Coilover - спортно окачване

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
liolioto
Мнения: 102
Регистриран на: Съб 11 апр 2009 17:49
Автомобил:
Двигател:

Re: Coilover - спортно окачване

Мнениеот liolioto » Вто 14 авг 2012 14:50


Serjinio20 написа:
Gigabyte написа:Абе колеги нещо не намирам темата за lowtec окачванията ? Претърсих целият форум и единственото предлагано окачване е на guru ,но то не ми върши работа ,защото няма за мк1 JOM :)

memberlist.php?mode=viewprofile&u=180666
ето това е човека с окачванията LOWTEC!!! :да:



Именно за тези окачвания на Лоутек няма почти никакви отзиви от колеги,които са ползвали или ползват. А както го представят по специфика това е окачването,с което колата си има заводски клиренс и твърдостта му остава една и съща!!! От доста време следя койловърите на тази фирма и това,че няма достатъчно отзиви си е минус за мен.
Иначе истинското окачване си е истинско спор няма.




Потребителски аватар
parno
Мнения: 7309
Регистриран на: Сря 19 сеп 2007 13:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас
Контакти:

Re: Coilover - спортно окачване

Мнениеот parno » Вто 14 авг 2012 14:58


няма отзиви защото не си питал :Mr Green Fun
аз съм доволен


liolioto
Мнения: 102
Регистриран на: Съб 11 апр 2009 17:49
Автомобил:
Двигател:

Re: Coilover - спортно окачване

Мнениеот liolioto » Вто 14 авг 2012 15:03


Ок,един отзив. А коя серия ако не е тайна твоето окачване? Все пак има значение...дали е койл или е нерегулируемо във височина? Също и коя серия на койл - Н 9.1,9.2,9.3 или 9.4? С какви пружини си също?


Потребителски аватар
parno
Мнения: 7309
Регистриран на: Сря 19 сеп 2007 13:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас
Контакти:

Re: Coilover - спортно окачване

Мнениеот parno » Вто 14 авг 2012 15:09


окачването го купих от същия колега посочен по-горе - снимка на окачването има в гаража ми
429лв с 2 години гаранция
ако си твърде претенциозен погледни съвета на колегата от предната страница - 1300лв и си в джаза


liolioto
Мнения: 102
Регистриран на: Съб 11 апр 2009 17:49
Автомобил:
Двигател:

Re: Coilover - спортно окачване

Мнениеот liolioto » Вто 14 авг 2012 15:13


Благодаря за отзива и препоръките колега! Но това не е окачването,което може да ти предостави заводския клиренс и типа на регулиране на височината(с една единствена пружина,която независимо от това на каква височина е настроено самото окачване,запазва твърдостта му). А аз търся отзиви именно за тази серия на Лоутек.


Потребителски аватар
lubo007
Мнения: 1231
Регистриран на: Вто 31 окт 2006 18:56
Автомобил: GOLF 5 TDI
Двигател: BKC
Местоположение: Пловдив

Re: Coilover - спортно окачване

Мнениеот lubo007 » Вто 14 авг 2012 15:59


и аз си взех лоутек, като сложих задните пружини и опират витка във витка :(


Потребителски аватар
radi_nrj
Мнения: 9331
Регистриран на: Вто 20 ное 2007 16:06
Автомобил: Audi A6 C4 Quattro Golf 4 TDI
Двигател: AEL ALH
Местоположение: София

Re: Coilover - спортно окачване

Мнениеот radi_nrj » Вто 14 авг 2012 17:03


lubo007 написа:и аз си взех лоутек, като сложих задните пружини и опират витка във витка :(


Ама не цялата, нали? Да знаеш, че са си така ;)


Потребителски аватар
lubo007
Мнения: 1231
Регистриран на: Вто 31 окт 2006 18:56
Автомобил: GOLF 5 TDI
Двигател: BKC
Местоположение: Пловдив

Re: Coilover - спортно окачване

Мнениеот lubo007 » Вто 14 авг 2012 17:34


radi_nrj написа:
lubo007 написа:и аз си взех лоутек, като сложих задните пружини и опират витка във витка :(


Ама не цялата, нали? Да знаеш, че са си така ;)

не цялата ама 2/3 се опират. за мен не е нормално. това е пружина а то става твърда връзка. ( забравих да снимам)
сега ме е страх да сложа предните, да не са и те същото диредже.
не е тук мястото , но въпросът ми е за COILOWER - колкото е по сжалено, по меко ли стажа окачването, и колкото е по вдигнато по твърдо ли става!??? :dummy:


Потребителски аватар
parno
Мнения: 7309
Регистриран на: Сря 19 сеп 2007 13:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас
Контакти:

Re: Coilover - спортно окачване

Мнениеот parno » Вто 14 авг 2012 17:43


ако малката пружина е сплескана не виждам за какво се филмираш
всичките стават така :Mr Green Fun


Потребителски аватар
Peteff
Мнения: 1757
Регистриран на: Сря 03 окт 2007 17:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас,Поморие,Salzburg
Контакти:

Re: Coilover - спортно окачване

Мнениеот Peteff » Вто 14 авг 2012 17:51


и аз съм с лол тек :) 9.2 серията - задницата не слиза много надоло - над гумата малко е , а съм само на пружини . отпред слиза доволно . за возията - като цяло стегната - но предницата е сякаш малко мека (пружините).

а някой има ли идея как да си смъкна задницата още ако реша ? пасат б5 дизелак fwd карам


liolioto
Мнения: 102
Регистриран на: Съб 11 апр 2009 17:49
Автомобил:
Двигател:

Re: Coilover - спортно окачване

Мнениеот liolioto » Вто 14 авг 2012 18:21


lubo007 написа:
radi_nrj написа:
lubo007 написа:и аз си взех лоутек, като сложих задните пружини и опират витка във витка :(


Ама не цялата, нали? Да знаеш, че са си така ;)

не цялата ама 2/3 се опират. за мен не е нормално. това е пружина а то става твърда връзка. ( забравих да снимам)
сега ме е страх да сложа предните, да не са и те същото диредже.
не е тук мястото , но въпросът ми е за COILOWER - колкото е по сжалено, по меко ли стажа окачването, и колкото е по вдигнато по твърдо ли става!??? :dummy:



Peteff написа:и аз съм с лол тек :) 9.2 серията - задницата не слиза много надоло - над гумата малко е , а съм само на пружини . отпред слиза доволно . за возията - като цяло стегната - но предницата е сякаш малко мека (пружините).

а някой има ли идея как да си смъкна задницата още ако реша ? пасат б5 дизелак fwd карам


Не разбирам колеги...може и аз да греша,но серия 9.2 на лоутек койловърите се регулират от 0 до 60мм по каталог. Колегата с пасата би трябвало да може да го настрои колкото заводската височина. Благодаря за отзивите колега...а можеш ли да споделиш разликата между предните пружини и амортисьори и стоковите такива? За колегата с голф 5 зависи от коя серия койлове използва - серията Н 9.1,9.2,9.3 и 9.4 могат да достигнат до заводския клиренс като височина. Всички други свалят минимум 20мм.


Потребителски аватар
Peteff
Мнения: 1757
Регистриран на: Сря 03 окт 2007 17:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас,Поморие,Salzburg
Контакти:

Re: Coilover - спортно окачване

Мнениеот Peteff » Вто 14 авг 2012 19:19


там е работата че отзад на минимално смъкване колата падна с 3-4 см макс от сток, а очаквах като е максимално вдигната да е по ниско от стоковото - луда работа .
разликата в пружините - като големина предните са доста по малки от стоковите , малко по къси в разгънато положените от стоковите.
задните са горе доло същите по диаметър , малко по къси на височина (от което идва и малко по малкото снижаване от сток пружина ) .

има още едно недоумение в това окачване - "гайката" която е под предната пружина пише че трябва да е в средата на резбата (регулирането си е от самия ботуш на амортисиора) - при това положение при разпънат амортисиор пружината е съвсем леко свита (от сорта на 5 мм) което не ми се струва ненормално .

на стъблото на предните амортисиори има 2 тампона по 1 см които могат да се махат - така и не разбрах каква им е ролята . отдено си има шок тампони де .

като цяло нещо не е донаправено като хората това окачване за моя автомобил . ако знаех всичко това вероятно щях да се насоча към нещо друго като марка (а и изпълнение може би)

поздрави


Потребителски аватар
lubo007
Мнения: 1231
Регистриран на: Вто 31 окт 2006 18:56
Автомобил: GOLF 5 TDI
Двигател: BKC
Местоположение: Пловдив

Re: Coilover - спортно окачване

Мнениеот lubo007 » Сря 15 авг 2012 16:08


parno написа:ако малката пружина е сплескана не виждам за какво се филмираш
всичките стават така :Mr Green Fun


моите отзад са с една голяма пружина, няма малка и голяма - маи не е 9-та серия :oops:


liolioto
Мнения: 102
Регистриран на: Съб 11 апр 2009 17:49
Автомобил:
Двигател:

Re: Coilover - спортно окачване

Мнениеот liolioto » Сря 15 авг 2012 16:29


Peteff написа:там е работата че отзад на минимално смъкване колата падна с 3-4 см макс от сток, а очаквах като е максимално вдигната да е по ниско от стоковото - луда работа .
разликата в пружините - като големина предните са доста по малки от стоковите , малко по къси в разгънато положените от стоковите.
задните са горе доло същите по диаметър , малко по къси на височина (от което идва и малко по малкото снижаване от сток пружина ) .

има още едно недоумение в това окачване - "гайката" която е под предната пружина пише че трябва да е в средата на резбата (регулирането си е от самия ботуш на амортисиора) - при това положение при разпънат амортисиор пружината е съвсем леко свита (от сорта на 5 мм) което не ми се струва ненормално .

на стъблото на предните амортисиори има 2 тампона по 1 см които могат да се махат - така и не разбрах каква им е ролята . отдено си има шок тампони де .

като цяло нещо не е донаправено като хората това окачване за моя автомобил . ако знаех всичко това вероятно щях да се насоча към нещо друго като марка (а и изпълнение може би)

поздрави


Много благодаря за отзивите колега. Излиза май,че не всичко написано за окачванията е достоверно и има разминавания. Много полезна информация поне за мен.


Потребителски аватар
nuri_3556
Мнения: 790
Регистриран на: Сря 14 юли 2010 15:43
Автомобил: Golf 3+golf 4
Двигател: AEK 1995+AGU 250+
Местоположение: Устина
Контакти:

Re: Coilover - спортно окачване

Мнениеот nuri_3556 » Пет 21 сеп 2012 5:43


Мина много време,нека всеки сподели на какво дередже е и коя марка колко е изкарала :drinking:



Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 54 госта