Corrado R32 4Motion

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
Потребителски аватар
pe6kata
VW експерт
VW експерт
Мнения: 3010
Регистриран на: Чет 24 май 2007 16:49
Автомобил: passat corrado
Двигател: AAA и АBV turbo
Местоположение: Елхово

Re: Corrado R32 4Motion

Мнениеот pe6kata » Пет 03 авг 2012 6:39


КОЛКО РЕГИСТРИРАНИ ЧЛЕНОВЕ ИМА ФОРУМА, КЪМ 50 000 ЛИ ДА БЯХА...
АКО ВСЕКИ ТРЪГНЕ ДА ПОЖЕЛАВА УСПЕХ, ДА КАЖЕ КОЛКО ГО КЕФИ ПРОЕКТА ИЛИ ДА ЗАДАДЕ ПО ЕДИН ТЪП ВЪПРОС, КОЛКО СТРАНИЦИ ЩЕ ИДАТ В ГЛУПОСТИ И КАКВО В КРАЙНА СМЕТКА ЩЕ ОСТАНЕ :?: :?: :?:

ПРИЗОВАВАМ ЗА СТРОГ МОДЕРАТОРСКИ КОНКТРОЛ КАКТО ПО ТЕМАТА, ТАКА И В СИЛОВИЯ РАЗДЕЛ.

Има места, в които да се изявяват хора, които обичат да пишат, но няма какво да кажат :!:




Потребителски аватар
110afn
Мнения: 1904
Регистриран на: Нед 25 окт 2009 13:55
Автомобил: Audi A6
Двигател: AFN
Местоположение: Враца

Re: Corrado R32 4Motion

Мнениеот 110afn » Пет 03 авг 2012 8:40


Над 100 000 са. Автора на темата прави нещо, което друг не е правил тук. Като гледам, специално в тая тема пишеш неща, които си ги прочел, а не правил. Това ,че имаш 3-4 ВР-а и 3-4 кутий ти не дава право да крещиш и даваш акъл на модераторите. Обикновения потребител не може да пише в раздела за собственици на проекти. Като отидеш в тоя раздел, няма да ти пречи никой да си пишеш сам. На ЛС може да ми кажеш колко не съм прав


Потребителски аватар
mmt-kj
Мнения: 116
Регистриран на: Пон 03 дек 2007 20:38
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Кърджали

Re: Corrado R32 4Motion

Мнениеот mmt-kj » Пет 03 авг 2012 8:49


KILLER GTI написа:
mmt-kj написа:............
Електроника нямам никаква, нито за двигателя, нито ЕСП ,нито табло. Тя "електрониката" ми е нещо като професия и мисля да си направя някоя друга джаджа с изключение на АБС и ЕСП, защото там няма масто за експерименти, шега не бива.


тоз мотор има заводски 2 ваноса там ти е наи големия проблем при липсата на стандартното ЕКУ, или освен хубав стендалоун който да ги подкара коректно.


vanos-те мисля че бяха при БМВ-та, до колкото си спомням. При VW-AUDI имаше Valve Train и Varible Valve Lift, но както и да е става въпрос за едно и също. Не съм запознат в подробности, с функционирането й, но в общи линии предназначението е да променя фазите на газоразпределинието при ниски и високи обороти.
След достигане на определени обороти се подава напрежение на електромагнитните вентили и системата се задейства.

Ако има нещо специфично или особенно в управлението с което си запознат, моля да го споделиш.
ще ми бъде полезно да го знам и да го имам впредвид.


Потребителски аватар
KILLER GTI
Мнения: 847
Регистриран на: Чет 10 юни 2004 23:16
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Corrado R32 4Motion

Мнениеот KILLER GTI » Пет 03 авг 2012 10:17


Variable Valve Timing e правилното, а аз с тожа жанос имах предвид че двата вала имат променливо газо разпределение.
А относно уптавлението, системата е Closed loop и соленоида се управлява с PWM , има и сензори които следат положението на валовете. С други думи валовете се отместват към (аванс и ретард) с точно определени градоси спрямо обороти и товар, а не са само on/off.


Потребителски аватар
radi_nrj
Мнения: 9331
Регистриран на: Вто 20 ное 2007 16:06
Автомобил: Audi A6 C4 Quattro Golf 4 TDI
Двигател: AEL ALH
Местоположение: София

Re: Corrado R32 4Motion

Мнениеот radi_nrj » Пет 03 авг 2012 10:43


Един тъп въпрос. Въпросния мотор не е ли 24 клапана т.е. 4 разпределителни вала?


Потребителски аватар
mmt-kj
Мнения: 116
Регистриран на: Пон 03 дек 2007 20:38
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Кърджали

Re: Corrado R32 4Motion

Мнениеот mmt-kj » Пет 03 авг 2012 10:52


Клапаните са 24, валовете са 2. Просто клапаните са по два на вал, както при другите двувалки, само че там цилиндрите са 4 , а клапаните съответно 16.


golfmk1
Low rider
Мнения: 5568
Регистриран на: Сря 12 ное 2008 8:31
Автомобил: OLD
Двигател: OTO
Местоположение: СТАРА ЗАГОРА

Re: Corrado R32 4Motion

Мнениеот golfmk1 » Пет 03 авг 2012 10:53


24 клапана е с 2 вала http://www.google.bg/imgres?q=022109101 ... x=47&ty=68 :wink:


Потребителски аватар
vit_autosofia junior
Мнения: 357
Регистриран на: Пет 02 юли 2010 20:49
Автомобил: Passat B5 3B Highline
Двигател: 1.8T
Местоположение: София

Re: Corrado R32 4Motion

Мнениеот vit_autosofia junior » Пет 03 авг 2012 10:59


110afn написа:Над 100 000 са. Автора на темата прави нещо, което друг не е правил тук. Като гледам, специално в тая тема пишеш неща, които си ги прочел, а не правил. Това ,че имаш 3-4 ВР-а и 3-4 кутий ти не дава право да крещиш и даваш акъл на модераторите. Обикновения потребител не може да пише в раздела за собственици на проекти. Като отидеш в тоя раздел, няма да ти пречи никой да си пишеш сам. На ЛС може да ми кажеш колко не съм прав


:да: :да: :да: :да: много си прав колега :bowdown :beer

А относно проекта ЕВАЛАТА много добре се получава ;) не слушай какво ти говорят важното е да го направиш и да тепаш VR6-ците


G60

Re: Corrado R32 4Motion

Мнениеот G60 » Пет 03 авг 2012 11:20


vit_autosofia junior написа:
:да: :да: :да: :да: много си прав колега :bowdown :beer

А относно проекта ЕВАЛАТА много добре се получава ;) не слушай какво ти говорят важното е да го направиш и да тепаш VR6-ците


За кое е прав?!?
А и ти кво каза сега.... едно голямо нищо :roll: Щял да трепе ВР6-те :roll: тоя мотор да не е боксер я?


Потребителски аватар
mmt-kj
Мнения: 116
Регистриран на: Пон 03 дек 2007 20:38
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Кърджали

Re: Corrado R32 4Motion

Мнениеот mmt-kj » Пет 03 авг 2012 11:23


Благодаря за инфото колега "KILLER GTI".
така като се замисля наистина чрез PWM може да се регулира налягането на маслото подавано към abjuster-а, оттам и зацепването на валовете.
Все още не съм стигнал до управлението на валовете, но и този момент ще настъпи и е хубаво човек да знае какво прави. :да:

За момента ме вълнуват други въпроси, два от които са:

1. Електро-механична кормилна рейка - Pin Out (описание на крачетата на куплунзите),
има ли начин на тестване както е свалена само с акумулатор?
могат ли да се закачат Can-L и Can - H директно към кабел за диагностика и Vag-Comma.

2. Кардан
Кажете какво да сложа, вече се видях в чудо, тези джамбази искат с 4джанти и 2калника да си избият парите.
500-600 лв. за един прът желязо с две гуми от двата края.
Във вторник си взех кормилна рейка, електро-механична за 250 лв. това някакси е по-поносимо за преглъщане.
Ако някой се сеща за кардан от друга кола да пише.

Последна промяна от mmt-kj на Пет 03 авг 2012 15:50, променено общо 4 пъти.


ivan topalov
Мнения: 74
Регистриран на: Вто 12 яну 2010 15:48
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Corrado R32 4Motion

Мнениеот ivan topalov » Пет 03 авг 2012 11:26


Евала!


Потребителски аватар
mmt-kj
Мнения: 116
Регистриран на: Пон 03 дек 2007 20:38
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Кърджали

Re: Corrado R32 4Motion

Мнениеот mmt-kj » Пет 03 авг 2012 13:01


vit_autosofia junior написа:
110afn написа:Над 100 000 са. Автора на темата прави нещо, което друг не е правил тук. Като гледам, специално в тая тема пишеш неща, които си ги прочел, а не правил. Това ,че имаш 3-4 ВР-а и 3-4 кутий ти не дава право да крещиш и даваш акъл на модераторите. Обикновения потребител не може да пише в раздела за собственици на проекти. Като отидеш в тоя раздел, няма да ти пречи никой да си пишеш сам. На ЛС може да ми кажеш колко не съм прав


:да: :да: :да: :да: много си прав колега :bowdown :beer

А относно проекта ЕВАЛАТА много добре се получава ;) не слушай какво ти говорят важното е да го направиш и да тепаш VR6-ците


Защо да тепам VR6-те?
По скоро баварците и цедките, но най-ве4е хондите :beat_butt2 !


Потребителски аватар
mmt-kj
Мнения: 116
Регистриран на: Пон 03 дек 2007 20:38
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Кърджали

Re: Corrado R32 4Motion

Мнениеот mmt-kj » Пет 03 авг 2012 14:55


kav4o написа:Любим мотор в любимо купе с любимо задвижване :mrgreen: Безпроблемен суап! Очакваме развитието :mrgreen:
с каква цел се прави колата - за писта, за забавление...


Извинявам се, че забравих да ти отговоря вчера. Причините са напълно обективни, в последно време станах малко по-тежък и G60-то ми идва слабо не мое да отлепи. Та затова минавам на нещо по-мощно, нали знаеш човек трябва да мисли в перспектива.... :screwy


Потребителски аватар
judasss
Мнения: 1484
Регистриран на: Пон 29 дек 2008 2:39
Автомобил: neshto nezakonno
Двигател: 2.9 VR6
Местоположение: в гаража
Контакти:

Re: Corrado R32 4Motion

Мнениеот judasss » Пет 03 авг 2012 15:22


Сложи още някоя снимка колега , как е изглеждало преди да го разглобиш ?
Какво толкова си правил ,че е станало 'тежко' ? :beer


Потребителски аватар
mmt-kj
Мнения: 116
Регистриран на: Пон 03 дек 2007 20:38
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Кърджали

Re: Corrado R32 4Motion

Мнениеот mmt-kj » Пет 03 авг 2012 15:45


judasss написа:Сложи още някоя снимка колега , как е изглеждало преди да го разглобиш ?
Какво толкова си правил ,че е станало 'тежко' ? :beer


не Корадото бе колега, аз станах по-тежък, чети по-внимателно :deal :lol:
молко е късно за снимки в минало време Корадо като Корадо http://mmtkj.snimka.bg/automobiles/corrado.567973

между другото но не на майтап преди да почна трансформацията го теглих не случайто:
1140кг без мене и 1260кг с мене :?



Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 34 госта