Какъв OEM ъпгрейд на спирачките на голф 4?

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
Потребителски аватар
racing_team_vidin
Мнения: 1840
Регистриран на: Съб 09 фев 2008 2:34
Автомобил: BMW E65 Sport Package
Двигател:
Местоположение: Видин

Re: Какъв OEM ъпгрейд на спирачките на голф 4?

Мнениеот racing_team_vidin » Съб 26 май 2012 8:40


Tipsy написа:Нямам идеа за ръчната, нещо максимално лесно.
Дискове вентилирани до 256мм, не по-големи.

Нещо максимално лесно- 312 отпред, 256 вентилиран отзад с апарати за тези дискове- задни




Потребителски аватар
Tipsy
Мнения: 1086
Регистриран на: Сря 13 окт 2010 21:03
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: НЕ СЪМ ОТ СОФИЯ

Re: Какъв OEM ъпгрейд на спирачките на голф 4?

Мнениеот Tipsy » Съб 26 май 2012 9:01


Не е чак толкова лесно.
Монтажа е лесен и не си блъскаш главата какви супорти да се сложат, но пък трудно се намират.
Имам апарат ате 54, но никой не иска да даде само супорт за 312, което допълнително ми оскъпява ъпгрейда.
Или пък задните апарати само от 4х4 кола се срещат и трябва да се правят някакви неща и аз не знам точно, но не били точно плуг енд плей.
Може би на този вариант ще остана - диск 312 с 4 бутални и отзад 256 вентилирани.


Потребителски аватар
racing_team_vidin
Мнения: 1840
Регистриран на: Съб 09 фев 2008 2:34
Автомобил: BMW E65 Sport Package
Двигател:
Местоположение: Видин

Re: Какъв OEM ъпгрейд на спирачките на голф 4?

Мнениеот racing_team_vidin » Съб 26 май 2012 9:05


Tipsy написа:Не е чак толкова лесно.
Монтажа е лесен и не си блъскаш главата какви супорти да се сложат, но пък трудно се намират.
Имам апарат ате 54, но никой не иска да даде само супорт за 312, което допълнително ми оскъпява ъпгрейда.
Или пък задните апарати само от 4х4 кола се срещат и трябва да се правят някакви неща и аз не знам точно, но не били точно плуг енд плей.
Може би на този вариант ще остана - диск 312 с 4 бутални и отзад 256 вентилирани.

:shock Прочети какво си написал, първо ти предлагам вариант, ти го оспорваш, че не е лесен, (256 вентилиран, не се монтира само на 4х4) накрая пишеш: Може би на този вариант ще остана - "диск 312 с 4 бутални и отзад 256 вентилирани" :roll:


Потребителски аватар
Tipsy
Мнения: 1086
Регистриран на: Сря 13 окт 2010 21:03
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: НЕ СЪМ ОТ СОФИЯ

Re: Какъв OEM ъпгрейд на спирачките на голф 4?

Мнениеот Tipsy » Съб 26 май 2012 11:03


Ясно ми е какво съм написал.
Съгласен съм, че е най-лесен вариант за монтаж и т.н. също така знам, че и на кола с предно има такива апарати, но 90% от обявите са за коли 4х4, главно защото апаратите са свалени от s3.


Потребителски аватар
racing_team_vidin
Мнения: 1840
Регистриран на: Съб 09 фев 2008 2:34
Автомобил: BMW E65 Sport Package
Двигател:
Местоположение: Видин

Re: Какъв OEM ъпгрейд на спирачките на голф 4?

Мнениеот racing_team_vidin » Съб 26 май 2012 11:46


Tipsy написа:Ясно ми е какво съм написал.
Съгласен съм, че е най-лесен вариант за монтаж и т.н. също така знам, че и на кола с предно има такива апарати, но 90% от обявите са за коли 4х4, главно защото апаратите са свалени от s3.

А каква е разликата от апарати за 4х4 и за предно? :roll:


Потребителски аватар
Tipsy
Мнения: 1086
Регистриран на: Сря 13 окт 2010 21:03
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: НЕ СЪМ ОТ СОФИЯ

Re: Какъв OEM ъпгрейд на спирачките на голф 4?

Мнениеот Tipsy » Съб 26 май 2012 11:54


Реално нямам никаква идеа. Това, което съм чувал и то не еднократно е, че май дисковете или нещо супорта е с различно ет и ако се монтира на кола с предно трябва да се прави фланец 6мм.
Приблизително нещо такова, по-запознати могат да кажат как е с точност.


Потребителски аватар
Aprilia
Мнения: 1300
Регистриран на: Съб 15 мар 2008 0:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Торино, Италия

Re: Какъв OEM ъпгрейд на спирачките на голф 4?

Мнениеот Aprilia » Съб 26 май 2012 12:00


Намират се и само супорти, аз от моя комплект продадох супортите на 200 лева, обаче цените са като за супорти с апарати :Mr Green Fun В английския ибей изпадат чат пат на по 75-80 паунда ама пак си отиват на 200 лева. :)


Потребителски аватар
Tipsy
Мнения: 1086
Регистриран на: Сря 13 окт 2010 21:03
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: НЕ СЪМ ОТ СОФИЯ

Re: Какъв OEM ъпгрейд на спирачките на голф 4?

Мнениеот Tipsy » Съб 26 май 2012 12:11


Нови супорти за 312 в магазина не са ли по 70-80лв бройката или съм останал с грешен спомен. Мисля, че morfei1 ги купуваше нови.
Ако цените на апарати и супорти е колкото само на супорти ще трябва да се правят врътки...
Да купя такъв комплект, че да търся купувач за 288 супорт с апарат и после да купя 57 апарат и да търся купувач за 54 апарата... голяма схема става изискваща ввреме и нерви, които нямам.


Потребителски аватар
Aprilia
Мнения: 1300
Регистриран на: Съб 15 мар 2008 0:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Торино, Италия

Re: Какъв OEM ъпгрейд на спирачките на голф 4?

Мнениеот Aprilia » Съб 26 май 2012 12:17


Tipsy написа:Нови супорти за 312 в магазина не са ли по 70-80лв бройката или съм останал с грешен спомен. Мисля, че morfei1 ги купуваше нови.
Ако цените на апарати и супорти е колкото само на супорти ще трябва да се правят врътки...
Да купя такъв комплект, че да търся купувач за 288 супорт с апарат и после да купя 57 апарат и да търся купувач за 54 апарата... голяма схема става изискваща ввреме и нерви, които нямам.

Не знам защо толкова си се вманиачил в ате57 от този апарат повече са май негативите отколкото позитивите, с такова впечатление оставам :wink:
Разлика между ате54 и 57 никой не намира а 57-цата тежи повече....
За съпортите си останал с адски грешно впечатление, тука при представител са 150 евро НА БРОЙ с отстъпка иначе са около 180 ако се не бъркам. В БГ морфей май каза че ги намирал в ауто+ май по 250 лева на парче :Mr Green Fun


Потребителски аватар
Tipsy
Мнения: 1086
Регистриран на: Сря 13 окт 2010 21:03
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: НЕ СЪМ ОТ СОФИЯ

Re: Какъв OEM ъпгрейд на спирачките на голф 4?

Мнениеот Tipsy » Съб 26 май 2012 12:24


Значи може тази цена да ми е останала в главата като крайна след покупко-продажбата на всички части с примерни цени.
Уж казват, че 57то спирало по-добре, не съм се зачитал по-подробно.
Искам колата ми да може да спира бързо, защото до последно гледам да не натискам средния педал и в някаква по-екстремна ситуация може да се срещна с предната броня на колата пред мен и тогава само мога да се моля да няма и теглич :bishop
Пък и нали сме малко тунинг и като засиля мотора трябва да има с какво да го спирам :mrgreen:


Потребителски аватар
morfei1
Мнения: 5670
Регистриран на: Съб 23 авг 2008 18:11
Автомобил:
Двигател:
Контакти:

Re: Какъв OEM ъпгрейд на спирачките на голф 4?

Мнениеот morfei1 » Съб 26 май 2012 12:30


Нови съпорти за 256мм предно предаване - около 200лв. мисля беше нормалната цена или малко над това за 2бр. Цената на чисто нов апарат Лукас е 460лв за два броя, нормална цена. Апарата е същия като оригиналния, просто идва опаковка Лукас. Оригиналният апарат също е производство на Лукас, но цената е около 430лв за един брой. Има и тенекийки за накладките, които бяха или 20лв или 40лв. Предпазни тенекии, лагери, дискове , накладки и т.н.т. Тогава удоволствието става скъпо но си струва, поне за мен.

Дефакто аз съм платил 650лв. без да включвам отстъпки и т.н.т. На фона на тва че ми предлагат 10 годишни апарати със съпорти за 4х4 на цени от 350лв. по онова време, мисля че си заслужава. Все пак говорим за спирачки и всичко става като оригинално :)

Съпортите за 312мм. мисля бяха около 180лв за брой.... по далечен спомен :roll: . На фона на тва че се намира оборудван шенкел комплек за 350лв. мисля че варианта нови не е добър - за предни :roll:

Също съм доволен и от ъпгрейда към АТЕ57.... колата ми спира с върха на пръста, пробега на накладките ми се удлжи доста. Явно колата спира по-лесно и натоварвам спирачките по-малко, аз поне така си го обяснявам :)

Аз първо сложих 288 с АТЕ 54, след това 312 с АТЕ 54, после 312 и АТЕ 57, след което направих ъпгрейда отзад.

Моето впечатление, че след като сложих задните спирачки, спирането на колата стана доста по балансирано, и в завои и като цяло и се създава накво усещане че имаш добри спирачки. Преди това, някаква фрапантна разлика не усещах, но вякаш колата спираше на предни колела, докато задницата олекваше, особено по завои и при по бързо каране.


Потребителски аватар
Tipsy
Мнения: 1086
Регистриран на: Сря 13 окт 2010 21:03
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: НЕ СЪМ ОТ СОФИЯ

Re: Какъв OEM ъпгрейд на спирачките на голф 4?

Мнениеот Tipsy » Съб 26 май 2012 12:54


Спирачките и гумите са нещата, в които си заслужава да се налеят пари. И то наливането е веднъж на няколко години, ако постепенно се отделят средства в течение на времето няма да е чак толкова скъпо удоволствие.


Потребителски аватар
alpine
wheels dealer
Мнения: 3020
Регистриран на: Пон 31 яну 2005 17:41
Автомобил: L-Es
Двигател: 1H-1H-PG-1V-1Z-AJL-Cosworth
Местоположение: Варна
Контакти:

Re: Какъв OEM ъпгрейд на спирачките на голф 4?

Мнениеот alpine » Нед 27 май 2012 0:03


В сметките на тегло и разходи на предните 4 бутални апарати можеш да си добавиш и адаптера за захват.
Варианта за 4 бутално брембо отпред и 256мм вентилиран е екстра :да:


Потребителски аватар
stangero
Мнения: 548
Регистриран на: Чет 02 дек 2010 19:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: lozen

Re: Какъв OEM ъпгрейд на спирачките на голф 4?

Мнениеот stangero » Нед 27 май 2012 20:31


някои беше споменал за 4 бутални от купра р аз такова животно съм търсил сумати време и досега не съм намирал да се продава дори и дискове не мога да намеря ако някои може да каже от каде ??


Потребителски аватар
Aprilia
Мнения: 1300
Регистриран на: Съб 15 мар 2008 0:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Торино, Италия

Re: Какъв OEM ъпгрейд на спирачките на голф 4?

Мнениеот Aprilia » Пон 28 май 2012 9:22


stangero написа:някои беше споменал за 4 бутални от купра р аз такова животно съм търсил сумати време и досега не съм намирал да се продава дори и дискове не мога да намеря ако някои може да каже от каде ??

Ибей само последната седмица изпаднаха поне 4-5 комплекта, цена 300-400 паунда дискове и апарати, апаратите са брембо и според мен единственото предимство пред останалите 4 бутални е че изглеждат доста компактни, а дисковете са 330мм :wink:

http://www.ebay.co.uk/itm/Leon-Cupra-R- ... 46041e0c4b

http://www.ebay.co.uk/itm/SEAT-LEON-CUP ... 3a74903433

http://www.ebay.co.uk/itm/Seat-Leon-Cup ... 3375be9112

предложения бол стига пари да имаш :) На аукцион свършват до около 300-320 паунда по принцип



Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 39 госта