Хонда 1.4 срещу Голф3 ГТИ - потресен съм от резултата....

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
Потребителски аватар
alonso
Мнения: 25
Регистриран на: Чет 15 юни 2006 13:32
Автомобил:
Двигател:

Мнениеот alonso » Пет 04 апр 2008 19:26


Това за под капака утре ще го знам и ако не е 1.4 ще му потроша главата




Потребителски аватар
rusiq_24
Мнения: 1660
Регистриран на: Чет 30 мар 2006 14:49
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

Мнениеот rusiq_24 » Пет 04 апр 2008 19:41


Аз като собственик на хонда и фен на тази марка ще кажа че не всичко що е хонда е бегачка.Това сравнение наистина и мен ме учудва много и няма как да стане наистина 1.4 75кс с 2.0 115кс. че вървят хондите съм убеден но чак такова сравнение си е чиста измама.Или е човъркана нещо или тези коли с които се е пускала не са в час.Тоя мотор специално 1.4 75кс. е толкова мъртъв че да бие 115ка си е направо мисията невъзможна. п.п А на Freesoul ще кажа-какво като е 1.4 бе ела ми аз съм 1.6 :lol:


Потребителски аватар
leonardo_vd
Мнения: 3022
Регистриран на: Съб 07 апр 2007 17:04
Автомобил: Golf mk1 VR6 TURBO
Двигател: AAA
Местоположение: Видин
Контакти:

Мнениеот leonardo_vd » Пет 04 апр 2008 19:55


Кубатурата в много случаи няма толкова значение. Пример за това е Mazda RX8 която е едва 1.2, но там историята и силата на ванкела е друга. конете са 22х


Потребителски аватар
K_Power
Мнения: 750
Регистриран на: Пон 13 фев 2006 23:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот K_Power » Пет 04 апр 2008 19:55


Аве ти с 1.6 160к.с. на Цвика и той с 2.0 150к.с., по-голям въртящ момент от твоя и при това с Мк2 ... ще ми е доста интересен резултата! Като пристрастен, няма как да заложа на хондата, залагам на Голфа! :lol:


Потребителски аватар
K_Power
Мнения: 750
Регистриран на: Пон 13 фев 2006 23:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот K_Power » Пет 04 апр 2008 19:57


leonardo_vd написа:Кубатурата в много случаи няма толкова значение. Пример за това е Mazda RX8 която е едва 1.2, но там историята и силата на ванкела е друга. конете са 22х


Говорим за бутален мотор, не роторен, онова няма нищо общо! Там е коренно различна технология, за буталните мотори за мощността и въртящия момент едно от ай-важните неща е работния обем! А тоя ВТЕК 1.6 160к.с. ... незнам колко живот има в един такъв мотор, не съм запознат!


Потребителски аватар
negodnika
Мнения: 891
Регистриран на: Пон 14 юни 2004 10:13
Автомобил: Golf MK II GTI+GL
Двигател: PB+EZ
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот negodnika » Пет 04 апр 2008 20:08


Всичко е възможно с EZ,съм бил 2Е на 400м с много малко но е факт :!:


Потребителски аватар
rusiq_24
Мнения: 1660
Регистриран на: Чет 30 мар 2006 14:49
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

Мнениеот rusiq_24 » Пет 04 апр 2008 20:16


K_Power няма да споря във Фолксваген форум кое е по добро и кое колко живот има и ако почна да ти говоря специално за моя мотор ще се хванеш за главата за какво иде реч и как от 1.6 се вадят 700кс+ с доста стокови елементи по карантията.Темата е за друго нещо и аз си казах мнението а Freesoul ми е един от най добрите приятели и просто го базикнах а той знае за какво иде реч и неговата двойка я правим двамата и дали ще върви повече от моята не се знае понеже аз постоянно подобрявам неща но ако е стокова б16ката АБФ във купе на 2ка си има шанс но на 3ка няма смисъл :wink: п.п А за тия въртящи моменти ще ти кажа че са приказки на дизелджиите да има с какво да се хвалят и според мен при гонка това изопщо не е определящо,ти си запознат много добре поне :wink:


Потребителски аватар
hondoman
Мнения: 39
Регистриран на: Съб 28 окт 2006 11:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Ихтиман

Мнениеот hondoman » Пет 04 апр 2008 20:19


K_Power написа:А да не е ВТЕК-а 160к.с.
Eми само да поясня vtec има 150 коня а vti е 160 еми нз ама сьс сигорност може леко да е барната щом бие такива голями батковци като is-ки, gti-ки 115 коня :twisted:


Потребителски аватар
GTI-8V
Мнения: 151
Регистриран на: Пон 17 сеп 2007 23:43
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Смолян

Мнениеот GTI-8V » Пет 04 апр 2008 20:20


alonso написа:Ами 1.8 115 коня ги бия, 1.8ис не. Абе не е от моита кола ии не е 1.6, проверено е. Само незнам дали е 75 коня както казва или е 90, но в талона пише 75 и в немския талон пак пише толкова, в смисъл 50 и няколко киловата пише. Прави си някакви клипчета от 0-100 и ги прави за 8-9 секунди. Незнам кви са тия хонди. Почвам да се дразня вече от тях


Стига си гледал талони, и мои голф се води 75 коне по талона ама не точно така, хахаха.

Ако за 0-100 прави 8 секунди му требват около 150 коне ако колата не е олекотен и ако е около 1000кг, това е ....


cupofcoffee

Мнениеот cupofcoffee » Пет 04 апр 2008 20:23


is-а е 140 коня, но зависи дали е в купе Е30 или Е36, ако е второто е мъртвец.
И аз мисля, че нещо не е читава работата с тая хонда.


Потребителски аватар
alonso
Мнения: 25
Регистриран на: Чет 15 юни 2006 13:32
Автомобил:
Двигател:

Мнениеот alonso » Пет 04 апр 2008 20:27


GTI-8V с теб няма да споря за тея работи всички знаем колко си инвестирал в голфа си :да: и както казах утре ще я проверим тая хонда и ще ви кажа резултата


Потребителски аватар
alonso
Мнения: 25
Регистриран на: Чет 15 юни 2006 13:32
Автомобил:
Двигател:

Мнениеот alonso » Пет 04 апр 2008 20:30


е36 беше


Потребителски аватар
musura
Сър
Мнения: 7129
Регистриран на: Пон 28 мар 2005 21:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Голям Поровец

Мнениеот musura » Пет 04 апр 2008 20:31


Аз съм пробвал няколко хонди 125 кончета, като едната даже я карах няколко седмици и определено е по-зле от сток КР... не мога да си представя сток 1.4 75 кончета какъв мъртвец ще е... но определено е мноооого по-зле от 2Е (от личен опит споделям) :roll:

Предполагам, че да се е кантарила с БМВ-то, тази ходничка е била около стоте кончета :idea: - демек 1.5 мотор или много разпилена 1.4 :idea: Не им разбирам много на хондите, ама като гледам колко лесно ги ъпгрейдват... една двувалова глава и хаде на конете :twisted:


Потребителски аватар
K_Power
Мнения: 750
Регистриран на: Пон 13 фев 2006 23:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот K_Power » Пет 04 апр 2008 20:36


rusiq_24 написа:K_Power няма да споря във Фолксваген форум кое е по добро и кое колко живот има и ако почна да ти говоря специално за моя мотор ще се хванеш за главата за какво иде реч и как от 1.6 се вадят 700кс+ с доста стокови елементи по карантията.Темата е за друго нещо и аз си казах мнението а Freesoul ми е един от най добрите приятели и просто го базикнах а той знае за какво иде реч и неговата двойка я правим двамата и дали ще върви повече от моята не се знае понеже аз постоянно подобрявам неща но ако е стокова б16ката АБФ във купе на 2ка си има шанс но на 3ка няма смисъл :wink: п.п А за тия въртящи моменти ще ти кажа че са приказки на дизелджиите да има с какво да се хвалят и според мен при гонка това изопщо не е определящо,ти си запознат много добре поне :wink:


Аве ти заеби дизелджийте бате, това което те бута в седалката си е баш въртящ момент! Зависи при каква гонка, да от светофар до светофар на равното може да ти върви доста, ама ако я опънеме в баира по Белмекен или по Българка, все известни специални етапи от Българския рали шампионат ... е тогава ше разбереш какво ти говорят дизелджийте! То затова и един и същ мотор на газ на равно върви почти еднакво, но в баира си се усеща, че е на газ! двете неща са много важни и не може да кажеш едното не означава нищо! Например Ф1 имат много малък въртящ момент, но много голяма мощност! Едно ВРЦ има на пръв поглед нищо особено 350-360к.с., въртящия момент му достига и до 700НМ, (гледал съм дино таблици на ВРЦ автомобил) и няма да ти казвам за какво става въпрос просто! Едно Г60 дет е 1800сс, 8 клапана и е с 160к.с., що според теб върви повече от 2000сс 16 клапана 150к.с. ... не мисля, че 10к.с. му помагат, а и Г60 праска и 306 С16 155 к.с., а и на Ми16 ХУ9ДЖ4 мотора, който е 1.9 16 клапана също го праска, който е 160к.с. въртящия момент е една много важна характеристика определяща един мотор! А бате, не се обиждай ама за 700к.с., че и + от 1,6 с доста сток карантии ... стига ве бате, не съм шаран! :lol: Това не е мотора на Хонда от Ф1, 10ка 1.6 от който вадят 1200к.с., най-мощния двигател във Формула 1 създаван някога!
А и още един пример за въртящ момент и к.с. ... преди години в световния рали шампионат сигурно си чувал за група Б, автомобили с една турбина и най-силните коли от онова време са Ланчия Делта С4, Ауди Куатро С1, Пежо 205 Т16, там става въпрос за около 550-600к.с. мъничко тегло, да и много голям, огромен въртящ момент ... та тези коли тогава 84-85-86г., когато е създаден и онзи мотор на Хонда, на старт са разцепвали 90% от болидите във Ф1, на писта Херес мисля, че беше, Аудито е направило няколко обиколки и тогава, ако са мус е зачитали времената е щяло да се класира на 3 позиция на стартовата решетка! 600к.с. около 600-700кг. срещу 800-900к.с. на 500кг ...


Сори за оффтопика, малко се отплеснахме, да се върнем на темата! Пич, пиши утре какъв се е оказал мотора на Хондата!

Последна промяна от K_Power на Пет 04 апр 2008 20:39, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
hooligan_sk
Модератор
Модератор
Мнения: 7854
Регистриран на: Пет 04 апр 2008 20:06
Автомобил: GLC X254 + Golf MKV GTI
Двигател: EA113
Местоположение: София

Мнениеот hooligan_sk » Пет 04 апр 2008 20:37


Първо от мен евала за качеството тук и хвала на админите, форума върви на 6 и е пипнат :) По темата, 3 години карам 1.8 ADZ, мотор в уникална кондиция, без никакво износване вътре, премерено! Колата е Толедо Л1 в обновения вариант. От декември бръмча из града и със Сивик 1.3 - 75 кс, 920кг. Но по-важното е че съм пробвал всякакви варианти и дори и ГТИ 2.0 - 115кс за около месец ;) Общо взето при хондите се иска особен дебилизъм за да превъртиш гуми, страшно оптимизирани са!(пример - с мойте 75кс на цялата първа съм пред АБФ) После те са направени да вървят на втора както констатира един техен фен и е абсолютно вярно! Като резултати, с 1.8 АДЗ(тва купе е по-леко от Голф) въпросния, на Сивик 1.4 - 90кс и се прави една дължина спокойно. Тук да вметна че двигателите 75кс и 90кс в Сивик са абсолютно еднакви и се преправят от 75 на 90кс точно за 5мин и за 10лв на стругар. По въпроса за онези 160кс... тва е яката работа, никъв въртящ момент, само обороти! скорост се сменя плътно на 9200 оборота и тези обороти са ефективни за колата! Такаче там е друга индия, много бързо пълни километража... За въпросните БМВта, те имат загуби конструктивно и са тежки. Та по темата този Сивик твърде вероятно да е вдигнат на 90кс без да е "тунингован". Че си се напича ок, но ако си направиш основен ремонт на твоя мотор поне няма да му отстъпиш, все пак 6ген Сивик(въпросния 1.4) са 1 идея по-тромави от предишните. И с риск да налея сол в раната, тея Сивици харчат около 7,5 в София ;) Казвам го щото "захранвах" един ГТИ 115кс макар и за малко и разликата е към 50% ;)

ПП: Сивик в ниски обороти е мъртва тишина ;) Те и за тва са икономични де :)



Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Kolevw и 28 госта