Колеги помагайте да охладим маслото

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
Потребителски аватар
neon
Мнения: 1796
Регистриран на: Вто 04 апр 2006 21:38
Автомобил: S3
Двигател: BAM
Местоположение: София

Мнениеот neon » Нед 13 юли 2008 20:01


MITKOGOLF написа:Предложи по добро

MOTUL 300 V 15W50 Competition
или MOTUL 300 V 20W60 Le Mans!
По-евтината алтернатива е MOTOREX XPERIENCE FS-X 10W/60! (аз съм с такова). Смятам, че което и да вземеш няма да сбъркаш!




Потребителски аватар
kam_tod
Мнения: 1102
Регистриран на: Пон 05 мар 2007 23:59
Автомобил:
Двигател:

Мнениеот kam_tod » Нед 13 юли 2008 22:24


вземи назаем датчик за температурата на маслото, който със сигурност работи нормално и виж дали ще ти даде същите стойности


Потребителски аватар
20vTurbo
Мнения: 1034
Регистриран на: Вто 29 мар 2005 23:12
Автомобил: Jetta GLI Mk6 TSI + Octavia VRS
Двигател: 2012 20 TSI CCTA 2003 18 AUQ
Местоположение: София или Някъде в скалистите планини
Контакти:

Мнениеот 20vTurbo » Сря 23 юли 2008 1:27


Като дам зор на турбината, температурата на маслото ми редовно се качва да към 125С. Но когато си карам нормално си седи на около 105С.
Номера е само да се кара с качествено масло. Аз сега съм с Total Quartz 5w-40 и съм доволен.


Потребителски аватар
nasodotcom
Мнения: 400
Регистриран на: Пон 13 мар 2006 0:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот nasodotcom » Сря 23 юли 2008 12:35


Вземи си един нов датчик, при съвсем нормално каране не трябва да качва над 90-95 този мотор, говоря ти градско вечер до 2000 оборота около 30 минути примерно.


Потребителски аватар
20vTurbo
Мнения: 1034
Регистриран на: Вто 29 мар 2005 23:12
Автомобил: Jetta GLI Mk6 TSI + Octavia VRS
Двигател: 2012 20 TSI CCTA 2003 18 AUQ
Местоположение: София или Някъде в скалистите планини
Контакти:

Мнениеот 20vTurbo » Сря 23 юли 2008 16:47


Автомобилите с турбокомпресори по-принцип поддържат по висока температура на маслото. Моята турбина работи на 1.1 bar и заради това се вдига температурата още повече.


Потребителски аватар
nasodotcom
Мнения: 400
Регистриран на: Пон 13 мар 2006 0:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот nasodotcom » Сря 23 юли 2008 17:15


имам си на представа какво правят с маслото турбо колите, ама и атмосферките в 9000 не им е по-добре ще знаеш :wink: и 1.1 нищо не е принципно, така че смени датчика и сложи хубаво масло ако ще ръчкаш :idea:


Потребителски аватар
Sachko
Мнения: 643
Регистриран на: Нед 15 авг 2004 13:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Bansko/Sofia
Контакти:

Мнениеот Sachko » Сря 23 юли 2008 19:45


nasodotcom написа:имам си на представа какво правят с маслото турбо колите, ама и атмосферките в 9000 не им е по-добре ще знаеш :wink: и 1.1 нищо не е принципно, така че смени датчика и сложи хубаво масло ако ще ръчкаш :idea:

Нали се сещаш 4е по малко от 5% от атмосферките могат да се вартят на 9000rpm
става дума за тези по улиците
Онези по пистите и те имат Оил Кулер без зна4ение 4е са атмосферки
......1.1 бара нялагане ли не е нищо ?


Потребителски аватар
gad3n_
Мнения: 170
Регистриран на: Нед 16 апр 2006 13:38
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот gad3n_ » Сря 23 юли 2008 23:08


1.1 си е бая вятър баце ... аз за малко да разкова подготвен мотор на 1.2 бара прави си сметка ..


Потребителски аватар
alpine
wheels dealer
Мнения: 3020
Регистриран на: Пон 31 яну 2005 17:41
Автомобил: L-Es
Двигател: 1H-1H-PG-1V-1Z-AJL-Cosworth
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот alpine » Сря 23 юли 2008 23:22


г60 сток , какви температури трябва да подържа горе долу ?


Потребителски аватар
Vizor
Изгубена душа
Мнения: 12509
Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
Автомобил: Subaru Forester XT
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Vizor » Чет 24 юли 2008 14:16


110-тина градуса държи на Дани .. като неговото не е много сток ;)


Потребителски аватар
alpine
wheels dealer
Мнения: 3020
Регистриран на: Пон 31 яну 2005 17:41
Автомобил: L-Es
Двигател: 1H-1H-PG-1V-1Z-AJL-Cosworth
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот alpine » Чет 24 юли 2008 16:06


Vizor написа:110-тина градуса държи на Дани .. като неговото не е много сток ;)

а при ръчка ?


Потребителски аватар
nasodotcom
Мнения: 400
Регистриран на: Пон 13 мар 2006 0:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот nasodotcom » Чет 24 юли 2008 16:39


То подготвен мотор и на 0.6 можеш да разковеш ама айде, много офф стана.


Потребителски аватар
20vTurbo
Мнения: 1034
Регистриран на: Вто 29 мар 2005 23:12
Автомобил: Jetta GLI Mk6 TSI + Octavia VRS
Двигател: 2012 20 TSI CCTA 2003 18 AUQ
Местоположение: София или Някъде в скалистите планини
Контакти:

Мнениеот 20vTurbo » Чет 24 юли 2008 17:29


nasodotcom написа:имам си на представа какво правят с маслото турбо колите, ама и атмосферките в 9000 не им е по-добре ще знаеш :wink: и 1.1 нищо не е принципно, така че смени датчика и сложи хубаво масло ако ще ръчкаш :idea:


Ето ми ги датчиците: http://vwclub.bg/forum/garage.php?mode=view_gallery_item&type=garage_mod&image_id=419
По-хубави от тези не мисля, че ще намеря и плюс това VAG-COMа ми потвърждава температурата. Именно заради това винаги карам с хубаво масло.

Виждал съм лично как на S4 2.7 температурата на маслото стига до 140С.

Да се върнем на въпроса на човека, според мен тези температури при него не са толкова страшни ако се кара с правилното масло.


Потребителски аватар
Vizor
Изгубена душа
Мнения: 12509
Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
Автомобил: Subaru Forester XT
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Vizor » Чет 24 юли 2008 17:45


alpine написа:
Vizor написа:110-тина градуса държи на Дани .. като неговото не е много сток ;)

а при ръчка ?


При ръчка температурата пада ;) Както и на кр-а ми беше по същия начин. Трябва да се вземат и още мнения защото аз имам наблюдение само над неговата кола. Ама по логиката ми .. високи обороти високо налягане на маслото ..
двигателя на кр-а ми беше доста читав и на ръчка температурата на маслото падаше.. а на място се качваше до точно 110 градуса (1 път само 112 !)

и така.. най добре му пиши лично Masserati


Потребителски аватар
alpine
wheels dealer
Мнения: 3020
Регистриран на: Пон 31 яну 2005 17:41
Автомобил: L-Es
Двигател: 1H-1H-PG-1V-1Z-AJL-Cosworth
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот alpine » Чет 24 юли 2008 17:57


на борд компютъра може ли да му се има вяра ? :lol: :shock
Имам 100 уреда в нас VDO и не съм си сложил още mhihi



Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 24 госта