Малко развитие:
Желанието ми мотора да се "турбинира" беше убито поради ред причини - скорости, занимавка с електроника и настройки и естествено пари и време а накрая и желанието спадна.
В крайна сметка взех бутала и биели от ABF и възнамерявам да ги монтирам, като сваля от главата малко (04-06 - според зависи колко е възможно).
Сега е момента ако се сещате за нещо да кажете защото другия месец/04.2013. мисля да го започнем :)
MK3 GTI ADY-8V -> 16V
- Pavcho2
- Мнения: 2008
- Регистриран на: Нед 11 юни 2006 15:11
- Автомобил: Golf Mk4 GTI
- Двигател: 1798 Т AGU custom intake
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: MK3 GTI ADY-8V -> 16V
В крайна сметка взех оборудван блок от ABF на добра цена който беше в идеално състояние (защото го отворихме за проверка - сменихме му само семеринги и гарнитури и го начесахме) и за два дена ги подменихме.
Махнахме старият блок по-който междувременно имаше стари следи от клапани по буталата !!!
Накрая колата запали от първия път
Получи се доста прилично - с 2Y кутията и Simos електрониката :)

Махнахме старият блок по-който междувременно имаше стари следи от клапани по буталата !!!
Накрая колата запали от първия път

Получи се доста прилично - с 2Y кутията и Simos електрониката :)

Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 30 госта