Историята на един Голф1 VR6Turbo- HALDEX coming soon..
- leonardo_vd
- Мнения: 3022
- Регистриран на: Съб 07 апр 2007 17:04
- Автомобил: Golf mk1 VR6 TURBO
- Двигател: AAA
- Местоположение: Видин
- Контакти:
Re: Историята на един Голф1 DX@KR@ 1.8T.. Total refresh
Проблема наистина се оказа лоша маса. Сега около паленето всичко е ОК. Остана ми само да намеря механизъма който замества долната помпа за съединителя и ще я подкарам. Ако някой може да помогне с набавянето на такъв ще съм благодарен. Намира се от пасат 2-ка или бус Т4 1.9ТД. Във Видин навсякъде съм търсил и няма. Са сега това от мен. Другата седмица е планирана да се боядиса отвън.
- xuliganin
- Мнения: 279
- Регистриран на: Съб 13 окт 2007 15:01
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Историята на един Голф1 DX@KR@ 1.8T.. Total refresh
я виж ти какво имам

- leonardo_vd
- Мнения: 3022
- Регистриран на: Съб 07 апр 2007 17:04
- Автомобил: Golf mk1 VR6 TURBO
- Двигател: AAA
- Местоположение: Видин
- Контакти:
Re: Историята на един Голф1 DX@KR@ 1.8T.. Total refresh
Имаш ама аз днес сложих помпи и съм готов 

- xuliganin
- Мнения: 279
- Регистриран на: Съб 13 окт 2007 15:01
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Историята на един Голф1 DX@KR@ 1.8T.. Total refresh
eeee няма лошо айде боядисвай и да правим една фотосесия
- leonardo_vd
- Мнения: 3022
- Регистриран на: Съб 07 апр 2007 17:04
- Автомобил: Golf mk1 VR6 TURBO
- Двигател: AAA
- Местоположение: Видин
- Контакти:
Re: Историята на един Голф1 DX@KR@ 1.8T.. Total refresh
Малко развитие.
Съединителя стана с цялата конзола /педал,помпа/ от Хюндай купе, пасна перфектно и сега съединителя се натиска с един пръст, но всяко добро води към зло. След като трансплантацията с педала стана успешна колата не запали повече. Явно нещо сме запалили около бошуниерата и сега всички кабели са навън. Скоро ще сме на линия и с боя отвън.
Снимки има ама ме е срам да покажа как прясно боядисан кош е разрязан с флекса.
Съединителя стана с цялата конзола /педал,помпа/ от Хюндай купе, пасна перфектно и сега съединителя се натиска с един пръст, но всяко добро води към зло. След като трансплантацията с педала стана успешна колата не запали повече. Явно нещо сме запалили около бошуниерата и сега всички кабели са навън. Скоро ще сме на линия и с боя отвън.
Снимки има ама ме е срам да покажа как прясно боядисан кош е разрязан с флекса.
- alpine
- wheels dealer
- Мнения: 3020
- Регистриран на: Пон 31 яну 2005 17:41
- Автомобил: L-Es
- Двигател: 1H-1H-PG-1V-1Z-AJL-Cosworth
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Re: Историята на един Голф1 DX@KR@ 1.8T.. Total refresh
leonardo_vd написа:Снимки има ама ме е срам да покажа как прясно боядисан кош е разрязан с флекса.
Е ти си го каза , дай поне да видим

Дай да видим и как е станала конзолата

- leonardo_vd
- Мнения: 3022
- Регистриран на: Съб 07 апр 2007 17:04
- Автомобил: Golf mk1 VR6 TURBO
- Двигател: AAA
- Местоположение: Видин
- Контакти:
Re: Историята на един Голф1 DX@KR@ 1.8T.. Total refresh
alpine написа:leonardo_vd написа:Снимки има ама ме е срам да покажа как прясно боядисан кош е разрязан с флекса.
Е ти си го каза , дай поне да видим![]()
Дай да видим и как е станала конзолата
Утре ша го покажа с риск да ме линчувате

- leonardo_vd
- Мнения: 3022
- Регистриран на: Съб 07 апр 2007 17:04
- Автомобил: Golf mk1 VR6 TURBO
- Двигател: AAA
- Местоположение: Видин
- Контакти:
Re: Историята на един Голф1 DX@KR@ 1.8T.. Total refresh
Ето какво се случи на коша заради конзолата с педала на съединителя и помпа. Поне ефекта е прекрасен и има много мек педал. Ще се китне и боядиса наново.
http://imageshack.us/photo/my-images/502/dsc02931v.jpg/
http://imageshack.us/photo/my-images/811/dsc02932o.jpg/
Ето как съм стигнал до никъде.
http://imageshack.us/photo/my-images/850/dsc02933a.jpg/
http://imageshack.us/photo/my-images/502/dsc02931v.jpg/
http://imageshack.us/photo/my-images/811/dsc02932o.jpg/
Ето как съм стигнал до никъде.
http://imageshack.us/photo/my-images/850/dsc02933a.jpg/
-
- Low rider
- Мнения: 5568
- Регистриран на: Сря 12 ное 2008 8:31
- Автомобил: OLD
- Двигател: OTO
- Местоположение: СТАРА ЗАГОРА
Re: Историята на един Голф1 DX@KR@ 1.8T.. Total refresh
С тесни брони ли ще е колата или си остава с широките 

- leonardo_vd
- Мнения: 3022
- Регистриран на: Съб 07 апр 2007 17:04
- Автомобил: Golf mk1 VR6 TURBO
- Двигател: AAA
- Местоположение: Видин
- Контакти:
Re: Историята на един Голф1 DX@KR@ 1.8T.. Total refresh
Широките естествено. С тесните не прилича на нищо.
- leonardo_vd
- Мнения: 3022
- Регистриран на: Съб 07 апр 2007 17:04
- Автомобил: Golf mk1 VR6 TURBO
- Двигател: AAA
- Местоположение: Видин
- Контакти:
Re: Историята на един Голф1 DX@KR@ 1.8T.. Total refresh
Малко развитие и по моята кочина:
След като съсипах прясно боядисания кош, колата не иска да запали повече. Помислих си нещо по инсталацията се е прецакало, защото не беше събрана и може да съм прегорил някой кабел. Извадих я цялата и прегледах всичко на ново. Проблеми нямаше. Сложих обратно но уви пак не пали. На вагком никакви грешки, освен EVAP-а който няма да го има никога. Пак обстойно преглеждане на всички маси и плюсове и след като всичко е ОК почнах да си мисля да се откажа. Пуших една цигара и смених свещите на колата и тя все че запали
А кажете ми аджаба как може и 4-те свещи да дадът фира наведнъж.
А и между другото резервоара седял една година колкото и да го чистя ми наблъска бензиновата помпа с боклуци и тя запече. Така и я бях прежалил и взех че я разкапсуловах изчистих и сглобих наново
Поне тук късмен, успях да я капсуловам и да няма течове и си държи налягане. Май тая година ми е каръшка и мисля да приключа за сега.
Остава ми боята и съм готов. Ама се чудя дали да боядисвам че кой знае тоя моя карък с какво ще ме изненада.
ПП. А как ми се караше като запалииии

След като съсипах прясно боядисания кош, колата не иска да запали повече. Помислих си нещо по инсталацията се е прецакало, защото не беше събрана и може да съм прегорил някой кабел. Извадих я цялата и прегледах всичко на ново. Проблеми нямаше. Сложих обратно но уви пак не пали. На вагком никакви грешки, освен EVAP-а който няма да го има никога. Пак обстойно преглеждане на всички маси и плюсове и след като всичко е ОК почнах да си мисля да се откажа. Пуших една цигара и смених свещите на колата и тя все че запали



А кажете ми аджаба как може и 4-те свещи да дадът фира наведнъж.
А и между другото резервоара седял една година колкото и да го чистя ми наблъска бензиновата помпа с боклуци и тя запече. Така и я бях прежалил и взех че я разкапсуловах изчистих и сглобих наново

Остава ми боята и съм готов. Ама се чудя дали да боядисвам че кой знае тоя моя карък с какво ще ме изненада.
ПП. А как ми се караше като запалииии


-
- Мнения: 73
- Регистриран на: Чет 02 юли 2009 2:53
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: vidin
Re: Историята на един Голф1 DX@KR@ 1.8T.. Total refresh
Ванце карък се маха само с магарешки инат.
Знаеш как бяха нещата с моя проект.
Според мен не трябва да се предаваш
но ти си знаеш
Знаеш как бяха нещата с моя проект.
Според мен не трябва да се предаваш

- stangero
- Мнения: 548
- Регистриран на: Чет 02 дек 2010 19:47
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: lozen
Re: Историята на един Голф1 DX@KR@ 1.8T.. Total refresh
leonardo_vd написа:Ето какво се случи на коша заради конзолата с педала на съединителя и помпа. Поне ефекта е прекрасен и има много мек педал. Ще се китне и боядиса наново.
http://imageshack.us/photo/my-images/502/dsc02931v.jpg/
http://imageshack.us/photo/my-images/811/dsc02932o.jpg/
Ето как съм стигнал до никъде.
http://imageshack.us/photo/my-images/850/dsc02933a.jpg/
заварчика е бил някои професионалист




- leonardo_vd
- Мнения: 3022
- Регистриран на: Съб 07 апр 2007 17:04
- Автомобил: Golf mk1 VR6 TURBO
- Двигател: AAA
- Местоположение: Видин
- Контакти:
Re: Историята на един Голф1 DX@KR@ 1.8T.. Total refresh
stangero написа:leonardo_vd написа:Ето какво се случи на коша заради конзолата с педала на съединителя и помпа. Поне ефекта е прекрасен и има много мек педал. Ще се китне и боядиса наново.
http://imageshack.us/photo/my-images/502/dsc02931v.jpg/
http://imageshack.us/photo/my-images/811/dsc02932o.jpg/
Ето как съм стигнал до никъде.
http://imageshack.us/photo/my-images/850/dsc02933a.jpg/
заварчика е бил някои професионалист![]()
![]()
![]()
Да ти го докарам да го завариш, като отстрани има кит който въобще не може да се изпили. Важно е че е здраво и няма усуквания, а другото ще го оправим.
- leonardo_vd
- Мнения: 3022
- Регистриран на: Съб 07 апр 2007 17:04
- Автомобил: Golf mk1 VR6 TURBO
- Двигател: AAA
- Местоположение: Видин
- Контакти:
Re: Историята на един Голф1 DX@KR@ 1.8T.. Total refresh
Koчината замина за боядисване. Разгеле след 1 година.
Скоро и снимки след боята, надявам се след 2 седмици.

Скоро и снимки след боята, надявам се след 2 седмици.

Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 21 госта