време на 400м за голф 3 гти

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
Потребителски аватар
Li4o
Аватар:
Мнения: 2800
Регистриран на: Вто 31 авг 2004 18:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пазарджик
Контакти:

Мнениеот Li4o » Съб 22 апр 2006 16:30


niikoo_1 написа:...... Голф 3 115коня ГТИ не е най-бавното от всички, за това говориме тук

Голф3 пък има други предимства пред предните модели, като например по-просторно и удобно купе...;)

Иначе е вярно, че Голф3 1.8, 90к.с., като се пипне малко започва да върви като Голф3 ГТИ, 115к.с., но пък, ако се пипне и ГТИ-то - пак ще е по-бързо. Пък и когато се правят тестове понякога се изпуска момента с различния диаметър и ширина на гумите, а това също е фактор, който оказва влияние на динамичността...
Харесвам всички изпълнения ГТИ - от фирмата са се постарали да направят достатъчно модификации на Голф, така, че да удовлетворят вкусовете на възможно най-голям брой купувачи - има си обикновени модели с 1.8 двигател, има модели ГТ, има 8 винтилово ГТИ(за умерените спортисти) и ГТИ-16 винтила за максималистите...
Поне откъм разнообразие на модела недоволни не трябва да има...просто всеки трябва хубаво да помисли кой модел Голф е за него и да си го купи ;)




Потребителски аватар
smg
Мнения: 414
Регистриран на: Вто 29 юни 2004 0:58
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот smg » Съб 22 апр 2006 16:54


Li4o
доста добре казано :да:
Всеки модел и съответно неговите модификации се целат в различни пазарни ниши. ГТИ 8v заема своето място, там където трябва и да бъде. Малко по-високо от нормалнитеv модели и по-ниско от ГТИ 16v! Нормално е 16v модификация да е оставена да изпъква доста пред другите - след като е една от най-скъпите предлагани! За да е продаваема една стока трябва да предлага нужните качества. Кой ще си закупи 16v като 8v е почти същото? А разликата в цената не е малка.

При голф ГТИ има доста неща, които другите модели нямат. Примерно допълнително щанга за стабилност на предните колела, по-добри спирачки с по-големи дискове от тук следва, че и не влизат по-малки джанти от 15ки на предните колела. Като се съберат екстрите които имат ГТИ-тата се получава значима разлика в килограмите.
От тук нататък какво да си говорим....

Последна промяна от smg на Съб 22 апр 2006 17:01, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
koskoboy
Мнения: 383
Регистриран на: Нед 10 апр 2005 21:16
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Гаража
Контакти:

Мнениеот koskoboy » Съб 22 апр 2006 16:59


smg написа:...От тук нататък какво да си говорим....

Е как какво : GTI 4ever!
За мен това е религия! Изображение ... пък било то и с "най-бавния" 8 волтов моторец.


Потребителски аватар
Li4o
Аватар:
Мнения: 2800
Регистриран на: Вто 31 авг 2004 18:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пазарджик
Контакти:

Мнениеот Li4o » Съб 22 апр 2006 17:13


koskoboy написа:
smg написа:...От тук нататък какво да си говорим....

Е как какво : GTI 4ever!
....

И по възможност GTI EDITION .... mhihi


Потребителски аватар
L&R
Мнения: 9371
Регистриран на: Чет 09 юни 2005 15:19
Автомобил: CCC
Двигател:
Местоположение: coffeeforums.bg
Контакти:

Мнениеот L&R » Съб 22 апр 2006 17:18


В тоя ред на мисли най-доброто е юбилеен GTI 20г. за 3-ка и 25г. за 4-ка!
Отплеснахте темата съвсем... :idea:


Потребителски аватар
rusiq_24
Мнения: 1660
Регистриран на: Чет 30 мар 2006 14:49
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

Мнениеот rusiq_24 » Съб 22 апр 2006 18:46


А каква е разликата между юбилеен и обикновен,винаги съм се 4удил ако някои знае моля да ми каже :roll:


Потребителски аватар
smg
Мнения: 414
Регистриран на: Вто 29 юни 2004 0:58
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот smg » Съб 22 апр 2006 19:33


ето такава :wink:
:arrow: http://vwvortex.com/gallery/gallery2.ph ... niversary#
16ки джанти
червени колани, различна топка на скоростния лост, червено копче на ръчната спирачка...май това беше
и разбира се гъзарията, че караш юбилейна колица : vw fen


Потребителски аватар
brabus
R-циклопедист на VW
R-циклопедист на VW
Мнения: 11164
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 8:17
Автомобил: Golf II GTI PB A4 Avant 1.8 TQ
Двигател: 1991 2003
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот brabus » Съб 22 апр 2006 19:52


Това е Юбилейката на Козунак.
Изображение

Освен гъзарийката, тази кола има таланта да държи страхотно висока цена и за втора употреба.
Г4 25 г. юбилейка е горе долу така както Г3, но вече на 18 цола и двигателя е 180 кс.


Потребителски аватар
maistora_1
Мнения: 1325
Регистриран на: Пон 01 авг 2005 2:57
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот maistora_1 » Съб 22 апр 2006 20:15


да добавя към отговора на brabus

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

разните му там червени газерийки и бели километражи...
въпреки това съм чувал, че GTI Edition е по-здрав от обикновенните GTI...


Потребителски аватар
rusiq_24
Мнения: 1660
Регистриран на: Чет 30 мар 2006 14:49
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

Мнениеот rusiq_24 » Съб 22 апр 2006 22:27


Еми братлета то4но това искам аз само да продам моя и ще се явя с някоя такава кукла :drive


Потребителски аватар
HF
Мнения: 496
Регистриран на: Сря 02 фев 2005 0:26
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот HF » Нед 23 апр 2006 0:15


Гледам че темата нещо се поизмести...

На въпроса за 400м - миналата година Ицката ме би с неговия 1.6 (моя е GTI Edition ADY), като времето му беше 18 и нещо, по-скоро към високите. Реших, че нещо не ми е наред на колата и май се оказах прав (смених ламбда сонда, свещи, капачка и палец). Колата почна да върви малко по-добре, но оттогава не съм правил експерименти какво време ще даде.

PS Колата е абсолютно сток, катализатора си е на мястото и гумите са стандартния размер 205/50/15.


Потребителски аватар
Golf 3 1.8
Мнения: 1034
Регистриран на: Чет 23 дек 2004 20:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Golf 3 1.8 » Нед 23 апр 2006 0:21


HF написа:Гледам че темата нещо се поизмести...

На въпроса за 400м - миналата година Ицката ме би с неговия 1.6 (моя е GTI Edition ADY), като времето му беше 18 и нещо, по-скоро към високите. Реших, че нещо не ми е наред на колата и май се оказах прав (смених ламбда сонда, свещи, капачка и палец). Колата почна да върви малко по-добре, но оттогава не съм правил експерименти какво време ще даде.

PS Колата е абсолютно сток, катализатора си е на мястото и гумите са стандартния размер 205/50/15.

Тия гуми са ти широчки да ти кажа!Сложи 195 50 тва е твоя размер, а за 1.6 би трябвало да го биеш ако ти е в час колата, виж си компресията!Дебитомерите на тия коли си праат ташаци!


Потребителски аватар
HF
Мнения: 496
Регистриран на: Сря 02 фев 2005 0:26
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот HF » Нед 23 апр 2006 0:50


В момента всичко по колата е ОК, за гумите - това си е стандартния размер за Edition-a.


Потребителски аватар
Golf 3 1.8
Мнения: 1034
Регистриран на: Чет 23 дек 2004 20:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Golf 3 1.8 » Нед 23 апр 2006 0:53


HF написа:В момента всичко по колата е ОК, за гумите - това си е стандартния размер за Edition-a.

Ми ок ама ако сложиш по-малки ше усетиш положителна разлика в вървежа и разхода.Аз на моя имам чувството че са му големи 205 пък да не говорим за твоя който е доста по слабичък :?


Потребителски аватар
DOHC
Мнения: 419
Регистриран на: Чет 24 юни 2004 20:15
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот DOHC » Нед 23 апр 2006 11:15


Да определено има нещо такова и аз го усещам на моя.. :(



Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 16 госта