Golf 4 1.8t K03s

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
Потребителски аватар
vr_mk2
Мнения: 139
Регистриран на: Сря 07 апр 2010 7:13
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Golf 4 1.8t K03s

Мнениеот vr_mk2 » Нед 09 яну 2011 16:21


niikoo_1 написа:Ами мненията от vr_mk2 може да ги игнорираш напълно толкова объркани и безумни постове не съм чел отдавна, бих го посъветвал да си термоизолира главата, че сега е зима и явно сивото му вещество когато не е термоизолирано и пише някакви дивотии mhihi :063:

А ако си 92ри набор просто си карай колата със заводската мощност за да не направиш някоя беля :wink: щото и 150коня са достатъчни, ако не се внимава и нямаш поне малко опит.


Я ми кажи коему е толкова обърканото и безумно в постовете ми??? Я кажи що '76 да не се препоръчва за тоя двигател, множко и е дебита ли? А и ти сигурно можеш да дедеш много по-пълни и точни, подкрепени с доказателства отговори на въпросите от колегата. Сигурно знаеш причините поради които се използват термолентите...

П.П. Знаеш ли колко хора има по таз земя набор '92 дето могат да карат твоята кола по-добре от теб.

Тука май трябва да се направи нов подраздел "Боянски рацери 1.8Т"

Ако не си съгласен с постовете ми - оборваш ги с доказателства и без подигравки от рода на "термолента за главата му". Само дето теорията май ти е дошла в повечко, а практиката прекалено малко.




Потребителски аватар
niikoo_1
Мнения: 3308
Регистриран на: Вто 22 ное 2005 0:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Golf 4 1.8t K03s

Мнениеот niikoo_1 » Нед 09 яну 2011 16:34


На ламя като теб никаква информация отностно как и защо, която имам и знам не бих споделил :wink: :lol:

Оставям те да си тънеш в заблуда :Mr Green Fun



mhihi mhihi Искренно се забавлявам на индианските ти разсъждения на глас и съветвам всеки човек с малко разум в главата да не се вслушва в съветите дето си дал mhihi

vr_mk2 написа:
sk. написа:При мене с К03, на третия и четвъртия рън колата буквално припадаше на сток интеркулер! Губеше смесите и гаснеше по светофарите, пък с тази турбина ГТ2876 незнам, какво ще стане :)
А покрай нея има и керамичен съединител и дюзи ;)

Евтин вариянт има. Продава се един Кит с К04 в момента, турбо, колектор и дюзи за без пари почти, но пак без кулер, аз личо не бих го сложил!


Случайно някъде да съм казал на какво налягане трябва да я кара??? Ако я кара на налягане, при което да има желаните за момента конски сили няма да му трябва нито едно от изброените от теб неща.

П.П. Твоя колектор тръбен, термо-изолиран ли е бил по време на дино-ръновете или си бил с чугунен???



vr_mk2 написа:Не и механично. Основно е въпрос на настройки за налягане, а когато колегата реши, че е събрал пари за качествен интеркулер или друг вид охлаждане - прави го и след това само ДОнастройка. За тръбен колектор разгледай в ebay.com само дето не знам дали има с фланец за турбината за която си писал в темата си. Иначе с Т3 фланец като за GT2876 има под път и над път. И да гледа да е с равни дължини на рънърите, за да намали броя на компромисите, които прави. За 1.8 20VT има много такива варианти.







vr_mk2 написа:Koлега, ако ще правиш нещо - не прави компромиси, поне моя съвеет. Щом ще сменяш турбо-компресора - вземи поне някой читав. Според мен един Garrett GT2876 би паснал перфектно, заедно с подходящата за него генерация и тръбен изпускателен колектор. Защо тръбен ли? За да премахнеш умирането след като колата ти загрее с една термолента. ;) Един ремап и ти си човека, дори и със стандартния ти интеркулер, поне като за начало...

Последна промяна от niikoo_1 на Нед 09 яну 2011 16:49, променено общо 2 пъти.


Потребителски аватар
ceck0
Мнения: 22
Регистриран на: Пон 30 авг 2010 9:11
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Sofia

Re: Golf 4 1.8t K03s

Мнениеот ceck0 » Нед 09 яну 2011 16:47


Аиде моляви неискам и тази тема да се превръща в караници като сички други теми ... колкото до годините ми ще ти обесня ... карам от 6 годишен постояно съм покраи бащами преди той се занимаваше със земеделие, карах трактори самосвали сичко и мисля че съм способен да управлявам, но благодаря за съвета :)


Потребителски аватар
vr_mk2
Мнения: 139
Регистриран на: Сря 07 апр 2010 7:13
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Golf 4 1.8t K03s

Мнениеот vr_mk2 » Нед 09 яну 2011 17:03


niikoo_1 написа:На ламя като теб никаква информация отностно как и защо, която имам и знам не бих споделил :wink: :lol:

Оставям те да си тънеш в заблуда :Mr Green Fun

mhihi mhihi Искренно се забавлявам на индианските ти разсъждения на глас и съветвам всеки човек с малко разум в главата да не се вслушва в съветите дето си дал mhihi


Не споделяй с мен, обясни на хората, които четат тук как и защо. Или не ти стигна ваучера да звъннеш на вашия гуру да го попиташ кво да напишеш?

П.П. "Разсъжденията" ми не са на глас ;) НАПИСАНИ са!


Потребителски аватар
niikoo_1
Мнения: 3308
Регистриран на: Вто 22 ное 2005 0:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Golf 4 1.8t K03s

Мнениеот niikoo_1 » Нед 09 яну 2011 17:15


Имаше една тема "Раздел VW TUNING--> Място за маниaци или за глупаци???" viewtopic.php?f=9&t=11657 , е от доста време се е превърнал във второто, точно порати това, че тук пишат разни превъзбудени лумпени и много можещи и знаеши сериозни хора просто спряха да пишат :wink:


vr_mk2 написа:
П.П. "Разсъжденията" ми не са на глас ;) НАПИСАНИ са!


Естествено, че ще са написани във форума може само да се пише, все още не може да се говори на глас, ама явно ти е трудно да схванеш каквото и да е :idea: :lol: :banghead:

Последна промяна от niikoo_1 на Нед 09 яну 2011 17:18, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
sk.
Мнения: 1009
Регистриран на: Пон 08 фев 2010 19:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Sofia

Re: Golf 4 1.8t K03s

Мнениеот sk. » Нед 09 яну 2011 17:17


Колегата с термоизолационната лента... ебахти магическата лента човек! Бих искал да видя такъв осъществен проект 250кс от 1.8Т само с турбо и колектор омотан с лентичка. Ама да го видя да върви 5-6 ръна на заварка един след друг ;) Ако има някакъв такава движеща се кола, дай да я видим за да ни обориш ;)

А относно колегата, който е пуснал темата.. пич едно е да караш коли от съвсем малък, друго е да се качиш в колата 250кс на 1200кг, която до 120км/ч само върти гуми, в завоите е не прекъснато на не дозавиване и върви само на право като и дадеш газ! Стрийт рейсинга не е игра! Не знам дали си 92, аз съм 90.. но приемам нещата доста сериозно, като се стигне до даване на цялата газ!

Ако имате такава кола, пробвайте първо с чип. филтър и генерация, покарай малко 220кс и виж дали ти се искат повече :)

Поздрави!


Потребителски аватар
ceck0
Мнения: 22
Регистриран на: Пон 30 авг 2010 9:11
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Sofia

Re: Golf 4 1.8t K03s

Мнениеот ceck0 » Нед 09 яну 2011 17:23


Не се опитвам да споря за това колко съм опитен, но спорд мен си е до разум, че то мойе и човек със 20 години стаж да е и да не прецени ситуацията сичко е до трезво мислене :beer


Потребителски аватар
vr_mk2
Мнения: 139
Регистриран на: Сря 07 апр 2010 7:13
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Golf 4 1.8t K03s

Мнениеот vr_mk2 » Нед 09 яну 2011 17:34


sk. написа:Колегата с термоизолационната лента... ебахти магическата лента човек! Бих искал да видя такъв осъществен проект 250кс от 1.8Т само с турбо и колектор омотан с лентичка. Ама да го видя да върви 5-6 ръна на заварка един след друг ;) Ако има някакъв такава движеща се кола, дай да я видим за да ни обориш ;)


Поне от нем няма да видиш, първо не съм любител на тоя мотор, ама хич, а и не ме вълнува карането на право на Бояна. Карайте си там като се кефите толкова на правата линия.

sk. написа:Ако имате такава кола, пробвайте първо с чип. филтър и генерация, покарай малко 220кс и виж дали ти се искат повече :)


За тва си прав, приблизително отговаря на въпроса на колегата. :да:

niikoo_1, не знам дали ти си човека, който да определи кой е маниак и кой е глупак. Определено щом човек се опитва да пише нещо тук е маниак. Освен ако не е спам... и хранилка неподкрепена с обяснения... към което клонят постовете ти.
Въобще от тук насетне игнорирам постовете ти и най, вече тези насочени към мен, предпочитам да си остана "глупак" и така и ще бъде, щом не искаш да ми обясниш кое и как... :063:


Потребителски аватар
ceck0
Мнения: 22
Регистриран на: Пон 30 авг 2010 9:11
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Sofia

Re: Golf 4 1.8t K03s

Мнениеот ceck0 » Нед 09 яну 2011 17:43


Дам мисля така да направя ...правя го там 220 230 коня колкото може и ще видя как седят нещата но това ще стане края на другия месец все пак тея пари не извират :Д


Потребителски аватар
set16v
Мнения: 119
Регистриран на: Вто 25 окт 2005 1:37
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: MonsterPerformance

Re: Golf 4 1.8t K03s

Мнениеот set16v » Нед 09 яну 2011 18:03


220-230кс.с турбо Ко3С няма как да стане :D


Потребителски аватар
ceck0
Мнения: 22
Регистриран на: Пон 30 авг 2010 9:11
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Sofia

Re: Golf 4 1.8t K03s

Мнениеот ceck0 » Нед 09 яну 2011 18:05


Тук повечето от колегите казват че е вузможно и на колегата kirilex как е толкова със същото турбо


Потребителски аватар
set16v
Мнения: 119
Регистриран на: Вто 25 окт 2005 1:37
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: MonsterPerformance

Re: Golf 4 1.8t K03s

Мнениеот set16v » Нед 09 яну 2011 18:10


ceck0 написа:Тук повечето от колегите казват че е вузможно и на колегата kirilex как е толкова със същото турбо


нямам си и на идея кои какво ти е казал но с турбо К03с и 230кс. са научна фантастика
колегата МК4 може да ти метне графика от дино


Потребителски аватар
sk.
Мнения: 1009
Регистриран на: Пон 08 фев 2010 19:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Sofia

Re: Golf 4 1.8t K03s

Мнениеот sk. » Нед 09 яну 2011 19:07


@vr_mk2

Нашите Боянски гонки и карането направо ги зарежи, дай да видим тръбния колектор с лентата, как бачкат на сток кулер! Дай доказателства :–)

Гена
човека визира, 193-те коня на гумите ма Кирчето на диното във Варна, и затова ги смята 220-230 :)


Потребителски аватар
Vizor
Изгубена душа
Мнения: 12509
Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
Автомобил: Subaru Forester XT
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Golf 4 1.8t K03s

Мнениеот Vizor » Нед 09 яну 2011 22:41


Изображение

Това е графиката от диното в Хеед. Гената го каза много точно. като я пуснеш на 14-ска смес и 3 градуса аванс повече mhihi


Потребителски аватар
MK4
Мнения: 1957
Регистриран на: Вто 22 апр 2008 11:01
Автомобил: Seat Leon
Двигател: ARY 2003
Местоположение: София

Re: Golf 4 1.8t K03s

Мнениеот MK4 » Нед 09 яну 2011 22:45


Мойта при Венци извади точно 199.9 к.с. с K03S но при 43 градуса температура в халето, което значи че реално на пътя трябва да има 210 к.с. според мене. И с Венци като говорихме каза че на пътя ще е малко повече имайки предвид зверската жега когато я мапвахме. Това е със стокова генерация, така че все си мисля че К03S+генерация+челен кулер+мапване може да извади 210-220 к.с. на мотора.



Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 26 госта