Силов тунинг на моята печка

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
Потребителски аватар
MK4
Мнения: 1957
Регистриран на: Вто 22 апр 2008 11:01
Автомобил: Seat Leon
Двигател: ARY 2003
Местоположение: София

Re: Силов тунинг на моята печка

Мнениеот MK4 » Чет 23 дек 2010 14:48


Velko написа: аз не виждам нищо лошо в един двигател 1.4 тди 140 коня.


Не е никак лошо 140 коня 1.4TDI, но реално поглднато 140 коня са нищо, нищо особено като мощност и вървене и за няколко месеца ще ти омръзнат дори в купето на Поло. Ама като си налял 5К в нея после ще тръгнеш да я продаваш цялата за 10К и ще се чудиш защо никой не ти ги дава.
В крайна сметка всеки има глава на раменете и се решава. :)




Потребителски аватар
bbboiko2004
Мнения: 4293
Регистриран на: Пон 20 фев 2006 21:19
Автомобил: VW Polo 2f
Двигател: 3f - 1993

Re: Силов тунинг на моята печка

Мнениеот bbboiko2004 » Чет 23 дек 2010 15:04


140 коня в малко купе не са като 140 коня в купе на голф, разликата е огромна и в усещане и във всичко. Колега прегледай тази тема ;) http://forums.tdiclub.com/showthread.php?t=263897


Потребителски аватар
Velko
Мнения: 1453
Регистриран на: Пон 22 мар 2010 13:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Силов тунинг на моята печка

Мнениеот Velko » Чет 23 дек 2010 15:22


Незнам какво ще правя :)


Потребителски аватар
MK4
Мнения: 1957
Регистриран на: Вто 22 апр 2008 11:01
Автомобил: Seat Leon
Двигател: ARY 2003
Местоположение: София

Re: Силов тунинг на моята печка

Мнениеот MK4 » Чет 23 дек 2010 15:22


bbboiko2004 написа:140 коня в малко купе не са като 140 коня в купе на голф, разликата е огромна и в усещане и във всичко.



Разликата между двете коли е 200 кг, не знам къде видя тази "огромна" разлика. 140 коня дали на 1000кг кола, дали на 1200кг кола е все тая - нищо особено.


Потребителски аватар
Velko
Мнения: 1453
Регистриран на: Пон 22 мар 2010 13:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Силов тунинг на моята печка

Мнениеот Velko » Чет 23 дек 2010 15:29


Aз не искам нищо особено бе брат :) 140 коня ми се струват мноого :) Малко искам да го засиля тоя мотор,защото усещам че има потенциял.С чипа и генерацията се поотпуши и се развърта много приятно.Той и сега върви доволно за мен :!: ,но искам и без друго да му направим едно отваряне,че капе масло от ГНП клапана.И си викам - голямо турбо,дюзи,кулер mhihi Затова е и темата!


Потребителски аватар
Volkov
Мнения: 1704
Регистриран на: Нед 19 ное 2006 16:53
Автомобил: Golf 3 20 Jahre
Двигател: 2.0 16V ABF
Местоположение: София

Re: Силов тунинг на моята печка

Мнениеот Volkov » Чет 23 дек 2010 18:12


Голямо турбо, дюзи и тн. и кво?! После нали трябва настройка! Набиеш сумати пари в желeза и после да няма с кво да ги оправляваш правилно - както преди време един колега беше написал, от там прилична електроника още толкова, че и даже това ще ти е най-скъпата част, после да кажеме че ще я надуеш! И от там се почва спирачки , окачване и още един куп доработки в процес на работа и няма да се усетиш как си минал и тия 3-4к, които си мислиш да дадеш на вятърa!

Като варянт както казаха колеги може да сложиш и бензинов двигател и с турбо, че и ВР' се навират в 6н2! :wink:

P.P. Да не говориме, че окачване и спиракчи са ти задължителни при каквато и да е модификация по мотора или замяната му с друг!

Къде го Li4o?! mhihi


Потребителски аватар
sk.
Мнения: 1009
Регистриран на: Пон 08 фев 2010 19:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Sofia

Re: Силов тунинг на моята печка

Мнениеот sk. » Чет 23 дек 2010 18:43


Volkov написа:Голямо турбо, дюзи и тн. и кво?! После нали трябва настройка! Набиеш сумати пари в желeза и после да няма с кво да ги оправляваш правилно - както преди време един колега беше написал, от там прилична електроника още толкова, че и даже това ще ти е най-скъпата част, после да кажеме че ще я надуеш! И от там се почва спирачки , окачване и още един куп доработки в процес на работа и няма да се усетиш как си минал и тия 3-4к, които си мислиш да дадеш на вятърa!

Като варянт както казаха колеги може да сложиш и бензинов двигател и с турбо, че и ВР' се навират в 6н2! :wink:

P.P. Да не говориме, че окачване и спиракчи са ти задължителни при каквато и да е модификация по мотора или замяната му с друг!

Къде го Li4o?! mhihi


С последното въобще не съм съгласен! Виждал съм доста силни коли със сток спирачки и окачване ;)
До сега обаче никой не помогна на колегата (включително аз). Все си мисля, че малко по-голямо турбо от друг дизелов ВАГ би му свършило работа, едни дюзи и МАП и е ще е доволен човека.
Щом си толкова твърдо решен да си правиш колата колега, можеш да посетиш някой друг сервиз за тунинг да им кажеш с какво разполагаш и какво искаш и там да мислите нещо ;)
В ХЕЕД със сигурност ще ти свършат работа, но не са единствените ;)


Потребителски аватар
bbboiko2004
Мнения: 4293
Регистриран на: Пон 20 фев 2006 21:19
Автомобил: VW Polo 2f
Двигател: 3f - 1993

Re: Силов тунинг на моята печка

Мнениеот bbboiko2004 » Чет 23 дек 2010 18:48


MK4 написа:
bbboiko2004 написа:140 коня в малко купе не са като 140 коня в купе на голф, разликата е огромна и в усещане и във всичко.



Разликата между двете коли е 200 кг, не знам къде видя тази "огромна" разлика. 140 коня дали на 1000кг кола, дали на 1200кг кола е все тая - нищо особено.

Разликата не само в килограмите ами в купето. Ти возил ли си се в поло с 160-70 ми то си чисто приключение :mrgreen: Velko виж темата дето постнах там пише какво са сменили момчетата и какво ще сменят, на тях целта им е 200 коня :Mr Green Fun


Потребителски аватар
Velko
Мнения: 1453
Регистриран на: Пон 22 мар 2010 13:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Силов тунинг на моята печка

Мнениеот Velko » Чет 23 дек 2010 22:07


Volkov ти знаеш ли случайно, че полото ми има 4 дискови спирачки и спира уникално ?А случайно да знаеш,че съм си поръчал окачване преди 3 дни?Така или иначе никой не каза от какъв двигател мога да ползвам турбо и дюзи такива,които да са съвместими с моя кошник.И относно въпроса отправен от Volkov- бате много ясно,че турбото ще се вземе с електрониката за него.За валове никой нищо не каза,за бутала,за биели... в главата ми е една каша.Само някакви хиляди левове ми се привиждат :screwy


Потребителски аватар
Volkov
Мнения: 1704
Регистриран на: Нед 19 ное 2006 16:53
Автомобил: Golf 3 20 Jahre
Двигател: 2.0 16V ABF
Местоположение: София

Re: Силов тунинг на моята печка

Мнениеот Volkov » Чет 23 дек 2010 22:24


Velko написа:Volkov ти знаеш ли случайно, че полото ми има 4 дискови спирачки и спира уникално ?А случайно да знаеш,че съм си поръчал окачване преди 3 дни?Така или иначе никой не каза от какъв двигател мога да ползвам турбо и дюзи такива,които да са съвместими с моя кошник.И относно въпроса отправен от Volkov- бате много ясно,че турбото ще се вземе с електрониката за него.За валове никой нищо не каза,за бутала,за биели... в главата ми е една каша.Само някакви хиляди левове ми се привиждат :screwy


Само успех ти желая "бате"! :да:

2мин. google

http://www.seatcupra.net/forums/showthread.php?t=221268

http://forums.tdiclub.com/showthread.ph ... 983&page=3


Потребителски аватар
aylin78
Мнения: 403
Регистриран на: Сря 13 яну 2010 16:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Силистра

Re: Силов тунинг на моята печка

Мнениеот aylin78 » Чет 23 дек 2010 22:30


Купи си бате каквото ти душа сака,направиго както си го мислиш-дано да стане че да видим още една добра кола :да: успех в начинанието :да:


Потребителски аватар
Velko
Мнения: 1453
Регистриран на: Пон 22 мар 2010 13:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Силов тунинг на моята печка

Мнениеот Velko » Пет 24 дек 2010 11:56


мерси батковци


Потребителски аватар
Velko
Мнения: 1453
Регистриран на: Пон 22 мар 2010 13:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Силов тунинг на моята печка

Мнениеот Velko » Пон 27 дек 2010 12:39


Спрях се на смяна на мотора - с 1.9 TDI PD.Сега само трябва да събера много пари...


Потребителски аватар
Vento
Мнения: 2882
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 10:34
Автомобил: Vento+Golf 2+Golf 3
Двигател: ABS+ABF+ABV
Местоположение: Пловдив

Re: Силов тунинг на моята печка

Мнениеот Vento » Пон 27 дек 2010 12:41


Velko написа:Сега само трябва да събера много пари...
Почти всички "проекти" завършват така... Дано с този не се случи, че звучи интересно. Успех!


Потребителски аватар
Velko
Мнения: 1453
Регистриран на: Пон 22 мар 2010 13:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Силов тунинг на моята печка

Мнениеот Velko » Пон 27 дек 2010 13:22


Предлагам да се нарави фонд и всички да дадат каквото могат за проекта - по лев,два... който може по 10 и повече :talk:



Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 21 госта