Г-3 1,8mi-> 1,8 I-Digifant

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
Потребителски аватар
K_Power
Мнения: 750
Регистриран на: Пон 13 фев 2006 23:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот K_Power » Чет 18 окт 2007 22:26


niikoo_1 написа:100% ще е по-добър резултата.
МК3 е доста по тежко, конкретно на Кокоо е към 1170кг според кантара, на който я е мерил.
Аз му разправям отдавна да изхвърли климатика :Mr Green Fun


С баща ми мерихме тоя жълтия, с газовата уредна, 50л бутилка и дребни боклучета по багажника на кантара удари 950кг!




Потребителски аватар
Tishku
Мнения: 3141
Регистриран на: Пон 16 яну 2006 16:24
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София/Бургас

Мнениеот Tishku » Чет 18 окт 2007 23:10


Къф Г-тек, давай я в неделя и да ги борим :D Който падне - черпи по сокче/бира 8)


Потребителски аватар
K_Power
Мнения: 750
Регистриран на: Пон 13 фев 2006 23:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот K_Power » Съб 20 окт 2007 10:10


Ше пусна, да взема и още неща! А да те питам по долнището нещо прави ли, или си ги остави както си ти бяха преди това! Видях, че си купувал нови клапани, колко им е цената за комплект! А регулатора на налягане на колко бар-а ти е? И имаш ли някаква представа колко кубика са ти инжекторите? Благодаря предварително!


Потребителски аватар
bbboiko2004
Мнения: 4293
Регистриран на: Пон 20 фев 2006 21:19
Автомобил: VW Polo 2f
Двигател: 3f - 1993

Мнениеот bbboiko2004 » Съб 20 окт 2007 14:31


Може ли едон тъп въпрос от начинаещ. Вие хубаво сменяте главата ама сега центровката на главата същата ли е (от към ангренажния ремък). А горе доло с тая транспланация колко коня си спечелил, ако имаш представа? Иначе браво за ентусиазма :wink:


Потребителски аватар
K_Power
Мнения: 750
Регистриран на: Пон 13 фев 2006 23:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот K_Power » Съб 20 окт 2007 14:58


bbboiko2004 написа:Може ли едон тъп въпрос от начинаещ. Вие хубаво сменяте главата ама сега центровката на главата същата ли е (от към ангренажния ремък). А горе доло с тая транспланация колко коня си спечелил, ако имаш представа? Иначе браво за ентусиазма :wink:


Еми Голф 2 ГТИ 1.8 8 клапана ПБ е 112 коня, той ползва такава глава, а и при двата мотора долнището е еднакво, та от 90 печели 22, по-хубав тротъл-риспонс, по-добро пълнене и малко по-голям въртящ момент!


Потребителски аватар
Stenly
Мнения: 1967
Регистриран на: Пет 29 апр 2005 23:22
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София VW Golf mk1 1600GTI EG
Контакти:

Мнениеот Stenly » Съб 20 окт 2007 18:28


Зависи долнището с какви бутала е пълно за да печели 22 коня;)
Като блок са еднакви но различните мотори 1.8 са с различна степен на сгъстявавне.


Потребителски аватар
Kokoo
Мнения: 139
Регистриран на: Пон 16 яну 2006 17:51
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Kokoo » Нед 21 окт 2007 12:47


Stenly написа:Зависи долнището с какви бутала е пълно за да печели 22 коня;)
Като блок са еднакви но различните мотори 1.8 са с различна степен на сгъстявавне.


На АБС и ПБ степента е 10.
А на някой повече :Mr Green Fun
Буталата също са едни и същи.разликата се получава при РП и ААМ


Потребителски аватар
Kokoo
Мнения: 139
Регистриран на: Пон 16 яну 2006 17:51
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Kokoo » Нед 21 окт 2007 16:54


bbboiko2004 написа:Може ли едон тъп въпрос от начинаещ. Вие хубаво сменяте главата ама сега центровката на главата същата ли е (от към ангренажния ремък). А горе доло с тая транспланация колко коня си спечелил, ако имаш представа? Иначе браво за ентусиазма :wink:


Няма абсолютно никави проблеми с зацепването на ремъка.
Аз и преди да сменя главата карах с тоя вал :wink:
Въпроса е че моното каквото и да го правиш си е моно и ти връзва ръцете да правиш каквото и да е по-мотора.



Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 19 госта