Хонда 1.4 срещу Голф3 ГТИ - потресен съм от резултата....
- rusiq_24
- Мнения: 1660
- Регистриран на: Чет 30 мар 2006 14:49
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Стара Загора
Аз като собственик на хонда и фен на тази марка ще кажа че не всичко що е хонда е бегачка.Това сравнение наистина и мен ме учудва много и няма как да стане наистина 1.4 75кс с 2.0 115кс. че вървят хондите съм убеден но чак такова сравнение си е чиста измама.Или е човъркана нещо или тези коли с които се е пускала не са в час.Тоя мотор специално 1.4 75кс. е толкова мъртъв че да бие 115ка си е направо мисията невъзможна. п.п А на Freesoul ще кажа-какво като е 1.4 бе ела ми аз съм 1.6 

- leonardo_vd
- Мнения: 3022
- Регистриран на: Съб 07 апр 2007 17:04
- Автомобил: Golf mk1 VR6 TURBO
- Двигател: AAA
- Местоположение: Видин
- Контакти:
- K_Power
- Мнения: 750
- Регистриран на: Пон 13 фев 2006 23:55
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
leonardo_vd написа:Кубатурата в много случаи няма толкова значение. Пример за това е Mazda RX8 която е едва 1.2, но там историята и силата на ванкела е друга. конете са 22х
Говорим за бутален мотор, не роторен, онова няма нищо общо! Там е коренно различна технология, за буталните мотори за мощността и въртящия момент едно от ай-важните неща е работния обем! А тоя ВТЕК 1.6 160к.с. ... незнам колко живот има в един такъв мотор, не съм запознат!
- rusiq_24
- Мнения: 1660
- Регистриран на: Чет 30 мар 2006 14:49
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Стара Загора
K_Power няма да споря във Фолксваген форум кое е по добро и кое колко живот има и ако почна да ти говоря специално за моя мотор ще се хванеш за главата за какво иде реч и как от 1.6 се вадят 700кс+ с доста стокови елементи по карантията.Темата е за друго нещо и аз си казах мнението а Freesoul ми е един от най добрите приятели и просто го базикнах а той знае за какво иде реч и неговата двойка я правим двамата и дали ще върви повече от моята не се знае понеже аз постоянно подобрявам неща но ако е стокова б16ката АБФ във купе на 2ка си има шанс но на 3ка няма смисъл
п.п А за тия въртящи моменти ще ти кажа че са приказки на дизелджиите да има с какво да се хвалят и според мен при гонка това изопщо не е определящо,ти си запознат много добре поне 


- GTI-8V
- Мнения: 151
- Регистриран на: Пон 17 сеп 2007 23:43
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Смолян
alonso написа:Ами 1.8 115 коня ги бия, 1.8ис не. Абе не е от моита кола ии не е 1.6, проверено е. Само незнам дали е 75 коня както казва или е 90, но в талона пише 75 и в немския талон пак пише толкова, в смисъл 50 и няколко киловата пише. Прави си някакви клипчета от 0-100 и ги прави за 8-9 секунди. Незнам кви са тия хонди. Почвам да се дразня вече от тях
Стига си гледал талони, и мои голф се води 75 коне по талона ама не точно така, хахаха.
Ако за 0-100 прави 8 секунди му требват около 150 коне ако колата не е олекотен и ако е около 1000кг, това е ....
- musura
- Сър
- Мнения: 7129
- Регистриран на: Пон 28 мар 2005 21:01
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Голям Поровец
Аз съм пробвал няколко хонди 125 кончета, като едната даже я карах няколко седмици и определено е по-зле от сток КР... не мога да си представя сток 1.4 75 кончета какъв мъртвец ще е... но определено е мноооого по-зле от 2Е (от личен опит споделям)
Предполагам, че да се е кантарила с БМВ-то, тази ходничка е била около стоте кончета
- демек 1.5 мотор или много разпилена 1.4
Не им разбирам много на хондите, ама като гледам колко лесно ги ъпгрейдват... една двувалова глава и хаде на конете 

Предполагам, че да се е кантарила с БМВ-то, тази ходничка е била около стоте кончета



- K_Power
- Мнения: 750
- Регистриран на: Пон 13 фев 2006 23:55
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
rusiq_24 написа:K_Power няма да споря във Фолксваген форум кое е по добро и кое колко живот има и ако почна да ти говоря специално за моя мотор ще се хванеш за главата за какво иде реч и как от 1.6 се вадят 700кс+ с доста стокови елементи по карантията.Темата е за друго нещо и аз си казах мнението а Freesoul ми е един от най добрите приятели и просто го базикнах а той знае за какво иде реч и неговата двойка я правим двамата и дали ще върви повече от моята не се знае понеже аз постоянно подобрявам неща но ако е стокова б16ката АБФ във купе на 2ка си има шанс но на 3ка няма смисълп.п А за тия въртящи моменти ще ти кажа че са приказки на дизелджиите да има с какво да се хвалят и според мен при гонка това изопщо не е определящо,ти си запознат много добре поне
Аве ти заеби дизелджийте бате, това което те бута в седалката си е баш въртящ момент! Зависи при каква гонка, да от светофар до светофар на равното може да ти върви доста, ама ако я опънеме в баира по Белмекен или по Българка, все известни специални етапи от Българския рали шампионат ... е тогава ше разбереш какво ти говорят дизелджийте! То затова и един и същ мотор на газ на равно върви почти еднакво, но в баира си се усеща, че е на газ! двете неща са много важни и не може да кажеш едното не означава нищо! Например Ф1 имат много малък въртящ момент, но много голяма мощност! Едно ВРЦ има на пръв поглед нищо особено 350-360к.с., въртящия момент му достига и до 700НМ, (гледал съм дино таблици на ВРЦ автомобил) и няма да ти казвам за какво става въпрос просто! Едно Г60 дет е 1800сс, 8 клапана и е с 160к.с., що според теб върви повече от 2000сс 16 клапана 150к.с. ... не мисля, че 10к.с. му помагат, а и Г60 праска и 306 С16 155 к.с., а и на Ми16 ХУ9ДЖ4 мотора, който е 1.9 16 клапана също го праска, който е 160к.с. въртящия момент е една много важна характеристика определяща един мотор! А бате, не се обиждай ама за 700к.с., че и + от 1,6 с доста сток карантии ... стига ве бате, не съм шаран!

А и още един пример за въртящ момент и к.с. ... преди години в световния рали шампионат сигурно си чувал за група Б, автомобили с една турбина и най-силните коли от онова време са Ланчия Делта С4, Ауди Куатро С1, Пежо 205 Т16, там става въпрос за около 550-600к.с. мъничко тегло, да и много голям, огромен въртящ момент ... та тези коли тогава 84-85-86г., когато е създаден и онзи мотор на Хонда, на старт са разцепвали 90% от болидите във Ф1, на писта Херес мисля, че беше, Аудито е направило няколко обиколки и тогава, ако са мус е зачитали времената е щяло да се класира на 3 позиция на стартовата решетка! 600к.с. около 600-700кг. срещу 800-900к.с. на 500кг ...
Сори за оффтопика, малко се отплеснахме, да се върнем на темата! Пич, пиши утре какъв се е оказал мотора на Хондата!
Последна промяна от K_Power на Пет 04 апр 2008 20:39, променено общо 1 път.
- hooligan_sk
- Модератор
- Мнения: 7854
- Регистриран на: Пет 04 апр 2008 20:06
- Автомобил: GLC X254 + Golf MKV GTI
- Двигател: EA113
- Местоположение: София
Първо от мен евала за качеството тук и хвала на админите, форума върви на 6 и е пипнат
По темата, 3 години карам 1.8 ADZ, мотор в уникална кондиция, без никакво износване вътре, премерено! Колата е Толедо Л1 в обновения вариант. От декември бръмча из града и със Сивик 1.3 - 75 кс, 920кг. Но по-важното е че съм пробвал всякакви варианти и дори и ГТИ 2.0 - 115кс за около месец
Общо взето при хондите се иска особен дебилизъм за да превъртиш гуми, страшно оптимизирани са!(пример - с мойте 75кс на цялата първа съм пред АБФ) После те са направени да вървят на втора както констатира един техен фен и е абсолютно вярно! Като резултати, с 1.8 АДЗ(тва купе е по-леко от Голф) въпросния, на Сивик 1.4 - 90кс и се прави една дължина спокойно. Тук да вметна че двигателите 75кс и 90кс в Сивик са абсолютно еднакви и се преправят от 75 на 90кс точно за 5мин и за 10лв на стругар. По въпроса за онези 160кс... тва е яката работа, никъв въртящ момент, само обороти! скорост се сменя плътно на 9200 оборота и тези обороти са ефективни за колата! Такаче там е друга индия, много бързо пълни километража... За въпросните БМВта, те имат загуби конструктивно и са тежки. Та по темата този Сивик твърде вероятно да е вдигнат на 90кс без да е "тунингован". Че си се напича ок, но ако си направиш основен ремонт на твоя мотор поне няма да му отстъпиш, все пак 6ген Сивик(въпросния 1.4) са 1 идея по-тромави от предишните. И с риск да налея сол в раната, тея Сивици харчат около 7,5 в София
Казвам го щото "захранвах" един ГТИ 115кс макар и за малко и разликата е към 50%
ПП: Сивик в ниски обороти е мъртва тишина
Те и за тва са икономични де 




ПП: Сивик в ниски обороти е мъртва тишина


Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Kolevw и 28 госта