колега смятам че нама за кво да сео биждам, нито пък ти / или които и да е от форума !
ако бечше погледнал аутодатата нямаше да има такива излишни мнения.
мога и в друго да те светна примерно АБФ има даже 2-ва кнок сензора +датчик на хол и датчик на коляновия вал!
за PB мотор
- KILLER GTI
- Мнения: 847
- Регистриран на: Чет 10 юни 2004 23:16
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Li4o
- Аватар:
- Мнения: 2800
- Регистриран на: Вто 31 авг 2004 18:34
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пазарджик
- Контакти:
KILLER GTI написа:колега смятам че нама за кво да сео биждам, нито пък ти / или които и да е от форума !
ако бечше погледнал аутодатата нямаше да има такива излишни мнения.
мога и в друго да те светна примерно АБФ има даже 2-ва кнок сензора +датчик на хол и датчик на коляновия вал!
Така е - за АБФ е ясно.
Казах, че бях останал с грешни впечатления, щото наскоро спорихме дали ABS има кнок сензор - та от там си бях въобразил, че за да има кнок сензор трябва да е Motronic...а и се оказа, че някои ABS-и нямат...
Второто нещо, което ме подведе в грешната посока, бе че PB няма ламбда контрол...
П.С. Ама и ти пък като виждаш, че бъркаме - обаждай се навреме...

- asskoGTI
- Мнения: 778
- Регистриран на: Нед 05 юни 2005 18:06
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
syrax написа:до asskoGTI я ми кажи от кога имаш голфа защото много ми е познати все още с оригиналните гърнета ли е тези от стикера на предното ти стъкло или са сменени ако е стях МНОГО ЯК ЗВУК НА ПРАЗЕН ХОД МНОООГО ЯК
голфа съм му преправил цялата генерация и ако чуеш сега какъв звук вадииии


- asskoGTI
- Мнения: 778
- Регистриран на: Нед 05 юни 2005 18:06
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Li4o написа:asskoGTI написа:добре Li4o,
кажи моля ти се в какво се изразява разликата в биелите???
В дължината...
@Syrax
Нямам идея какво ти е това на двигателя - нека каже некой с ПБ мотор...но както казах и по-горе - не е кнок сензор!
Къде отива кабела от този "сензор"....?
в крайна сметка се оказах прав така че syrax,можеш наистина да си помислиш за увеличаване на обема на двигатела.големия плюс тук ще е не конете а въртчщия момент и еластичноста

както ти казах разпределител,колянов и компир,за инжекциите не ми е много ясно как става трансплантацията там....нека емо да каже ако знае нещо по конкретно

- KILLER GTI
- Мнения: 847
- Регистриран на: Чет 10 юни 2004 23:16
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Li4o написа:KILLER GTI написа:колега смятам че нама за кво да сео биждам, нито пък ти / или които и да е от форума !
ако бечше погледнал аутодатата нямаше да има такива излишни мнения.
мога и в друго да те светна примерно АБФ има даже 2-ва кнок сензора +датчик на хол и датчик на коляновия вал!
Така е - за АБФ е ясно.
Казах, че бях останал с грешни впечатления, щото наскоро спорихме дали ABS има кнок сензор - та от там си бях въобразил, че за да има кнок сензор трябва да е Motronic...а и се оказа, че някои ABS-и нямат...
Второто нещо, което ме подведе в грешната посока, бе че PB няма ламбда контрол...
П.С. Ама и ти пък като виждаш, че бъркаме - обаждай се навреме...
аз не се имам за мноо знаещ, чисто и просто някои неща са ми асни и мога сам да си правя изводи и всичко това благодарение на четене по нета и практика, все пак колите са ми хоби а не работа!
който се обърнал към мен за мнение винаги съм бил доста изчерпателен в отговора, разбирасе дотам докудето ми стигат познанията!
- rusiq_24
- Мнения: 1660
- Регистриран на: Чет 30 мар 2006 14:49
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Стара Загора
Абе и аз не съм много наясно как стоят нещата ама защо си мисля че ако го направи така ще стане чисто и просто 2Е мотор или 115ск. и според мен няма смисъл.
Не е ли по добрия вариант да се разбере все пак от къде идва по голямата мощност на ПБ мотора понеже е 112кс. а е 1.8 и според мен е по форсиран от 2Е които е 2.0.Най добре да не се бара инжекцията а да се разбере дали с вал от 2Е ще е по добре и да се сложат бутала от 2Е поне със сигурност ще се вдигне кубатурата,въртящия момент и съответно кс. 


- KILLER GTI
- Мнения: 847
- Регистриран на: Чет 10 юни 2004 23:16
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
ми ако на ПБ се овеличи кубатурата 2.0 и вала се смени, наи добре е да се смени и управлващата централа, защото имат разлика в горивните и запалителни карти !
за да се направи 2.0 е неизбежно шлаифането на блока щот иначе нама как да се вкарат бутала 82.5мм в 81мм цилиндър.
а принципно ако съпоставят двата мотора ПБ и 2Е , и двата са на 100% в добро състояние вървят по един и същи начин но на максимална скорост 2Е бие с разлика около 5-10км/ч, а ПБ мотор повече от 195км/ч не мое да дигне!
за да се направи 2.0 е неизбежно шлаифането на блока щот иначе нама как да се вкарат бутала 82.5мм в 81мм цилиндър.
а принципно ако съпоставят двата мотора ПБ и 2Е , и двата са на 100% в добро състояние вървят по един и същи начин но на максимална скорост 2Е бие с разлика около 5-10км/ч, а ПБ мотор повече от 195км/ч не мое да дигне!
- asskoGTI
- Мнения: 778
- Регистриран на: Нед 05 юни 2005 18:06
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
принципно да ви кажа че 2Е мотора е изчисляван на 115 коня за Г3 и пасат Б3 и Б35 на 115коня.а за голф 2 би бил малко повече по изчислението к.с./кг.+хубава генерациика заедно с филтърче си идва 120 коня като стой та гледай да не казвам че може и повече.а иначе да кажа че може и да не се сменят буталата на РВ-то и по спомен обема става 1922сс с другия колянов вал
ама уловката че така нито компа на РВ нито на 2Е няма да вършат работа щото или ше беднее или ше се дави.

- Li4o
- Аватар:
- Мнения: 2800
- Регистриран на: Вто 31 авг 2004 18:34
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пазарджик
- Контакти:
asskoGTI написа:принципно да ви кажа че 2Е мотора е изчисляван на 115 коня за Г3 и пасат Б3 и Б35 на 115коня.а за голф 2 би бил малко повече по изчислението к.с./кг
Добре бе Аско - двигателя си е 115 коня - какво значение има дали е на Голф2, Пасат или Голф3 - пак ще си е 115 к.с. - отделен е въпроса, че ако е по-леко купето - колата ще има по-добри показатели и по-добро съотношение кг/к.с. Ама в крайна сметка разликата от ПБ до 2Е пак си остава 3 коня и малко по-голям въртящ момент, ама като се има предвид, че при трансформацията не може да се достигне пълния обем 2.0 - крайния резултат от цялата процедура остава малко съмнителен...
asskoGTI написа:а иначе да кажа че може и да не се сменят буталата на РВ-то и по спомен обема става 1922сс с другия колянов валама уловката че така нито компа на РВ нито на 2Е няма да вършат работа щото или ше беднее или ше се дави.
Изясни се вече, че биелите са еднакви, ама като се смени коляновия вал нали ще се промени и хода на буталата - как да стане с оригиналните бутала от ПБ, без да се пипат....
- syrax
- Мнения: 30
- Регистриран на: Сря 05 апр 2006 13:00
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Велико Търново
- Контакти:
asskoGTI написа:syrax написа:до asskoGTI я ми кажи от кога имаш голфа защото много ми е познати все още с оригиналните гърнета ли е тези от стикера на предното ти стъкло или са сменени ако е стях МНОГО ЯК ЗВУК НА ПРАЗЕН ХОД МНОООГО ЯК
голфа съм му преправил цялата генерация и ако чуеш сега какъв звук вадиииипреди беше смешен сравнение със сега
аз заради това те питах кой собственик си му защото колата когато влезе в БГ някъде 2000 година май беше си беше с оригиналните гърнета и яко ниска но звука от тези гърнета беше нещо неповторимо на празен ход ти ровеше в стомаха после отихваше като се настъпи

- syrax
- Мнения: 30
- Регистриран на: Сря 05 апр 2006 13:00
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Велико Търново
- Контакти:
добре акакво ще стане ако сменя само долнището от такова 2Е и си запазя мойта глава и валове :
-ще си имам сгъстен мотор директно
-ако приемем че ПБ е форсиран ще си имам форсиран 2Е
-няма да сменян компове и други такива а просто ще дигна налягането на горивото и малка интервенция на дебитомера мисля че ще компоенсират разликата
какво ви е мнението мисълта ми е само вал и бутала с биели а моя блок на шлайф по буталата
или другия вариянт 2Е бутала (след като биелите са еднакви значи буталата са по "ниски" и може би по леки) пиля блока на техен размер а недохода който ще се получи се взима на шлайф на блока и в този вариянт може би е по добър защото ще имам по-леки бутала(ако наистина са по-леки) и сравнително по-къс ход на мотора спрямо обема
кое е по удачно или някаде бъркам в разсъжденията
-ще си имам сгъстен мотор директно
-ако приемем че ПБ е форсиран ще си имам форсиран 2Е
-няма да сменян компове и други такива а просто ще дигна налягането на горивото и малка интервенция на дебитомера мисля че ще компоенсират разликата
какво ви е мнението мисълта ми е само вал и бутала с биели а моя блок на шлайф по буталата

или другия вариянт 2Е бутала (след като биелите са еднакви значи буталата са по "ниски" и може би по леки) пиля блока на техен размер а недохода който ще се получи се взима на шлайф на блока и в този вариянт може би е по добър защото ще имам по-леки бутала(ако наистина са по-леки) и сравнително по-къс ход на мотора спрямо обема
кое е по удачно или някаде бъркам в разсъжденията
- asskoGTI
- Мнения: 778
- Регистриран на: Нед 05 юни 2005 18:06
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
syrax написа:asskoGTI написа:syrax написа:до asskoGTI я ми кажи от кога имаш голфа защото много ми е познати все още с оригиналните гърнета ли е тези от стикера на предното ти стъкло или са сменени ако е стях МНОГО ЯК ЗВУК НА ПРАЗЕН ХОД МНОООГО ЯК
голфа съм му преправил цялата генерация и ако чуеш сега какъв звук вадиииипреди беше смешен сравнение със сега
аз заради това те питах кой собственик си му защото колата когато влезе в БГ някъде 2000 година май беше си беше с оригиналните гърнета и яко ниска но звука от тези гърнета беше нещо неповторимо на празен ход ти ровеше в стомаха после отихваше като се настъпи
мисля че може да видиш в гаража съм написал каква и е генерацията,а за звука не мога да ти помогна как да го чуеш-когато го взех голфа преди 4 месеца,беше с пълен комплект обикновенни гърнета от М-Комплект
- asskoGTI
- Мнения: 778
- Регистриран на: Нед 05 юни 2005 18:06
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
syrax написа:добре акакво ще стане ако сменя само долнището от такова 2Е и си запазя мойта глава и валове :
-ще си имам сгъстен мотор директно
-ако приемем че ПБ е форсиран ще си имам форсиран 2Е
-няма да сменян компове и други такива а просто ще дигна налягането на горивото и малка интервенция на дебитомера мисля че ще компоенсират разликата
какво ви е мнението мисълта ми е само вал и бутала с биели а моя блок на шлайф по буталата
или другия вариянт 2Е бутала (след като биелите са еднакви значи буталата са по "ниски" и може би по леки) пиля блока на техен размер а недохода който ще се получи се взима на шлайф на блока и в този вариянт може би е по добър защото ще имам по-леки бутала(ако наистина са по-леки) и сравнително по-къс ход на мотора спрямо обема
кое е по удачно или някаде бъркам в разсъжденията
вариантите са много - върпоса е ТИ какво точно искаш и КАКВО точно можеш да си позволиш

- syrax
- Мнения: 30
- Регистриран на: Сря 05 апр 2006 13:00
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Велико Търново
- Контакти:
asskoGTI написа:вариантите са много - върпоса е ТИ какво точно искаш и КАКВО точно можеш да си позволиш
ами искам така и така ще си правя мотора поне да има малко повече мощ

а питам наред защото ми трябва инфо ПРЕДИ да остана без кола и да съм подготвен а не да карам насляпо колата ми е за ежедневна употреба и ми е единствена и немога да си позволя лукса да остана без нея или постоянно нещо да се чупи за това планирането мисля е най-добрия път към успеха

Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 35 госта