


колектор 4-2-1 за GTI 16V монтиран
- mladennn
- Мнения: 140
- Регистриран на: Пон 05 ное 2007 19:30
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Габрово
Re: колектор 4-1 за GTI 16V
колега Vento до колкото разбирам си само със права траба до отзад и само задно гарне,интересуваме дали шума ще тарпим в купето ако си остана само със стоковото задно гърне
- golf_mania_jambol
- Мнения: 802
- Регистриран на: Нед 24 фев 2008 23:36
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Ямбол
Re: колектор 4-1 за GTI 16V
ако си упорит ще свикнеш... сложи си някое друго резонаторче



- mitko_pi4a_lc
- Мнения: 247
- Регистриран на: Съб 24 май 2008 16:22
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Лясковец
Re: колектор 4-1 за GTI 16V
mladennn написа:колега Vento до колкото разбирам си само със права траба до отзад и само задно гарне,интересуваме дали шума ще тарпим в купето ако си остана само със стоковото задно гърне
оооо повярваи ми ти може да свикнеш но полицаите нееееее....
аз вмомента сам така и направо като видя патрулка и минавам на свободна...щото после има

- martineli
- Мнения: 1469
- Регистриран на: Пет 23 ное 2007 11:08
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
Re: колектор 4-1 за GTI 16V
a аз в момента съм само с права тръба
.разбира се не с цел рацинг просто гърнето се скъса средното и ги махнах в понеделник ще се прави.интересното което забелязах е че без гърнета моето иначе така мощно 1.3 въобще спря да върви.никва динамика няма.
иначе да ченгелите много се заяждат за бученето.ама пък и на дълъг път се не трае

иначе да ченгелите много се заяждат за бученето.ама пък и на дълъг път се не трае
- Vento
- Мнения: 2882
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 10:34
- Автомобил: Vento+Golf 2+Golf 3
- Двигател: ABS+ABF+ABV
- Местоположение: Пловдив
Re: колектор 4-1 за GTI 16V
Значи звукът зависи от много неща - колко е мощен моторът, колко изгорели газове излизат, колко е диаметърът на тръбата, какво е задното гърне и т.н.
На Голф 2ката, която ми е за пистата съм с 4-2-1, след което права тръба ф55мм до задния мост, там прави чупка над него и влиза само в задно гърне. Досега бях със задно спортно SuperSprint (което продавам) и колата беше много тиха - ако не я режеш - почти като заводско със всички гърнета. Само като я изцепиш рязко във високи обороти бучеше. Сега обаче го смених с REMUS за G60 и така дори на празен ход си боботи доста плътно и басово. А като го изрежа и всички хора по улиците се обръщат. Доста е шумно. Още не съм карал с него на пистата, но мисля, че ще е много шумно.
В началото я карах само наколектор и права тръба, без чупки, без гърне - беше точно като на бегачка звукът - много шумно!
На Вентото съм със сток генерацията, но катализаторът се запуши и избушихме питата, като пак върнахмее самото гърне на място. Средното гърне се проби - него го махнахме напълно и сложихме права тръба там. Остана само задното заводското. Ако не се дава много газ не е шумно, но ако я режа - хем е доста шумно, хем звукът не е особено приятен... Скоро и на него ще му правя някаква спортна генерация вероятно.
На Голф 2ката, която ми е за пистата съм с 4-2-1, след което права тръба ф55мм до задния мост, там прави чупка над него и влиза само в задно гърне. Досега бях със задно спортно SuperSprint (което продавам) и колата беше много тиха - ако не я режеш - почти като заводско със всички гърнета. Само като я изцепиш рязко във високи обороти бучеше. Сега обаче го смених с REMUS за G60 и така дори на празен ход си боботи доста плътно и басово. А като го изрежа и всички хора по улиците се обръщат. Доста е шумно. Още не съм карал с него на пистата, но мисля, че ще е много шумно.
В началото я карах само наколектор и права тръба, без чупки, без гърне - беше точно като на бегачка звукът - много шумно!
На Вентото съм със сток генерацията, но катализаторът се запуши и избушихме питата, като пак върнахмее самото гърне на място. Средното гърне се проби - него го махнахме напълно и сложихме права тръба там. Остана само задното заводското. Ако не се дава много газ не е шумно, но ако я режа - хем е доста шумно, хем звукът не е особено приятен... Скоро и на него ще му правя някаква спортна генерация вероятно.
- Сиромаха
- Мнения: 176
- Регистриран на: Съб 20 окт 2007 20:35
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Тутракан
Re: колектор 4-1 за GTI 16V
Много правилно,мощноста и разните свързани с нея подробности имат огромно значение!Аз съм с резонатор собствено производство и крайно "спортно" гърне.Би трябвало що-годе да обезшумява,ама не,иска да откърти вратите на гаража
.

- golf_mania_jambol
- Мнения: 802
- Регистриран на: Нед 24 фев 2008 23:36
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Ямбол
Re: колектор 4-1 за GTI 16V
колеги сега за последно кои колектор е по добре 4-2-1 или 4-1 (ако съм и с валове на абф)
- Vento
- Мнения: 2882
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 10:34
- Автомобил: Vento+Golf 2+Golf 3
- Двигател: ABS+ABF+ABV
- Местоположение: Пловдив
Re: колектор 4-1 за GTI 16V
Няма никакво значение - разлика няма да усетиш между 4-1 и 4-2-1.
Аз лично на моите коли си слагам 4-2-1 първо, защото се намират по-лесно и евтино, второ, защото личното ми мнение е, че 4-1 прави малко тапа от газове където се събира. Сега някой ще седнат да ти говорят за "бекпрешър" и т.н., което теоретично го има, НО ако е изчислено точно за твоя сетъп в момента. На практика е неосъществимо. Обратното - колкото по-освободена генерация, толкова по-малко мъки за мотора. Това е моето мнение, така си правя аз моите мотори. Ако друг може да докаже противното с факти и замервания - да каже. Всичко останало е лаладжийски приказки.
Аз лично на моите коли си слагам 4-2-1 първо, защото се намират по-лесно и евтино, второ, защото личното ми мнение е, че 4-1 прави малко тапа от газове където се събира. Сега някой ще седнат да ти говорят за "бекпрешър" и т.н., което теоретично го има, НО ако е изчислено точно за твоя сетъп в момента. На практика е неосъществимо. Обратното - колкото по-освободена генерация, толкова по-малко мъки за мотора. Това е моето мнение, така си правя аз моите мотори. Ако друг може да докаже противното с факти и замервания - да каже. Всичко останало е лаладжийски приказки.
- trohilio
- Мнения: 86
- Регистриран на: Вто 11 ное 2008 23:44
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: колектор 4-1 за GTI 16V
Я я кажи как го сметна тва с тапата че нещо не те разбрах 

- Vento
- Мнения: 2882
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 10:34
- Автомобил: Vento+Golf 2+Golf 3
- Двигател: ABS+ABF+ABV
- Местоположение: Пловдив
Re: колектор 4-1 за GTI 16V
Наум го сметнах по 3,14
Това си е мой опит, който иска - да пробва сам.
Като ти чета мненията - и тоя отговор не заслужаваш.
Никой не ти е виновен, че не можеш да си продадеш грозника, некадърно намотан с лента и тел. И затова всичко останало "не струва"


Като ти чета мненията - и тоя отговор не заслужаваш.
Никой не ти е виновен, че не можеш да си продадеш грозника, некадърно намотан с лента и тел. И затова всичко останало "не струва"


- trohilio
- Мнения: 86
- Регистриран на: Вто 11 ное 2008 23:44
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: колектор 4-1 за GTI 16V
Жалък си не заслужаваш и дума да ти кажа.Не знам за кво си мислиш че като си пуснал някав котур и секи втори пиклио ти праи
си някав бог ли бееее.Ако искаш нещо ми го кажи на лични.Не съм искал да се заяждам нито да се правя на интересен просто исках да ми обясниш че сам малко тъп
.Не намесваи моя колектор преди да знаеш дали вълбще е мои и ако си наистина толкова голям тарикат ще имаш възможноста да ми го кажеш сичко това в очите 



- trohilio
- Мнения: 86
- Регистриран на: Вто 11 ное 2008 23:44
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: колектор 4-1 за GTI 16V
А и се си мисля че които има акъл сам ще прецени на кои колектора е смотан и кои как е навит Умнико
- radi_nrj
- Мнения: 9331
- Регистриран на: Вто 20 ное 2007 16:06
- Автомобил: Audi A6 C4 Quattro Golf 4 TDI
- Двигател: AEL ALH
- Местоположение: София
Re: колектор 4-1 за GTI 16V
trohilio написа:А и се си мисля че които има акъл сам ще прецени на кои колектора е смотан и кои как е навит Умнико
Силно се съмнявам, че си имаш и най-малка представа от механика на флуидите като се има в предвид колко правописни грешки си направил в един ред.
Ей сега ще дойде Li4o с катинара

- trohilio
- Мнения: 86
- Регистриран на: Вто 11 ное 2008 23:44
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: колектор 4-1 за GTI 16V
И кво кат доиде да не би да ме вкара в затвора до живот 

- martineli
- Мнения: 1469
- Регистриран на: Пет 23 ное 2007 11:08
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
Re: колектор 4-1 за GTI 16V
ми няма да те вкара в затвора ама засирате една тема която може(ше) да бъде полезна
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 20 госта