Маховик ABF

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
Потребителски аватар
group®
Темерут
Мнения: 10072
Регистриран на: Вто 08 мар 2005 23:28
Автомобил: Passat B8 Alltrack
Двигател: DFCA
Местоположение: София

Мнениеот group® » Вто 10 апр 2007 17:35


Golf 3 1.8 написа:
paco написа:РАСО



абе темата на момчето е за маховик, пък вие къде отидохте :idea:


На въпроса:
за високите обороти няма данни да се развалят, както казах вече - само празния ход може да стане кофти ако се прекали(пича във вортекса казваше, че само се променяла техниката на каране, като оборотите трябва да се свалят плавно с педала на газта-въпрос на лично предпочитание)

rusiq_24 - ако решиш да режеш ще ти помогна да го измислим да го направят тук в СФ в БАН, че с тва шега небива




Потребителски аватар
rusiq_24
Мнения: 1660
Регистриран на: Чет 30 мар 2006 14:49
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

Мнениеот rusiq_24 » Вто 10 апр 2007 17:37


Мерси батка естествено че няма да го ръфам аз а ще е някой който знае за какво иде реч :beer :wink:


Потребителски аватар
paco
Мнения: 1817
Регистриран на: Сря 09 юни 2004 15:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот paco » Вто 10 апр 2007 20:51


Golf 3 1.8 написа:
paco написа:С гарнитурата няма на къде просто да я згъстяваш....буталото излиза, като при PL, KR и 9А с 1мм над блока. Като пуснеш контрола на главата и си залепил тотално буталото в нея с по-тънка гарнитура.

РАСО

Aбе колега тва доста хора са го правили такаче нема страшно става си при това супер......Знам че знаеш всичко ма за тва специално не си прав според мене.... :D


ОК..прав да си ....тогава ми кажи, каква степен на згъстяване се докарва и с каква гарнитура? Не се заяждам просто питам, че ми е интересно.

РАСО

Сори за "спама" в темата и моля някой от модераторите да отдели матеряла за згъстяването в отделна тема ...примерно "сгъстяване на 16V мотор"


Потребителски аватар
Golf 3 1.8
Мнения: 1034
Регистриран на: Чет 23 дек 2004 20:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Golf 3 1.8 » Вто 10 апр 2007 22:18


Желязна гарнитура се разделя на три и се носи на шлайф и доколкото знам макс до 11.5:1 се прави


Потребителски аватар
rusiq_24
Мнения: 1660
Регистриран на: Чет 30 мар 2006 14:49
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

Мнениеот rusiq_24 » Вто 10 апр 2007 22:19


Колега расо тя моита тема кажи речи преключи,за съжаление се оказва че Г60 маховик няма да може да ми свърши работа и затова ще се реже.А за згъстяването също ми е интересно затова нека продължим тук за него и да не се приема за спам :wink:


Потребителски аватар
paco
Мнения: 1817
Регистриран на: Сря 09 юни 2004 15:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот paco » Вто 10 апр 2007 23:44


Мерси rusiq_24, но си мисля, че може да се дискутира още и по твоя въпрос.

Маховиците на G60 (PG), 2.0 16V(9A) и на 2.0 16V(ABF) са с едно и също тегло или разликата минимална за да окаже драстична разлика върху респонса на мотора. Намаляването на теглото се отразва на ниските обороти, но може да се преглътне в сравнение с начина по който се развърта мотора. Лекотата с кято е доста осезаема, но говорим за маховик олекотен с поне 30-40%.
Имам маховик от 9А и ще си направя труда утре да го мерна от любопитство.

Golf 3 1.8...
Това дето си чул е само на половина вярно защото гарнитурите на PL, KR, 9A, ABF са стандартни двуслойни и в стегнато състовние е 0,8-0,9мм. Трислойната (метална) гарнитурата която си споменал е за Г60 и е пройзводство на Елринг за първично вграждане, която в стегнато положение е 1,1мм. Сега си сметни колко ще ти е степента на згъстяване и с гарнитура 0,5мм почти невъзможна според мен и пак няма как дори да се доближиш до степента която си цитирал.

РАСО


Потребителски аватар
rusiq_24
Мнения: 1660
Регистриран на: Чет 30 мар 2006 14:49
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

Мнениеот rusiq_24 » Сря 11 апр 2007 0:03


Ясно батка мерси за инфото което още по ме нави да си олекотя маховика и така ако приемем грубо че е 10кг 30-40% са 3-4кг трябва да се отстранят за да има ефект и понеже не си падам много екстремист ще го тракна с 3кг :wink: А за згъстяването не знам дали ще има някакъв осезаем ефект без мапване а то за съжаление е много скъпо :roll:


Потребителски аватар
vwtuner
Мнения: 409
Регистриран на: Чет 23 дек 2004 23:11
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот vwtuner » Сря 11 апр 2007 3:04


добре де а баланс каде?


Потребителски аватар
oHua
Мнения: 476
Регистриран на: Чет 20 юли 2006 20:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Мнениеот oHua » Сря 11 апр 2007 10:32


paco написа:Golf 3 1.8...
Това дето си чул е само на половина вярно защото гарнитурите на PL, KR, 9A, ABF са стандартни двуслойни и в стегнато състовние е 0,8-0,9мм. Трислойната (метална) гарнитурата която си споменал е за Г60 и е пройзводство на Елринг за първично вграждане, която в стегнато положение е 1,1мм. Сега си сметни колко ще ти е степента на згъстяване и с гарнитура 0,5мм почти невъзможна според мен и пак няма как дори да се доближиш до степента която си цитирал.

РАСО

Колегата Боби,вика,че с отнемане на 0.4мм от главата-степента идва 10,47:1+0.5мм гарнитура,11:1 може да се докара.За 11,5:1 степен вече става трудно-от блока дялкане,каналите за клапаните треа да се увеличат на макс.Аз поне така мисля.


Потребителски аватар
rusiq_24
Мнения: 1660
Регистриран на: Чет 30 мар 2006 14:49
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

Мнениеот rusiq_24 » Сря 11 апр 2007 11:05


oHua написа:
paco написа:Golf 3 1.8...
Това дето си чул е само на половина вярно защото гарнитурите на PL, KR, 9A, ABF са стандартни двуслойни и в стегнато състовние е 0,8-0,9мм. Трислойната (метална) гарнитурата която си споменал е за Г60 и е пройзводство на Елринг за първично вграждане, която в стегнато положение е 1,1мм. Сега си сметни колко ще ти е степента на згъстяване и с гарнитура 0,5мм почти невъзможна според мен и пак няма как дори да се доближиш до степента която си цитирал.

РАСО

Колегата Боби,вика,че с отнемане на 0.4мм от главата-степента идва 10,47:1+0.5мм гарнитура,11:1 може да се докара.За 11,5:1 степен вече става трудно-от блока дялкане,каналите за клапаните треа да се увеличат на макс.Аз поне така мисля.
Е да ама на АБФа в сток му е 10.5:1 значи може и да се постигне 11.5:1 :roll:


Потребителски аватар
oHua
Мнения: 476
Регистриран на: Чет 20 юли 2006 20:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Мнениеот oHua » Сря 11 апр 2007 13:07


Верно бе баце,аз за КР смятам.:075:
П.П.Ваща я дават 10.4:1.


Потребителски аватар
paco
Мнения: 1817
Регистриран на: Сря 09 юни 2004 15:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот paco » Сря 11 апр 2007 13:21


Aaaa...сега ще се сетите...я сега кажете защо е така :idea:

РАСО


Потребителски аватар
oHua
Мнения: 476
Регистриран на: Чет 20 юли 2006 20:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Мнениеот oHua » Сря 11 апр 2007 15:57


paco написа:Aaaa...сега ще се сетите...я сега кажете защо е така :idea:

РАСО

Буталцето влиза по-навътре в камерата. :?


Потребителски аватар
paco
Мнения: 1817
Регистриран на: Сря 09 юни 2004 15:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот paco » Сря 11 апр 2007 16:01


Цъ...

Буталото на КР, ПЛ е 81мм а на АБФ и 9А е 93мм.

За да сгъстиш КР и ПЛ на 11:1 трябва да отнемеш 5кубика от горивната камера, което е непосилно а за АБФ и 9А около 7кубика.

РАСО


Потребителски аватар
Golf 3 1.8
Мнения: 1034
Регистриран на: Чет 23 дек 2004 20:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Golf 3 1.8 » Сря 11 апр 2007 18:01


Колега стават и за АБФ тия желязните с малко преработка.Освен това мисля че тая за която говоря се води за АБФ след 96 или нещо такова.Килъра ми го каза а на него му имам доверие за тези работи....



Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 37 госта