ABF vs KR vs C20XE vs ????? сравнение м/у няколко 16Vмотори

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
Cordoba16vt
Мнения: 540
Регистриран на: Пон 10 юли 2006 17:16
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Cordoba16vt » Пет 16 фев 2007 15:46


хайде сега :)

тук искам да вмъкна и малко маркетинг стратегия

Имам линкове доказващи първоначалния пауър на АБФ е бил 170 кс и е щял да рита по кокалчетата и оризовите рицарчета, но е намалена мощността му за да не конкурира , новаторската концепция на ВФ именно ВР6.( 174кс) .

втората точка е , че АБФ винаги е бил маркетингово таргетиран към средната възраст и не е баш рейсър в прекия смисъл на думата.

Ако говорим за напълно стандартни коли - с оригинално окачване и без никакви подобрения >>>> Голфа е по-мековозещ, по улегнал тип автомобил, но по стабилен и това е ЦЕЛЕНАСОЧЕНО !!!

Това че Астрата върви повече на право не е особен критерии за един СЕРИЕН автомобил.


това го пиша с пълно уважение към ЦХ и ЛЕТ моторите на ОПЕЛ :

като двигатели - ЦХ е уникален двигател ( най вече заради Косуъртскката си глава, Жоро!!!!)

АБФ има бъг в системата и това е наклонената горивна камера ( това е породено от факта че на КР, ПЛ и АБФ, 3А и всички други 16в на ФВ без Отингер на 1ца Голф ГТИ , се използва глава конструирана от Ауди за модела им В8 ( ръбатия предшественик на А8цата) и заради липсата на место в коша са наведени главите за да се спази най-балансиран градус на В8 мотор а именно 90гр между цилиндрите!!!

този наклон на горивните камери спрямо буталата е сериозна причина за по-ниското КПД на АБФ, КР и т.н. и даже съм склонен да твърдя че ВФ са се справили доста добре за да се справят и да извадят сравнително добро КПД както и работен диапазон.

Дългия ход ( всичко над "каре" - 86ммх86мм - мотор - ЦХ например :):):) -

има следните предимства - повече въртящ момент ( не пиков!!! а като работен диапазон !!!), по бавно и плавно разгръщане на мощност.

Скоростта на буталото е по- висока от каре или късоходов мотор - затова ВФ се застраховат с по добри материали като цяло !

последно - ЦХ ни бие като мотор по показатели , само и единствено защото концепцията на ФВ е по-лоша, но не и като изработка и надежност:)




Потребителски аватар
varbanoff
Мнения: 490
Регистриран на: Съб 27 май 2006 13:46
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот varbanoff » Пет 16 фев 2007 16:18


:applause:


Потребителски аватар
sin orel C20XE
Мнения: 944
Регистриран на: Сря 06 сеп 2006 17:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Ами

Мнениеот sin orel C20XE » Пет 16 фев 2007 16:25


RadioDJ написа:
Kozunak написа:Имаме ли българска турбо астра със сток бутала,биели,скорости,съединител над 220-230 коня?!


тук въпроса ти е малко неправилен защото турбо мотора и XE са еднакви с изключение на буталата и валовете.

Биелите на ЛЕТ ( турбо мотора на Опел ) и ХЕ са еднакви и държат до 320кс. скоростите на ХЕ държат до 220кс., буталата не знам някой дали ги е пробвал, защото по лесно е да се сложат бутала от турбо с степен 9:1 , а всичко друго е еднакво.

Иначе имаше една Астра бяла която се караше като за последно на 1 бар, ама тя и като ХЕ се караше като за последно та чат пат се обаждаше по нещо, но според мен заради душманското каране, а не заради здравината и.

:D

За на Ники астрата ли говориш?


Потребителски аватар
Spunky
Мнения: 478
Регистриран на: Вто 17 яну 2006 22:21
Автомобил: CC
Двигател:
Местоположение: NY

Мнениеот Spunky » Пет 16 фев 2007 16:26


Я прочетете малко за CA и SR сериите на Nissan и тогава ще обсъждаме най-добрите 4 цилиндрови моторчета на 90те :wink: Те CA моторите държат само 450 коня със сток карантии :lol:


Потребителски аватар
sin orel C20XE
Мнения: 944
Регистриран на: Сря 06 сеп 2006 17:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот sin orel C20XE » Пет 16 фев 2007 16:35


Spunky написа:Я прочетете малко за CA и SR сериите на Nissan и тогава ще обсъждаме най-добрите 4 цилиндрови моторчета на 90те :wink: Те CA моторите държат само 450 коня със сток карантии :lol:

Виж заглавието:АBF vs KR vs C20XE!
И кво за Нисаните?


Потребителски аватар
Spunky
Мнения: 478
Регистриран на: Вто 17 яну 2006 22:21
Автомобил: CC
Двигател:
Местоположение: NY

Мнениеот Spunky » Пет 16 фев 2007 16:39


devil_vas написа:XE-то е един от най тунингованите двигатели и до днес, особенно като атмосферка и според мен най-добър 2.0 литров на 90-те до излизането на Honda S 2000 и Type R ( Рено Клио 182) :wink:


ето това мнение ми стана интересно...а заглавието на темата е "ABF vs KR vs C20XE vs ????? сравнение м/у няколко 16Vмотори" :wink:


Потребителски аватар
sin orel C20XE
Мнения: 944
Регистриран на: Сря 06 сеп 2006 17:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот sin orel C20XE » Пет 16 фев 2007 16:44


Всеки си има мнение,затова е форум,но айде без спам,за да не ни заключат темата!


Cordoba16vt
Мнения: 540
Регистриран на: Пон 10 юли 2006 17:16
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Cordoba16vt » Пет 16 фев 2007 17:42


Spunky написа:Я прочетете малко за CA и SR сериите на Nissan и тогава ще обсъждаме най-добрите 4 цилиндрови моторчета на 90те :wink: Те CA моторите държат само 450 коня със сток карантии :lol:


моля ти се ! говорим за стандартни мотори :roll:


Потребителски аватар
Kozunak
Мнения: 2105
Регистриран на: Сря 22 дек 2004 20:02
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Ами

Мнениеот Kozunak » Пет 16 фев 2007 18:15


RadioDJ написа:
Kozunak написа:Имаме ли българска турбо астра със сток бутала,биели,скорости,съединител над 220-230 коня?!


тук въпроса ти е малко неправилен защото турбо мотора и XE са еднакви с изключение на буталата и валовете.

Биелите на ЛЕТ ( турбо мотора на Опел ) и ХЕ са еднакви и държат до 320кс. скоростите на ХЕ държат до 220кс., буталата не знам някой дали ги е пробвал, защото по лесно е да се сложат бутала от турбо с степен 9:1 , а всичко друго е еднакво.

Иначе имаше една Астра бяла която се караше като за последно на 1 бар, ама тя и като ХЕ се караше като за последно та чат пат се обаждаше по нещо, но според мен заради душманското каране, а не заради здравината и.

:D


Да може би неправилно се изразих...имах предвид ХЕ конверсирано в турбо без замяна на карантия.Всъщност разбрахме се май де.За бившата бяла Астра на Кенара ли говориш?!Питам не за друго ами просто се замислих за ресурса на двата мотора със фабрична вътрешност.Някой преди малко попита за + и - в електрониката.Мотроник, Дигифант?!Кое е по-доброто?!Маф сензор/дебитомер?!

Последна промяна от Kozunak на Пет 16 фев 2007 18:19, променено общо 1 път.


Cordoba16vt
Мнения: 540
Регистриран на: Пон 10 юли 2006 17:16
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Cordoba16vt » Пет 16 фев 2007 18:16


да за нея става въпрос ;)


Потребителски аватар
sin orel C20XE
Мнения: 944
Регистриран на: Сря 06 сеп 2006 17:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот sin orel C20XE » Пет 16 фев 2007 18:36


Е що бивша,още си я има. :roll:


Потребителски аватар
niikoo_1
Мнения: 3308
Регистриран на: Вто 22 ное 2005 0:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот niikoo_1 » Пет 16 фев 2007 19:11


Spunky написа:
devil_vas написа:XE-то е един от най тунингованите двигатели и до днес, особенно като атмосферка и според мен най-добър 2.0 литров на 90-те до излизането на Honda S 2000 и Type R ( Рено Клио 182) :wink:


ето това мнение ми стана интересно...а заглавието на темата е "ABF vs KR vs C20XE vs ????? сравнение м/у няколко 16Vмотори" :wink:


:wink:

Някой може ли да сподели плюсове и минуси на Дигифанта и Мотроника? :D

Опелския мотор знам, че е със секвенциална инжекйция, размери на дюзи също, ще е интересно да се каже колко са на единия и другия мотор.

Коя глава може да пропусне повече въздух в сток състояние?


Потребителски аватар
vlado_88
Мнения: 129
Регистриран на: Пон 12 фев 2007 0:21
Автомобил: Golf 4 AGU
Двигател: AGU
Местоположение: Благоевград
Контакти:

Мнениеот vlado_88 » Съб 17 фев 2007 2:14


незнам за друго ама Г60 не е вентилирано,ама на опела 6е му скрие 6апката :evil: а пак да не гожорим за Г60 лимитед едишан 16v :twisted:


devil_vas
Мнения: 1367
Регистриран на: Съб 08 апр 2006 13:25
Автомобил: BMW 330Cd 261hp 591nm
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот devil_vas » Съб 17 фев 2007 4:09


vlado_88 написа:незнам за друго ама Г60 не е вентилирано,ама на опела 6е му скрие 6апката :evil: а пак да не гожорим за Г60 лимитед едишан 16v :twisted:

верно ли ве :020: :047: ае стига ве, дето викаш яката раота.


Потребителски аватар
TDI-RS
Мнения: 679
Регистриран на: Пет 01 сеп 2006 18:21
Автомобил: RS TDI
Двигател: V6 TDI
Местоположение: Ловеч

Мнениеот TDI-RS » Съб 17 фев 2007 10:53


vlado_88 написа:незнам за друго ама Г60 не е вентилирано,ама на опела 6е му скрие 6апката :evil: а пак да не гожорим за Г60 лимитед едишан 16v :twisted:

ама сигурен ли си?
ти явно си много надъхан нещо.
и явно не си много в час с тея работи.



Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 58 госта