за кутията- има два кода за вр6, разликата е само в дифа
61/18 (3.39) ССМ
62/17 (3.65) CDM, като тази е доста рядка и се слага предимно на корадо 2.9
предавките , като брой зъби и предавателно число са:
1-33/10 (3.30)
2-35/18 (1.94)
3-35/18 (1.31)
4-30/29 (1.03)
5-31/37 (0.84)
Оригиналната кутия е с много дълги скорости. Въпреки кубатурата, колата се усеща не толкова рязка, стои по-тромава. Подредени са така че се получава голяма дупка м/у 1и2, и 2и3, което е дразнещо, поне за мен при ежедневно каране. Иначе м/у 3-4, 4-5 дупка няма, доста са близки, което е идеално за скорости и ускорения от 130км/ч нагоре.
Кутията е тип 02А, като на всеки пасат б3/б4, голф3 абф, тди и т.н. Единствената разлика е в камбаната(кожуха) идвайки от накллонения напред мотор при вр6. Имайки камбана за вр6, можеш да сложиш на нея какви да е скорости тип 02А. Да не говорим че можеш и да си наредиш предавки дето най- ти пасват.
![Изображение](http://media.snimka.bg/8138/022532007-big.jpg?r=0)
Особеното при 02А(за другите кодове незнам как е, не съм запознат) е че на първичния вал първа и втора са изработени с вала, т.е. зъбните им колела не могат да се извадят от вала. Което е малко кофти, понеже неможе да се пипа там, а няма голм избор - първичен вал с дълга първа върви с дълга втора, и първичен вал с къса втора върви с къса първа. Ако искаш дълга първа с къса втора не става.
Има 7 диференциала на 02А, ако не се лъжа- 3.15, 3.39, 3.45, 3.65, 3.68, 3.94, 4.24
Има 2 1-ви предавки- 3.30 и 3.78
те това са частите- подсигуряваш няколко кутии и ги почваш:
![Изображение](http://media.snimka.bg/8876/024006872-big.jpg?r=0)
![Изображение](http://media.snimka.bg/8876/024006878-big.jpg?r=0)
![Изображение](http://media.snimka.bg/8876/024006879-big.jpg?r=0)