ABF мотор МОЛЯ ПОМАГАЙТЕ

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
devil_vas
Мнения: 1367
Регистриран на: Съб 08 апр 2006 13:25
Автомобил: BMW 330Cd 261hp 591nm
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот devil_vas » Нед 31 дек 2006 2:30


смяташ да шравиш това:
vipra написа:1. свещи, кабели
2. колектор, изп. генерация
3. олекотен маховик, спортен съединител
4. нови по-големи дюзи, помпа, регулатор за налягане
5. нови валове
това е някакав си мой ред :lol: :lol: :lol:
казвайте добре ли е или НЕ и дали изпускам нещо ВАЖНО


но после казваш това
vipra написа:за нитрото е добра идея ама искам да си я карам всеки ден


би ли ми обяснил, защо след поставянето на нитро система не можеш да си караш колата ежедневно?

и другия въпрос.. след смяната на гореизброените неща, мислиш ли че ще ти бъде приятно да караш такава кола ежедневно градско?

... с изброените неща разхода го смятай на + 2, 3 отгоре...
с валовете, ако са по агресивни, забравяш за нормален свободен ход.
ако не са пък агресивни, то ефекта ще е някъв минимален
със спортния съединител забравяш за полусъединителя (карал ли си кола с керамика ... много е забавно, няма полусъединител, или тръгваш или гаснеш :wink: )
и все неща в този ред на мисли :D




Потребителски аватар
vipra
Мнения: 166
Регистриран на: Сря 01 фев 2006 21:15
Автомобил:
Двигател:

Мнениеот vipra » Нед 31 дек 2006 12:26


kav4o написа:
vipra написа:mazda 626 двуврата /130+/
honda crx vtec /160/
honda civic 16v /не знзм колко си/
много са ми дълги скоростите /не знам с ква ск. кутия съм/
на маздата и вземам 1-ва
на хондата 1-ва и 2-ра ама до там

:?: ефект от short shifter :?: :?:

Не знам що,ама припознавам колите с разградски :hmmmm



да такива са
:lol: не казвай на никого :lol: :P :lol:


ето за това питам от кое има смисъл и от кое не

благодаря за съветите


Потребителски аватар
NovobranecGT
Мнения: 2831
Регистриран на: Чет 10 юни 2004 15:46
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе

Мнениеот NovobranecGT » Сря 03 яну 2007 1:35


Колега, вместо да даваш тези пари за неясни цели, по-добре замери компресията, прегледай горивната система, как е налягането на бензина, как са дюзите, виж и запалителната(кабели, капачка, палец,свещи и центровка задължително).Ако сложиш и 100 октана ще си супер, и всичко това много по-евтино от валове, генерации и т.н. Ако всичко му е наред наистина ще тръгне както трябва :wink:


Потребителски аватар
Vlad777
King of the Road
King of the Road
Мнения: 20220
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 16:34
Автомобил: Passat B8 BiTDI 4m CUAA
Двигател: MK2 RP+PG+PB Jetta Coupe+T-Roc
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Vlad777 » Чет 04 яну 2007 0:00


devil_vas написа:темата отива яко в коша :roll:


Баш нагтам върви!

ИМА СИ ТУНИНГ.БГ ЗА РАЦЕРИ!

Тук обсъждаме тунинг на VW!


Ще я разчистя и още рацерски мнения ще се трият!

Ако някой има нещо по темата, а именно - тунинг на АБФ - да го напише. Който няма какво да каже - по-добре да не го казва.

Последна промяна от Vlad777 на Чет 04 яну 2007 0:11, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
Li4o
Аватар:
Мнения: 2800
Регистриран на: Вто 31 авг 2004 18:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пазарджик
Контакти:

Мнениеот Li4o » Чет 04 яну 2007 0:12


Владее - стига трии бе - човек не може две думи да каже спокойно... :?


Потребителски аватар
rudolf
Мнения: 385
Регистриран на: Сря 22 фев 2006 5:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот rudolf » Чет 04 яну 2007 1:29


Vlad777 написа:
devil_vas написа:темата отива яко в коша :roll:


Баш нагтам върви!

ИМА СИ ТУНИНГ.БГ ЗА РАЦЕРИ!

Тук обсъждаме тунинг на VW!


Ще я разчистя и още рацерски мнения ще се трият!

Ако някой има нещо по темата, а именно - тунинг на АБФ - да го напише. Който няма какво да каже - по-добре да не го казва.


сорри-лест,....
може после да обсъдим тунинг на 9а-примерно...има достатъчно теми за тунинг и на голф3 и 16в....що пък да не изтрием цялата тема.


Потребителски аватар
Vlad777
King of the Road
King of the Road
Мнения: 20220
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 16:34
Автомобил: Passat B8 BiTDI 4m CUAA
Двигател: MK2 RP+PG+PB Jetta Coupe+T-Roc
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Vlad777 » Чет 04 яну 2007 1:34


Има една тема най-отгоре в раздела:
http://forum.vwclub.bg/viewtopic.php?t=11657

Не случайно седи точно там :!:


Потребителски аватар
rudolf
Мнения: 385
Регистриран на: Сря 22 фев 2006 5:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот rudolf » Чет 04 яну 2007 1:52


Vlad777 написа:Има една тема най-отгоре в раздела:
http://forum.vwclub.bg/viewtopic.php?t=11657

Не случайно седи точно там :!:

извинявам се,,,принципно си прав,чел съм я..

пс.прочетох я пак-особено силно впеяатление ми направи:
Кога ще разберем, че ако няма какво да се казва по-добре нищо да не се казва.

гласувам с две ръце и млъквам:)


bat-milchon
Мнения: 4
Регистриран на: Сря 03 яну 2007 20:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Разград

Мнениеот bat-milchon » Чет 04 яну 2007 17:11


:arrow:

Последна промяна от bat-milchon на Вто 16 яну 2007 23:54, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
Golf 3 1.8
Мнения: 1034
Регистриран на: Чет 23 дек 2004 20:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Golf 3 1.8 » Пон 08 яну 2007 1:44


Ми аз съм с по къса трета другите са си същите и колата върви доста по добре.В смисъл с нормален абф кат се пусна като сложиме трета му правя две коли и посли си вървиме наравно...



Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 9 госта