Историята на един Голф1 VR6Turbo- HALDEX coming soon..

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
Потребителски аватар
leonardo_vd
Мнения: 3022
Регистриран на: Съб 07 апр 2007 17:04
Автомобил: Golf mk1 VR6 TURBO
Двигател: AAA
Местоположение: Видин
Контакти:

Re: Историята на един Голф1 DX@KR@ 1.8T.. Total refresh

Мнениеот leonardo_vd » Пет 23 сеп 2011 19:39


Проблема наистина се оказа лоша маса. Сега около паленето всичко е ОК. Остана ми само да намеря механизъма който замества долната помпа за съединителя и ще я подкарам. Ако някой може да помогне с набавянето на такъв ще съм благодарен. Намира се от пасат 2-ка или бус Т4 1.9ТД. Във Видин навсякъде съм търсил и няма. Са сега това от мен. Другата седмица е планирана да се боядиса отвън.




Потребителски аватар
xuliganin
Мнения: 279
Регистриран на: Съб 13 окт 2007 15:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Историята на един Голф1 DX@KR@ 1.8T.. Total refresh

Мнениеот xuliganin » Съб 24 сеп 2011 11:41


я виж ти какво имам
Изображение


Потребителски аватар
leonardo_vd
Мнения: 3022
Регистриран на: Съб 07 апр 2007 17:04
Автомобил: Golf mk1 VR6 TURBO
Двигател: AAA
Местоположение: Видин
Контакти:

Re: Историята на един Голф1 DX@KR@ 1.8T.. Total refresh

Мнениеот leonardo_vd » Съб 24 сеп 2011 19:25


Имаш ама аз днес сложих помпи и съм готов death


Потребителски аватар
xuliganin
Мнения: 279
Регистриран на: Съб 13 окт 2007 15:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Историята на един Голф1 DX@KR@ 1.8T.. Total refresh

Мнениеот xuliganin » Нед 25 сеп 2011 9:25


eeee няма лошо айде боядисвай и да правим една фотосесия


Потребителски аватар
leonardo_vd
Мнения: 3022
Регистриран на: Съб 07 апр 2007 17:04
Автомобил: Golf mk1 VR6 TURBO
Двигател: AAA
Местоположение: Видин
Контакти:

Re: Историята на един Голф1 DX@KR@ 1.8T.. Total refresh

Мнениеот leonardo_vd » Пон 31 окт 2011 19:34


Малко развитие.
Съединителя стана с цялата конзола /педал,помпа/ от Хюндай купе, пасна перфектно и сега съединителя се натиска с един пръст, но всяко добро води към зло. След като трансплантацията с педала стана успешна колата не запали повече. Явно нещо сме запалили около бошуниерата и сега всички кабели са навън. Скоро ще сме на линия и с боя отвън.
Снимки има ама ме е срам да покажа как прясно боядисан кош е разрязан с флекса.


Потребителски аватар
alpine
wheels dealer
Мнения: 3020
Регистриран на: Пон 31 яну 2005 17:41
Автомобил: L-Es
Двигател: 1H-1H-PG-1V-1Z-AJL-Cosworth
Местоположение: Варна
Контакти:

Re: Историята на един Голф1 DX@KR@ 1.8T.. Total refresh

Мнениеот alpine » Пон 31 окт 2011 19:37


leonardo_vd написа:Снимки има ама ме е срам да покажа как прясно боядисан кош е разрязан с флекса.

Е ти си го каза , дай поне да видим :lol:
Дай да видим и как е станала конзолата :)


Потребителски аватар
leonardo_vd
Мнения: 3022
Регистриран на: Съб 07 апр 2007 17:04
Автомобил: Golf mk1 VR6 TURBO
Двигател: AAA
Местоположение: Видин
Контакти:

Re: Историята на един Голф1 DX@KR@ 1.8T.. Total refresh

Мнениеот leonardo_vd » Пон 31 окт 2011 20:04


alpine написа:
leonardo_vd написа:Снимки има ама ме е срам да покажа как прясно боядисан кош е разрязан с флекса.

Е ти си го каза , дай поне да видим :lol:
Дай да видим и как е станала конзолата :)

Утре ша го покажа с риск да ме линчувате :beer


Потребителски аватар
leonardo_vd
Мнения: 3022
Регистриран на: Съб 07 апр 2007 17:04
Автомобил: Golf mk1 VR6 TURBO
Двигател: AAA
Местоположение: Видин
Контакти:

Re: Историята на един Голф1 DX@KR@ 1.8T.. Total refresh

Мнениеот leonardo_vd » Пон 14 ное 2011 15:17


Ето какво се случи на коша заради конзолата с педала на съединителя и помпа. Поне ефекта е прекрасен и има много мек педал. Ще се китне и боядиса наново.

http://imageshack.us/photo/my-images/502/dsc02931v.jpg/
http://imageshack.us/photo/my-images/811/dsc02932o.jpg/
Ето как съм стигнал до никъде.
http://imageshack.us/photo/my-images/850/dsc02933a.jpg/


golfmk1
Low rider
Мнения: 5568
Регистриран на: Сря 12 ное 2008 8:31
Автомобил: OLD
Двигател: OTO
Местоположение: СТАРА ЗАГОРА

Re: Историята на един Голф1 DX@KR@ 1.8T.. Total refresh

Мнениеот golfmk1 » Пон 14 ное 2011 15:48


С тесни брони ли ще е колата или си остава с широките :wink:


Потребителски аватар
leonardo_vd
Мнения: 3022
Регистриран на: Съб 07 апр 2007 17:04
Автомобил: Golf mk1 VR6 TURBO
Двигател: AAA
Местоположение: Видин
Контакти:

Re: Историята на един Голф1 DX@KR@ 1.8T.. Total refresh

Мнениеот leonardo_vd » Пон 14 ное 2011 16:21


Широките естествено. С тесните не прилича на нищо.


Потребителски аватар
leonardo_vd
Мнения: 3022
Регистриран на: Съб 07 апр 2007 17:04
Автомобил: Golf mk1 VR6 TURBO
Двигател: AAA
Местоположение: Видин
Контакти:

Re: Историята на един Голф1 DX@KR@ 1.8T.. Total refresh

Мнениеот leonardo_vd » Пон 21 ное 2011 20:29


Малко развитие и по моята кочина:
След като съсипах прясно боядисания кош, колата не иска да запали повече. Помислих си нещо по инсталацията се е прецакало, защото не беше събрана и може да съм прегорил някой кабел. Извадих я цялата и прегледах всичко на ново. Проблеми нямаше. Сложих обратно но уви пак не пали. На вагком никакви грешки, освен EVAP-а който няма да го има никога. Пак обстойно преглеждане на всички маси и плюсове и след като всичко е ОК почнах да си мисля да се откажа. Пуших една цигара и смених свещите на колата и тя все че запали :banghead: :banghead: :banghead:
А кажете ми аджаба как може и 4-те свещи да дадът фира наведнъж.
А и между другото резервоара седял една година колкото и да го чистя ми наблъска бензиновата помпа с боклуци и тя запече. Така и я бях прежалил и взех че я разкапсуловах изчистих и сглобих наново :applause: Поне тук късмен, успях да я капсуловам и да няма течове и си държи налягане. Май тая година ми е каръшка и мисля да приключа за сега.
Остава ми боята и съм готов. Ама се чудя дали да боядисвам че кой знае тоя моя карък с какво ще ме изненада.

ПП. А как ми се караше като запалииии scare scare


ioshi_s_golf
Мнения: 73
Регистриран на: Чет 02 юли 2009 2:53
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: vidin

Re: Историята на един Голф1 DX@KR@ 1.8T.. Total refresh

Мнениеот ioshi_s_golf » Пон 21 ное 2011 21:10


Ванце карък се маха само с магарешки инат.

Знаеш как бяха нещата с моя проект.

Според мен не трябва да се предаваш :) но ти си знаеш


Потребителски аватар
stangero
Мнения: 548
Регистриран на: Чет 02 дек 2010 19:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: lozen

Re: Историята на един Голф1 DX@KR@ 1.8T.. Total refresh

Мнениеот stangero » Пон 21 ное 2011 23:23


leonardo_vd написа:Ето какво се случи на коша заради конзолата с педала на съединителя и помпа. Поне ефекта е прекрасен и има много мек педал. Ще се китне и боядиса наново.

http://imageshack.us/photo/my-images/502/dsc02931v.jpg/
http://imageshack.us/photo/my-images/811/dsc02932o.jpg/
Ето как съм стигнал до никъде.
http://imageshack.us/photo/my-images/850/dsc02933a.jpg/

заварчика е бил някои професионалист mhihi mhihi mhihi death


Потребителски аватар
leonardo_vd
Мнения: 3022
Регистриран на: Съб 07 апр 2007 17:04
Автомобил: Golf mk1 VR6 TURBO
Двигател: AAA
Местоположение: Видин
Контакти:

Re: Историята на един Голф1 DX@KR@ 1.8T.. Total refresh

Мнениеот leonardo_vd » Вто 22 ное 2011 16:44


stangero написа:
leonardo_vd написа:Ето какво се случи на коша заради конзолата с педала на съединителя и помпа. Поне ефекта е прекрасен и има много мек педал. Ще се китне и боядиса наново.

http://imageshack.us/photo/my-images/502/dsc02931v.jpg/
http://imageshack.us/photo/my-images/811/dsc02932o.jpg/
Ето как съм стигнал до никъде.
http://imageshack.us/photo/my-images/850/dsc02933a.jpg/

заварчика е бил някои професионалист mhihi mhihi mhihi death

Да ти го докарам да го завариш, като отстрани има кит който въобще не може да се изпили. Важно е че е здраво и няма усуквания, а другото ще го оправим.


Потребителски аватар
leonardo_vd
Мнения: 3022
Регистриран на: Съб 07 апр 2007 17:04
Автомобил: Golf mk1 VR6 TURBO
Двигател: AAA
Местоположение: Видин
Контакти:

Re: Историята на един Голф1 DX@KR@ 1.8T.. Total refresh

Мнениеот leonardo_vd » Нед 04 мар 2012 15:20


Koчината замина за боядисване. Разгеле след 1 година. :banana
Скоро и снимки след боята, надявам се след 2 седмици. :beer



Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 21 госта