Ей това е от вчера - глава + инжекцион от PB
Двигателя работи супер спокойно и стабилно - возя се с голям кеф


Лек ъпдейт с информация към темата:
Голфът оригинално беше 1.6, но преди около 2-3 години се заех да го позасиля и му направих пълна ревизия на двигателя(беше перфектен)- сложих бутала и колянов вал от Голф2 GTI(PB) - така долнището стана 1.8 без никакви други намеси, тъй като блоковете на 1.6 и 1.8 са абсолютно еднакви - разликата в кубатурата идва от разликата в буталата и коляновия вал.Сменени са всички гарнитури лагери и сегменти с нови!
В същото време му сложих и пълен комплект глава+пълен комплект инсталация и инжекцион от Голф2 GTI (PB), без абсолютно никакви липси и компромиси откъм окабеляване и дачици - та спокойно може да се каже, че общо взето под предния капак всичко е оригинално от PB...
От тогава до днес двигателя работи перфектно и не е отварян и не са му правени никакви ремонти...
Сега малко за промените, които има колата:
Напълно , ревизирана, портната и подготвена глава - но без да е "рязана"!
Буталата са полирани и с еднакво тегло...
Спортен разпределителен вал - 270 градуса(Autotech)Портнати всмукателни и изпускателни колектори - изпускателния е от Голф3 2.0 (2е).
Цялостна генерация на 55мм - с едно средно проходно гърне - става за каране и в града...
Олекотен маховик+съединител и притискател от 1.8 GTI.
Голям радиатор от 1.8 GTI.
Оригинален охладител на маслото от GTI.
Допълнителен регулатор на налягането на горивото "Sard"(не се вижда на снимката, щото е зад филтърната кутия).
Монтиран и работещ аванс процесор - позволява от купето да се променя аванса според нуждите..
Общо взето с помощта на регулатора на горивото и аванс процесора имаме един гъвкав "чип тунинг" - може да се променя горивото и аванса според желанието на водача...
Алуминиев интейк "FK".
Външна бензинова помпа от Опел Калибра 2.0 16в 150к.с.
Колата в момента е с друг бензинов резервоар монтиран в багажника - оригиналния може да се върне без проблеми - наличен е и го давам с автомобила...
Спортна седалка тип "корито"(монтирана е на оригинална шина от седалка на Голф2) и спортен колан "Schroth AutoControl" с ел. управление(само колана струва 290 евро)...Няма пасажерска седалка - въпрос на желание е да се сложи такава...
Задни нови газови амортисьори Билщайн...
Монтирани и работещи уреди от Аudi Coupe (VDO)
Голфът няма АГУ - кара се само на бензин, разхода е съвсем нормален - под 10 градско...
Колата е стояла само в гараж - както е и в момента - купето и салона са супер запазени!
Има и някои други дреболии, като например принудително включване при нужда на охлаждащата перка, ключ маса на бензиновата помпа и т.н.
Колата има доста модификации, но всичко е правено така, че ако се наложи да може да се премахне, без да останат следи и колата да добие напълно оригинален вид!
Колата в това състояние спокойно може да се кара всеки ден - аз си ходя на работа с нея, когато съм на кеф...но за дълъг път е малко шумна и неудобна

Има ел. фарове - работещи
Колата е готвена за драг-402м. и е доста добра в класа си!
Снимки:








Малко снимки и от пистите:
На старта с Кадет с20хе:

С Фиат 2.0 Турбо с доработки


А тук чакат да вдигна предния капак...
