ABF-POWER.....нитро

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
Потребителски аватар
mitko_pi4a_lc
Мнения: 247
Регистриран на: Съб 24 май 2008 16:22
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Лясковец

Re: ABF-POWER(историята на моят голф)

Мнениеот mitko_pi4a_lc » Нед 02 яну 2011 1:10


134.jpg

за сега е това тези дни ше има и още просто трябва да си смакна снимките от тел.
да ги обработя да ги кача
извиняжаите ако има пражописни грешки :oops:




Потребителски аватар
Vidol Nikolov
Мнения: 2168
Регистриран на: Чет 22 яну 2009 12:22
Автомобил: Jetta 1.6
Двигател: PN
Местоположение: ---

Re: ABF-POWER(историята на моят голф)

Мнениеот Vidol Nikolov » Нед 02 яну 2011 1:14


Поздравления за колата!
Още от пьрвата снимка ми прикова вниманието!
След като си на 1-во място на Калояново,значи вьрви мнооого якоо.
Не го приемай като критика ,но според мен едно гьрне отзад стои много по-добре!
Новите еленови и пьрвите джанти на колата са супер!
Продьлжението се чака с голям интерес :beer


Потребителски аватар
niikoo_1
Мнения: 3308
Регистриран на: Вто 22 ное 2005 0:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: ABF-POWER(историята на моят голф)

Мнениеот niikoo_1 » Нед 02 яну 2011 1:22


Какви са конете преди и след валовете (ако имаш замерване преди да ги монтираш), че ми е интересно?


Потребителски аватар
sashobas
Щастлив голфаджия
Мнения: 2831
Регистриран на: Пет 01 сеп 2006 23:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Търговище
Контакти:

Re: ABF-POWER(историята на моят голф)

Мнениеот sashobas » Нед 02 яну 2011 1:33


Колата с газов инжекцион ли е или така ми се вижда?


vidolov
Мнения: 190
Регистриран на: Нед 30 сеп 2007 14:50
Автомобил: golf2 vr6T 4Motion
Двигател:
Местоположение: Габрово

Re: ABF-POWER(историята на моят голф)

Мнениеот vidolov » Нед 02 яну 2011 9:59


най-накрая Мите решисе да пуснеш тема!голфа е уникален на живо и колегата е страшен табиатлия!иска сичко дае испипано и перфектно направено...страшно поддържана кола и резултата е на лице!сигурен съм,че това няма дае единственото първо място на АБФ-а,защото понего постоянно се подобрява!успех и за напред!

п.п-Митак яд мее че неможахме даги замерим :banghead:


Потребителски аватар
mitko_pi4a_lc
Мнения: 247
Регистриран на: Съб 24 май 2008 16:22
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Лясковец

Re: ABF-POWER(историята на моят голф)

Мнениеот mitko_pi4a_lc » Нед 02 яну 2011 11:20


niikoo_1 написа:Какви са конете преди и след валовете (ако имаш замерване преди да ги монтираш), че ми е интересно?

ми от валовете изкарах 16 коня,мерена е и без валовете на сабора имаше промоция при вензи за мерене на дино!!!
вмомента колата е 185 коня и е мерна със 17-ски според мен с 15-ски щеше да даде повече ама ванци каза да не ги слагам че съм гаврел с колата :mrgreen:


Потребителски аватар
mitko_pi4a_lc
Мнения: 247
Регистриран на: Съб 24 май 2008 16:22
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Лясковец

Re: ABF-POWER(историята на моят голф)

Мнениеот mitko_pi4a_lc » Нед 02 яну 2011 11:26


sashobas написа:Колата с газов инжекцион ли е или така ми се вижда?

да от който съм мн доволен аз понеже не слизам от нея по цял ден и със тоз 100октана направо ми къса главата ама на газ бива,някои може сега да каже -уж бегачка пак на газ
ама аз съм нямал никъкви проблеми както карам на газ дажам на бензин и заминавам :D


Потребителски аватар
mitko_pi4a_lc
Мнения: 247
Регистриран на: Съб 24 май 2008 16:22
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Лясковец

Re: ABF-POWER(историята на моят голф)

Мнениеот mitko_pi4a_lc » Нед 02 яну 2011 11:32


vidolov написа:най-накрая Мите решисе да пуснеш тема!голфа е уникален на живо и колегата е страшен табиатлия!иска сичко дае испипано и перфектно направено...страшно поддържана кола и резултата е на лице!сигурен съм,че това няма дае единственото първо място на АБФ-а,защото понего постоянно се подобрява!успех и за напред!

п.п-Митак яд мее че неможахме даги замерим :banghead:

еее мерси брат тя и твоята нее мн зле и ти трябва да пуснеш една тема,голфажиите трябсе поддържаме
като доиде сабора трябва да варим двамата :D
еее ша се пуснем мене не ме бърка за старт съм винаги готов нямам търпение да се стопли :beer


Потребителски аватар
mitko_pi4a_lc
Мнения: 247
Регистриран на: Съб 24 май 2008 16:22
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Лясковец

Re: ABF-POWER(историята на моят голф)

Мнениеот mitko_pi4a_lc » Нед 02 яну 2011 11:36


ето и един клип,имам още много ама не съм ги качвал
на толи клип е без валовете и имахме голям спор


Потребителски аватар
niikoo_1
Мнения: 3308
Регистриран на: Вто 22 ное 2005 0:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: ABF-POWER(историята на моят голф)

Мнениеот niikoo_1 » Нед 02 яну 2011 14:53


Сгъстявал ли си я, ако да каква е новата степен?
И как си я сгъстил, че единия начин с нови ковани бутала го знам?

185к.с. звучи доста добре :lol:


Потребителски аватар
mitko_pi4a_lc
Мнения: 247
Регистриран на: Съб 24 май 2008 16:22
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Лясковец

Re: ABF-POWER(историята на моят голф)

Мнениеот mitko_pi4a_lc » Нед 02 яну 2011 17:21


niikoo_1 написа:Сгъстявал ли си я, ако да каква е новата степен?
И как си я сгъстил, че единия начин с нови ковани бутала го знам?

185к.с. звучи доста добре :lol:

ами да рязана е главата и то доста ама колко степента не мога ти кажа ама като и сложа 95 бензин и като стигне 5000оботота и спира да вари ама аз я карам с 100октана+някои добавка
аз не си преувеличавам за конете имаго черно на бяло :applause:


Потребителски аватар
niikoo_1
Мнения: 3308
Регистриран на: Вто 22 ное 2005 0:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: ABF-POWER(историята на моят голф)

Мнениеот niikoo_1 » Нед 02 яну 2011 17:35


Е никой не казва, че ги преувеличаваш :lol: ясно се вижда, че колата се мери на дино.
Не знам дали си го мисили, но една умерена доза азотче например дюза за 50тина к.с. азот и колата ще се побърка, има тук с София едно Пежо 106 с валчета/леко сгъстено/колектор+генерация (сетъпа е подобен на твоя) и пръска 50тина к.с. азот и върви на умирачка примерно М3 3.0 286к.с. + генерация и колектор Суперспринт го гледа отзат както и други подобни коли и вече колата си се кара така почти година без проблеми, та ми се вижда добра инвестиция, мотора би трябвало да го поеме азота без проблем.


Потребителски аватар
Dimitaki
Мнения: 406
Регистриран на: Вто 22 май 2007 20:24
Автомобил: Mitsubishi Lancer
Двигател: 4G63
Местоположение: София

Re: ABF-POWER(историята на моят голф)

Мнениеот Dimitaki » Нед 02 яну 2011 17:38


Понеже гледам,че се чудиш за джанти-ориентирай се към нещо истинско и здраво.Speedline,Compomotive,OZ дори,важната комбинация е- 15-ка,лека,здрава.Нищо против еленовите рога,но стила тук не е много необходим :wink:
Изображение
Примерен модел за здрава и малка джанта-лошото е че малките са на 90% със 4 болта!!


Потребителски аватар
mitko_pi4a_lc
Мнения: 247
Регистриран на: Съб 24 май 2008 16:22
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Лясковец

Re: ABF-POWER(историята на моят голф)

Мнениеот mitko_pi4a_lc » Нед 02 яну 2011 17:45


niikoo_1 написа:Е никой не казва, че ги преувеличаваш :lol: ясно се вижда, че колата се мери на дино.
Не знам дали си го мисили, но една умерена доза азотче например дюза за 50тина к.с. азот и колата ще се побърка, има тук с София едно Пежо 106 с валчета/леко сгъстено/колектор+генерация (сетъпа е подобен на твоя) и пръска 50тина к.с. азот и върви на умирачка примерно М3 3.0 286к.с. + генерация и колектор Суперспринт го гледа отзат както и други подобни коли и вече колата си се кара така почти година без проблеми, та ми се вижда добра инвестиция, мотора би трябвало да го поеме азота без проблем.

четеш ми мислите точно тожа мисля да правя
абф е мн здрав мотор уверил съм се


Потребителски аватар
mitko_pi4a_lc
Мнения: 247
Регистриран на: Съб 24 май 2008 16:22
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Лясковец

Re: ABF-POWER(историята на моят голф)

Мнениеот mitko_pi4a_lc » Нед 02 яну 2011 17:48


Dimitaki написа:Понеже гледам,че се чудиш за джанти-ориентирай се към нещо истинско и здраво.Speedline,Compomotive,OZ дори,важната комбинация е- 15-ка,лека,здрава.Нищо против еленовите рога,но стила тук не е много необходим :wink:
Изображение
Примерен модел за здрава и малка джанта-лошото е че малките са на 90% със 4 болта!!

аз за това мисля да ги продавам рогата и да тарся някоя лека 15-ска
аз иначе като ходя се голя си слагам зимните и сега си взех 2 слика 195/50/15
трябва се подготвям за сезона :wink:



Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 28 госта