Мех.инжекцион към digifant на АЦЕ Ауди + АГУ

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
Потребителски аватар
Vizor
Изгубена душа
Мнения: 12508
Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
Автомобил: Subaru Forester XT
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Мех.инжекцион към digifant на АЦЕ Ауди + АГУ

Мнениеот Vizor » Пет 27 фев 2015 10:38


Има много хора със страхотни платки и изключително прецизно подбрани компоненти. Просто не взимай първата срещната. В момента ползвам най-новата, на която успях да подкарам дори subaru 6/7 запалване и синхронизация между двата датчика. За настройката също има ужасно много хора, които могат да я направят повече от перфектно. За коли на приятели я настройвам аз, но моята я закарах на приятел в Пловдив (gad3n_), който се справи толкова добре, че до продажбата на колата аз НЕ СЪМ логвал дори софтуера за да видя какво точно е писал. Не ме интеересуваше, защото му имах пълно доверие и след 40к километра градско, извънградско, цялата газ и каквото още се сетиш - я продадох така и продължават да си я карат.
За тези 40к километра замина само една керамика заради бая полусъединителя и огромното количество стартове за душата, които съм направил. Освен това се наложи да вадя коли забити извън пътя, 2 тонен замръзнал ситроен на леда и всичко останало. Изобщо не мога да кажа, че тази кола беше ненадеждна особено като НИКОГА, след това, което направих по нея, не ме остави на пътя. Нито един път.
За това съвета ми е следния. Правиш го или като хората, или не го правиш изобщо. За абсолютно нищо не пести нито стотинка. Да - взех най-скъпата мега на пазара, която имаше като за малко повече от тези пари можех да взема доста хубава стендалоун електроника, но най-скъпото, което ми влизаше в бюджета, който бях отделил, но парите, които дадох ги събирах от скромната си заплата в продължение на 1 година всеки месец и съм си ги изгладувал. Най-вероятно щях да взема друга електроника ако бях издържал още малко, но нямаше смисъл. И ГРАМ не съжалявам за избора си, защото изработката, настройката и всичко останало беше страхотно.
В момента правя една доста капризна кола отново с megasquirt, бая големи дюзи, бая голямо турбо (тд06-20г) и кован мотор. Отново заложихме на мегата заради къстъмизацията, която можеше да направим по платката за работа с този отвратително наклецан мотор. И пак се справихме повече от перфектно с малки изключения.
Има хора, които много плюят по мегата има и такива, които още повече плюят, но сами са виновни за това, което са направили по колите си. Гледай да не си един от тях.

И още нещо. Нямам много опит с това като колите които съм направил се броят на пръстите на двете ми ръце. от форума са няколко (vit_autosofia [abf turbo], vromos [KR turbo] и още няколко известни и не толкова известни съфорумци), заедно с моите коли, които съм имал, но за сега (и надявам се за в бъдеще) счупена такава нямам. Счупена по каквато и да било причина - нямам.
За това е важното като се прави нещо такова да се мисли, да се знае как работи един двигател, защото много хора си мислят, че знаят, а съм сигурен, че нямат ни най-малка представа и нито един учебник не са прелистили за това.

И най-важното, което трябва да запомниш: Много аванс - малко заплата!





Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 20 госта