Cordoba16vt 4x4

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
Потребителски аватар
emmko
Мнения: 301
Регистриран на: Вто 08 ное 2005 14:43
Автомобил: BMW E92 330d
Двигател: 2007
Местоположение: Русе
Контакти:

Re: Cordoba16vt 4x4

Мнениеот emmko » Пет 30 апр 2010 21:42


Бравос!




misho_GTI
Мнения: 1989
Регистриран на: Чет 13 сеп 2007 11:29
Автомобил: 1990 Golf GTI + 1991 Country
Двигател: PB 112 + 1P 98
Местоположение: София

Re: Cordoba16vt 4x4

Мнениеот misho_GTI » Пет 30 апр 2010 22:59


С упер Проект. :bowdown :bowdown :bowdown


Cordoba16vt
Мнения: 540
Регистриран на: Пон 10 юли 2006 17:16
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Cordoba16vt 4x4

Мнениеот Cordoba16vt » Вто 18 май 2010 9:32


Малко прогрес >

Отзад се затвори хралупата, стана добре, материяли на Carsystem, грунд и силикон с пистолет, на живо е по-добре , снимките са малко гадни , придоби заводски вид колата. Килъра сгъна и резервоар 45 л с прегради и пяна вътре, с нивомера от стария резервоар. Бензинови маркучи с оплетка , бенз регулатор, имаме даунпайп , гейт 38 мм Тиал ( мерси на Пацо ! ). От двата налични блоуофа - Греди и ХКЦ , избрахме ХКЦто :) . А и жълто кони спорт с 8кг пружини чисто ново . Останаха турбопътища, спирачни маркучи,задни полуоски, кардана , генерация , води , масла филтри навсякъде , и палим :)

http://cordoba16vt.snimka.bg/tuning/cordoba16vt.484265.18777337


Потребителски аватар
doc_j
!!!ИЗМАМНИК!!!
Мнения: 1057
Регистриран на: Пон 29 окт 2007 17:43
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Чепеларе / София
Контакти:

Re: Cordoba16vt 4x4

Мнениеот doc_j » Вто 18 май 2010 10:40


Хайде, очакваме в най-скоро време... и да не забравите да снимате първото палене :drunk


Потребителски аватар
neon
Мнения: 1796
Регистриран на: Вто 04 апр 2006 21:38
Автомобил: S3
Двигател: BAM
Местоположение: София

Re: Cordoba16vt 4x4

Мнениеот neon » Сря 30 юни 2010 9:47


Абе доколкото дочувам вече се вози стабилно с колата, та не знам за какво първо палене да говорим.


Потребителски аватар
leonardo_vd
Мнения: 3022
Регистриран на: Съб 07 апр 2007 17:04
Автомобил: Golf mk1 VR6 TURBO
Двигател: AAA
Местоположение: Видин
Контакти:

Re: Cordoba16vt 4x4

Мнениеот leonardo_vd » Сря 30 юни 2010 11:30


neon написа:Абе доколкото дочувам вече се вози стабилно с колата, та не знам за какво първо палене да говорим.

Koлегата се вози, но доколкото знам от темата му в перформанса колата още не е настроена. Просто брилянтно изпълнение на всеки детайл. :bowdown
Със здраве да си я кара и много безаварийни километри.


Cordoba16vt
Мнения: 540
Регистриран на: Пон 10 юли 2006 17:16
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Cordoba16vt 4x4

Мнениеот Cordoba16vt » Чет 01 юли 2010 16:52


ух возя се да, колата си е настроена като смес до 1.2 , авансите са супер консервативни, второ минерално масло карам вече, първото го хвърлихме след 15 км и 5 ч работа на место.

Колата е супер готина, усещането е съвсем друго, но сега нямам много време да я карам през седмицата.

скоро ще има и дино.


Потребителски аватар
pe6kata
VW експерт
VW експерт
Мнения: 3010
Регистриран на: Чет 24 май 2007 16:49
Автомобил: passat corrado
Двигател: AAA и АBV turbo
Местоположение: Елхово

Re: Cordoba16vt 4x4

Мнениеот pe6kata » Пет 02 юли 2010 21:29


поздравления към собственика и майстора за колата :да:
Каква е идеята да направите хонинг на 1 десета, при положение че оригиналния хонинг е към 1 стотна?
Не разбрах 4 десети ли сте оставили хлабина бутало/ цилиндър?
Къде ще я настройвате?
Тоя въпрос може и на лични- откъде взе и колко ти излезе глико-то, че аз попаднах на нещо фалшиво и рязко ме върна назад...


Потребителски аватар
martineli
Мнения: 1469
Регистриран на: Пет 23 ное 2007 11:08
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Re: Cordoba16vt 4x4

Мнениеот martineli » Пет 02 юли 2010 22:36


как 4 десети тва неможе да бъде.по принцип знам че на косурд буталата които са правени за супра в спецификациите ги дават 11стотни или 1.1десета хлабина бутало-цилиндър. и нормално все пак говорим за не сток бутала за турбо мотор които се предполага да земат много товар ама 4 десети :shock


Потребителски аватар
pe6kata
VW експерт
VW експерт
Мнения: 3010
Регистриран на: Чет 24 май 2007 16:49
Автомобил: passat corrado
Двигател: AAA и АBV turbo
Местоположение: Елхово

Re: Cordoba16vt 4x4

Мнениеот pe6kata » Съб 03 юли 2010 6:37


Мислиш ли че бих питал, ако не ми беше странно. Склонен съм да смятам че не съм разбрал правилно, щото това е почти все едно да сложиш нормално бутало в разстърган на 1 размер цилиндър.

п.п. (На вр6 2.8 буталото е 80.985 а цилиндъра е 81.20, т.е. хлабина 35 стотни като нов. Допускът за износване след който следва ремонт по книга е -на бутало на 4 стотни и на цилиндъра на 8 стотни. Вижда се че допустимата хлабина с износването значително надвишава 1 десета. Оversize(3.0литра 83мм) на wiseco за турбобутала изискват 8стотни. )


Cordoba16vt
Мнения: 540
Регистриран на: Пон 10 юли 2006 17:16
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Cordoba16vt 4x4

Мнениеот Cordoba16vt » Пон 05 юли 2010 13:37


тука ме хванахте натясно - използвахме старите бутала с хонинг на блока , и нови сегменти . Четох , правих струвах и пуснахме хонинга така, че да се получи 1 десета хлабина. това е нормална хлабина за тормозени мотори. Буталата бяха карани и се надявам да са се свили колкото е необходимо.

4 десети е ключа на сегментите, сори за объркването.

резултата е че колата няма консумация на масло и е суха като барут . в момента на 1 бар а и по време на настройките малко отгоре , няма картерна вентилация грам


Потребителски аватар
pe6kata
VW експерт
VW експерт
Мнения: 3010
Регистриран на: Чет 24 май 2007 16:49
Автомобил: passat corrado
Двигател: AAA и АBV turbo
Местоположение: Елхово

Re: Cordoba16vt 4x4

Мнениеот pe6kata » Пон 05 юли 2010 15:39


За конете които ще вадиш,ясно че ще иде към 2бара. При положение че разреждаш с бутала, метална или обикновена гарнитура ползвате, както и нормални болтове ли за пристягане на главата?
На такова налягане обикновена гарнитура устисква ли по принцип?


Cordoba16vt
Мнения: 540
Регистриран на: Пон 10 юли 2006 17:16
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Cordoba16vt 4x4

Мнениеот Cordoba16vt » Пон 05 юли 2010 16:36


гарнитурата е от братчедка - Г60 :) ( метална ) . Използвахме и старите болтове - това е 3то отваряне на мотора :)

но нали е ВАГ , за бога :Mr Green Fun


Потребителски аватар
tosho_vr6
Мнения: 203
Регистриран на: Нед 07 яну 2007 16:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Габрово

Re: Cordoba16vt 4x4

Мнениеот tosho_vr6 » Нед 11 юли 2010 20:22


мойте бутала на VR6 а и те са оригинални и съснаправил хлабина на старите бутала спрямо блоко е 6 десети хлабината е направеня чрез хонинговане и пак не горя масло клуч на нов сегмент е 3-4десети


Cordoba16vt
Мнения: 540
Регистриран на: Пон 10 юли 2006 17:16
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Cordoba16vt 4x4

Мнениеот Cordoba16vt » Пон 12 юли 2010 15:24


tosho_vr6 написа:и съснаправил хлабина на старите бутала спрямо блоко е 6 десети хлабината


6 стотни може но 6 десети не. провери пак



Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 35 госта