Колекторна тематика.

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
Symptom
Мнения: 682
Регистриран на: Сря 15 фев 2006 17:20
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Враца

Мнениеот Symptom » Пон 08 яну 2007 14:57


:wink:

4 равни траби от портовете или 1-3-4-2 има ли значение ? според вас.

Хмм musur ... то големите фирми хич не ги е еня за юзърите кат нас ,...от vw са можели да направят толкова неща по сполучливо, ама не са ,... и не е само vw :) ... иначе наистина незнам би ли имало предимство 2 траби ,...нямам инфо до момента,.... 8)




Потребителски аватар
vw_edition
Мнения: 433
Регистриран на: Пон 25 дек 2006 21:54
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот vw_edition » Пон 08 яну 2007 15:04


дам хуавите неща са скъпи какво да правиш :?


Потребителски аватар
musura
Сър
Мнения: 7129
Регистриран на: Пон 28 мар 2005 21:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Голям Поровец

Мнениеот musura » Пон 08 яну 2007 20:36


Symptom написа: иначе наистина незнам би ли имало предимство 2 траби ,...нямам инфо до момента,.... 8)


NovobranecGT написа:
Symptom написа:8) хммм какво би станало ако системата е 4-2 ...2 гъвкави връзки и пуснати 2 тръби ,успоредно до предпоследното гарне,...естествено и то модифицирано ,...

дори 2 те успоредни тръби могат да са с по-малак диаметър , например 40 или 45 , място има , вапроса е с газовете ко става 8) :?:

Единственото което ще постигнеш, е загуба на мощност :wink:



Иначе фирмите и да ги е еня, нали се сещаш, че ако ти кажат дай 2000 евро отгоре за генерация, колко човека ще си я поръчат като допълнителна екстра? А и тази така наречена after market ниша си е добре запълнена с производители, като Remus, Supersprint и т.н. уважавани от юзърите фирми :wink:


Symptom
Мнения: 682
Регистриран на: Сря 15 фев 2006 17:20
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Враца

Мнениеот Symptom » Пон 08 яну 2007 22:17


8) ама нали се досещаш че вапросната генерация не струва толкоз,....тоз пазар експлоатира системата"ти не можеш сам" което не важи особено за българите като цяло :)

нали не мислиш че тия кюнци реално струват 1000 лева ;) ...както и да го смяташ , 8)


Потребителски аватар
musura
Сър
Мнения: 7129
Регистриран на: Пон 28 мар 2005 21:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Голям Поровец

Мнениеот musura » Пон 08 яну 2007 22:25


Symptom написа:нали не мислиш че тия кюнци реално струват 1000 лева ;) ...както и да го смяташ , 8)


Ами колеги от форума са си правили сами колектори 4-1 и мисля, че с евтин майстор (приятел) и материалите излиаше около 500 лева колектора. Говорим за качествен материал, не да изгори след 1000 км. примерно. Незнам, но ако нещата са качествени, съответно са скъпи. Досега не съм видял евтино и хубаво, за съжаление.

Иначе самите производители на автомобили имат ред изисквания за нивото на шума, отработените газове, вибрациите по купето и т.н. и просто няма как да пуснат в производство кола с изкорубен катализатор и с една права тръба от колектора до задното гърне :wink:


Потребителски аватар
vw_edition
Мнения: 433
Регистриран на: Пон 25 дек 2006 21:54
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот vw_edition » Пон 08 яну 2007 23:08


musura написа:
Symptom написа:нали не мислиш че тия кюнци реално струват 1000 лева ;) ...както и да го смяташ , 8)


Ами колеги от форума са си правили сами колектори 4-1 и мисля, че с евтин майстор (приятел) и материалите излиаше около 500 лева колектора. Говорим за качествен материал, не да изгори след 1000 км. примерно. Незнам, но ако нещата са качествени, съответно са скъпи. Досега не съм видял евтино и хубаво, за съжаление.

Иначе самите производители на автомобили имат ред изисквания за нивото на шума, отработените газове, вибрациите по купето и т.н. и просто няма как да пуснат в производство кола с изкорубен катализатор и с една права тръба от колектора до задното гърне :wink:


да съгласен съм че хубавото е скъпо и няма и как да е без пари но явно още не сме доживяли стандартите на другите държави и затова ни се вижда скъпичко а и според мен за нашия стандарт си е скъпо и маи трябва да се задоволиме с евтиния маистор и това е кво да правиш :)


Потребителски аватар
angell
Мнения: 214
Регистриран на: Пет 18 фев 2005 17:06
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот angell » Вто 09 яну 2007 0:09


аз тези ги взех от германия за по 650лв. с 10 год. гаранция. незнам защо другите са толкова скъпи
http://snimka.bg/album.php?album_id=93375
http://snimka.bg/album.php?album_id=93375&photo=2
тези са за голф 3 вр6 и гти 8в/ голф 2/3


Symptom
Мнения: 682
Регистриран на: Сря 15 фев 2006 17:20
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Враца

Мнениеот Symptom » Вто 09 яну 2007 0:10


8) ами те ползват всички темперована нераждавейка 303 марка,... титановите истории не ги коментирам , да не говорим ,че има и по температурно устоичиви,които се продават и у нас , траболяка нее скъп, телоподаващото също :) е, ся трябват знания,...а това е нещото което там.ж останалия свят им куца на доста хора .

:idea:
колегите които са с кастъм колектори,...слагате ли термо ленти ,..или си карате без тях ?


Потребителски аватар
neon
Мнения: 1796
Регистриран на: Вто 04 апр 2006 21:38
Автомобил: S3
Двигател: BAM
Местоположение: София

Мнениеот neon » Вто 09 яну 2007 1:20


musura написа:
Symptom написа:нали не мислиш че тия кюнци реално струват 1000 лева ;) ...както и да го смяташ , 8)


Ами колеги от форума са си правили сами колектори 4-1 и мисля, че с евтин майстор (приятел) и материалите излиаше около 500 лева колектора. Говорим за качествен материал, не да изгори след 1000 км. примерно. Незнам, но ако нещата са качествени, съответно са скъпи. Досега не съм видял евтино и хубаво, за съжаление.

Иначе самите производители на автомобили имат ред изисквания за нивото на шума, отработените газове, вибрациите по купето и т.н. и просто няма как да пуснат в производство кола с изкорубен катализатор и с една права тръба от колектора до задното гърне :wink:

Как 500лв. бре? Аз колектори ли ще купувам или цяла кола? :shock


Потребителски аватар
Stenly
Мнения: 1967
Регистриран на: Пет 29 апр 2005 23:22
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София VW Golf mk1 1600GTI EG
Контакти:

Мнениеот Stenly » Сря 10 яну 2007 0:13


Аз искам да питам за мотор 1.8РП Колектора оригинално е 4-1 с леща м/у него и тръбата.Какъв ще е резултата с 4-2-1 колектор?


Потребителски аватар
kav4o
Мнения: 921
Регистриран на: Нед 11 юни 2006 23:27
Автомобил: VW Golf MK2
Двигател: ABF 1988
Местоположение: Разград/Русе,club ProStreet

Мнениеот kav4o » Сря 10 яну 2007 1:12


Stenly написа:Аз искам да питам за мотор 1.8РП Колектора оригинално е 4-1 с леща м/у него и тръбата.Какъв ще е резултата с 4-2-1 колектор?

По пътя на логиката ефекта трябва да е повече мощност в ниските/средните обороти...логиката е това че така казват колегите :D
Мисля че на този мотор както и на почти всички 8в им трябва 4--1 щото нямат сила във високите :D


Потребителски аватар
Stenly
Мнения: 1967
Регистриран на: Пет 29 апр 2005 23:22
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София VW Golf mk1 1600GTI EG
Контакти:

Мнениеот Stenly » Чет 11 яну 2007 11:36


kav4o аз мисля,че тези мотори нямат сила след 4000 об/мин а отигинално са с 4-1 :?


Потребителски аватар
hamann
Мнения: 186
Регистриран на: Сря 23 мар 2005 20:26
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот hamann » Чет 11 яну 2007 11:54


Stenly - заводското 4-1 няма нищо общо с тунинг 4-1 :wink:


Потребителски аватар
Li4o
Аватар:
Мнения: 2800
Регистриран на: Вто 31 авг 2004 18:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пазарджик
Контакти:

Мнениеот Li4o » Чет 11 яну 2007 12:13


hamann написа:Stenly - заводското 4-1 няма нищо общо с тунинг 4-1 :wink:

Тъкмо това щях да напиша - заводския чугун 4-1 на РП-то няма нищо общо със спортен колектор 4-1...


Потребителски аватар
kav4o
Мнения: 921
Регистриран на: Нед 11 юни 2006 23:27
Автомобил: VW Golf MK2
Двигател: ABF 1988
Местоположение: Разград/Русе,club ProStreet

Мнениеот kav4o » Чет 11 яну 2007 17:12


Stenly написа:kav4o аз мисля,че тези мотори нямат сила след 4000 об/мин а отигинално са с 4-1 :?

И аз това казах-нямат сила във високите,може би затова са с 4--1 оригинално,за да се компенсира донякъде това,но както вече казаха колегите чугуна няма нищо общо с хубав колектор.Оставям материала,но само като им сравниш геометрично формата,дължината и ъгъла при който се сключват :screwy направо се отчайваш от "оригиналния"колектор :No



Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 42 госта