Проблем след сгъстяване на KR

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
Потребителски аватар
paco
Мнения: 1817
Регистриран на: Сря 09 юни 2004 15:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Проблем след сгъстяване на KR

Мнениеот paco » Вто 17 сеп 2013 18:38


Хубаво, колко ти е степента на сгъстяване, какви са смесите на празен ход и в обороти? Приемам отговор с точни цифри а не "трябва да е около..." . Всичко което съм прочел до момента от теб е в сферата на вероятностите и то не само в тази тема :neutral




Потребителски аватар
negodnika
Мнения: 891
Регистриран на: Пон 14 юни 2004 10:13
Автомобил: Golf MK II GTI+GL
Двигател: PB+EZ
Местоположение: София
Контакти:

Re: Проблем след сгъстяване на KR

Мнениеот negodnika » Вто 17 сеп 2013 22:56


paco написа:Хубаво, колко ти е степента на сгъстяване, какви са смесите на празен ход и в обороти? Приемам отговор с точни цифри а не "трябва да е около..." . Всичко което съм прочел до момента от теб е в сферата на вероятностите и то не само в тази тема :neutral


И така да е, има резултати което ме интересува мен, а ти и още 2ма човека обяснявате, как не става и всичко ставало видиш ли само с много пари и страхотни инженерни умения!


Потребителски аватар
Vizor
Изгубена душа
Мнения: 12509
Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
Автомобил: Subaru Forester XT
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Проблем след сгъстяване на KR

Мнениеот Vizor » Вто 17 сеп 2013 23:23


с много пари и страхотни инженерни умения!


бих го заменил с "малко акъл и четене"


Потребителски аватар
dobrin
Чингис хан
Мнения: 30039
Регистриран на: Пет 03 юни 2005 20:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Проблем след сгъстяване на KR

Мнениеот dobrin » Сря 18 сеп 2013 7:28


negodnika написа:И така да е, има резултати, което ме интересува мен, а ти и още 2ма човека обяснявате, как не става и всичко ставало видиш ли само с много пари и страхотни инженерни умения!

Не знам кой какво обяснява, ама си погледни заглавието на темата, а после се сети дали автомобилите на Пламен вървят, как и какви резултати дават! Няма нужда от нападки и определения.
Всеки може да има проблем, всеки може да пита, никой не е застрахован от грешки. Няма всезнаещи хора, а за да може някой да помогне, трябва да има възможно най-подробна и точна информация и описание на проблема. Бъдете толерантни един към друг - има много смисъл и полза за всички :th_up


Потребителски аватар
negodnika
Мнения: 891
Регистриран на: Пон 14 юни 2004 10:13
Автомобил: Golf MK II GTI+GL
Двигател: PB+EZ
Местоположение: София
Контакти:

Re: Проблем след сгъстяване на KR

Мнениеот negodnika » Сря 18 сеп 2013 9:11


Именно и смятах, че темата можеше да е полезна на някой с моя проблем, аз спирам да пиша, може да се трие темата. :lock


Потребителски аватар
Stenly
Мнения: 1967
Регистриран на: Пет 29 апр 2005 23:22
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София VW Golf mk1 1600GTI EG
Контакти:

Re: Проблем след сгъстяване на KR

Мнениеот Stenly » Пет 20 сеп 2013 15:30


Като не си сметнал степента как да помагаме - оттам ще дойде доста яснота по твоя въпрос.


Потребителски аватар
paco
Мнения: 1817
Регистриран на: Сря 09 юни 2004 15:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Проблем след сгъстяване на KR

Мнениеот paco » Пон 23 сеп 2013 15:11


Е то това е цялата работа, че липсва основата в/у която да започнеш да правиш мотора. Ако се ровне човек по темите в този раздел, ще намери поне на 4-5 места където лично аз съм пуснал линк към калкулатор за всички тези "маловажни" за колегата данни.

Ето пак..белким си го адне още някой юзър:
http://www.not2fast.com/turbo/compression/compression.shtml
Умишлено пускам този , защото е с заложени размери за нашите 8 и 16V мотори. Не пренебрегвайте "Piston Clearance" !


Потребителски аватар
negodnika
Мнения: 891
Регистриран на: Пон 14 юни 2004 10:13
Автомобил: Golf MK II GTI+GL
Двигател: PB+EZ
Местоположение: София
Контакти:

Re: Проблем след сгъстяване на KR

Мнениеот negodnika » Пон 30 сеп 2013 9:27


Благодаря paco за калкулатора полезен е, но аз няма какво да смятам, валовете са ABF, главата е взета почти на макс( бившата глава на miro_hack от голфа с дроселите), вече колата е настроена, запалването със стробоскоп, а смесите на газ анализатор, резултата е, че колата тръгна с 3-4коли повече на 400м, мерена с друга кола с която вървяхме кантар. Скоро, ще премеря време на измервателна техника, Голфа тежи 1055кг празен.



Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: lalo233 и 8 госта