След олекотяване на маховика

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
Потребителски аватар
Golf 3 1.8
Мнения: 1034
Регистриран на: Чет 23 дек 2004 20:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Golf 3 1.8 » Сря 13 фев 2008 20:49


VeilSide написа:
Golf 3 1.8 написа:То по принцип кр-ския не е толко тежък ,та не знам дали ше има голяма разлика при тебе.Вашия е към 5-6кила доколкото знам ,при мене ще е интересно къв ще е ефекта.АБФ-ския е 9.5кила и могат спокойно да се махнат поне 5кила :shock , баси то ако не от друго от олекотяване ше тръгне повече :lol:


http://www.bahnbrenner.com/vw_audi/cate ... _Flywheels

така като гледам KR-ския го намалят до 3.86, а АБФ-ския до 6.35 кг

Колега ,те тия пичове го намаляват с толко ,ти ако искаш можеш да си го направиш и 2кила ама няма да е много здравословно сигурно....скоро ше го режа моя шот и без тва съм за съединител и ше премеря преди и след....И ефекта ше видиме къв ше е....




Потребителски аватар
musura
Сър
Мнения: 7129
Регистриран на: Пон 28 мар 2005 21:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Голям Поровец

Мнениеот musura » Сря 13 фев 2008 20:57


Golf 3 1.8 написа:То по принцип кр-ския не е толко тежък ,та не знам дали ше има голяма разлика при тебе.Вашия е към 5-6кила доколкото знам ,при мене ще е интересно къв ще е ефекта.АБФ-ския е 9.5кила и могат спокойно да се махнат поне 5кила :shock , баси то ако не от друго от олекотяване ше тръгне повече :lol:


10 кила :shock бах тоз маховик... Иначе аз смених и едното валче, та предполагам бързото развъртане на високите не е само от маховика... даже бих казал, май вобще не е от маховика :twisted: но не пречи да се резне :wink:


Потребителски аватар
martineli
Мнения: 1469
Регистриран на: Пет 23 ное 2007 11:08
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Мнениеот martineli » Сря 13 фев 2008 20:59


ми то леко леко ама май ще умалява на баирите.иначе за ускорение ше е добре.поне така си мисля


Потребителски аватар
musura
Сър
Мнения: 7129
Регистриран на: Пон 28 мар 2005 21:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Голям Поровец

Мнениеот musura » Сря 13 фев 2008 21:02


martineli написа:ми то леко леко ама май ще умалява на баирите.иначе за ускорение ше е добре.поне така си мисля


е чак да умалява :wink: то и да пада въртящия момент, не пада с 50% :lol: От 180 да стане 160 нютон/метра... не се усеща


Потребителски аватар
Golf 3 1.8
Мнения: 1034
Регистриран на: Чет 23 дек 2004 20:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Golf 3 1.8 » Сря 13 фев 2008 21:04


musura написа:
Golf 3 1.8 написа:То по принцип кр-ския не е толко тежък ,та не знам дали ше има голяма разлика при тебе.Вашия е към 5-6кила доколкото знам ,при мене ще е интересно къв ще е ефекта.АБФ-ския е 9.5кила и могат спокойно да се махнат поне 5кила :shock , баси то ако не от друго от олекотяване ше тръгне повече :lol:


10 кила :shock бах тоз маховик... Иначе аз смених и едното валче, та предполагам бързото развъртане на високите не е само от маховика... даже бих казал, май вобще не е от маховика :twisted: но не пречи да се резне :wink:

Аха лесно ли го уцелихте зацепването?Ние от първия път с козунака малко оплескахме работата ама после килъра ги зацепи как треа.А иначе си е хубаво да си се резне малко маховика при нас е много тежак заводско.Обичам го абф-а шот има много недомислени работи или по скоро нарочно направени по зле и може да се пипа много и лесно се засилва(все пак в началото е бил по вървежен от вр6-а ма после са го скопили да мое да се продава вр-ката.чел съм че си е бил 170кс ама са го скопили)


Потребителски аватар
VR5
Мнения: 155
Регистриран на: Чет 26 окт 2006 18:48
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот VR5 » Сря 13 фев 2008 21:42


Ама като ревне VR6-цата направо да замръзнеш и въобще двата мотора са много различни :wink: затова се двуума кои от двата мотора да влезне в двигателният ми отсег :roll:


Потребителски аватар
leonardo_vd
Мнения: 3022
Регистриран на: Съб 07 апр 2007 17:04
Автомобил: Golf mk1 VR6 TURBO
Двигател: AAA
Местоположение: Видин
Контакти:

Мнениеот leonardo_vd » Чет 28 фев 2008 21:59


Няма ли видео във движение??


Потребителски аватар
musura
Сър
Мнения: 7129
Регистриран на: Пон 28 мар 2005 21:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Голям Поровец

Мнениеот musura » Чет 28 фев 2008 22:03


leonardo_vd написа:Няма ли видео във движение??


Няма колега... че съединителя приплъзва... и така и така реших пак да влизам в бокса, взех че си купих едно "долнище" от ABF и скоро, живот и здраве, ако всичко е на ред, освен нов съединител, ще имам и 2.0 16v в коша :twisted: На първо време с k-jetronik-a ще карам, а в последствие ще монтирам и мегаскуирта :twisted:


Потребителски аватар
K_Power
Мнения: 750
Регистриран на: Пон 13 фев 2006 23:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот K_Power » Чет 28 фев 2008 22:05


КР-а е с 163НМ въртящ момент! ПЛ-то е с 169НМ въртящ момент, ПБ-то е с 159НМ въртящ момент!


Потребителски аватар
leonardo_vd
Мнения: 3022
Регистриран на: Съб 07 апр 2007 17:04
Автомобил: Golf mk1 VR6 TURBO
Двигател: AAA
Местоположение: Видин
Контакти:

Мнениеот leonardo_vd » Чет 28 фев 2008 22:15


musura написа:
leonardo_vd написа:Няма ли видео във движение??


Няма колега... че съединителя приплъзва... и така и така реших пак да влизам в бокса, взех че си купих едно "долнище" от ABF и скоро, живот и здраве, ако всичко е на ред, освен нов съединител, ще имам и 2.0 16v в коша :twisted: На първо време с k-jetronik-a ще карам, а в последствие ще монтирам и мегаскуирта :twisted:

Аз исках да видя дали има смисъл да резна маховика на 1-ката.


Потребителски аватар
musura
Сър
Мнения: 7129
Регистриран на: Пон 28 мар 2005 21:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Голям Поровец

Мнениеот musura » Чет 28 фев 2008 22:39


според мен - има :wink:


vento 1.8
Мнения: 143
Регистриран на: Пон 02 юли 2007 21:54
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: СОФИЯ

Мнениеот vento 1.8 » Чет 28 фев 2008 22:50


Сори за спама..но да попитам колко да го резна моя на абф-а така че да не губи въртящ момент :D ??


Потребителски аватар
musura
Сър
Мнения: 7129
Регистриран на: Пон 28 мар 2005 21:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Голям Поровец

Мнениеот musura » Чет 28 фев 2008 23:41


е то винаги се губи въртящ момент, няма как :wink:


Потребителски аватар
oHua
Мнения: 476
Регистриран на: Чет 20 юли 2006 20:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Мнениеот oHua » Пет 29 фев 2008 20:20


VR5 написа:Ама като ревне VR6-цата направо да замръзнеш

Дамм...замръзвам от смях. :lol: :lol: :lol: :lol:



Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 28 госта