MK3 GTI ADY-8V -> 16V

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
Потребителски аватар
Pavcho2
Мнения: 2008
Регистриран на: Нед 11 юни 2006 15:11
Автомобил: Golf Mk4 GTI
Двигател: 1798 Т AGU custom intake
Местоположение: София
Контакти:

Re: MK3 GTI ADY-8V -> 16V

Мнениеот Pavcho2 » Сря 27 мар 2013 15:43


Малко развитие:
Желанието ми мотора да се "турбинира" беше убито поради ред причини - скорости, занимавка с електроника и настройки и естествено пари и време а накрая и желанието спадна.
В крайна сметка взех бутала и биели от ABF и възнамерявам да ги монтирам, като сваля от главата малко (04-06 - според зависи колко е възможно).
Сега е момента ако се сещате за нещо да кажете защото другия месец/04.2013. мисля да го започнем :)




Потребителски аватар
Pavcho2
Мнения: 2008
Регистриран на: Нед 11 юни 2006 15:11
Автомобил: Golf Mk4 GTI
Двигател: 1798 Т AGU custom intake
Местоположение: София
Контакти:

Re: MK3 GTI ADY-8V -> 16V

Мнениеот Pavcho2 » Чет 25 апр 2013 12:12


В крайна сметка взех оборудван блок от ABF на добра цена който беше в идеално състояние (защото го отворихме за проверка - сменихме му само семеринги и гарнитури и го начесахме) и за два дена ги подменихме.
Махнахме старият блок по-който междувременно имаше стари следи от клапани по буталата !!!
Накрая колата запали от първия път :11
Получи се доста прилично - с 2Y кутията и Simos електрониката :)
:beer



Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 30 госта