Размер на дросели за 2.0, 150 к.с. :lock
- Stenly
- Мнения: 1967
- Регистриран на: Пет 29 апр 2005 23:22
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София VW Golf mk1 1600GTI EG
- Контакти:
Re: Размер на дросели за 2.0, 150 к.с.
С това творение,което мислиш да направиш, така ще работи това 2.0 16,че 8 клапанови мотори ще те прескачат. Не подценявай мнението на хората ,защото те са минали по тая пътека с цената на доста труд и средства и си правят труда да ти помогнат споделяйки ценни съвети но ти това грам не можеш да го осъзнаеш....
- stangero
- Мнения: 548
- Регистриран на: Чет 02 дек 2010 19:47
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: lozen
Re: Размер на дросели за 2.0, 150 к.с.
.....
Последна промяна от stangero на Нед 19 яну 2014 10:17, променено общо 1 път.
- stangero
- Мнения: 548
- Регистриран на: Чет 02 дек 2010 19:47
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: lozen
Re: Размер на дросели за 2.0, 150 к.с.
....
Последна промяна от stangero на Нед 19 яну 2014 10:17, променено общо 1 път.
Re: Размер на дросели за 2.0, 150 к.с.
Целия отбор ти желаем успех!
не се кланяй на никого (не че някой го иска от теб) Просто не уважаваш хората които малко или много искат да помогнат с нещо и да стане дискусия от която ти ще си направиш изводите и ще прецениш кое и как да направиш. 2-3 изречения може да ти спестят много труд и пари!!!!
Място за кутия има .... и то мнооооого!!! явно не четеш много и не се учиш. Има едни шибани хармоници които трябва да хванеш ама те са бързички и може да ти избягат с този колектор и изобщо с тази концепция.
явно не знаеш от какво значение е дължината на ръна... Динамика на флуидите ти е чужда тема.... звук и пулсации също, овърлап, резонанс, изравняване на налягания и вакуми, основни принципи в атмосферния а и като цяло тунинга ти убягват! Познавам поне 5 човека които нямат проект и не си цапат ръцете с масло но за мен те са ГЕНИИ на тунинга! и НЕ им лижа гъзовете а просто уважавам тяхното мнение и с разговарям с тях за да чуя и тяхната страна..... а аз какво ще направя си е вече коренно различно действие.
знапред мисля че ще се бориш почти сам..... много малко са хората които се занимават с атмосферки. За 12-13 години борба с 16В двигателите все си мисля че съм понаучил някои неща. Явно не познаваш много от хората които се занимават с "Тунинг" и сега, ако някой от тях пише ще му се изрепчиш и .....
количеството въздух е почти еднакво.при теб даже може да е и по-малко или 100% еднакво. топлообмена ще го усетиш на диното ама ти сигурно няма да ходиш там щото няма да позволиш на някой надут пуяк да ти настройва колата и да мисли за твоя "чип"!
не ти давам уклончиви отговори а ти насочвам мисленето в посока!!!
вече не бих ти казал и как да си затегнеш скобата за водата а за повече е немислимо.
искаш някой да ти помогне със съвети??? е..... успя да накараш всички да ти помагат!!!
не се кланяй на никого (не че някой го иска от теб) Просто не уважаваш хората които малко или много искат да помогнат с нещо и да стане дискусия от която ти ще си направиш изводите и ще прецениш кое и как да направиш. 2-3 изречения може да ти спестят много труд и пари!!!!
Място за кутия има .... и то мнооооого!!! явно не четеш много и не се учиш. Има едни шибани хармоници които трябва да хванеш ама те са бързички и може да ти избягат с този колектор и изобщо с тази концепция.
явно не знаеш от какво значение е дължината на ръна... Динамика на флуидите ти е чужда тема.... звук и пулсации също, овърлап, резонанс, изравняване на налягания и вакуми, основни принципи в атмосферния а и като цяло тунинга ти убягват! Познавам поне 5 човека които нямат проект и не си цапат ръцете с масло но за мен те са ГЕНИИ на тунинга! и НЕ им лижа гъзовете а просто уважавам тяхното мнение и с разговарям с тях за да чуя и тяхната страна..... а аз какво ще направя си е вече коренно различно действие.
знапред мисля че ще се бориш почти сам..... много малко са хората които се занимават с атмосферки. За 12-13 години борба с 16В двигателите все си мисля че съм понаучил някои неща. Явно не познаваш много от хората които се занимават с "Тунинг" и сега, ако някой от тях пише ще му се изрепчиш и .....
количеството въздух е почти еднакво.при теб даже може да е и по-малко или 100% еднакво. топлообмена ще го усетиш на диното ама ти сигурно няма да ходиш там щото няма да позволиш на някой надут пуяк да ти настройва колата и да мисли за твоя "чип"!
не ти давам уклончиви отговори а ти насочвам мисленето в посока!!!
вече не бих ти казал и как да си затегнеш скобата за водата а за повече е немислимо.
искаш някой да ти помогне със съвети??? е..... успя да накараш всички да ти помагат!!!
- paco
- Мнения: 1817
- Регистриран на: Сря 09 юни 2004 15:56
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Размер на дросели за 2.0, 150 к.с.
Тунинга е дисциплина в която всеки сам решава как най-качествено да си счупи колата/главата. 

Re: Размер на дросели за 2.0, 150 к.с.
Благодаря ти Пацо, изчерпа темата!!! :) кратко и ясно!!!! хихихи
- paco
- Мнения: 1817
- Регистриран на: Сря 09 юни 2004 15:56
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Размер на дросели за 2.0, 150 к.с.
Темата не е изчерпано, човека си е решил да го направи по своя начин и няма лошо. Казахме кое как трябва да се направи за да станат нещата, но той си е изпрал по-дългия път.
- leonardo_vd
- Мнения: 3022
- Регистриран на: Съб 07 апр 2007 17:04
- Автомобил: Golf mk1 VR6 TURBO
- Двигател: AAA
- Местоположение: Видин
- Контакти:
Re: Размер на дросели за 2.0, 150 к.с.
Еми както казвам Аз : " Тук се търсят отговори равни на неговите идеи, всичко различно е грешно. Защо аджаба пита? Нека си заварва и прави каквото ще. Аз лично бих послушал Боби и Пламен, защото са хора с опит и знания. Концепцията ще излезе "Умрел кон" кви са тия дросели и накрая умрелата електроника с дебитомер. Мен ми мяза на даунгрейд. Замери си колата птеди и след и ще останеш разочарован.
- paco
- Мнения: 1817
- Регистриран на: Сря 09 юни 2004 15:56
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Размер на дросели за 2.0, 150 к.с. :lock
Само не разбрах, защо си изтри мненията 

- Стоян Стоянов
- Мнения: 54
- Регистриран на: Чет 23 юни 2011 11:12
- Автомобил: VW Golf 3
- Двигател: ABF
- Местоположение: Разград
Re: Размер на дросели за 2.0, 150 к.с. :lock
Явно колегата малко го е изсрам от глупостите който беше писал.
- paco
- Мнения: 1817
- Регистриран на: Сря 09 юни 2004 15:56
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Размер на дросели за 2.0, 150 к.с. :lock
Стоян Стоянов написа:Явно колегата малко го е изсрам от глупостите който беше писал.
Не смятам, че има за какво да се срамува. За разлика от масата хора тук, той се опитва да направи нещо сам. Товя, че съм го критикувал не означава, че искам да го откажа.
- Стоян Стоянов
- Мнения: 54
- Регистриран на: Чет 23 юни 2011 11:12
- Автомобил: VW Golf 3
- Двигател: ABF
- Местоположение: Разград
Re: Размер на дросели за 2.0, 150 к.с. :lock
Няма лошо, че си го критикувал но той май и малко не се помъчи да вземе от твоите съвети, мисля че е достатъчно това което направихте за него. Оставете го да си чука кратуната и да си сърба попарата после.
- paco
- Мнения: 1817
- Регистриран на: Сря 09 юни 2004 15:56
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Размер на дросели за 2.0, 150 к.с. :lock
На никой не плащам за да ми вярва. Важното е да не се отказва човек и да работи пък и било на принципа проба грешка.
- stangero
- Мнения: 548
- Регистриран на: Чет 02 дек 2010 19:47
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: lozen
Re: Размер на дросели за 2.0, 150 к.с. :lock
изтрих мненията и не пиша не заради критиките за заради такива като тоя разградския с еднаквите имена
- Стоян Стоянов
- Мнения: 54
- Регистриран на: Чет 23 юни 2011 11:12
- Автомобил: VW Golf 3
- Двигател: ABF
- Местоположение: Разград
Re: Размер на дросели за 2.0, 150 к.с. :lock
stangero написа:изтрих мненията и не пиша не заради критиките за заради такива като тоя разградския с еднаквите имена
Ти направо ме изумяваш, първо това ми е името и фамилията не като тебе с някой си прякор и второ излагаш се като кифладжия.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 31 госта