
дросели
Тези на мотора ли имаш в предвид?
Съгласен съм че се свиква .... както аз свикнах да карам с керамика в задръстванията
Като цяло сега на всеки му е интересно как и какво се получава от тези дросели.....
Получава се един много рязък мотор и с подходяща ск. кутия доста добър за писта
Проблем е също че е труден за евридейка щото няма филтри..... но и това се преглъща в името на СИЛАТА
Карбовете са подобни на дроселите с тази разлика че имат няколко прегради по пътя на въздуха които ако се отстранят карбовете са безвъзвратно съсипани но са се превърнали в дросели ..... и ефекта е повече от задоволителен!
Съгласен съм че се свиква .... както аз свикнах да карам с керамика в задръстванията

Като цяло сега на всеки му е интересно как и какво се получава от тези дросели.....
Получава се един много рязък мотор и с подходяща ск. кутия доста добър за писта


Карбовете са подобни на дроселите с тази разлика че имат няколко прегради по пътя на въздуха които ако се отстранят карбовете са безвъзвратно съсипани но са се превърнали в дросели ..... и ефекта е повече от задоволителен!
Bobby_ написа:Тези на мотора ли имаш в предвид?
Аха.Скапаха са за 10 дена ,а са чисто нови.

Bobby_ написа:Съгласен съм че се свиква .... както аз свикнах да карам с керамика в задръстванията
С керамика е по-лесно.

Bobby_ написа:Като цяло сега на всеки му е интересно как и какво се получава от тези дросели.....
Получава се един много рязък мотор и с подходяща ск. кутия доста добър за пистаПроблем е също че е труден за евридейка щото няма филтри..... но и това се преглъща в името на СИЛАТА
Получава се/в комбинация с олекотени части/ чувството,че след 5к обороти си на мотоциклет..и на звук и на вървене.

alpine написа:Е Боби как ще се кара в градски условия колата ще се изобретяват някакви филтри ли за градски/икономичен режим![]()
+ 1
Последна промяна от tns на Пет 30 окт 2009 17:50, променено общо 1 път.
- bbboiko2004
- Мнения: 4293
- Регистриран на: Пон 20 фев 2006 21:19
- Автомобил: VW Polo 2f
- Двигател: 3f - 1993
Re: дросели
да повдигна малко темата 
Малко разяснения : 1.3 ГТ digifant та идеята ми доиде от 1 саит clubpolo.co.uk не мога да намеря темата точно та в какво се изразяваще тя.. дросели от CBR 1000cc вал 272 градуса и електроника дата или нещо такова забравих го
Аз нямам тези възможности за електрониката, дросели имам вал намерих от къде да поръчам, но ми остана големия въпрос електрониката
та какво измислих аз дроселите се слагат и се прави 1 кутия като на PACO имаше преди турбото за карбовете и се прекарва с тръба през дебитомера ( защото съм с такъв
) и тои ще мери въздуха и така да си остана с моята си електроника и ще имам въздушен филтер
Сега вече можете да ми кажете колко съм зле и така нататък

Малко разяснения : 1.3 ГТ digifant та идеята ми доиде от 1 саит clubpolo.co.uk не мога да намеря темата точно та в какво се изразяваще тя.. дросели от CBR 1000cc вал 272 градуса и електроника дата или нещо такова забравих го

Аз нямам тези възможности за електрониката, дросели имам вал намерих от къде да поръчам, но ми остана големия въпрос електрониката



Сега вече можете да ми кажете колко съм зле и така нататък

- doc_j
- !!!ИЗМАМНИК!!!
- Мнения: 1057
- Регистриран на: Пон 29 окт 2007 17:43
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Чепеларе / София
- Контакти:
Re: дросели
И какво, с настройка на дебитомера ще се получи ли?
- bbboiko2004
- Мнения: 4293
- Регистриран на: Пон 20 фев 2006 21:19
- Автомобил: VW Polo 2f
- Двигател: 3f - 1993
Re: дросели
Ами принципно мислех за един газанализатор и така да се настрои ама нека хората дето разбират да си кажат затова пуснах темата 

- Vizor
- Изгубена душа
- Мнения: 12509
- Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
- Автомобил: Subaru Forester XT
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: дросели
Газанализатор?
Аванси? Натоварване?
Стига бе .. не се излагай.. ако ще правиш нещо такова разкарай тоя дигифант и бодни една читава електроника и си пей сърце..

Стига бе .. не се излагай.. ако ще правиш нещо такова разкарай тоя дигифант и бодни една читава електроника и си пей сърце..
- bbboiko2004
- Мнения: 4293
- Регистриран на: Пон 20 фев 2006 21:19
- Автомобил: VW Polo 2f
- Двигател: 3f - 1993
Re: дросели
Знам чее тунинг без пари не се прави
ама една читава електроника е колкото дроселите + двигателя и да доплатя 


- Vizor
- Изгубена душа
- Мнения: 12509
- Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
- Автомобил: Subaru Forester XT
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: дросели
Тогава си купи НЕчитава.. megasquirt-а също върши работа (тук таме
)

- Stenly
- Мнения: 1967
- Регистриран на: Пет 29 апр 2005 23:22
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София VW Golf mk1 1600GTI EG
- Контакти:
Re: дросели
Ето ти вариaнт БЕЗ никаква електроника само че на 16в двигател.


Последна промяна от Stenly на Пет 30 окт 2009 22:54, променено общо 1 път.
- martineli
- Мнения: 1469
- Регистриран на: Пет 23 ное 2007 11:08
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
Re: дросели
скоро чух за подобна трансплантация но на по-голям мотор беше дросели+механичен дебитомер
резултата перфектен празен ход и в момента в който се подаде газ и мотора гасне.
тва според мен се получава заради това че мотора диша много по свободно през 4х40мм(примерно)дросела а не е асматик с оргиналните клапички като 20ст.
незнам дали ше се получи читаво нещо с баране по дебитомера,смятах да пробвам с моя нз че имам един дебитомер за занимавка но не ми е останало време и средства.
това което съм пробвал за един ден каране беше
направих оргиналния дросел-те са 3 клапи 2 малки една под друга които работят в ниските обороти за икономия и една по голяма до тях 50ст.
за по високите обороти или като се настъпва.
та направих всички да отварят заедно сложих и спортен филтър и махнах вакума на бенз. регулатор за да имам 3 бара още от ниските
резултата -малко по-рязка и пъргава кола в ниските и работата на мотора си остана добра
мисля че има потенциял в тоя миксер за такива трансплантации но не и с тая електроника.общо взето шибания дебитомер прецаква нещата. но не съм се отказал да го пробвам де .
ако не се лъжа колегата касапина караше нещо подобно
резултата перфектен празен ход и в момента в който се подаде газ и мотора гасне.
тва според мен се получава заради това че мотора диша много по свободно през 4х40мм(примерно)дросела а не е асматик с оргиналните клапички като 20ст.
незнам дали ше се получи читаво нещо с баране по дебитомера,смятах да пробвам с моя нз че имам един дебитомер за занимавка но не ми е останало време и средства.
това което съм пробвал за един ден каране беше
направих оргиналния дросел-те са 3 клапи 2 малки една под друга които работят в ниските обороти за икономия и една по голяма до тях 50ст.

та направих всички да отварят заедно сложих и спортен филтър и махнах вакума на бенз. регулатор за да имам 3 бара още от ниските
резултата -малко по-рязка и пъргава кола в ниските и работата на мотора си остана добра
мисля че има потенциял в тоя миксер за такива трансплантации но не и с тая електроника.общо взето шибания дебитомер прецаква нещата. но не съм се отказал да го пробвам де .
ако не се лъжа колегата касапина караше нещо подобно
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 36 госта