преди три години закупих поло 1989 година просто на майтап,бях тръгнал да купувам дизел а се върнах с Поло 1,3 ,55коня със все известния NZ мотор.След дълга опотреба реших да го позасиля/макар че и така засрамвах доста по мощни автомобили/.За целта ми трябваха 1000 лв.Понеже през свободното си време се занимавам с ремонт на автомобили притежавах всички нужни инструменти и познания.Автомобила смятах да го използвам за всекидневка и за това реших за начало да вдигна само кубатурата.След дълго мислене реших да използвам за база ABU мотор от Голф 3.Като конструкция този мотор е почти същия като моя но се произвежда само във версия моно инжекцион а моя оригиналния е пълна инжекция,поради тази причина реших да използвам моята глава от NZ мотора при което се зблъсках с голям проблем.Оригиналната глава на NZ мотора е без горивни камери като камерите се намират в буталата а при ABU мотора камерите са разпределени както в главата така и в буталата, поради тази причина след изчисления останових че се получава степен на сгъстяване по голяма от 18към1.Този проблем реших като овеличих горивните камери в буталата на ABU мотора като успях да я сваля на 12,5/1 по малко не можеше. По време на работата по проекта останових че клапаните на NZ мотора който е 1300кубика са по големи от тези на ABU мотора който е 1600кубика ,другото интересно нещо което открих е че разпределителния вал на ABU мотора е с по високи гърбици, двата вала са взаимно заменяеми и рших да използвам по големия.В краина сметка останах очарован от получилия се мелез,от 0 до 100 се ускорява под 9секунди ,невероятна тяга при ниските обороти и прилична максимална скорост.
daka написа:..но не можех да се справя с един проблем трябваше да се кара само с високо октанов бензин /иначе аванса чукаше страхотно/. След внимателно проучване реших и този проблем, просто трябваше да намеря бутала с по голям недоход и да намаля степента на сгъстяване. Случайно ми попадна бутало от сеат ибиза 1,4 ,с диаметър 76,5 мм след измерване останових че степента пада на 11,6 към 1 просто идеално ... След монтажа на новите бутала останах изненадан, колата варвеше по добре от преди, не чукаше аванса, работеше стабилно и имаше по голяма тяга на високите обороти..
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 17 госта