pl-kr

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
Bobby_
Мнения: 2260
Регистриран на: Пон 20 юни 2005 2:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Bobby_ » Съб 17 ное 2007 22:56


:gruebel :???




Потребителски аватар
kav4o
Мнения: 921
Регистриран на: Нед 11 юни 2006 23:27
Автомобил: VW Golf MK2
Двигател: ABF 1988
Местоположение: Разград/Русе,club ProStreet

Мнениеот kav4o » Съб 17 ное 2007 23:25


Bobby_ написа:
MK2-GT написа:Еми аз сложих на моя ПЛ само Смукателен вал от КР и големия колектор и се пусках с доста КР и варвя колкото тях.


??? без допулнителни настройки.....

Настройките са със шестостена и :drive


Bobby_
Мнения: 2260
Регистриран на: Пон 20 юни 2005 2:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Bobby_ » Съб 17 ное 2007 23:37


kav4o написа:
Bobby_ написа:
MK2-GT написа:Еми аз сложих на моя ПЛ само Смукателен вал от КР и големия колектор и се пусках с доста КР и варвя колкото тях.


??? без допулнителни настройки.....

Настройките са със шестостена и :drive


Ааааа :) ако е само това..... в което се съмнявам


Потребителски аватар
Stenly
Мнения: 1967
Регистриран на: Пет 29 апр 2005 23:22
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София VW Golf mk1 1600GTI EG
Контакти:

Мнениеот Stenly » Съб 17 ное 2007 23:56


Хааа лесно е само шестограмчето да се върти :D


Потребителски аватар
MK2-GT
Мнения: 136
Регистриран на: Вто 19 апр 2005 15:01
Автомобил: vw mk2 16v
Двигател: PL+
Местоположение: Разград

Мнениеот MK2-GT » Нед 18 ное 2007 12:06


Еми кажи какво друго да бутна маи няма.!
Ами незнам но колата си варви перфектно не работи бедно нито богато имам уред такаче нема смисал да влизаме в спорове ако някои иска да пробва този вариянт няма да има никакви проблеми вече година карам така!


Потребителски аватар
kali_racing
Мнения: 145
Регистриран на: Сря 15 юни 2005 12:40
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот kali_racing » Пон 19 ное 2007 19:00


Хмм , верно колко КР-и имало !!!
KR 098 133 1,8 04/98-07/92 Corrado 16V,K-Jetronic
KR 100 136 1,8 04/88-07/92 Passat 16V,K-Jetronic
KR 102 139 1,8 10/85-07/89 Scirocco 16V,K-Jetronic
KR 102 039 1,8 10/85-10/91 Golf, Jetta 16V,K-Jetronic


Потребителски аватар
Жоро Делчев
BBS Collector
Мнения: 2964
Регистриран на: Нед 19 сеп 2004 17:10
Автомобил: Golf GTI16V
Двигател: ABF 1994

Мнениеот Жоро Делчев » Вто 20 ное 2007 18:10


Mалко офф-Ферари Тестароса също било с К-Jetronik на Бош,така че явно не е лоша системата.


Bobby_
Мнения: 2260
Регистриран на: Пон 20 юни 2005 2:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Bobby_ » Вто 27 ное 2007 15:29


никак не е лоша..... има малко проблем с харча и промяната на обогатяването в различния диапазон на работа на мотора но имаче е перфектна за обслужване и .....


Потребителски аватар
don_pepone
Мнения: 71
Регистриран на: Сря 17 окт 2007 17:37
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Добрич

цялата ми история

Мнениеот don_pepone » Вто 27 ное 2007 18:56


купих си корадо,което бе с кр мотор но тои се счупи и му намерихме пл(който според мен не се различава от кр).сложихме пл-а и му закачихме старата кр-ска инжекция и компютър и колата си запали от първият път,но си хар4и като луда(10 литра-60км и то без да я гонкам),бати разхода:). и нещо не могат да ми докарат добра центровка защото като я изрежа здраво малко глъхне,неможе да вдигне гладко оборотите. та се чудя какво да направя 4е да варви нормално и да харчи нормално?


Потребителски аватар
don_pepone
Мнения: 71
Регистриран на: Сря 17 окт 2007 17:37
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Добрич

д

Мнениеот don_pepone » Вто 27 ное 2007 19:00


ако имате идея и какво да направя да варви повече от stock пл-кр(все пак незнам какво е точно в момента) нема да е лошо да ми кажете:)


Потребителски аватар
MK2-GT
Мнения: 136
Регистриран на: Вто 19 апр 2005 15:01
Автомобил: vw mk2 16v
Двигател: PL+
Местоположение: Разград

Мнениеот MK2-GT » Вто 27 ное 2007 20:15


Вал смукателен от КР и колектор всмукателен на ф50 пак от кр.
И ще има разлика!


Потребителски аватар
don_pepone
Мнения: 71
Регистриран на: Сря 17 окт 2007 17:37
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Добрич

x

Мнениеот don_pepone » Вто 27 ное 2007 21:09


а за разхода ми некои да помогне,в смисал кто му се докара центровката ще се оправи ли харча на бензинеца или не се знае защото 16л на 100 без стапки си е мновко


Bobby_
Мнения: 2260
Регистриран на: Пон 20 юни 2005 2:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Bobby_ » Вто 27 ное 2007 23:53


!!!! Лъв със слама не се храни!!!!

Баце, има толкова много причини да харчи един такъв инжекцион че....
Избери си "вървеж" или "икономия"?

Прегледай си наляганията на горивото, инжекторите, смесите, вакума от мотора.....


Потребителски аватар
don_pepone
Мнения: 71
Регистриран на: Сря 17 окт 2007 17:37
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Добрич

:)

Мнениеот don_pepone » Сря 28 ное 2007 17:18


то е ясно че даржа на варвежа ама без да го гоня да ми дава 16-17л на 100км си е ненормално(тва да нее зил бе хора). все пак имам приятели с голфове 2.0 16v (абф) дето хар4ат по 18л ама на зверско каране.


Потребителски аватар
lubo_g2
Мнения: 291
Регистриран на: Сря 24 яну 2007 16:13
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот lubo_g2 » Чет 29 ное 2007 21:27


Добре а помпите за налягането на горивото нямат ли разлика KR PL ?
KR е с по голяма от PL !Значи за да направиш от ПЛ ..КР трябва да смениш и помпите ....



Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 19 госта