Историята на един Голф1 VR6Turbo- HALDEX coming soon..

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
Потребителски аватар
wrofeel
Мнения: 218
Регистриран на: Чет 02 юни 2011 13:44
Автомобил:
Двигател:

Re: Историята на един Голф1 DX@KR@ 1.8T.. Total refresh

Мнениеот wrofeel » Нед 04 мар 2012 19:01


Нещо не сам я виждал из Видин но може рядко да я караш :drive ,успех и с огромен интерес следя проекта. :bowdown




Потребителски аватар
leonardo_vd
Мнения: 3022
Регистриран на: Съб 07 апр 2007 17:04
Автомобил: Golf mk1 VR6 TURBO
Двигател: AAA
Местоположение: Видин
Контакти:

Re: Историята на един Голф1 DX@KR@ 1.8T.. Total refresh

Мнениеот leonardo_vd » Нед 11 мар 2012 15:31


Вчера изпаднаха едни джантоци и малката веднага се зае с реставрирането им.
Прикачени файлове
DSC03299.jpg


Потребителски аватар
wrofeel
Мнения: 218
Регистриран на: Чет 02 юни 2011 13:44
Автомобил:
Двигател:

Re: Историята на един Голф1 DX@KR@ 1.8T.. Total refresh

Мнениеот wrofeel » Нед 11 мар 2012 15:33


:bowdown Сподели модела :roll:


Потребителски аватар
leonardo_vd
Мнения: 3022
Регистриран на: Съб 07 апр 2007 17:04
Автомобил: Golf mk1 VR6 TURBO
Двигател: AAA
Местоположение: Видин
Контакти:

Re: Историята на един Голф1 DX@KR@ 1.8T.. Total refresh

Мнениеот leonardo_vd » Пон 12 мар 2012 19:50


Koлеги как се разглабя таз джанта. Има някакъв силикон между частите.? КОйто е разглабял нека сподели тънкостите.


golfmk1
Low rider
Мнения: 5568
Регистриран на: Сря 12 ное 2008 8:31
Автомобил: OLD
Двигател: OTO
Местоположение: СТАРА ЗАГОРА

Re: Историята на един Голф1 DX@KR@ 1.8T.. Total refresh

Мнениеот golfmk1 » Пон 12 мар 2012 19:55


Борда ли не излиза :roll:


Потребителски аватар
leonardo_vd
Мнения: 3022
Регистриран на: Съб 07 апр 2007 17:04
Автомобил: Golf mk1 VR6 TURBO
Двигател: AAA
Местоположение: Видин
Контакти:

Re: Историята на един Голф1 DX@KR@ 1.8T.. Total refresh

Мнениеот leonardo_vd » Пон 12 мар 2012 20:03


golfmk1 написа:Борда ли не излиза :roll:

Нищо не мърда. Не са разглобявани никога. В оригиналното състояние са? Идеи ???
И някой ако има капачките за продаване да свирка. Трябват ми и 4-те, че гумаджията ги забравил в Швейцария maikomila


Потребителски аватар
peshoxx
Мнения: 631
Регистриран на: Вто 01 фев 2005 1:11
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив
Контакти:

Re: Историята на един Голф1 DX@KR@ 1.8T.. Total refresh

Мнениеот peshoxx » Пон 12 мар 2012 21:46


maikomila Нямам дума за "гафа" на гумаджията.Те капачките нови струват повече от джантите! Дано си намериш скоро такива. Най-добре напиши за какъв модел става дума,цолаж,за да е по-лесно някой да ти предложи. :да: Иначе усещам че ще станат манияшки и лъскави!


golfmk1
Low rider
Мнения: 5568
Регистриран на: Сря 12 ное 2008 8:31
Автомобил: OLD
Двигател: OTO
Местоположение: СТАРА ЗАГОРА

Re: Историята на един Голф1 DX@KR@ 1.8T.. Total refresh

Мнениеот golfmk1 » Пон 12 мар 2012 23:28


Ние един RM го разглобихме с гумен чук много блъскане и вълшебни думи mhihi


Калоян Крумов
Мнения: 2492
Регистриран на: Нед 13 апр 2008 22:18
Автомобил: vw mk2 Candy Blue
Двигател:

Re: Историята на един Голф1 DX@KR@ 1.8T.. Total refresh

Мнениеот Калоян Крумов » Вто 13 мар 2012 0:50


hooligans имаше в повече капачки.


Bobby_
Мнения: 2260
Регистриран на: Пон 20 юни 2005 2:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Историята на един Голф1 DX@KR@ 1.8T.. Total refresh

Мнениеот Bobby_ » Сря 14 мар 2012 22:31


това не е РС ама май не е и РМ аз не мога да видя какви са.... даже така като гледам не знам как се закрепва капачката....


Потребителски аватар
rabotnika
Предупреждение за вечен БАН
Мнения: 1427
Регистриран на: Вто 03 окт 2006 21:15
Автомобил: VW Golf MK3
Двигател: AJM++
Местоположение: Разград

Re: Историята на един Голф1 DX@KR@ 1.8T.. Total refresh

Мнениеот rabotnika » Чет 15 мар 2012 0:38


Ванка кози крак нямаш ли бе?
майтапа настрана с едно подострено трупче като кама чукаш възможно най ниско в борда о трябва да отлепи


Потребителски аватар
leonardo_vd
Мнения: 3022
Регистриран на: Съб 07 апр 2007 17:04
Автомобил: Golf mk1 VR6 TURBO
Двигател: AAA
Местоположение: Видин
Контакти:

Re: Историята на един Голф1 DX@KR@ 1.8T.. Total refresh

Мнениеот leonardo_vd » Чет 15 мар 2012 23:55


rabotnika написа:Ванка кози крак нямаш ли бе?
майтапа настрана с едно подострено трупче като кама чукаш възможно най ниско в борда о трябва да отлепи

Ами аз такава строителна механизация имам доста,амане ми се ще така.Нещо по-културно ако има,ако не ще играе големия чук :beat_butt2


Потребителски аватар
leonardo_vd
Мнения: 3022
Регистриран на: Съб 07 апр 2007 17:04
Автомобил: Golf mk1 VR6 TURBO
Двигател: AAA
Местоположение: Видин
Контакти:

Re: Историята на един Голф1 DX@KR@ 1.8T.. Total refresh

Мнениеот leonardo_vd » Пет 16 мар 2012 19:07


Днес с малко съветване с гумения чук всички бордове са свалени. Махнах лака с БОДИ Пейнт Ремувер и остана да ги полирам. Идеи каква да е средата? Аз се колебая между черна и цвета на колата?


Потребителски аватар
Pirogov
Мнения: 671
Регистриран на: Сря 09 дек 2009 20:40
Автомобил:
Двигател:

Re: Историята на един Голф1 DX@KR@ 1.8T.. Total refresh

Мнениеот Pirogov » Пет 16 мар 2012 19:08


Черна


Потребителски аватар
wrofeel
Мнения: 218
Регистриран на: Чет 02 юни 2011 13:44
Автомобил:
Двигател:

Re: Историята на един Голф1 DX@KR@ 1.8T.. Total refresh

Мнениеот wrofeel » Пет 16 мар 2012 20:48


Pirogov написа:Черна


1+



Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 24 госта