400 метра

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
Потребителски аватар
Golf 3 1.8
Мнения: 1034
Регистриран на: Чет 23 дек 2004 20:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Golf 3 1.8 » Пет 02 юни 2006 12:11


GTI-Mafia написа:то стана 16v BATTLE да не казвам WAR :ihihih:

на мене ми е интересно едно сток G60 дали ше се даде на едно ABF

Aбе важното е да има спор пък нали фау-ве е победител при всички положения :D




Потребителски аватар
PL-16v
Мнения: 629
Регистриран на: Пет 25 фев 2005 22:43
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот PL-16v » Пет 02 юни 2006 19:48


Както каза колегата МК2 предлагам и аз да се съберем една вечер на бояна да сложиме една кола с камера на 400 метра и да видиме кво става 8)


Потребителски аватар
Golf 3 1.8
Мнения: 1034
Регистриран на: Чет 23 дек 2004 20:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Golf 3 1.8 » Пет 02 юни 2006 20:54


PL-16v написа:Както каза колегата МК2 предлагам и аз да се съберем една вечер на бояна да сложиме една кола с камера на 400 метра и да видиме кво става 8)

А що на 400 като на бояна позволява на повече???Нали искаме да видиме коя кола е по силна, не коя е по силна на 400м?Аз не съм за 400 ама шом сте казали на 400 айде то не може само да се бие :D


Потребителски аватар
musura
Сър
Мнения: 7129
Регистриран на: Пон 28 мар 2005 21:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Голям Поровец

Мнениеот musura » Съб 03 юни 2006 2:14


400м, защото е стандартна дисциплина :) Ако имам идване към софия, ще пиша за да се уговорим. Ще гледам да заделя един уикенд този месец, най-късно другия :)

"по-силна" трябва да се дефинира по-точно - примерно по-бързо ускоряваща или с по-висока максимална скорост, или и с двете? Има много варианти на "сила".

Сила според мен ще е добре да се премери на писта със завои - тогава може да се види сила - ускорение, спиране, стабилност в завои - това си е важно за едно дълго състезание. Защото и 400 км/ч да вдига една кола, неможе ли да спира или да стои стабилно в завой - пиши я бегала :)


Потребителски аватар
asskoGTI
Мнения: 778
Регистриран на: Нед 05 юни 2005 18:06
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот asskoGTI » Съб 03 юни 2006 7:49


идеята не е ли следната??
да се събереме с колегите PL-16v,musura,Golf 3 1.8,MK2.....горе на бояна :) и на място да се реши спора със известно количетво бензин и документиране от моя страна :wink:


Потребителски аватар
Golf 3 1.8
Мнения: 1034
Регистриран на: Чет 23 дек 2004 20:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Golf 3 1.8 » Съб 03 юни 2006 11:13


GTI-Mafia написа:идеята не е ли следната??
да се събереме с колегите PL-16v,musura,Golf 3 1.8,MK2.....горе на бояна :) и на място да се реши спора със известно количетво бензин и документиране от моя страна :wink:

Ми ние с мк2 доста често си се тестваме..........А пл-а каде го бутате м/у шамарите не мога да разбера......Мусура ако минава към софето да пише и ше тестваме нема грижи. :wink:


Потребителски аватар
PL-16v
Мнения: 629
Регистриран на: Пет 25 фев 2005 22:43
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот PL-16v » Съб 03 юни 2006 18:05


При положение че до 170 беше 2 коли минимум зад мен не знам защо говориш така и като имаме предвид че терминалната скорост на 400м е 150 при нашите коли та на теб колата няма и да ти е напълнила 3та тъкмо ще влиза в сила и трябва да спираш но както и да е няма значение ......................................


Потребителски аватар
Golf 3 1.8
Мнения: 1034
Регистриран на: Чет 23 дек 2004 20:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Golf 3 1.8 » Съб 03 юни 2006 20:26


Kashon написа:нямам газ вече пич :roll:
и все пак точно този КР аз не мога да го зема , просто виждам как му скача обортомера на празен ход къса :D най малкото има спортен филтър според мен...
мисля че е в реда на нещата КР да бие АБФ на 400м все пак е малко по лек и по - къси предавки това е определящото....

Ако си е сток и не е олекотен няма и на 400 да бие или ако бие ше е с една кола макс.А тоя на мусура има спортен колектор, доколкото знам.....Ти не гледай на празен ход как се движи оборотомера.... :wink:


Потребителски аватар
Vizor
Изгубена душа
Мнения: 12509
Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
Автомобил: Subaru Forester XT
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Vizor » Сря 07 юни 2006 23:08


по тая тема колко кВ е кр .. може да се спори аааааадски много .. но можеш също така да отвирош багажника и да видиш какво пише там ...
аутодата и доппел вобър казват 102 кВ (139 коня) други уважавани сайтове казват 100кВ .. отиваш вдигаш багажника и гледаш колко кВ пише там .. той знае най-добре


Потребителски аватар
musura
Сър
Мнения: 7129
Регистриран на: Пон 28 мар 2005 21:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Голям Поровец

Мнениеот musura » Чет 08 юни 2006 0:50


На моя пише 102kW

Доколкото съм чувал, има разлики заради изпускателната система, но не съм 100% сигурен, само слухове.


Потребителски аватар
rusiq_24
Мнения: 1660
Регистриран на: Чет 30 мар 2006 14:49
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

Мнениеот rusiq_24 » Чет 08 юни 2006 12:31


Колега musura да така е :wink: Два вида са 136кс и 139кс,разликата е в изпускателните колектори :wink:


Потребителски аватар
nando 16v
Мнения: 1434
Регистриран на: Сря 05 апр 2006 13:53
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Смолян
Контакти:

Мнениеот nando 16v » Чет 08 юни 2006 21:53


asskoGTI написа:
rusiq_24 написа:Колега musura да така е :wink: Два вида са 136кс и 139кс,разликата е в изпускателните колектори :wink:


разликата е минимална-ширината на изпускателните тръби(по непотвърдено инфо) ;)

пичове в смукателните колектори е разликата а не в изпускателните.КР-а има 2 вида смукатели,малките тези като на ПЛ-а 136 кс и големи 139кс.Примерно всички Пасати КР са 136 кс и са със смукатели като на ПЛ от там идват 3-те коня разлика при голфовете по широки тръби!!! :idea:


Потребителски аватар
musura
Сър
Мнения: 7129
Регистриран на: Пон 28 мар 2005 21:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Голям Поровец

Мнениеот musura » Чет 08 юни 2006 23:41


Като идвам към Софя 100% ще се обадя :) Ще се организирам за един удължен уикенд - петък-събота-неделя, че и без това съм общеал на щерката да я водя на зоопарка пак :)


Потребителски аватар
20vTurbo
Мнения: 1034
Регистриран на: Вто 29 мар 2005 23:12
Автомобил: Jetta GLI Mk6 TSI + Octavia VRS
Двигател: 2012 20 TSI CCTA 2003 18 AUQ
Местоположение: София или Някъде в скалистите планини
Контакти:

Мнениеот 20vTurbo » Пет 09 юни 2006 0:05


Абе вие за тез 3 кранти ще се избиете ... :dontknow: Реално, разликата в ускоренията между 136 и 139 кс на една 10 годишна кола е точно никаква. Скапаният бензин, и евтините гуми дават по-голями разлики.


Потребителски аватар
nando 16v
Мнения: 1434
Регистриран на: Сря 05 апр 2006 13:53
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Смолян
Контакти:

Мнениеот nando 16v » Пет 09 юни 2006 5:52


20vTurbo написа:Абе вие за тез 3 кранти ще се избиете ... :dontknow: Реално, разликата в ускоренията между 136 и 139 кс на една 10 годишна кола е точно никаква. Скапаният бензин, и евтините гуми дават по-голями разлики.

братле не става въпрос само за тези 3 'кранти' и имай в предвид че всяка 10 годишна кола върви по съвсем различен начин.Незнам вие как мислите но тази тема май си е безкрайна....



Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 39 госта