С по-дълги скорости по-добре да си кара тротинетката, с нея ще е по-бърз. С 2у кутия на 5та със 100км/ч съм на 3,100 оборота, интересно ми е с тази 5та предавка от ACD колко ще паднат оборотите на 5та. Ако си сигурен за кутията, зъбното колело на жилото, което влиза в кутията, трябва да е с червен цвят, по спомен новото не струва кой знае какво.
И така пичове утре настъпва часа на истината натоварил съм скоростите и лоста един приятел работи в сервиз говорил е с шефа да ползваме двата дена гаража ще гледам там да свала автомата и да набутам ръчката заедно с лоста за скорости от там с въжето пред нас ще свала таблото за да смена педалите и да си направа и парното.
И така час на раждане 14:23 автомата излезна от колата учудващо излезна лесно несе наложи да се сваля моста само свалихме едната чашка от дясно всичко си пасна притискател маховик съединител само поулоските се оказаха други та тях ще сложим утре единственното нещо което не пасна е планката на предния тампон на мотора под радиатора та се наложи да хода до моргата да зимам друга планка нещо немога да кача снимки ще се бора пак да ги кача
Така полека лека напредваме колата вече пали скоростния лост е закачен остават само педалите днес смених маслото в кутията по каталог го дават 75w80 събра около 1.6л и долях още 200-300грама през дупката на жилото на километража снимки нямам кой знае колко като цяло нямаше и какво толкова да се снима единственките неща който не паснаха от автоматика са планката на предния тампон на мотора и поулоските мойте се оказаха по-малки добре че човека ми даде заедно с кутията поулоските та ги сложих
Такам днеска разбутах таблото за да сменя педалите реших да свала цялото табло да си направя и парното че тая зима умрях от студ от тук нататък вече ми е тъмна индия как се свалят педалите и как се сваля парното ще има яко чесана по празната глава кое как се случва ако може някой да даде малко инфо ще съм много благодарен и една снимка е така да не е без хич
Опитай да свалиш частта на парното само, където е частта с радиаторчето. Хваната е с едни метални клипси към другите части на отоплителната система. Отделно имат едни винтове, които стърчат от стената на двигателния отсек. трябва и тях да развиеш, за да го изкараш. Педали съм свалял, ама вече не помня как ставаше. Сори, за тях не мога да помогна.
Шпилките, които стърчат в двигателния отсек задължително хващаш на контра и така развиваш гайката, защото иначе в 80% от случаите изтръгваш шпилката от самата кутия на парното. Аз по принцип свалям всичко, почиствам, измивам, облепям и обратно, ти така или иначе вече си махнал таблото, ще е доста по-лесно. Също внимавай с щуцерите на радиаторчето на парното като сваляш цялата кутия, да не ги сцепиш в самата преграда на двигателния отсек, защото са дърти и изпечени.
Ще се свали изчисти всичко ще се направят клапите ново радиаторче ще се сложи всичко ще стане един път а относно направата на автомата питах на 2-3места цената беше от 800-1100лв около месец само за да пристигнат частите за да може да се отремонтира кутията сумата ми се стори доста и затова реших ръчка да я правя грубо сметнато до тук ми е 350-400лв всичко кажи речи на половината на ремонта на автомата
Пичове к@ра с ваденето на педалите наложи се да се откача кормилния прът че педалите опряха в каренцето първо тръгнах да вадя карето неможа да излезе от шлиците колко го мъчих неможа да излезе разгледах видях че има два болта горе къде държи целия прът викам от тука ще е пак греда болтове без глава и накрая разгледах и видях че всичко се държи на четири болта та ги отвих пръта падна и педалите излезнаха утре ще се нарежда всичко по обратния ред и ще се почва парното там ще продължение на филма за мен
Парното излезна учудващо лесно радиаторчето е пукнато личи си как е текло клапи няма никакви но всичко ще бъде налепено и направено както си трябва да е мисля вече от другата седмица да я събирам вече и да я подкарвам че ме сърбят краката как ще е с ръчката също така имам и един друг въпрос вчера закачих всички педали за спирачката към сервото жилото на газта и жилото на съединитела обаче леко се разминават педалите този за съединитела седи мноого леко над другите два може ли да е от съединителя че е нов
Незнам дали се вижда тук на снимката от всичките тия кабеляци