От къде се започва със силовият тунинг ???

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
Потребителски аватар
FreeSoul
Мнения: 2751
Регистриран на: Съб 15 яну 2005 15:26
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

Мнениеот FreeSoul » Сря 19 мар 2008 11:07


Щом не е ще ти дам един съвет, който като изпълнение няма да ти струва нищо,а имено - олекотявай! Почвай да разкачаш всичко ненужно,свали няколко килца и пак ще усетиш разлика.

Иначе откъде да почнеш - аз бих тръгнал от турбото, ако нямаш намерение да сменяш бутала и т.н...




PIPI
Мнения: 152
Регистриран на: Пет 18 яну 2008 2:15
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Ябланица

Мнениеот PIPI » Сря 19 мар 2008 15:56


Е дори и да сменя турбото,няма ли да се налага да сменям "бутала и т.н."?


Потребителски аватар
FreeSoul
Мнения: 2751
Регистриран на: Съб 15 яну 2005 15:26
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

Мнениеот FreeSoul » Сря 19 мар 2008 17:43


Зависи колко нагоре искаш да катериш, но стоковите казват че държат доста нагоре


PIPI
Мнения: 152
Регистриран на: Пет 18 яну 2008 2:15
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Ябланица

Мнениеот PIPI » Сря 19 мар 2008 18:55


Например с една турбина Garrett GT28R,ако налягането е към 1.5bar или нагоре,не би ли трябвало и буталата да се сменят с по-издръжливи?


kircheto

Мнениеот kircheto » Сря 19 мар 2008 19:00


Баце трябва да си поговориш с някой сериозен тунинг център да кажеш кво искаш колко пари имаш и да ти измислят оферта, надали колега от форумаще ти измисли, с 2к мисля че неможеш да го постигнеш, темата почва да заприличва се едно си некое дете с 2000лв ходило на Божура и иска и то да мери пишки с големите!


PIPI
Мнения: 152
Регистриран на: Пет 18 яну 2008 2:15
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Ябланица

Мнениеот PIPI » Сря 19 мар 2008 19:25


Истината е,че никога не съм стъпвал на Божурище!Отностно преговорите със сервизи,вече ги водя!Тази тема я пуснах веднага след като бях посетил един сервиз,именно за да съм убеден във неговата достоверност и метода на работа!Стига сте критикували,ако имате нещо за казване по въпроса го кажете и толкова!


ivo0590
Мнения: 26
Регистриран на: Чет 11 окт 2007 19:11
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Харманли

Мнениеот ivo0590 » Сря 19 мар 2008 19:32


:D


Потребителски аватар
Li4o
Аватар:
Мнения: 2800
Регистриран на: Вто 31 авг 2004 18:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пазарджик
Контакти:

Мнениеот Li4o » Сря 19 мар 2008 19:35


PIPI написа:....Стига сте критикували,ако имате нещо за казване по въпроса го кажете и толкова!

Какво лошо има в критиката колега - всеки има право на мнение не мислиш ли....съветът на колегата изобщо не е лишен от смисъл.. :idea:


PIPI
Мнения: 152
Регистриран на: Пет 18 яну 2008 2:15
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Ябланица

Мнениеот PIPI » Сря 19 мар 2008 22:55


Добре,ще си задам въпросът по-малко по-различен начин.Значи реших да сменя турбото в близките дни (GARRETT GT28R или GT2871R) и искам да знам какво ще следва да бъде сменено заедно с турбото за момента,така че колата просто да може да върви(няма да се кара нон-стоп),докато събера сумата за останалите подобрения!По ясен въпрос от този,не мисля че мога да Ви задам:)!


kircheto

Мнениеот kircheto » Сря 19 мар 2008 23:19


за да го сложиш май ще ти трябва колектор към него , за да го охлаждаш кулер, за да работи електроника, за да върви колата инжектори,!


PIPI
Мнения: 152
Регистриран на: Пет 18 яну 2008 2:15
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Ябланица

Мнениеот PIPI » Сря 19 мар 2008 23:24


Е ти си пич! :wink:


PIPI
Мнения: 152
Регистриран на: Пет 18 яну 2008 2:15
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Ябланица

Мнениеот PIPI » Сря 19 мар 2008 23:28


А това с електрониката нещо подобно на чип ли е,в смисъл единствено софтуерни настрйки на ЕКУ-то ли са или има и друго?
А бензиновата помпа?(нямам представа какво налягане държи тя,има ли 3 бара)



Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 42 госта