Олекотяване на Купето Г3

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
Потребителски аватар
ZeroCool
Мнения: 1840
Регистриран на: Сря 26 апр 2006 23:23
Автомобил: ImamDa
Двигател: sVatreshnoGorene
Местоположение: Горна Оряховица
Контакти:

Re: Олекотяване на Купето 100Коня отдолу.

Мнениеот ZeroCool » Пет 20 апр 2012 2:10


crank666 написа:Броните също може да са от фиброво стъкло.
Нископрофилни гуми и леки джанти от типа на ОЗ също ще са в + на нещата.
Изчистване на лайсни, емблеми, дръжки и т.н.


За броните го споменах.

Като гледам по чуджите форуми, шибат фибростъкло директно върху боята....само я матират преди това...обаче немога да бъда убеден, че това нещо няма да се нацепи цялото след време...някой правил ли е подобен екперимент...
Примерно гледах като раздуват една кола...веждите се бухат с пяна....докарва им се желаната форма...и отгоре смолите и влакната, после отдоло се реже квото не ми у трябва и газ
Проблема е че в тая згодна наша държавица, материали които могат да вършат чудеса и които в щатите примерно се продават във home depot или подобни вериги магазини....тук неможеш да намериш никъде....или дори нямаш идея че съществуват подобно продукти, аз лично като търсех смолата в тоя смотан град се убих.....навсякъде ме гледаха все едно търся да си купя ядрено гориво...а това е нещо което е общо взето има приложения навсякъде....дет се вика от него можеш да си направиш джакузи ако имаш достатъчно желание, и със сигурност няма да ти струва толкова колкото ще ти струва да си го купиш (един познат си купи джакузи, което си е изцяло от фибростъкло) да не говорим че ще си го направиш каквото искаш.

Когато си правих броните.....загубих 4 часа от деня си да търся кит за пластмаса различен от боди.... facepalm ...обиколих търново и горна и намерих само на едно място една малка кутийка на кар систем, която стоеше на рафта от години сигурно....тоест неставаше за нищо....накрая успях да се здобия с кит като си го поръчах от човека който ми бърка боята.....
Уникална простотия....

Дет се вика ако имаш желание и вратите мое си напрайш фибростъкло
Изображение
Някой от нас знаят колко тежи врата от двуврата тройка......

Въпрос на желание, време и труд

Някой може да са гледали преди време по дискавъри вървеше една поредица за един пич където си зглобяваше китове, единия от сезоните беше кит кар AC cobra ....цялото купе беше от фибростъкло, което на всичкото отгоре беше оцветено и колата така и не влезе в камера за боядисване...двигател и ходова част от форд сиера cosword :)

Тук в тоя форум много хора имат негативно отношение към тоя материал....главно заради тея псевдо тунинг фирми къде се бяха народили и правеха разни криви и на всичкото отгоре грозни брони....а това за мен е един прекрасен материал...лесен за работа...сравнително евтин като изключим платното....но то може да се замени и с доста други неща...аз лично в най-скоро време ще екпериментирам с найлонов чувал...




Потребителски аватар
miro_hack
Мнения: 517
Регистриран на: Пет 03 сеп 2010 23:17
Автомобил: Golf 2 KR ITB + Passat 7
Двигател: Cffb

Re: Олекотяване на Купето 100Коня отдолу.

Мнениеот miro_hack » Пет 20 апр 2012 7:47


-Казанчета
-+хидравлично,без помпа -със мех.рейка
-цялото парно заедно с пътищата и духалките
-задна чистачка и механиката и
-Фибро-стъкло броня БЕЗ греда но със подсилване на коша + задна

Когато ще замерваш.

Махаш акумулатора,дясната седалка,гумата,крика,аптечката,пожарогасителя!


Потребителски аватар
Vidol Nikolov
Мнения: 2168
Регистриран на: Чет 22 яну 2009 12:22
Автомобил: Jetta 1.6
Двигател: PN
Местоположение: ---

Re: Олекотяване на Купето 100Коня отдолу.

Мнениеот Vidol Nikolov » Пет 20 апр 2012 9:14


От доста време и аз се бях замислил върху тоя въпрос с олекотяването.

Днес смятам да премеря колко са тежки нещата дето возя в багажника :

Крик(крокодил)2Т
Нормална резервна гума 13'
Одеално(дано не ми се налага на пътя да лягам върху него)
Стар дипломатически куфар пълен с инструменти
Още едни инструментив в по-малък сандък :screwy
Помпа(от лада-тия големите помпи)
Пожарогасител,аптечка,триъгълник,жилетка,ръкавици,въже(голямо способно да тегли малък камион) mhihi
Две дървени трупчета,масло 1л,вода 1л
Мокет в багажника.
Няма как да извадя газовата(малка 15литра)

Та автора,ако иска да замерва нека извади тези неща от този моя списък(тези които има при него),предполагам,че общото им тегло им е поне 30-40кг



И ако не ти се премахва казанчето за вода-поне го дръж на минимума 500-700мл,защото пълно поне при мен е 4.200 :drinking:


Потребителски аватар
Zerga3GT
Мнения: 1276
Регистриран на: Пет 02 окт 2009 14:32
Автомобил: Golf A3
Двигател: ABU 94
Местоположение: ВТ
Контакти:

Re: Олекотяване на Купето 100Коня отдолу.

Мнениеот Zerga3GT » Пет 20 апр 2012 11:53


Снощи гледах една тема в нея доста хора бяха писали че ако махнеш около 50кг времето на пистата ти пада с 0.10сек.

Каква е техниката за правене на детайли, някой има ли представа.
Колкото до материалите по добре да се купува нещо вносно това боди никак не ми допада.(колко ограничен народ сме)


Потребителски аватар
crank666
Мнения: 925
Регистриран на: Пет 11 дек 2009 14:49
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: varna

Re: Олекотяване на Купето 100Коня отдолу.

Мнениеот crank666 » Пет 20 апр 2012 12:59


Генерацията пипал ли си я ? Не можах да разбера. Може и да не съм видял някъде ако е написано.
Алуминизирана тръба от колекторите с едно крайно гърне е добър вариант.


Потребителски аватар
Zerga3GT
Мнения: 1276
Регистриран на: Пет 02 окт 2009 14:32
Автомобил: Golf A3
Двигател: ABU 94
Местоположение: ВТ
Контакти:

Re: Олекотяване на Купето 100Коня отдолу.

Мнениеот Zerga3GT » Пет 20 апр 2012 13:17


crank666 написа:Генерацията пипал ли си я ? Не можах да разбера. Може и да не съм видял някъде ако е написано.
Алуминизирана тръба от колекторите с едно крайно гърне е добър вариант.


С момента съм с.
Чугун-катализатор-средно-стоманено
Замислям се за 60мм с къстъм колектор
скоро ще изхвърля катализатора.


Потребителски аватар
crank666
Мнения: 925
Регистриран на: Пет 11 дек 2009 14:49
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: varna

Re: Олекотяване на Купето 100Коня отдолу.

Мнениеот crank666 » Пет 20 апр 2012 13:25


60 мм не са ли много ? Аз съм с 60мм вътрешен диаметър, но моята е дизел. Оригинално ми е 55-57мм.
Мисля, че от край до край 55мм ще ти е достатъчно.


Потребителски аватар
radi_nrj
Мнения: 9331
Регистриран на: Вто 20 ное 2007 16:06
Автомобил: Audi A6 C4 Quattro Golf 4 TDI
Двигател: AEL ALH
Местоположение: София

Re: Олекотяване на Купето 100Коня отдолу.

Мнениеот radi_nrj » Пет 20 апр 2012 13:31


ABD-то ми беше 42mm, сега е с 45mm тръби след оригинален колектор на който изхода му е май пак 42mm. Дори и на тия смешни диаметри диша много добре - 60mm ще е извращение дори на ABU.


Потребителски аватар
Zerga3GT
Мнения: 1276
Регистриран на: Пет 02 окт 2009 14:32
Автомобил: Golf A3
Двигател: ABU 94
Местоположение: ВТ
Контакти:

Re: Олекотяване на Купето 100Коня отдолу.

Мнениеот Zerga3GT » Пет 20 апр 2012 13:34


Е в момента съм на 45мм

но имам генарация на 52 може и да сложа нея тъкмо няма да давам пари.


Потребителски аватар
bbboiko2004
Мнения: 4293
Регистриран на: Пон 20 фев 2006 21:19
Автомобил: VW Polo 2f
Двигател: 3f - 1993

Re: Олекотяване на Купето 100Коня отдолу.

Мнениеот bbboiko2004 » Пет 20 апр 2012 14:18


Търси по леки джанти. Има едни на рено клио Speedline 14 ки са по 3-4 кг.


Потребителски аватар
vucata
Мнения: 3610
Регистриран на: Пон 28 сеп 2009 8:38
Автомобил: Ford Mondeo MK2
Двигател: 1.8TD 2000
Местоположение: Bulgaria- Sofia
Контакти:

Re: Олекотяване на Купето 100Коня отдолу.

Мнениеот vucata » Пет 20 апр 2012 18:02


Само да вметна, че от 2 години резервна гума не съм слагал в багажника си ! Хората са измислили едни спрейове 8) . Пробвал съм го на сцепена джанта, спукана гума от рапида, бяха ми продупчили гумата с някаква тънка игла на 6 места...за 1ден спадаше, вкарах 1 флакон почти в нея и не е мръднала още- зимна е 2ра зима карам с нея. 8)


Потребителски аватар
Vankata_84
Мнения: 270
Регистриран на: Съб 15 яну 2011 17:58
Автомобил: Polo TDI 9N3
Двигател: BMS 2008 DPF
Местоположение: до Своге

Re: Олекотяване на Купето 100Коня отдолу.

Мнениеот Vankata_84 » Пет 20 апр 2012 22:18


Под мокета има битум за шумо и вибро изолация. С него мисля, че ще свалиш доста. Във всяка врата имаш една предпазна тръба, прецени си. Под всяка пласмасова кора можеш спокойно с фреза за метал да извадиш още някой килограм. Аз лично чакам мига когато дойте ред на мотора. Дали ще изчезнат ребрата на блока :mrgreen: Също имаш ребра на тавана, ако не са фатални за укрепяването на тапицерията раздели се и с тях. Вкарването на детайли от по-леки материали е много правилно...Но вместо да слагаш стъклопластов преден капак олекоти твоя. Без киче, с изрязана рамка поне в центъра ще стане добре.

ПП - Няма как да не пострада визията на колата, това ще е цената на по-малкия бъдещ разход, и по-сериозната динамика.


Потребителски аватар
Zerga3GT
Мнения: 1276
Регистриран на: Пет 02 окт 2009 14:32
Автомобил: Golf A3
Двигател: ABU 94
Местоположение: ВТ
Контакти:

Re: Олекотяване на Купето 100Коня отдолу.

Мнениеот Zerga3GT » Сря 25 апр 2012 19:41


Изображение

Това е схема на олекотяване за ГОЛФ7 фабрично

До колкото разбрах ще се предлага при закупуване. Абе еи ви темата гледайте.
http://www.vwvortex.com/artman/publish/vortex_news/article_3038.shtml


Потребителски аватар
iv0_bs90
Мнения: 169
Регистриран на: Съб 09 май 2009 21:16
Автомобил: VW Golf Mk3
Двигател: AAA
Местоположение: Бургас/София

Re: Олекотяване на Купето 100Коня отдолу.

Мнениеот iv0_bs90 » Сря 25 апр 2012 21:09


Vankata_84 написа:Под мокета има битум за шумо и вибро изолация. С него мисля, че ще свалиш доста. Във всяка врата имаш една предпазна тръба, прецени си. Под всяка пласмасова кора можеш спокойно с фреза за метал да извадиш още някой килограм. Аз лично чакам мига когато дойте ред на мотора. Дали ще изчезнат ребрата на блока :mrgreen: Също имаш ребра на тавана, ако не са фатални за укрепяването на тапицерията раздели се и с тях. Вкарването на детайли от по-леки материали е много правилно...Но вместо да слагаш стъклопластов преден капак олекоти твоя. Без киче, с изрязана рамка поне в центъра ще стане добре.

ПП - Няма как да не пострада визията на колата, това ще е цената на по-малкия бъдещ разход, и по-сериозната динамика.


имаш ли си представа при катастрофа (дано на никой не се случва, но все пак се случва...) представи си този олекотен преден капак и таван, какво ще се случи... просто колата ще се сгъне на 2 през тавана... пича може да не е бързак и да не юрка колата със 150-60 примерно извънградско и да го прави само за икономия на гориво, но никога не знаеш кой кара отсреща :!:


Потребителски аватар
Zerga3GT
Мнения: 1276
Регистриран на: Пет 02 окт 2009 14:32
Автомобил: Golf A3
Двигател: ABU 94
Местоположение: ВТ
Контакти:

Re: Олекотяване на Купето 100Коня отдолу.

Мнениеот Zerga3GT » Сря 25 апр 2012 21:42


Аз и отначало го писах, че не ми се разбутва цялостта на колата
защото вече става Стейдж 2 и се иска да има кейдж.



Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: MyLens и 38 госта