Едно чипосано ВАГ дизелче какви ги върши :)

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
Потребителски аватар
negodnika
Мнения: 891
Регистриран на: Пон 14 юни 2004 10:13
Автомобил: Golf MK II GTI+GL
Двигател: PB+EZ
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот negodnika » Чет 22 ное 2007 14:19


Vento_Power написа:Бмв няма такъв двигател 2.7 така че това как ще е 2.7,най-вероятно е обикновенна 316-ка! :lol: :wink: А ако беше примерно 2.5 или 2.8 Сеатчето 100% щеше да падне! :wink:


Разбира се че има BMW E30 2.7 модела е 325е(икономик) 122коня или 129коня@4200рпм ,ниско оборотен но с голям момент 230NM@3200rpm,доколкото знам със смяна на глава и непомня какво още става 200коня+ 8)
Един приятел караше такова(stock) и вървеше една идея по-малко от KR-тествано :wink:
http://www.carfolio.com/specifications/models/car/?car=129327




Потребителски аватар
kam_tod
Мнения: 1102
Регистриран на: Пон 05 мар 2007 23:59
Автомобил:
Двигател:

Мнениеот kam_tod » Чет 22 ное 2007 17:12


negodnika написа:
Vento_Power написа:Бмв няма такъв двигател 2.7 така че това как ще е 2.7,най-вероятно е обикновенна 316-ка! :lol: :wink: А ако беше примерно 2.5 или 2.8 Сеатчето 100% щеше да падне! :wink:


Разбира се че има BMW E30 2.7 модела е 325е(икономик) 122коня или 129коня@4200рпм ,ниско оборотен но с голям момент 230NM@3200rpm,доколкото знам със смяна на глава и непомня какво още става 200коня+ 8)
Един приятел караше такова(stock) и вървеше една идея по-малко от KR-тествано :wink:
http://www.carfolio.com/specifications/models/car/?car=129327

Такова БМВ има, естествено, но е невероятен мъртвец. И ако ще го сравняваш с КР, значи КР-а е бил много зле технически. Това с 'едната идея' ми звучи доста невероятно. Читав сток КР на това БМВ му прави такава снимка, че не е истина.
Това само за смяната на главата не е точно така. Значи за да се направи стегнат 2.7 литров мотор, се ползват различни части от 2.5, 2.7 (може и от 2.0 и 2.3 двигатели - бутала, биели, глави (само главите са няколко вида при М20) и то много зависи в какви комбинации, има различни комбинации и при челата на буталата. Това дето някой беше писал, че се ползва коляновия вал от 324тд също е опция, може да се ползва и друг вал, защото вала на 324тд е доста по-тежък, кован е.
Според мен, ако се пипне една 325-ца, ефекта ще е много по-добър. Например, шлайф на глава, изхвърляне на дебитомер (съответно мегаскуирт), добре подбрани дюзи в съчетание със спортен филтър, дросели, рошав вал и т.н. Но това е доста по-скъпо.
Не знам дали бимата е със шпер, но това при драга (и не само) е от огромно значение. Със шпер колата стъпва два пъти по-добре на старт.


Потребителски аватар
negodnika
Мнения: 891
Регистриран на: Пон 14 юни 2004 10:13
Автомобил: Golf MK II GTI+GL
Двигател: PB+EZ
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот negodnika » Пет 23 ное 2007 10:48


Точно този KR дава 15.9сек на Божурище :wink: А за да стане 200коня + казах чме незнам още какво се сменя,бях чел преди в бмв форума а и на пича с 2и7ка му обясняваха как точно става 8)


Потребителски аватар
martineli
Мнения: 1469
Регистриран на: Пет 23 ное 2007 11:08
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Мнениеот martineli » Съб 24 ное 2007 0:00


абре тая тема нещо стана хвалебствена за астри с20хе и бими разни.важното е че е сеата им наду шушоните.аз също сам чувал че тея дизели вървят мноо.ама то е логично че 180к.с. ше върви повече от 170к.с или150к.с бензин.просто Nm са повече.ама аз съм бил свидетел как тико такси на 600000км на 200 метра отсечка разбива ауди в6 2.5 ли бе 2.6 ли турбо бензин.има секви анумалии



Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 22 госта