КР Турбо на Газ

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
kokskok
Мнения: 234
Регистриран на: Вто 28 апр 2009 22:12
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Nadejda

Re: КР Турбо на Газ

Мнениеот kokskok » Пон 13 юли 2009 9:15


но май ми намирисва че ще си сложа главата от 8 винтиловия ев и без това ще ми спести проблемите с изходящия колектор




Потребителски аватар
Vizor
Изгубена душа
Мнения: 12509
Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
Автомобил: Subaru Forester XT
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: КР Турбо на Газ

Мнениеот Vizor » Пон 13 юли 2009 9:18


Има формули! Смятай колко е степента на сгъстяване и тогава слагай глави и резреждай мотори!
Мислете преди да трошите нещо! 3 пъти я режа и тя все къса. Още един път ако я одрежа къса и я хвърлям..
Няма смисъл от такива неща. Както каза Волен (ако не се лъжа в тунинг.бг му беше цитата) "Тунинга от одавна не е проба/грешка, а наука"


Потребителски аватар
Li4o
Аватар:
Мнения: 2800
Регистриран на: Вто 31 авг 2004 18:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пазарджик
Контакти:

Re: КР Турбо на Газ

Мнениеот Li4o » Пон 13 юли 2009 15:48


kokskok написа:но май ми намирисва че ще си сложа главата от 8 винтиловия ев и без това ще ми спести проблемите с изходящия колектор

Ама главата от 8 винтила се "слага" комплект с буталата... :)


kokskok
Мнения: 234
Регистриран на: Вто 28 апр 2009 22:12
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Nadejda

Re: КР Турбо на Газ

Мнениеот kokskok » Пон 13 юли 2009 16:54


утре двигатела ще е свален но ми намирисва че май нема да е кр на газ а ев на газ :д
защото днеска забелязах на 3ти цилиндър чието бутало малко е зачистено че има ръб тва означава че баш буталото си е сменяно... утре като свалиме всичко ще видим кво ше е


Потребителски аватар
martineli
Мнения: 1469
Регистриран на: Пет 23 ное 2007 11:08
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Re: КР Турбо на Газ

Мнениеот martineli » Пон 13 юли 2009 17:54


мда май тоя кр не става.но при всички положения ще ти излезе на 1000лв освен ако нямаш собствена автоморга.

не забравяй че ти трябва и аванс контролер но можеш направо да си вземеш една мега и да я ползваш като начало за аванса щото ми е ясно че проекта няма да спре дотук
както четъх отдавна в форума една сентенция цитирам:

"за мъжа женски гърди и конски сили никога не са достатъчно"


kokskok
Мнения: 234
Регистриран на: Вто 28 апр 2009 22:12
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Nadejda

Re: КР Турбо на Газ

Мнениеот kokskok » Пон 13 юли 2009 18:31


аванса се нагалса от капачката :)


Потребителски аватар
Сиромаха
Мнения: 176
Регистриран на: Съб 20 окт 2007 20:35
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Тутракан

Re: КР Турбо на Газ

Мнениеот Сиромаха » Пон 13 юли 2009 18:36


Главата не е надрана,по-скоро са правени експерименти с агресивни валове и за да не опират е фрезовано там,не е заводския фрез.Твоите валове са от АБФ или поне зъбчатките.Стори ми се,че са малко широчки гърбиците дали не са турбо валове?Трябват снимки в профил на гърбиците.Клапаните имат керни,значи са вадени :!: Как разбра,че са за смяна,а водачите?


kokskok
Мнения: 234
Регистриран на: Вто 28 апр 2009 22:12
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Nadejda

Re: КР Турбо на Газ

Мнениеот kokskok » Пон 13 юли 2009 18:50


а бе според мене не са ама тея тука такива мнения изказват мене единственото което ме дразни нагара по тях иначе валовете верно ми се струват и на мене по широчки имат сериийни номера мога да ви дам
Всумакетелен-v16.103.280s
Изпускателен-v16.097.268s
а бе май са си стоковите


Потребителски аватар
Сиромаха
Мнения: 176
Регистриран на: Съб 20 окт 2007 20:35
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Тутракан

Re: КР Турбо на Газ

Мнениеот Сиромаха » Пон 13 юли 2009 22:33


Стокови ама друг път :!: Моите са 279 и 267 на лифт 11.5мм а стоковите са 228 градуса и 10.8 май.За турбо са големи,продаваш ги за~500 лева и слагаш обикновенни щом е нискомощностен оппа бюджетен :twisted:.Главата сигурно ще е шлайфана и няма да става за турбиниране.Въобще голяма каша а казваш,че и с бутало има проблем.Ако най-добрия от вас е гледал веднъж като се сглобява двигател по-добре да ви продам доказал се на драг КР и продавайте валовете и всичко излишно.Наличието на турбо не е гаранция че ще бие пипнат атмосферен :!: .


Потребителски аватар
GOLF 2 GTI16v
Мнения: 155
Регистриран на: Вто 24 юни 2008 20:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Шумен

Re: КР Турбо на Газ

Мнениеот GOLF 2 GTI16v » Пон 13 юли 2009 23:23


Сиромаха написа:Главата не е надрана,по-скоро са правени експерименти с агресивни валове и за да не опират е фрезовано там,не е заводския фрез.Твоите валове са от АБФ или поне зъбчатките.Стори ми се,че са малко широчки гърбиците дали не са турбо валове?Трябват снимки в профил на гърбиците.Клапаните имат керни,значи са вадени :!: Как разбра,че са за смяна,а водачите?



да прав си там 100% е имало или още си ги има големи валове неми излеждат на стокови тея с тея валове и турбо сигурно ще стане добра кумбинация от 4500 да кам 7800 8000 оборота на 0.8 ще върви сериозно давай смело и според мен не се занимаваи с 8 клапановия мотор при наличието на този и несе стискай ам грабвай една мега и да става както трябва щото за 1000 лв щее голяма уйдорма а за още 4-500 ще си стане както тряа с мегата :да:


kokskok
Мнения: 234
Регистриран на: Вто 28 апр 2009 22:12
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Nadejda

Re: КР Турбо на Газ

Мнениеот kokskok » Вто 14 юли 2009 5:41


Сиромаха написа:Стокови ама друг път :!: Моите са 279 и 267 на лифт 11.5мм а стоковите са 228 градуса и 10.8 май.За турбо са големи,продаваш ги за~500 лева и слагаш обикновенни щом е нискомощностен оппа бюджетен :twisted:.Главата сигурно ще е шлайфана и няма да става за турбиниране.Въобще голяма каша а казваш,че и с бутало има проблем.Ако най-добрия от вас е гледал веднъж като се сглобява двигател по-добре да ви продам доказал се на драг КР и продавайте валовете и всичко излишно.Наличието на турбо не е гаранция че ще бие пипнат атмосферен :!: .

след час 2 че ги снимам по подробно 1 път и аз да удара киоравото,ако си прав :)
ма така като гледам как излиза само една фирма дето продава валове под тоя номер може и да сам го уцелил да не говора за цената :Д:Д
http://www.colombo-bariani.com/popup_de ... odotto=115


kokskok
Мнения: 234
Регистриран на: Вто 28 апр 2009 22:12
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Nadejda

Re: КР Турбо на Газ

Мнениеот kokskok » Сря 15 юли 2009 20:35


малко тема за размисъл
като хвана да си тегля чертата някак си го изкарвам че ако го разпордам тоя двигател на части ще му взема 1но 1000+ лева (заради валовете)
и така тея примерно 1000 лева дето сме го решили като бюджет отиваме на 2000 лева за тея пари едвали че го накарам да върви колкото вр6 как мислите ?


kokskok
Мнения: 234
Регистриран на: Вто 28 апр 2009 22:12
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Nadejda

Re: КР Турбо на Газ

Мнениеот kokskok » Сря 15 юли 2009 21:00


някой може ли да се сети за ника на 1 момче дето продаваше 1 вр6ца с десен волан червена на цвят преди неколко месеца :?


Потребителски аватар
doc_j
!!!ИЗМАМНИК!!!
Мнения: 1057
Регистриран на: Пон 29 окт 2007 17:43
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Чепеларе / София
Контакти:

Re: КР Турбо на Газ

Мнениеот doc_j » Сря 15 юли 2009 21:24


karakonjul

... и все още се продава...


kokskok
Мнения: 234
Регистриран на: Вто 28 апр 2009 22:12
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Nadejda

Re: КР Турбо на Газ

Мнениеот kokskok » Чет 16 юли 2009 16:01


http://www.snimka.bg/album.php?album_id=400710
малко развитие по темата
3-ти основен лагер на коляновия вал превартял и 2та са станали 2йно по широки
пс видехме че са два като се разглобиха 1 от друг
на 3ти цилиндър буталото е леко жулнато и сигмента е заминал и цилиндъра е леко надран
(с водна шкурка дали няма да се оправи хахахаха :?)
биелния лагер на 3ти цилиндър е заминал
на 4ти цилиндър незнам кво му се е случило на буталото трагнало е да се разпада май май като почна да сметам по добре да купувам вр6 и да разппродавам кр
щото си треат 2 бутала цилиндъра некак си да се оправи ако не отиваме на блок главата не сме я ласнали да видиме в кво састояние е то си отива направо кам 1500 лева колкото е 1 вр6...



Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 21 госта