:arrow Фолксваген Фолклорен Събор Узана 22-23.08.2025: Важна информация!

Голфа срешу Nissan 100nx

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
Потребителски аватар
madcap
Кенанския лъв
Мнения: 6685
Регистриран на: Нед 06 фев 2005 11:56
Автомобил: 1990 VW Golf 2
Двигател: APP turbo
Местоположение: Хасково
Контакти:

Мнениеот madcap » Вто 22 мар 2005 1:56


абе батка , ти много си се обекуражил бе, недеи така бе, моя приятел , има голф 2 115к.с., а един друг познат има пак Г 2 139 к.с. и тоя всеки пат му взимаше старта с 10м.
както каза NIKI_VW ония запали гумите, 6те го стигне ама кога спре.
недей се шашка , ами ходи и му напукай филийте




Потребителски аватар
dendini
Мнения: 39
Регистриран на: Пон 16 авг 2004 11:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София/Пловдив
Контакти:

Мнениеот dendini » Вто 22 мар 2005 14:13


...Що ми се струва 4е астрата на снимката и на видеото са разли4ни ... :wink:


Потребителски аватар
lowrider
Мнения: 2300
Регистриран на: Пет 13 авг 2004 11:26
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Шумен/София/Berlin
Контакти:

Мнениеот lowrider » Вто 22 мар 2005 16:57


Верно :!: и тая определено не е GSi на клипчето,хмм нещо ме е преметнал.Въпреки това снощи го видях как тръгва нисана доста е пъргав,а и с тези 16"ки хич не му се буксува :roll:


Потребителски аватар
Tyan
Ън Мън
Мнения: 7962
Регистриран на: Вто 14 дек 2004 21:31
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Tyan » Сря 23 мар 2005 13:06


+ това позициите на колите на снимките и на клипчетата са различни :)


Потребителски аватар
lowrider
Мнения: 2300
Регистриран на: Пет 13 авг 2004 11:26
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Шумен/София/Berlin
Контакти:

Мнениеот lowrider » Сря 23 мар 2005 14:10


То това едно на ум,аз изобщо не се бях загледал на филмчето какво е що е.едната черна другата синя,една с две врати другата 4 абе... :wink:


Потребителски аватар
niki_vw
Мнения: 285
Регистриран на: Вто 17 авг 2004 11:24
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив
Контакти:

Мнениеот niki_vw » Чет 24 мар 2005 13:25


Ако се загледате по подробно ще видите разлика в тапицерии на колата джанти цвят и тн. просто са две различни Астери


Потребителски аватар
lowrider
Мнения: 2300
Регистриран на: Пет 13 авг 2004 11:26
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Шумен/София/Berlin
Контакти:

Мнениеот lowrider » Чет 24 мар 2005 23:40


Това,че са различни го разбрахме вече :wink:


Потребителски аватар
CyberBlade
Мнения: 426
Регистриран на: Съб 08 яну 2005 11:57
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Мнениеот CyberBlade » Нед 03 апр 2005 23:24


От доста време се умълчах :) Учение и такивами ти глупости. Значи някой беше поискал да разясня повече за мойта системка за обогатяване на сместа на горивото, но според мен повече от ясно съм обяснил в предишния си пост в тази тема .. така че само чака някой навитак да помисли малко и да си го направи на колата :))

Мене докато не ме задминат не се оплаквам :) а на дълъг път я са ме задминали я съм се залепил отзаде (нфс ъндърграунд ;)... Много ми е забавно като се включвам в магистралата някой навит като ми се залепи отзаде и като мина в съседното платно как без промяна на подаване на газта онзи отзаде доста бързо изостава... Та аз бих се дърпал ама така кривнах джантата в една дупка по пътя за ВСУ че ми спадна гумата чак... и сега си търся джанти. ... И за последно да добавя - не е важно какво може колата ти, важно е какво ти можеш с нея ;)


Потребителски аватар
lowrider
Мнения: 2300
Регистриран на: Пет 13 авг 2004 11:26
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Шумен/София/Berlin
Контакти:

Мнениеот lowrider » Пет 31 мар 2006 11:48


Вадя темата от праха,че пак се почнаха дразгите на кого колата е по-добра.Ще си слага на нисана пак едни вебери,ама засега временно е със стандартния карбуратор,та вече няма връщане назад :arrow: пускам се.Относно това искам да попитам от къде да разкача изпускателната система за да го поотпуша малко моя?От първото гърне ли,от последното ли?

За съжаление нисанчето съвсем не е stock вече и ще ми е доста трудно с него,развърта си се до 9000,а аз след 4500 съм мъртвец.Незнам дали е субективно,но имам чувството,че ако сменям скоростите на 4500,а не на 6000 колата ускорява по-добре.Пример: от първа на втора ако сменя м/у 4000 и 5000 и гумите ми просвирват,ако изчакам над 5000 няма такова нещо :roll: .
На колко оборота да сменям с GU 8v и Pierburg 2E2 съм?ОМВ 100 или v-power racin`?А за някаква оловна добавка какво ще кажете?


Потребителски аватар
vw_golf_2_Memphis
Мнения: 3836
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 19:29
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот vw_golf_2_Memphis » Пет 31 мар 2006 13:06


ползвах една добавка за повишаване на октана...никаква файда...
по каталог максималните коне са ти на 5200рпм...както на моя мотор...но съм забелязал че най-добре ускорява 1-ва - 6000рпм и след това на 5200 си ги сменяш :wink: пробвай...
иначе ОМВ 100 :D


Потребителски аватар
vw16v
Мнения: 568
Регистриран на: Вто 23 авг 2005 15:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Мнениеот vw16v » Пет 31 мар 2006 14:42


То на този нисан -най-грозния японски автомобил в класа си/сравнен с mazda MX-3,HONDA CRX /ако не му сложи някви подобрения едва ли ще има предимства някъде-мотора му си е съвсем стандартен ,не е някакъв неземен хай-тек,така че ако си сигурен че е сток пробвай го и ако си достатъчно упорит имаш всички шансове,ама така както пишеш явно няма да е съвсем сток ,а тогава трябва да се надяваш да се обърка много за да го биеш.При всички случаи нищо не ти пречи да се пробваш,поне ще разберете,коя от двете коли е по-бърза в момента,а за това коя е по-добрата кола..... : vw fen ,все пак не фолксваген фалира преди няколко години :lol:


Потребителски аватар
lowrider
Мнения: 2300
Регистриран на: Пет 13 авг 2004 11:26
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Шумен/София/Berlin
Контакти:

Мнениеот lowrider » Пет 31 мар 2006 16:10


Ниса-та е с олекотени маховик,биели,бутала - рязани до биелния болт,сгъстен е,ми това е засега.С 16"-ки е което за старт-а му е предимство.Кажете от къде да откачам генерацията,трябва да го бия бе хора :cry:


Потребителски аватар
FreAk
Мнения: 499
Регистриран на: Пон 10 окт 2005 13:36
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София, В.Търново

Мнениеот FreAk » Пет 31 мар 2006 16:17


абе я вземи от някой познат един КR или PL и му запуши устата на твоя човк :wink:


Потребителски аватар
lowrider
Мнения: 2300
Регистриран на: Пет 13 авг 2004 11:26
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Шумен/София/Berlin
Контакти:

Мнениеот lowrider » Пет 31 мар 2006 16:40


FreAk написа:абе я вземи от някой познат един КR или PL и му запуши устата на твоя човк :wink:


Ее не,той ще се надуе много бе.Ако го бия с това ще е купона :idea:


Потребителски аватар
VW_FEN
Мнения: 1859
Регистриран на: Сря 09 юни 2004 11:33
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот VW_FEN » Пет 31 мар 2006 17:20


И аз имам чувството, че най-добре ускорява като сменям на 4500-5000... просто колата не се мъчи и гумите просвирват и всичко е точно. А като го намаам до 6000 нещо не му харесва на пасатора... мъчи се и съединителя меи прави номера...
Трябва да го утепаш тоя бе, ше се фука с некъв избит нисан...



Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 28 госта