
4 равни траби от портовете или 1-3-4-2 има ли значение ? според вас.
Хмм musur ... то големите фирми хич не ги е еня за юзърите кат нас ,...от vw са можели да направят толкова неща по сполучливо, ама не са ,... и не е само vw


Symptom написа: иначе наистина незнам би ли имало предимство 2 траби ,...нямам инфо до момента,....
NovobranecGT написа:Symptom написа:8) хммм какво би станало ако системата е 4-2 ...2 гъвкави връзки и пуснати 2 тръби ,успоредно до предпоследното гарне,...естествено и то модифицирано ,...
дори 2 те успоредни тръби могат да са с по-малак диаметър , например 40 или 45 , място има , вапроса е с газовете ко става![]()
Единственото което ще постигнеш, е загуба на мощност
Symptom написа:нали не мислиш че тия кюнци реално струват 1000 лева...както и да го смяташ ,
musura написа:Symptom написа:нали не мислиш че тия кюнци реално струват 1000 лева...както и да го смяташ ,
Ами колеги от форума са си правили сами колектори 4-1 и мисля, че с евтин майстор (приятел) и материалите излиаше около 500 лева колектора. Говорим за качествен материал, не да изгори след 1000 км. примерно. Незнам, но ако нещата са качествени, съответно са скъпи. Досега не съм видял евтино и хубаво, за съжаление.
Иначе самите производители на автомобили имат ред изисквания за нивото на шума, отработените газове, вибрациите по купето и т.н. и просто няма как да пуснат в производство кола с изкорубен катализатор и с една права тръба от колектора до задното гърне
musura написа:Symptom написа:нали не мислиш че тия кюнци реално струват 1000 лева...както и да го смяташ ,
Ами колеги от форума са си правили сами колектори 4-1 и мисля, че с евтин майстор (приятел) и материалите излиаше около 500 лева колектора. Говорим за качествен материал, не да изгори след 1000 км. примерно. Незнам, но ако нещата са качествени, съответно са скъпи. Досега не съм видял евтино и хубаво, за съжаление.
Иначе самите производители на автомобили имат ред изисквания за нивото на шума, отработените газове, вибрациите по купето и т.н. и просто няма как да пуснат в производство кола с изкорубен катализатор и с една права тръба от колектора до задното гърне
Stenly написа:Аз искам да питам за мотор 1.8РП Колектора оригинално е 4-1 с леща м/у него и тръбата.Какъв ще е резултата с 4-2-1 колектор?
Stenly написа:kav4o аз мисля,че тези мотори нямат сила след 4000 об/мин а отигинално са с 4-1
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 42 госта