


КР Турбо на Газ
-
- Мнения: 234
- Регистриран на: Вто 28 апр 2009 22:12
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Nadejda
Re: КР Турбо на Газ
но май ми намирисва че ще си сложа главата от 8 винтиловия ев и без това ще ми спести проблемите с изходящия колектор
- Vizor
- Изгубена душа
- Мнения: 12509
- Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
- Автомобил: Subaru Forester XT
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: КР Турбо на Газ
Има формули! Смятай колко е степента на сгъстяване и тогава слагай глави и резреждай мотори!
Мислете преди да трошите нещо! 3 пъти я режа и тя все къса. Още един път ако я одрежа къса и я хвърлям..
Няма смисъл от такива неща. Както каза Волен (ако не се лъжа в тунинг.бг му беше цитата) "Тунинга от одавна не е проба/грешка, а наука"
Мислете преди да трошите нещо! 3 пъти я режа и тя все къса. Още един път ако я одрежа къса и я хвърлям..
Няма смисъл от такива неща. Както каза Волен (ако не се лъжа в тунинг.бг му беше цитата) "Тунинга от одавна не е проба/грешка, а наука"
- Li4o
- Аватар:
- Мнения: 2800
- Регистриран на: Вто 31 авг 2004 18:34
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пазарджик
- Контакти:
Re: КР Турбо на Газ
kokskok написа:но май ми намирисва че ще си сложа главата от 8 винтиловия ев и без това ще ми спести проблемите с изходящия колектор
Ама главата от 8 винтила се "слага" комплект с буталата...

-
- Мнения: 234
- Регистриран на: Вто 28 апр 2009 22:12
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Nadejda
Re: КР Турбо на Газ
утре двигатела ще е свален но ми намирисва че май нема да е кр на газ а ев на газ :д
защото днеска забелязах на 3ти цилиндър чието бутало малко е зачистено че има ръб тва означава че баш буталото си е сменяно... утре като свалиме всичко ще видим кво ше е
защото днеска забелязах на 3ти цилиндър чието бутало малко е зачистено че има ръб тва означава че баш буталото си е сменяно... утре като свалиме всичко ще видим кво ше е
- martineli
- Мнения: 1469
- Регистриран на: Пет 23 ное 2007 11:08
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
Re: КР Турбо на Газ
мда май тоя кр не става.но при всички положения ще ти излезе на 1000лв освен ако нямаш собствена автоморга.
не забравяй че ти трябва и аванс контролер но можеш направо да си вземеш една мега и да я ползваш като начало за аванса щото ми е ясно че проекта няма да спре дотук
както четъх отдавна в форума една сентенция цитирам:
"за мъжа женски гърди и конски сили никога не са достатъчно"
не забравяй че ти трябва и аванс контролер но можеш направо да си вземеш една мега и да я ползваш като начало за аванса щото ми е ясно че проекта няма да спре дотук
както четъх отдавна в форума една сентенция цитирам:
"за мъжа женски гърди и конски сили никога не са достатъчно"
-
- Мнения: 234
- Регистриран на: Вто 28 апр 2009 22:12
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Nadejda
Re: КР Турбо на Газ
аванса се нагалса от капачката 

- Сиромаха
- Мнения: 176
- Регистриран на: Съб 20 окт 2007 20:35
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Тутракан
Re: КР Турбо на Газ
Главата не е надрана,по-скоро са правени експерименти с агресивни валове и за да не опират е фрезовано там,не е заводския фрез.Твоите валове са от АБФ или поне зъбчатките.Стори ми се,че са малко широчки гърбиците дали не са турбо валове?Трябват снимки в профил на гърбиците.Клапаните имат керни,значи са вадени
Как разбра,че са за смяна,а водачите?

-
- Мнения: 234
- Регистриран на: Вто 28 апр 2009 22:12
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Nadejda
Re: КР Турбо на Газ
а бе според мене не са ама тея тука такива мнения изказват мене единственото което ме дразни нагара по тях иначе валовете верно ми се струват и на мене по широчки имат сериийни номера мога да ви дам
Всумакетелен-v16.103.280s
Изпускателен-v16.097.268s
а бе май са си стоковите
Всумакетелен-v16.103.280s
Изпускателен-v16.097.268s
а бе май са си стоковите
- Сиромаха
- Мнения: 176
- Регистриран на: Съб 20 окт 2007 20:35
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Тутракан
Re: КР Турбо на Газ
Стокови ама друг път
Моите са 279 и 267 на лифт 11.5мм а стоковите са 228 градуса и 10.8 май.За турбо са големи,продаваш ги за~500 лева и слагаш обикновенни щом е нискомощностен оппа бюджетен
.Главата сигурно ще е шлайфана и няма да става за турбиниране.Въобще голяма каша а казваш,че и с бутало има проблем.Ако най-добрия от вас е гледал веднъж като се сглобява двигател по-добре да ви продам доказал се на драг КР и продавайте валовете и всичко излишно.Наличието на турбо не е гаранция че ще бие пипнат атмосферен
.



- GOLF 2 GTI16v
- Мнения: 155
- Регистриран на: Вто 24 юни 2008 20:18
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Шумен
Re: КР Турбо на Газ
Сиромаха написа:Главата не е надрана,по-скоро са правени експерименти с агресивни валове и за да не опират е фрезовано там,не е заводския фрез.Твоите валове са от АБФ или поне зъбчатките.Стори ми се,че са малко широчки гърбиците дали не са турбо валове?Трябват снимки в профил на гърбиците.Клапаните имат керни,значи са вадениКак разбра,че са за смяна,а водачите?
да прав си там 100% е имало или още си ги има големи валове неми излеждат на стокови тея с тея валове и турбо сигурно ще стане добра кумбинация от 4500 да кам 7800 8000 оборота на 0.8 ще върви сериозно давай смело и според мен не се занимаваи с 8 клапановия мотор при наличието на този и несе стискай ам грабвай една мега и да става както трябва щото за 1000 лв щее голяма уйдорма а за още 4-500 ще си стане както тряа с мегата

-
- Мнения: 234
- Регистриран на: Вто 28 апр 2009 22:12
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Nadejda
Re: КР Турбо на Газ
Сиромаха написа:Стокови ама друг пътМоите са 279 и 267 на лифт 11.5мм а стоковите са 228 градуса и 10.8 май.За турбо са големи,продаваш ги за~500 лева и слагаш обикновенни щом е нискомощностен оппа бюджетен
.Главата сигурно ще е шлайфана и няма да става за турбиниране.Въобще голяма каша а казваш,че и с бутало има проблем.Ако най-добрия от вас е гледал веднъж като се сглобява двигател по-добре да ви продам доказал се на драг КР и продавайте валовете и всичко излишно.Наличието на турбо не е гаранция че ще бие пипнат атмосферен
.
след час 2 че ги снимам по подробно 1 път и аз да удара киоравото,ако си прав

ма така като гледам как излиза само една фирма дето продава валове под тоя номер може и да сам го уцелил да не говора за цената :Д:Д
http://www.colombo-bariani.com/popup_de ... odotto=115
-
- Мнения: 234
- Регистриран на: Вто 28 апр 2009 22:12
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Nadejda
Re: КР Турбо на Газ
малко тема за размисъл
като хвана да си тегля чертата някак си го изкарвам че ако го разпордам тоя двигател на части ще му взема 1но 1000+ лева (заради валовете)
и така тея примерно 1000 лева дето сме го решили като бюджет отиваме на 2000 лева за тея пари едвали че го накарам да върви колкото вр6 как мислите ?
като хвана да си тегля чертата някак си го изкарвам че ако го разпордам тоя двигател на части ще му взема 1но 1000+ лева (заради валовете)
и така тея примерно 1000 лева дето сме го решили като бюджет отиваме на 2000 лева за тея пари едвали че го накарам да върви колкото вр6 как мислите ?
-
- Мнения: 234
- Регистриран на: Вто 28 апр 2009 22:12
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Nadejda
Re: КР Турбо на Газ
някой може ли да се сети за ника на 1 момче дето продаваше 1 вр6ца с десен волан червена на цвят преди неколко месеца 

- doc_j
- !!!ИЗМАМНИК!!!
- Мнения: 1057
- Регистриран на: Пон 29 окт 2007 17:43
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Чепеларе / София
- Контакти:
Re: КР Турбо на Газ
karakonjul
... и все още се продава...
... и все още се продава...
-
- Мнения: 234
- Регистриран на: Вто 28 апр 2009 22:12
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Nadejda
Re: КР Турбо на Газ
http://www.snimka.bg/album.php?album_id=400710
малко развитие по темата
3-ти основен лагер на коляновия вал превартял и 2та са станали 2йно по широки
пс видехме че са два като се разглобиха 1 от друг
на 3ти цилиндър буталото е леко жулнато и сигмента е заминал и цилиндъра е леко надран
(с водна шкурка дали няма да се оправи хахахаха
)
биелния лагер на 3ти цилиндър е заминал
на 4ти цилиндър незнам кво му се е случило на буталото трагнало е да се разпада май май като почна да сметам по добре да купувам вр6 и да разппродавам кр
щото си треат 2 бутала цилиндъра некак си да се оправи ако не отиваме на блок главата не сме я ласнали да видиме в кво састояние е то си отива направо кам 1500 лева колкото е 1 вр6...
малко развитие по темата
3-ти основен лагер на коляновия вал превартял и 2та са станали 2йно по широки
пс видехме че са два като се разглобиха 1 от друг
на 3ти цилиндър буталото е леко жулнато и сигмента е заминал и цилиндъра е леко надран
(с водна шкурка дали няма да се оправи хахахаха

биелния лагер на 3ти цилиндър е заминал
на 4ти цилиндър незнам кво му се е случило на буталото трагнало е да се разпада май май като почна да сметам по добре да купувам вр6 и да разппродавам кр
щото си треат 2 бутала цилиндъра некак си да се оправи ако не отиваме на блок главата не сме я ласнали да видиме в кво састояние е то си отива направо кам 1500 лева колкото е 1 вр6...
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 21 госта