дросели

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
Bobby_
Мнения: 2260
Регистриран на: Пон 20 юни 2005 2:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Bobby_ » Чет 10 яну 2008 17:54


мнооого се отдалечихме от темата....мисля :)




Потребителски аватар
oHua
Мнения: 476
Регистриран на: Чет 20 юли 2006 20:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Мнениеот oHua » Съб 12 яну 2008 10:39


Bobby_ написа:НЕ СА ПОДХОДЯЩИ за градско каране особено в комплект с други елементи по предавателния механизъм!

Свиква се...и иска поверфлекс тампони,щото нормалните се разбиват за нула време.


Bobby_
Мнения: 2260
Регистриран на: Пон 20 юни 2005 2:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Bobby_ » Съб 12 яну 2008 20:03


Тези на мотора ли имаш в предвид?

Съгласен съм че се свиква .... както аз свикнах да карам с керамика в задръстванията :)

Като цяло сега на всеки му е интересно как и какво се получава от тези дросели.....
Получава се един много рязък мотор и с подходяща ск. кутия доста добър за писта :) Проблем е също че е труден за евридейка щото няма филтри..... но и това се преглъща в името на СИЛАТА :)

Карбовете са подобни на дроселите с тази разлика че имат няколко прегради по пътя на въздуха които ако се отстранят карбовете са безвъзвратно съсипани но са се превърнали в дросели ..... и ефекта е повече от задоволителен!


Потребителски аватар
alpine
wheels dealer
Мнения: 3020
Регистриран на: Пон 31 яну 2005 17:41
Автомобил: L-Es
Двигател: 1H-1H-PG-1V-1Z-AJL-Cosworth
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот alpine » Съб 12 яну 2008 20:23


Е Боби как ще се кара в градски условия колата ще се изобретяват някакви филтри ли за градски/икономичен режим :idea: :roll:


Потребителски аватар
oHua
Мнения: 476
Регистриран на: Чет 20 юли 2006 20:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Мнениеот oHua » Съб 12 яну 2008 22:09


Bobby_ написа:Тези на мотора ли имаш в предвид?

Аха.Скапаха са за 10 дена ,а са чисто нови. :D

Bobby_ написа:Съгласен съм че се свиква .... както аз свикнах да карам с керамика в задръстванията :)

С керамика е по-лесно. :D

Bobby_ написа:Като цяло сега на всеки му е интересно как и какво се получава от тези дросели.....
Получава се един много рязък мотор и с подходяща ск. кутия доста добър за писта :) Проблем е също че е труден за евридейка щото няма филтри..... но и това се преглъща в името на СИЛАТА :)

Получава се/в комбинация с олекотени части/ чувството,че след 5к обороти си на мотоциклет..и на звук и на вървене. :lol:


Потребителски аватар
tns
Мнения: 391
Регистриран на: Нед 23 сеп 2007 19:17
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Мнениеот tns » Нед 13 яну 2008 17:25


:да:

Последна промяна от tns на Пет 30 окт 2009 17:49, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
tns
Мнения: 391
Регистриран на: Нед 23 сеп 2007 19:17
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Мнениеот tns » Пон 14 яну 2008 9:55


alpine написа:Е Боби как ще се кара в градски условия колата ще се изобретяват някакви филтри ли за градски/икономичен режим :idea: :roll:

+ 1

Последна промяна от tns на Пет 30 окт 2009 17:50, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
bbboiko2004
Мнения: 4293
Регистриран на: Пон 20 фев 2006 21:19
Автомобил: VW Polo 2f
Двигател: 3f - 1993

Re: дросели

Мнениеот bbboiko2004 » Пет 30 окт 2009 12:31


да повдигна малко темата :)
Малко разяснения : 1.3 ГТ digifant та идеята ми доиде от 1 саит clubpolo.co.uk не мога да намеря темата точно та в какво се изразяваще тя.. дросели от CBR 1000cc вал 272 градуса и електроника дата или нещо такова забравих го :banghead:
Аз нямам тези възможности за електрониката, дросели имам вал намерих от къде да поръчам, но ми остана големия въпрос електрониката :oops: та какво измислих аз дроселите се слагат и се прави 1 кутия като на PACO имаше преди турбото за карбовете и се прекарва с тръба през дебитомера ( защото съм с такъв :Mr Green Fun ) и тои ще мери въздуха и така да си остана с моята си електроника и ще имам въздушен филтер :Mr Green Fun
Сега вече можете да ми кажете колко съм зле и така нататък :oops:


Потребителски аватар
doc_j
!!!ИЗМАМНИК!!!
Мнения: 1057
Регистриран на: Пон 29 окт 2007 17:43
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Чепеларе / София
Контакти:

Re: дросели

Мнениеот doc_j » Пет 30 окт 2009 12:39


И какво, с настройка на дебитомера ще се получи ли?


Потребителски аватар
bbboiko2004
Мнения: 4293
Регистриран на: Пон 20 фев 2006 21:19
Автомобил: VW Polo 2f
Двигател: 3f - 1993

Re: дросели

Мнениеот bbboiko2004 » Пет 30 окт 2009 12:46


Ами принципно мислех за един газанализатор и така да се настрои ама нека хората дето разбират да си кажат затова пуснах темата :deal


Потребителски аватар
Vizor
Изгубена душа
Мнения: 12509
Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
Автомобил: Subaru Forester XT
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: дросели

Мнениеот Vizor » Пет 30 окт 2009 13:16


Газанализатор? :shock Аванси? Натоварване?
Стига бе .. не се излагай.. ако ще правиш нещо такова разкарай тоя дигифант и бодни една читава електроника и си пей сърце..


Потребителски аватар
bbboiko2004
Мнения: 4293
Регистриран на: Пон 20 фев 2006 21:19
Автомобил: VW Polo 2f
Двигател: 3f - 1993

Re: дросели

Мнениеот bbboiko2004 » Пет 30 окт 2009 13:40


Знам чее тунинг без пари не се прави :oops: ама една читава електроника е колкото дроселите + двигателя и да доплатя :?


Потребителски аватар
Vizor
Изгубена душа
Мнения: 12509
Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
Автомобил: Subaru Forester XT
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: дросели

Мнениеот Vizor » Пет 30 окт 2009 13:50


Тогава си купи НЕчитава.. megasquirt-а също върши работа (тук таме :mrgreen: )


Потребителски аватар
Stenly
Мнения: 1967
Регистриран на: Пет 29 апр 2005 23:22
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София VW Golf mk1 1600GTI EG
Контакти:

Re: дросели

Мнениеот Stenly » Пет 30 окт 2009 17:51


Ето ти вариaнт БЕЗ никаква електроника само че на 16в двигател.
Изображение

Последна промяна от Stenly на Пет 30 окт 2009 22:54, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
martineli
Мнения: 1469
Регистриран на: Пет 23 ное 2007 11:08
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Re: дросели

Мнениеот martineli » Пет 30 окт 2009 18:52


скоро чух за подобна трансплантация но на по-голям мотор беше дросели+механичен дебитомер
резултата перфектен празен ход и в момента в който се подаде газ и мотора гасне.

тва според мен се получава заради това че мотора диша много по свободно през 4х40мм(примерно)дросела а не е асматик с оргиналните клапички като 20ст.

незнам дали ше се получи читаво нещо с баране по дебитомера,смятах да пробвам с моя нз че имам един дебитомер за занимавка но не ми е останало време и средства.
това което съм пробвал за един ден каране беше
направих оргиналния дросел-те са 3 клапи 2 малки една под друга които работят в ниските обороти за икономия и една по голяма до тях 50ст. :lol: за по високите обороти или като се настъпва.
та направих всички да отварят заедно сложих и спортен филтър и махнах вакума на бенз. регулатор за да имам 3 бара още от ниските

резултата -малко по-рязка и пъргава кола в ниските и работата на мотора си остана добра

мисля че има потенциял в тоя миксер за такива трансплантации но не и с тая електроника.общо взето шибания дебитомер прецаква нещата. но не съм се отказал да го пробвам де .

ако не се лъжа колегата касапина караше нещо подобно



Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 36 госта