абе батка , ти много си се обекуражил бе, недеи така бе, моя приятел , има голф 2 115к.с., а един друг познат има пак Г 2 139 к.с. и тоя всеки пат му взимаше старта с 10м.
както каза NIKI_VW ония запали гумите, 6те го стигне ама кога спре.
недей се шашка , ами ходи и му напукай филийте

Голфа срешу Nissan 100nx
- CyberBlade
- Мнения: 426
- Регистриран на: Съб 08 яну 2005 11:57
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Варна
От доста време се умълчах
Учение и такивами ти глупости. Значи някой беше поискал да разясня повече за мойта системка за обогатяване на сместа на горивото, но според мен повече от ясно съм обяснил в предишния си пост в тази тема .. така че само чака някой навитак да помисли малко и да си го направи на колата
)
Мене докато не ме задминат не се оплаквам
а на дълъг път я са ме задминали я съм се залепил отзаде (нфс ъндърграунд
... Много ми е забавно като се включвам в магистралата някой навит като ми се залепи отзаде и като мина в съседното платно как без промяна на подаване на газта онзи отзаде доста бързо изостава... Та аз бих се дърпал ама така кривнах джантата в една дупка по пътя за ВСУ че ми спадна гумата чак... и сега си търся джанти. ... И за последно да добавя - не е важно какво може колата ти, важно е какво ти можеш с нея 


Мене докато не ме задминат не се оплаквам



- lowrider
- Мнения: 2300
- Регистриран на: Пет 13 авг 2004 11:26
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Шумен/София/Berlin
- Контакти:
Вадя темата от праха,че пак се почнаха дразгите на кого колата е по-добра.Ще си слага на нисана пак едни вебери,ама засега временно е със стандартния карбуратор,та вече няма връщане назад
пускам се.Относно това искам да попитам от къде да разкача изпускателната система за да го поотпуша малко моя?От първото гърне ли,от последното ли?
За съжаление нисанчето съвсем не е stock вече и ще ми е доста трудно с него,развърта си се до 9000,а аз след 4500 съм мъртвец.Незнам дали е субективно,но имам чувството,че ако сменям скоростите на 4500,а не на 6000 колата ускорява по-добре.Пример: от първа на втора ако сменя м/у 4000 и 5000 и гумите ми просвирват,ако изчакам над 5000 няма такова нещо
.
На колко оборота да сменям с GU 8v и Pierburg 2E2 съм?ОМВ 100 или v-power racin`?А за някаква оловна добавка какво ще кажете?

За съжаление нисанчето съвсем не е stock вече и ще ми е доста трудно с него,развърта си се до 9000,а аз след 4500 съм мъртвец.Незнам дали е субективно,но имам чувството,че ако сменям скоростите на 4500,а не на 6000 колата ускорява по-добре.Пример: от първа на втора ако сменя м/у 4000 и 5000 и гумите ми просвирват,ако изчакам над 5000 няма такова нещо

На колко оборота да сменям с GU 8v и Pierburg 2E2 съм?ОМВ 100 или v-power racin`?А за някаква оловна добавка какво ще кажете?
- vw_golf_2_Memphis
- Мнения: 3836
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 19:29
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
То на този нисан -най-грозния японски автомобил в класа си/сравнен с mazda MX-3,HONDA CRX /ако не му сложи някви подобрения едва ли ще има предимства някъде-мотора му си е съвсем стандартен ,не е някакъв неземен хай-тек,така че ако си сигурен че е сток пробвай го и ако си достатъчно упорит имаш всички шансове,ама така както пишеш явно няма да е съвсем сток ,а тогава трябва да се надяваш да се обърка много за да го биеш.При всички случаи нищо не ти пречи да се пробваш,поне ще разберете,коя от двете коли е по-бърза в момента,а за това коя е по-добрата кола.....
,все пак не фолксваген фалира преди няколко години 


Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 28 госта