Голф2 1.8,90к.с срещу Голф3 2.0,115к.с. ?

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
Потребителски аватар
Tishku
Мнения: 3141
Регистриран на: Пон 16 яну 2006 16:24
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София/Бургас

Мнениеот Tishku » Съб 20 окт 2007 14:48


smg написа:Под 17сек на 400м е невъзможно за сток 2Е.
Моя като цяло е лек и има някои подобрения и дава 17.1 на Божурище.
И досега ме е било само едно 2Е....което беше много далеч от сток.
Искам да видя как някои ще даде време по-малко от 17 сек на 400 със сток автомобил.

С тебе още не сме ги мерили май :D Айде в неделя земи да дойдеш и да премерим сток-а с/у твойта :wink:




Потребителски аватар
markonis
Мнения: 145
Регистриран на: Нед 07 окт 2007 0:36
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот markonis » Съб 20 окт 2007 18:50


Виждам 4е темата ви е интересна 8)


Потребителски аватар
peshoxx
Мнения: 631
Регистриран на: Вто 01 фев 2005 1:11
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив
Контакти:

Мнениеот peshoxx » Нед 21 окт 2007 0:14


smg написа:Под 17сек на 400м е невъзможно за сток 2Е.
Моя като цяло е лек и има някои подобрения и дава 17.1 на Божурище.
И досега ме е било само едно 2Е....което беше много далеч от сток.
Искам да видя как някои ще даде време по-малко от 17 сек на 400 със сток автомобил.

Колега,както разбра, има мъничка разлика във времената на Божура и Калояново.Времето дадено на Божура не е пример за време,защото всички знаят каква е настилката там....На Калояново е асфалт,което е нормално,и така би трябвало да е.
Колата е сток и това го знаят много хора.Има само махнат катализатор и сложен панелен филтър КН.без никакво олекотяване. :) То по-принцип тя вече не е сток с тези неща,нали....? :lol:


Потребителски аватар
niikoo_1
Мнения: 3308
Регистриран на: Вто 22 ное 2005 0:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот niikoo_1 » Нед 21 окт 2007 1:06


На Калояново самата апаратура не мери като хората :wink: :idea: и дава доста странни времена.
Сток ГТИ 115коня не може да падне под 17сек, не си струва да спорим повече за глупости.

А и това сме си говорили с познати, че колата, която е на +10години не знаеш какво и е правено, колко пъти и е отварян мотора и с кой ремонтен комплект бутала и колко и е сваляно от главата. :idea: и дали има други разни работи правени по нея.

Като си търсех кола покарах едно ГТИ 16-ка дето имаше празен ход +1500об/мин и вървеше нечовешки, беше с окачване, разпорна щанга,генерация и някви други простотии по него просто изобщо вървеше повече от всички такива коли, които съм карал. :idea:
Дали е било сток (на външен вид беше като изключим окачването)


Потребителски аватар
smg
Мнения: 414
Регистриран на: Вто 29 юни 2004 0:58
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот smg » Нед 21 окт 2007 9:02


Точно времената на Калояново са неверни.
Апаратурата на Божурище е в пъти по-точна, дори и да има някакво теоритично забавяне зареди бетона. Плюс това бетона на тези коли не може толкова да им навреди колкото може да има помогне.
Всъщност времената на Каляново все едно са давани по г тек. А той не мери точно.

Tishku
Днес съм на работа, ако свърша в някакъв нормален час, ще се кача към Омв :)


Потребителски аватар
Tishku
Мнения: 3141
Регистриран на: Пон 16 яну 2006 16:24
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София/Бургас

Мнениеот Tishku » Нед 21 окт 2007 10:04


smg написа:Точно времената на Калояново са неверни.
Апаратурата на Божурище е в пъти по-точна, дори и да има някакво теоритично забавяне зареди бетона. Плюс това бетона на тези коли не може толкова да им навреди колкото може да има помогне.
Всъщност времената на Каляново все едно са давани по г тек. А той не мери точно.

Tishku
Днес съм на работа, ако свърша в някакъв нормален час, ще се кача към Омв :)

ООоо що бе по Г-тек давам 16,9 :D Вярно е пък :!: :roll:


Потребителски аватар
Li4o
Аватар:
Мнения: 2800
Регистриран на: Вто 31 авг 2004 18:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пазарджик
Контакти:

Мнениеот Li4o » Нед 21 окт 2007 10:26


Tishku написа:
smg написа:Точно времената на Калояново са неверни.
Апаратурата на Божурище е в пъти по-точна, дори и да има някакво теоритично забавяне зареди бетона. Плюс това бетона на тези коли не може толкова да им навреди колкото може да има помогне.
Всъщност времената на Каляново все едно са давани по г тек. А той не мери точно.

Tishku
Днес съм на работа, ако свърша в някакъв нормален час, ще се кача към Омв :)

ООоо що бе по Г-тек давам 16,9 :D Вярно е пък :!: :roll:

Абе имате късмет, че всички колеги с Голф3 ГТИ(8в.) сте ми далеч...иначе щях да ви покажа отблизо колко грешно мери апаратурата на Калояново.... :) :wink:


Потребителски аватар
Tishku
Мнения: 3141
Регистриран на: Пон 16 яну 2006 16:24
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София/Бургас

Мнениеот Tishku » Нед 21 окт 2007 10:31


Е все пак аз съм сток :D Магическата 3та още немога да я разбера


Потребителски аватар
Tyan
Ън Мън
Мнения: 7962
Регистриран на: Вто 14 дек 2004 21:31
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Tyan » Нед 21 окт 2007 10:31


аре бе като те карах на калояново все се оправдаваше :ihihih: :ihihih: :ihihih: :ihihih: :ihihih: :ihihih: :ihihih: :ihihih: :ihihih:

фа е за личо :П


Потребителски аватар
Li4o
Аватар:
Мнения: 2800
Регистриран на: Вто 31 авг 2004 18:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пазарджик
Контакти:

Мнениеот Li4o » Нед 21 окт 2007 10:34


Tyan написа:аре бе като те карах на калояново все се оправдаваше :ihihih: :ihihih: :ihihih: :ihihih: :ihihih: :ihihih: :ihihih: :ihihih: :ihihih:

Теб ще те пробвам с новата ти кола :twisted: mhihi


Потребителски аватар
Tyan
Ън Мън
Мнения: 7962
Регистриран на: Вто 14 дек 2004 21:31
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Tyan » Нед 21 окт 2007 10:34


само обещаваш .... :) ти до тогава ще си сложил в6 битурбо палавник :)


Потребителски аватар
Li4o
Аватар:
Мнения: 2800
Регистриран на: Вто 31 авг 2004 18:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пазарджик
Контакти:

Мнениеот Li4o » Нед 21 окт 2007 10:35


Tyan написа:само обещаваш .... :) ти до тогава ще си сложил в6 битурбо палавник :)

Бегай от темата - спамър такъв.... :)


Потребителски аватар
Tishku
Мнения: 3141
Регистриран на: Пон 16 яну 2006 16:24
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София/Бургас

Мнениеот Tishku » Нед 21 окт 2007 11:41


Li4o написа:
Tishku написа:
smg написа:Точно времената на Калояново са неверни.
Апаратурата на Божурище е в пъти по-точна, дори и да има някакво теоритично забавяне зареди бетона. Плюс това бетона на тези коли не може толкова да им навреди колкото може да има помогне.
Всъщност времената на Каляново все едно са давани по г тек. А той не мери точно.

Tishku
Днес съм на работа, ако свърша в някакъв нормален час, ще се кача към Омв :)

ООоо що бе по Г-тек давам 16,9 :D Вярно е пък :!: :roll:

Абе имате късмет, че всички колеги с Голф3 ГТИ(8в.) сте ми далеч...иначе щях да ви покажа отблизо колко грешно мери апаратурата на Калояново.... :) :wink:

Махни "газовата" и ще се сборим за спорта следващия път като се видим :wink:


Потребителски аватар
Li4o
Аватар:
Мнения: 2800
Регистриран на: Вто 31 авг 2004 18:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пазарджик
Контакти:

Мнениеот Li4o » Нед 21 окт 2007 15:51


Tishku написа:
Li4o написа:
Tishku написа:
smg написа:Точно времената на Калояново са неверни.
Апаратурата на Божурище е в пъти по-точна, дори и да има някакво теоритично забавяне зареди бетона. Плюс това бетона на тези коли не може толкова да им навреди колкото може да има помогне.
Всъщност времената на Каляново все едно са давани по г тек. А той не мери точно.

Tishku
Днес съм на работа, ако свърша в някакъв нормален час, ще се кача към Омв :)

ООоо що бе по Г-тек давам 16,9 :D Вярно е пък :!: :roll:

Абе имате късмет, че всички колеги с Голф3 ГТИ(8в.) сте ми далеч...иначе щях да ви покажа отблизо колко грешно мери апаратурата на Калояново.... :) :wink:

Махни "газовата" и ще се сборим за спорта следващия път като се видим :wink:

Ама изобщо и не става въпрос за ползване на жокери - иначе нема смисъл просто... :wink:
Пък и не съм хитрец на дребно... ;)


Потребителски аватар
angel.1
Мнения: 220
Регистриран на: Съб 24 сеп 2005 12:11
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пазарджик
Контакти:

Мнениеот angel.1 » Нед 21 окт 2007 20:00


..Баси и темата.Вече няколко страници я чета и само се чудя.Сток 1.8/моно или карб/ срещу 2.0 пълна инжекция/ при разлика в килограмите 70-110 КГ/.Има ли смисъл да я продължавате!?При читави екземпляри от двата горепосочени вида си залагам къщата за 2Е -то.Хайде сток-овиците 1.8 да слезнат на земята/да пази Господ да се качите на нещо повече от 1.8 -90 коньово магаре,тогава ще се ежите сигурно на болидите от Ф-1/.Заеби! :P

ПП За неразбралите или непрочелите правилно повтарям:СТОК модели.



Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 40 госта