Не е грубо отношението ... прителски съвет е ... има поне 20 човека в тоя форум които са минали по пътя на бюджетните проекти и ще ти кажат че накрая умножаваш разходите х 2 и резултата като перформънс няма да е това което очакваш ...
нека коментираме целта на проекта ... 1.8 моно на 0.5 бар ... имаш ли идея какво искаш да постигнеш като коне и НМ ?!?! и евентуално какви са лимитите на РП-то като здравина
турбината с колектор за 200лв няма да я коментирам изобщо тъй като май нямаш представа за АР, размери на перки, чугуни, карта на налягане и т.н. за да прецениш кое е подходящо за целта ти
управление на гориво и аванс няма да коментирам пак защото просто нямате идея как да стане
като краен резултат ще имате кола с която не трябва да се отдалечаваш на 10км от сервиза защото толкова ще и е надежността а като мощност едва ли ще мине стандартен КР ... като пари ще го минете 100% убеден съм
ако имаш конкретни въпроси мога да ти ги обясня на лични да не ти "дрискам" по темата но мисля че казвам полезни неща за всички които си мислят че с трици може да се ловят маимуни. Целта ми е не да ви кажа вие сте тъпаци аз съм най-великия а да ви предпазя от грешките и излишните разходи ... минал съм по тоя път и съм направил няколко турбо коли и говоря от личен опит ... ежедневката ми е около 300кс АБФ и се кара всеки ден досега 50К километра който си е бюджетен проект и минава 5000лв без дребните разходи!!!!!!
С уважение г-н Професора
1,8 моноинжекция...Турбо
- emiltd
- Мнения: 709
- Регистриран на: Сря 13 фев 2008 16:58
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Монтана
Re: Смес,аванс,турбо-1,8 RP
gad3n_ написа:Не е грубо отношението ... прителски съвет е ... има поне 20 човека в тоя форум които са минали по пътя на бюджетните проекти и ще ти кажат че накрая умножаваш разходите х 2 и резултата като перформънс няма да е това което очакваш ...
нека коментираме целта на проекта ... 1.8 моно на 0.5 бар ... имаш ли идея какво искаш да постигнеш като коне и НМ ?!?! и евентуално какви са лимитите на РП-то като здравина
турбината с колектор за 200лв няма да я коментирам изобщо тъй като май нямаш представа за АР, размери на перки, чугуни, карта на налягане и т.н. за да прецениш кое е подходящо за целта ти
управление на гориво и аванс няма да коментирам пак защото просто нямате идея как да стане
като краен резултат ще имате кола с която не трябва да се отдалечаваш на 10км от сервиза защото толкова ще и е надежността а като мощност едва ли ще мине стандартен КР ... като пари ще го минете 100% убеден съм
ако имаш конкретни въпроси мога да ти ги обясня на лични да не ти "дрискам" по темата но мисля че казвам полезни неща за всички които си мислят че с трици може да се ловят маимуни. Целта ми е не да ви кажа вие сте тъпаци аз съм най-великия а да ви предпазя от грешките и излишните разходи ... минал съм по тоя път и съм направил няколко турбо коли и говоря от личен опит ... ежедневката ми е около 300кс АБФ и се кара всеки ден досега 50К километра който си е бюджетен проект и минава 5000лв без дребните разходи!!!!!!
С уважение г-н Професора

Относно турбото,ще от 1З,понеже няма да ми се наложи преправ на колектор,а и е разположено отдолу и няма да пречи на смукателя.Знам,че АР му е малко и ще ми даде резпонс по-скоро в ниски отколкото във високи и рано ще умре, но моите цели малко се различават от твоите.Аз искам пъргава ежедневка,а не бегачка,все пак в разумни мерки.Освен това се придържам към евтино изпълнение.Коли,като моята вървят в порядъка на 1000-2000лв.,та вкарването на 3-5К лв. за нови турбокитове или направо в някоя тунинг фирма,за мен е неразумно.Та колега, това в общи линии е целта ми и ще се радвам да чуя полезни съвети

- Vento
- Мнения: 2882
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 10:34
- Автомобил: Vento+Golf 2+Golf 3
- Двигател: ABS+ABF+ABV
- Местоположение: Пловдив
Re: Смес,аванс,турбо-1,8 RP
Само едно ще ти кажа - Ицо (gad3n_) е направил повече турбо-проекти, отколкото ти изобщо си виждал. Та се отнасяй с огромно уважение към всяка негова дума. 

- gad3n_
- Мнения: 170
- Регистриран на: Нед 16 апр 2006 13:38
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
Re: Смес,аванс,турбо-1,8 RP
като цяло това турбо ще ти свърши работа но заложи на по скъпо турбо в добро състояние без луфтове и течове а не най-евтиното което може да намериш .. електрониката на рп-то не съм я разглеждал подробно не не съм убеден че ще се справи адекватно и цената някой да се мъчи да ти я настрои няма да ти хареса .. вакуумния дистрибутор трябва да го разкараш ... ако искаш ежедневка разкарай моното изцяло и заложи на електроника (например мега) с адекватни настройки за да има приличен разход и прилична надежност ... това е моя съвет на първо четене и най-важното не бързай ... мерака никога не е добър съветник 

- emiltd
- Мнения: 709
- Регистриран на: Сря 13 фев 2008 16:58
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Монтана
Re: Смес,аванс,турбо-1,8 RP
Vento написа:Само едно ще ти кажа - Ицо (gad3n_) е направил повече турбо-проекти, отколкото ти изобщо си виждал. Та се отнасяй с огромно уважение към всяка негова дума.
Малиии...ти май си негов поклонник

Просто първия му пост ми се стори заядлив,но виждам,че човека е компетентен,затова се поправих.Уважавам всички колеги от форума разбира се

- emiltd
- Мнения: 709
- Регистриран на: Сря 13 фев 2008 16:58
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Монтана
Re: Смес,аванс,турбо-1,8 RP
gad3n_ написа:като цяло това турбо ще ти свърши работа но заложи на по скъпо турбо в добро състояние без луфтове и течове а не най-евтиното което може да намериш .. електрониката на рп-то не съм я разглеждал подробно не не съм убеден че ще се справи адекватно и цената някой да се мъчи да ти я настрои няма да ти хареса .. вакуумния дистрибутор трябва да го разкараш ... ако искаш ежедневка разкарай моното изцяло и заложи на електроника (например мега) с адекватни настройки за да има приличен разход и прилична надежност ... това е моя съвет на първо четене и най-важното не бързай ... мерака никога не е добър съветник
Значи, намерил съм турбина в добро състояние за тези пари,естествено с помощ от приятел.Основната ми мотивация е да опитам с моно.Знам,че инжекциона ще улесни нещата,но с моно турбо поне няма да съм комерсиален,може и да ти звучи неразумно,но ако не стане с моноинжекцията успешно,развалям

Ще се придържам към моното,пък каквото стане...е ще разчитам на помощ и от знаещи,като теб.Засега ме терзае горивото и аванса,помагай

- gad3n_
- Мнения: 170
- Регистриран на: Нед 16 апр 2006 13:38
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
Re: Смес,аванс,турбо-1,8 RP
ами именно там те бърка моното ... цената на която някой ще ти го настрои не е оправдана пък и не е ясно дали изобщо е възможно да стане читаво
- emiltd
- Мнения: 709
- Регистриран на: Сря 13 фев 2008 16:58
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Монтана
Re: Смес,аванс,турбо-1,8 RP
е все пак не гоня голямо налягане,0.5 бара се надявам да може да го изхрани
- gad3n_
- Мнения: 170
- Регистриран на: Нед 16 апр 2006 13:38
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
Re: Смес,аванс,турбо-1,8 RP
то на 0.5 или 1 бар настройки все ще си иска ... и цената е една и съща
- emiltd
- Мнения: 709
- Регистриран на: Сря 13 фев 2008 16:58
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Монтана
Re: Смес,аванс,турбо-1,8 RP
порових из нета и разбрах за аванс-контролера,мисля,че с него ще оправя аванса при буст.Само не съм сигурен кой модел ще е точния за мен,става въпрос за http://dek.bg/main.php?action=tuning&to ... d=atc#opis
А относно налягането,да,ноимайки впредвид сравнително разредения РП ще му е добре на 0.5...искам да не натоварвам екстремно мотора
А относно налягането,да,ноимайки впредвид сравнително разредения РП ще му е добре на 0.5...искам да не натоварвам екстремно мотора
Re: Смес,аванс,турбо-1,8 RP
Разгледай из нета устройството на Lanci Delta HF 1.6 turbo около 90-93г .Те са моно с турбина може да ти е от полза.
- emiltd
- Мнения: 709
- Регистриран на: Сря 13 фев 2008 16:58
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Монтана
Re: Смес,аванс,турбо-1,8 RP
topper написа:Разгледай из нета устройството на Lanci Delta HF 1.6 turbo около 90-93г .Те са моно с турбина може да ти е от полза.
Ровил съм,но не успях да намеря съществена информация по въпроса

- gad3n_
- Мнения: 170
- Регистриран на: Нед 16 апр 2006 13:38
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
Re: Смес,аванс,турбо-1,8 RP
пак е компромисно решение тъй като се прави таблица по обороти а не по товар като МАП например ... а турбото си надува различно не всеки път на 2560 оборота например ... да речем на 5-та ще прави 0.5 на 2000 оборота а на 2-ра на 3500 ... пример просто давам не реални данни
- emiltd
- Мнения: 709
- Регистриран на: Сря 13 фев 2008 16:58
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Монтана
Re: Смес,аванс,турбо-1,8 RP
gad3n_ написа:пак е компромисно решение тъй като се прави таблица по обороти а не по товар като МАП например ... а турбото си надува различно не всеки път на 2560 оборота например ... да речем на 5-та ще прави 0.5 на 2000 оборота а на 2-ра на 3500 ... пример просто давам не реални данни
Разбирам


- gad3n_
- Мнения: 170
- Регистриран на: Нед 16 апр 2006 13:38
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
Re: Смес,аванс,турбо-1,8 RP
проблема е аванса в пика на въртящия момент ... именно там се случва "бум" обикновено .. с това малко турбо може би точно около 3000 ще е а към 4-5 ще ти пада графиката на конете вече защото турбото ще тапи
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 28 госта