G60 -> VR6 - струва ли си?
- Stenly
- Мнения: 1967
- Регистриран на: Пет 29 апр 2005 23:22
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София VW Golf mk1 1600GTI EG
- Контакти:
Re: G60 -> VR6 - струва ли си?
ВР6 2,8 по рождение излиза малко муден мотор. Различните по дължина и форма изп. и всм.портове на главата отговарят на въпроса защо върви чак след 4000об. Ако имаш пари за валове и други продцедури,ВР6 може да стане доста пъргав мотор.Също така на срещата ти казаш че ти си и със синхро ще имаш и от там малка загуба на мощност НО и незнам твоите скорости как ще ги сложиш на ВР6 мисля че камбаните са различни. Според мен направи една хубава ревизия на г60 мотора сложи турбина ако целиш по голяма мощност.За налягане достатъчно да те задоволи можеш да ползваш оригиналната електроника на г60 имаш опция и за 16В глава Така,че изборът е твой:)
Re: G60 -> VR6 - струва ли си?



- SVETLIO-VR
- Мнения: 92
- Регистриран на: Нед 03 авг 2008 19:05
- Автомобил: BORA
- Двигател: AJM 250+ps
- Местоположение: Ловеч
Re: G60 -> VR6 - струва ли си?
Аз мога да ти кажа, че VR6 си е VR6 и е много лесен за поддръшка само масло и филтри а през 200к сменяш вериги обтегачи и те не са повече от 200лв.И си върви доста добре, е не е самолет но АБФ ги прескача а звука е уникален.За мен той е перфекния мотор VW.Това си е мое мнение 

- mishogti
- Мнения: 41
- Регистриран на: Съб 08 дек 2007 18:05
- Автомобил: VW GOLF VR6
- Двигател: AAA
- Местоположение: София
Re: G60 -> VR6 - струва ли си?
имам и ABF и VR6 и мога да кажа че VR6 върви повече от ABF.А що се отнасядо обслужването на VR6 цените са следните ролка с обтегач за пистов ремък оригинална 240 лева алтернативна 80лева оригинален пистов ремък 160 лева алтернативен геитс 80 лева фленор 36 лева маслен филтър оригинален с уплътнението на капачката 36 лева въздушен филтър алтернативен 16 лева оригинален 38 оригинални вериги 160 лева броиката обтегачи мисля че бяха по 60 до 90 лева пак оригинални и това са цени на UNITRADE-X а за варвенето си е страшен кеф да караш тази кола.За разхода само мога да кажа че извън града с не повече от 150-160 7,5/100 тука го карам само сутрин и вечер на работа и с нормално каране дава разход около 9-10 а ако го сръчкваш си отива на 12-13 

Re: G60 -> VR6 - струва ли си?
Тука не става въпрос за вървенто спрямо абф там работите са пределно ясни
Иначе като обслужване и аз намирам цените за нормални ,спрями примерно един голф 4
Прото моторът е по малко разпространен заради акциза и от там идват някой съмнения 



- niks76
- VW експерт
- Мнения: 5312
- Регистриран на: Нед 25 юни 2006 19:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Париж
Re: G60 -> VR6 - струва ли си?
обтега4ите ,успокоителите и веригите са по евтини в европа (само за оригинал говорим)изглежда пътя до бг вдига цената доста пове4е от нормалното 
допълвам инфо за ВР6-клапани 20евро броиката;гарнитура по4ти 70 евро ;термостат-24евро;дебитомер120евро,ламбда сонда-100евро,кабели за свещи 100евро(само оригинални 4асти)
аз също смятам 4е ВР6 не е от наи претенциозните мотори,като за веригите трябва да се сменят на 100000-на км ве4е са се поразтегнали,и за мен е по добър от ладера

допълвам инфо за ВР6-клапани 20евро броиката;гарнитура по4ти 70 евро ;термостат-24евро;дебитомер120евро,ламбда сонда-100евро,кабели за свещи 100евро(само оригинални 4асти)
аз също смятам 4е ВР6 не е от наи претенциозните мотори,като за веригите трябва да се сменят на 100000-на км ве4е са се поразтегнали,и за мен е по добър от ладера
-
- Мнения: 1367
- Регистриран на: Съб 08 апр 2006 13:25
- Автомобил: BMW 330Cd 261hp 591nm
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
Re: G60 -> VR6 - струва ли си?
След като искаш читава ежедневна кола, която да караш без грижи, що ти трябва да се нагърбваш с други мотори с неясно състояние. за парите, който си приготвил, спокойно може да си оправиш Г60-то и да си караш като пич. Вярвай, винаги има драми с тези суапове. а и накрая разликата може да не е няква осезаеми във вървежа особенно ако вземеш 2.8-то
Лично аз не съм фен на Г60-то (малко първобитен ми идва, с рахитичните си буталца с дълги полички, тънки биелки и 8В глава), но след като не искаш нищо повече от ежедневна кола, карай си така
отделно с тоя ВР6 дето си го замислил, няма регистриране щото вероятно ще го вземеш от кола нов внос без платен акциз, което автоматично значи, че пасата остава доживотно твой.

Лично аз не съм фен на Г60-то (малко първобитен ми идва, с рахитичните си буталца с дълги полички, тънки биелки и 8В глава), но след като не искаш нищо повече от ежедневна кола, карай си така

отделно с тоя ВР6 дето си го замислил, няма регистриране щото вероятно ще го вземеш от кола нов внос без платен акциз, което автоматично значи, че пасата остава доживотно твой.
-
- Мнения: 5553
- Регистриран на: Вто 05 апр 2005 6:45
- Автомобил:
- Двигател:
Re: G60 -> VR6 - струва ли си?
С тия пари дето съм вложил досега в него, той ВЕЧЕ си е доживотно мой. Ще си го правя и ще си го карам - не бих го продал за 3к, а повече няма кой да ми даде. 

- ChimeyJimmey
- Мнения: 3877
- Регистриран на: Съб 01 окт 2005 8:47
- Автомобил: торанага
- Двигател: AXQ
Re: G60 -> VR6 - струва ли си?
myrshavija написа:С тия пари дето съм вложил досега в него, той ВЕЧЕ си е доживотно мой. Ще си го правя и ще си го карам - не бих го продал за 3к, а повече няма кой да ми даде.
Аз съм в същото положение с моя таралясник.
Затова ще го стягам до дупка!

- Speed_Am_All
- Мнения: 256
- Регистриран на: Вто 06 мар 2007 18:47
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: G60 -> VR6 - струва ли си?
От гледна точка на човек които е изка да сади VR6 в колата си (но няма възможност за сега) ще си изкажа менението.
В интернет по сайтовете (може и да ми грешна инфорацията) за стокови корадота чета следното:
G60 PG 160 0-100km/h -> 9.4sec
VR6 AAA 174 0-100km/h -> 6.8sec
VR6 ABC 190 0-100km/h -> 6.4sec
Не съм се качвал за съжаление, но не виждам кое му е същото ако е така.
От друга страна от време на време излизат някакви Г3 VR6 с десен волан и без платен акциз за по 2-2.5к и след евентуална продажда на всички останали части е възможно да се стигне до краен разход от 1к лева. Да се копува само мотор не ми се вижда рентабилно, защото от колата може да се ползва преден мост, кутия, полуоски, сптирачки, окачване, генерация и евентуално някои други дреболии дето на магазина ги дават срещу пари
От друга страна слагнето на турбо е много по скъпа екста, ако не си го правиш сам, а при необходимост VR6 може доста да се съживи с чип валове и изпускателни колектори.
В случая на колегата май ще бере ядове със синхрото. Неговата кутия до колкото съм чувал май не става.
А от друга страна наизтина не ми е много ясна идеята да слага вр6 като няма да му мачка гаста на общо основантие.
В интернет по сайтовете (може и да ми грешна инфорацията) за стокови корадота чета следното:
G60 PG 160 0-100km/h -> 9.4sec
VR6 AAA 174 0-100km/h -> 6.8sec
VR6 ABC 190 0-100km/h -> 6.4sec
Не съм се качвал за съжаление, но не виждам кое му е същото ако е така.
От друга страна от време на време излизат някакви Г3 VR6 с десен волан и без платен акциз за по 2-2.5к и след евентуална продажда на всички останали части е възможно да се стигне до краен разход от 1к лева. Да се копува само мотор не ми се вижда рентабилно, защото от колата може да се ползва преден мост, кутия, полуоски, сптирачки, окачване, генерация и евентуално някои други дреболии дето на магазина ги дават срещу пари

От друга страна слагнето на турбо е много по скъпа екста, ако не си го правиш сам, а при необходимост VR6 може доста да се съживи с чип валове и изпускателни колектори.
В случая на колегата май ще бере ядове със синхрото. Неговата кутия до колкото съм чувал май не става.
А от друга страна наизтина не ми е много ясна идеята да слага вр6 като няма да му мачка гаста на общо основантие.

- fast_t
- Мнения: 364
- Регистриран на: Нед 10 юни 2007 21:47
- Автомобил: VW Corrado G60 1992
- Двигател: PG
- Местоположение: EU
Re: G60 -> VR6 - струва ли си?
Speed_Am_All написа:G60 PG 160 0-100km/h -> 9.4sec
G60 средно съм намирал в доста източници, около 8.7 - 8.0 sec до 100km/h.
В оригиналните брошури от '88 го пише 7.3

- negodnika
- Мнения: 891
- Регистриран на: Пон 14 юни 2004 10:13
- Автомобил: Golf MK II GTI+GL
- Двигател: PB+EZ
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: G60 -> VR6 - струва ли си?
Със сигурност Golf 2 G60 е около 8сек до 100км/ч та и под 8.Това 9.4 по-скоро е за PB (GTI 8V 112PS).
- niikoo_1
- Мнения: 3308
- Регистриран на: Вто 22 ное 2005 0:10
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: G60 -> VR6 - струва ли си?
G60-то м/у другото е бавно от 0-100км/ч поради това, че има много нисък ред лайн на около 6200об/мин му е прекъсвача и е с къси скорости, та за да ускори до 100км/ч му трябва да смени 3 предавки.
-
- Мнения: 5553
- Регистриран на: Вто 05 апр 2005 6:45
- Автомобил:
- Двигател:
Re: G60 -> VR6 - струва ли си?
Мда, втора свршва около 80км/ч.
Иначе аз се отказах от трансплантацията. Особено след един месец без да карам пасатора - карах служебната Октавия и сега ми се струва, че моята е самолет.
Иначе аз се отказах от трансплантацията. Особено след един месец без да карам пасатора - карах служебната Октавия и сега ми се струва, че моята е самолет.

- Speed_Am_All
- Мнения: 256
- Регистриран на: Вто 06 мар 2007 18:47
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: G60 -> VR6 - струва ли си?
negodnika написа:Със сигурност Golf 2 G60 е около 8сек до 100км/ч та и под 8.Това 9.4 по-скоро е за PB (GTI 8V 112PS).
Аз говоря за стокови коли колега. И смея да твърда че съм имал много читав PB и 9.4 не правил никога според мен, както и стоково Г60 едва ли ще падне под 8.0 и това е възможно само на Голф. Пасат и корадо трудно ще стиган това време без външна намеса.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 25 госта