Дино ден всеки първи и последен понеделник от месеца

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
Потребителски аватар
golf_mania_jambol
Мнения: 802
Регистриран на: Нед 24 фев 2008 23:36
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Ямбол

Re: Дино ден всеки първи и последен понеделник от месеца

Мнениеот golf_mania_jambol » Пон 05 юли 2010 1:55


PL-16v написа:126 коня на колелата 8) За без валове е повече от прекрасен резултат 8)

колега сподели какви доработки има този абф , резултата е мноого хубав




Потребителски аватар
kimif2008
Мнения: 564
Регистриран на: Сря 01 окт 2008 22:36
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Дино ден всеки първи и последен понеделник от месеца

Мнениеот kimif2008 » Нед 18 юли 2010 15:10


125 коня за 1.4тси 140к.с. фабрично


Потребителски аватар
sk.
Мнения: 1009
Регистриран на: Пон 08 фев 2010 19:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Sofia

Re: Дино ден всеки първи и последен понеделник от месеца

Мнениеот sk. » Нед 18 юли 2010 23:33


Здравей колега, без да претендирам че знам много по темата искам да те питам, кривата на въртящият момент, защо е в такова състояние... спадове после повишавания... много е назъбена! Не трябва ли да е плавна? Също това 13:1 смеси не са ли и те малко извън нормата? TSI не е ли турбо нотор?


Потребителски аватар
kimif2008
Мнения: 564
Регистриран на: Сря 01 окт 2008 22:36
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Дино ден всеки първи и последен понеделник от месеца

Мнениеот kimif2008 » Пон 19 юли 2010 9:18


vizor да каже


Потребителски аватар
Vizor
Изгубена душа
Мнения: 12509
Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
Автомобил: Subaru Forester XT
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Дино ден всеки първи и последен понеделник от месеца

Мнениеот Vizor » Пон 19 юли 2010 12:15


sk. написа:Здравей колега, без да претендирам че знам много по темата искам да те питам, кривата на въртящият момент, защо е в такова състояние... спадове после повишавания... много е назъбена! Не трябва ли да е плавна? Също това 13:1 смеси не са ли и те малко извън нормата? TSI не е ли турбо нотор?


Извън нормата за кое? Това е абсолютно заводски автомобил. Хората са го измислили, че с тази смес двигателя ще издържи ххх хиляди километра. Мотора до колкото знам е twin charge с компресор и турбо и както виждате на графиката максималния въртящ момент е много рано. Вече защо го държи по този начин също не мога да кажа. Причините може да са много.


Потребителски аватар
sk.
Мнения: 1009
Регистриран на: Пон 08 фев 2010 19:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Sofia

Re: Дино ден всеки първи и последен понеделник от месеца

Мнениеот sk. » Пон 19 юли 2010 12:44


Да де, но като знам как Владо недоволства за някакъв съвсем лек спад на моята кола примерно от 2 нютона, а тук има някаква яка синусуида и то на заводски автомобил, не пипан от някой як майстор :D


Потребителски аватар
Vizor
Изгубена душа
Мнения: 12509
Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
Автомобил: Subaru Forester XT
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Дино ден всеки първи и последен понеделник от месеца

Мнениеот Vizor » Пон 19 юли 2010 12:50


За да го направят така сигурно има причина.


Потребителски аватар
peshoxx
Мнения: 631
Регистриран на: Вто 01 фев 2005 1:11
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив
Контакти:

Re: Дино ден всеки първи и последен понеделник от месеца

Мнениеот peshoxx » Пон 19 юли 2010 19:58


Да,има малка амплитуда от около + - 10 нютона ,но за мен например е по-важно, че този мотор държи от 190 до 200 нютона в обороти от около 1700 до 4500 ! :shock Според мен хич не е лошо! :да:


Потребителски аватар
PL-16v
Мнения: 629
Регистриран на: Пет 25 фев 2005 22:43
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Дино ден всеки първи и последен понеделник от месеца

Мнениеот PL-16v » Пон 19 юли 2010 22:02


Vizor написа:За да го направят така сигурно има причина.

Отговора си го дал в предишното си мнение тоя мотор ще издържи 5 години след като излезе от завода или XXX XXX километра :wink: А колегата с якия въртящ момент за тези 5 години или XXX XXX километра ще хвърли 356 турбини :banghead: Сещаш ли се къде е разликата 8)


Потребителски аватар
sk.
Мнения: 1009
Регистриран на: Пон 08 фев 2010 19:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Sofia

Re: Дино ден всеки първи и последен понеделник от месеца

Мнениеот sk. » Вто 20 юли 2010 7:58


Или аз не се изразявам правилно или вие неможете да ме разберете.
Въпроса е дали такава графика е нормална? Срещали ли сте при други заводски автомобили, не колко е голям въртящият момент?


Потребителски аватар
Vizor
Изгубена душа
Мнения: 12509
Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
Автомобил: Subaru Forester XT
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Дино ден всеки първи и последен понеделник от месеца

Мнениеот Vizor » Вто 20 юли 2010 8:52


sk. написа:Или аз не се изразявам правилно или вие неможете да ме разберете.
Въпроса е дали такава графика е нормална? Срещали ли сте при други заводски автомобили, не колко е голям въртящият момент?


Да нормална е. Както се държи колата това показва дино стенда, а вече дали трябва да се държи колата по този начин мисля, че могат да ни отговорят само от Volkswagen AG mhihi


G60

Re: Дино ден всеки първи и последен понеделник от месеца

Мнениеот G60 » Пет 23 юли 2010 10:51


Vizor написа: Мотора до колкото знам е twin charge с компресор и турбо и както виждате на графиката максималния въртящ момент е много рано.

Този май не е "twin charge" а само 1.4турбо щом е 140 коня.Мисля ,че 1.4 "twin charge" е 170к.с.


Потребителски аватар
Vizor
Изгубена душа
Мнения: 12509
Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
Автомобил: Subaru Forester XT
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Дино ден всеки първи и последен понеделник от месеца

Мнениеот Vizor » Пет 23 юли 2010 12:39


G60 написа:
Vizor написа: Мотора до колкото знам е twin charge с компресор и турбо и както виждате на графиката максималния въртящ момент е много рано.

Този май не е "twin charge" а само 1.4турбо щом е 140 коня.Мисля ,че 1.4 "twin charge" е 170к.с.


Може и така да е. Не съм наясно много с тези двигатели. Гледал съм графики и начин на работа на twincharge-то покрай спора на Келеша и Vagman за постоянната ламбда 1 при този двигател..


Потребителски аватар
kimif2008
Мнения: 564
Регистриран на: Сря 01 окт 2008 22:36
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Дино ден всеки първи и последен понеделник от месеца

Мнениеот kimif2008 » Пет 23 юли 2010 13:54


G60 написа:
Vizor написа: Мотора до колкото знам е twin charge с компресор и турбо и както виждате на графиката максималния въртящ момент е много рано.

Този май не е "twin charge" а само 1.4турбо щом е 140 коня.Мисля ,че 1.4 "twin charge" е 170к.с.

Баш си е с компресор и турбина,това е скопен софтуерно 170коня тси.Виж че на 5к го режат,там на 6та е 220км/ч,и дотам.


Потребителски аватар
niikoo_1
Мнения: 3308
Регистриран на: Вто 22 ное 2005 0:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Дино ден всеки първи и последен понеделник от месеца

Мнениеот niikoo_1 » Пет 23 юли 2010 19:24


Е със софтуер какви коне дават, че трявба да стане този мотор?



Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 12 госта