Всмукателен колектор-полиране...

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
Потребителски аватар
niikoo_1
Мнения: 3308
Регистриран на: Вто 22 ное 2005 0:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот niikoo_1 » Съб 27 яну 2007 14:09


kav4o написа:Това с таралежа и полирането на всмукатения колектор трябва да го пробвам, въпроса, е че съм ламер и трябва някой да ми го направи.

Както и вентилацията на картерните газове.

Продължавайте да пишете, че ми стана интересно.
А тая вентилация що се прави :?


Oт нея казват, че се отпушва леко мотора, тя вкарва изгорели газове обратно мотора, като целта от цялото това упражнение е екологична и с цел по-добро изгаряне, ама при по старите мотори е безсмислено, само цапа.


Това с таралежа също е интересно, обаче ми е чудно, ако температурите паднат като миналия Януари -15 -20градуса, дали ще може да пали колата и изобщо при студено време какво се губи от цялата работа.




Потребителски аватар
angell
Мнения: 214
Регистриран на: Пет 18 фев 2005 17:06
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот angell » Съб 27 яну 2007 15:29


3 пъти прочетох тази темаи така и на разбрах защо полирате всмук. колектор. повече коне ли дава???? защо го правите/ чувал съм че правят такива неща на клапани и на 4.2.1 колекторите ама на тези защо?


Потребителски аватар
angell
Мнения: 214
Регистриран на: Пет 18 фев 2005 17:06
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот angell » Нед 28 яну 2007 14:29


не се заяждам просто искам да разбера защо се прави че може и аз да го направя. аре много запознати има кажете


Потребителски аватар
vwtuner
Мнения: 409
Регистриран на: Чет 23 дек 2004 23:11
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот vwtuner » Сря 31 яну 2007 1:25


ИзображениеИзображениеИзображение
:yeaha: :yeaha: :yeaha: :yeaha: :yeaha: :yeaha:


Потребителски аватар
negodnika
Мнения: 891
Регистриран на: Пон 14 юни 2004 10:13
Автомобил: Golf MK II GTI+GL
Двигател: PB+EZ
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот negodnika » Пон 19 мар 2007 15:26


И аз се заиграх още незнам има ли ефект,защото не съм ги сложил :roll:
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение


Потребителски аватар
rusiq_24
Мнения: 1660
Регистриран на: Чет 30 мар 2006 14:49
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

Мнениеот rusiq_24 » Пон 19 мар 2007 15:36


Колега negodnika айде като ги сложиш сподели за ефекта и с колко си ги разширил че и аз съм замислил това :wink:


Потребителски аватар
negodnika
Мнения: 891
Регистриран на: Пон 14 юни 2004 10:13
Автомобил: Golf MK II GTI+GL
Двигател: PB+EZ
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот negodnika » Пон 19 мар 2007 15:41


Очаквания ефект е мотора да е по респонсен,а немога да ти кажа с колко съм го разширил просто търках докато махна гадните ръбове на отливката после с 220 шкурка и после с полир паста 8)

П.С:По чуждите форуми съм чел,че ако си с малките колектори 42мм и сложиш 50мм има прираст с 2-3коня и максималния въртящия момент се качва в по високите обороти,даже имаше и дино графики :)


Потребителски аватар
kav4o
Мнения: 921
Регистриран на: Нед 11 юни 2006 23:27
Автомобил: VW Golf MK2
Двигател: ABF 1988
Местоположение: Разград/Русе,club ProStreet

Мнениеот kav4o » Пет 13 юли 2007 20:44


Ще изпозвам тая тема да питам как по дяволите да сваля таралежа от всмукателя.Мислех да го сваля тоя пуст колектор,обаче това се оказа доста трудна задача,май трябва да се свали и изпускателя,щото нямам достъп до всички болтове :?


Потребителски аватар
Stenly
Мнения: 1967
Регистриран на: Пет 29 апр 2005 23:22
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София VW Golf mk1 1600GTI EG
Контакти:

Мнениеот Stenly » Съб 14 юли 2007 0:04


Колега Кавчо много ще ти се отели вола да сваляш таралежа понеже той е на три болта а единия е точно между изпускателния и всмукателния колектор и е трудно много да бръкнеш там така че по добре свали всмукател първо и после вадиш таралежа лесно .


Потребителски аватар
kav4o
Мнения: 921
Регистриран на: Нед 11 юни 2006 23:27
Автомобил: VW Golf MK2
Двигател: ABF 1988
Местоположение: Разград/Русе,club ProStreet

Мнениеот kav4o » Съб 14 юли 2007 16:32


Stenly написа:Колега Кавчо много ще ти се отели вола да сваляш таралежа понеже той е на три болта а единия е точно между изпускателния и всмукателния колектор и е трудно много да бръкнеш там така че по добре свали всмукател първо и после вадиш таралежа лесно .

Да,вече разбрах как е хванат таралежа и точно всмукателя мислех да сваля,но и това се оказа повече от трудно-всмукателя има точно 3 болта до които има достъп.От трите единия е на много кофти място,но не съм пробвал да ги развия,щото по мои изчисления има още два болта(по гарнитурата съдя),които се падат между двата колектора и за да сваля тях ако трябва да се маха изпускателя незнам и това как ще стане :? Много оплетена история :? Колегите Symptom и Li4o да помагат :oops: :wink:


Потребителски аватар
ivkata
Мнения: 1146
Регистриран на: Пет 17 мар 2006 19:08
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Нови Искър

Мнениеот ivkata » Съб 14 юли 2007 23:39


На мен ми се наложи да сменявам гарнитури на изпускателния колектор :evil: и заради тях(за да се сдобия с достъп)първо свалих смукателния колектор! :wink: Доста неприятна работа особенно ако нямаш необходимия инструмент! :wink:


Потребителски аватар
micra_k11_16v
Мнения: 84
Регистриран на: Нед 24 май 2009 12:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Sofia

Re: Всмукателен колектор-полиране...

Мнениеот micra_k11_16v » Сря 23 фев 2011 17:33


Привет и от мен.
Добре,разбрахме за полирането. Аз карам ABF мотора и мисля като се постопли да полирам и моя всмук.колектор,.но все пак дайте някакво инфо за тези,които нямат възможност да го направят това в домашни условия,.Има ли места кадето са специализирани за тази цел?
Поздрави


Потребителски аватар
neon
Мнения: 1796
Регистриран на: Вто 04 апр 2006 21:38
Автомобил: S3
Двигател: BAM
Местоположение: София

Re: Всмукателен колектор-полиране...

Мнениеот neon » Сря 23 фев 2011 18:53


Колега - "събуждаш" тема на 4 години. Предполагам има доста писано из форума-потърси още. Ако не се оправиш вече има достатъчни колеги които ще ти помогнат с удоволствие.



Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 37 госта