Проект Голф2 1.6 -> 1.8 -->1.8 PB ъпдейт на 3-та стр.

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
Потребителски аватар
ivkata
Мнения: 1146
Регистриран на: Пет 17 мар 2006 19:08
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Нови Искър

Мнениеот ivkata » Сря 07 фев 2007 12:29


Li4o написа:
vasstop написа:Личо дай малко ъпдейт, че нещо... :roll: :roll: :roll: :twisted:

Пляснах и скорости от ГТИ - комплект с полуоските :twisted:

П.С. Ще ми трябват за следващия етап ;)
Ако не е тайна,намекни поне какви си ги замислил? :wink: И колко даде за скоростите и полуоските? :roll:




Потребителски аватар
Li4o
Аватар:
Мнения: 2800
Регистриран на: Вто 31 авг 2004 18:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пазарджик
Контакти:

Мнениеот Li4o » Сря 19 мар 2008 10:56


vasstop написа:Личо дай малко ъпдейт, че нещо... :roll: :roll: :roll: :twisted:

Ей това е от вчера - глава + инжекцион от PB :)
Двигателя работи супер спокойно и стабилно - возя се с голям кеф ;)
Изображение

Лек ъпдейт с информация към темата:

Голфът оригинално беше 1.6, но преди около 2-3 години се заех да го позасиля и му направих пълна ревизия на двигателя(беше перфектен)- сложих бутала и колянов вал от Голф2 GTI(PB) - така долнището стана 1.8 без никакви други намеси, тъй като блоковете на 1.6 и 1.8 са абсолютно еднакви - разликата в кубатурата идва от разликата в буталата и коляновия вал.Сменени са всички гарнитури лагери и сегменти с нови!
В същото време му сложих и пълен комплект глава+пълен комплект инсталация и инжекцион от Голф2 GTI (PB), без абсолютно никакви липси и компромиси откъм окабеляване и дачици - та спокойно може да се каже, че общо взето под предния капак всичко е оригинално от PB...
От тогава до днес двигателя работи перфектно и не е отварян и не са му правени никакви ремонти...

Сега малко за промените, които има колата:

Напълно , ревизирана, портната и подготвена глава - но без да е "рязана"!
Буталата са полирани и с еднакво тегло... 8)
Спортен разпределителен вал - 270 градуса(Autotech)
Портнати всмукателни и изпускателни колектори - изпускателния е от Голф3 2.0 (2е).
Цялостна генерация на 55мм - с едно средно проходно гърне - става за каране и в града...
Олекотен маховик+съединител и притискател от 1.8 GTI.
Голям радиатор от 1.8 GTI.
Оригинален охладител на маслото от GTI.
Допълнителен регулатор на налягането на горивото "Sard"(не се вижда на снимката, щото е зад филтърната кутия).
Монтиран и работещ аванс процесор - позволява от купето да се променя аванса според нуждите..
Общо взето с помощта на регулатора на горивото и аванс процесора имаме един гъвкав "чип тунинг" - може да се променя горивото и аванса според желанието на водача...
Алуминиев интейк "FK".
Външна бензинова помпа от Опел Калибра 2.0 16в 150к.с.
Колата в момента е с друг бензинов резервоар монтиран в багажника - оригиналния може да се върне без проблеми - наличен е и го давам с автомобила...
Спортна седалка тип "корито"(монтирана е на оригинална шина от седалка на Голф2) и спортен колан "Schroth AutoControl" с ел. управление(само колана струва 290 евро)...Няма пасажерска седалка - въпрос на желание е да се сложи такава...
Задни нови газови амортисьори Билщайн...
Монтирани и работещи уреди от Аudi Coupe (VDO)
Голфът няма АГУ - кара се само на бензин, разхода е съвсем нормален - под 10 градско...
Колата е стояла само в гараж - както е и в момента - купето и салона са супер запазени!
Има и някои други дреболии, като например принудително включване при нужда на охлаждащата перка, ключ маса на бензиновата помпа и т.н.
Колата има доста модификации, но всичко е правено така, че ако се наложи да може да се премахне, без да останат следи и колата да добие напълно оригинален вид!
Колата в това състояние спокойно може да се кара всеки ден - аз си ходя на работа с нея, когато съм на кеф...но за дълъг път е малко шумна и неудобна ;)
Има ел. фарове - работещи :)

Колата е готвена за драг-402м. и е доста добра в класа си!


Снимки:
Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Малко снимки и от пистите:
На старта с Кадет с20хе:
Изображение

С Фиат 2.0 Турбо с доработки ;)
Изображение

А тук чакат да вдигна предния капак... mhihi
Изображение


Потребителски аватар
K_Power
Мнения: 750
Регистриран на: Пон 13 фев 2006 23:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот K_Power » Сря 19 мар 2008 15:13


А браво батка! :D

Крисо!



Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 41 госта