Благодаря за инфото колега "
KILLER GTI".
така като се замисля наистина чрез PWM може да се регулира налягането на маслото подавано към abjuster-а, оттам и зацепването на валовете.
Все още не съм стигнал до управлението на валовете, но и този момент ще настъпи и е хубаво човек да знае какво прави.
За момента ме вълнуват други въпроси, два от които са:
1. Електро-механична кормилна рейка - Pin Out (описание на крачетата на куплунзите),
има ли начин на тестване както е свалена само с акумулатор?
могат ли да се закачат Can-L и Can - H директно към кабел за диагностика и Vag-Comma.
2. Кардан Кажете какво да сложа, вече се видях в чудо, тези джамбази искат с 4джанти и 2калника да си избият парите.
500-600 лв. за един прът желязо с две гуми от двата края.
Във вторник си взех кормилна рейка, електро-механична за 250 лв. това някакси е по-поносимо за преглъщане.
Ако някой се сеща за кардан от друга кола да пише.