.......

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
Потребителски аватар
leonardo_vd
Мнения: 3022
Регистриран на: Съб 07 апр 2007 17:04
Автомобил: Golf mk1 VR6 TURBO
Двигател: AAA
Местоположение: Видин
Контакти:

Мнениеот leonardo_vd » Сря 09 юли 2008 19:15


И от слуховете за 1-ката собственика на корсата от клипа се ентусиазира и сега слага турбо на корсата.

Изображение
Изображение

Oчертават се интересни стартове скоро време.




Потребителски аватар
leonardo_vd
Мнения: 3022
Регистриран на: Съб 07 апр 2007 17:04
Автомобил: Golf mk1 VR6 TURBO
Двигател: AAA
Местоположение: Видин
Контакти:

Мнениеот leonardo_vd » Чет 10 юли 2008 18:49


Aйде и малко работа по колата от днес:
Първо реяих да се захвана с водната инсталация. На първо четене установих, че дифузьора на радиатора опира в стартера и трябваше да се кръцне малко. Ето и резултата:
Преди
Изображение
Вече монтиран:
Изображение
С малко напасване успях да натъкмя и самите съединения
Изображение
Изображение
Дойде ред и на казанчето /разширителния съд/, което на 1-ката беше в ляво. Ползвам разширителния съд от 4-ка, който трябва да застане тук:
Изображение

Направих ето тази планка и я заварих за купето:
Изображение

И се получи това:
Изображение

Целта ми бе да използвам максимално оригиналните водни съединения от 4-ката и мисля че успях.

Работих и по жилата за скоростите, но няма да поствам снимки докато не ги напасна та да не заблудя някой ако сгреша нещо. Това е за сега единствения свободен ден който имах го използвах за колата. Липсва ми част от инсталацията и за това не мога да запаля мотора. Колегата от който взех мотора все обещава че ще я потърси, но НО :? :cry: нали знаете, вече е взел парите.


Потребителски аватар
leonardo_vd
Мнения: 3022
Регистриран на: Съб 07 апр 2007 17:04
Автомобил: Golf mk1 VR6 TURBO
Двигател: AAA
Местоположение: Видин
Контакти:

Мнениеот leonardo_vd » Нед 13 юли 2008 7:20


Eто и новата придобивка:
Капачка от Ауди ТТ
Ама се чудя дали да я слагам на 1-ката или на 4-ката :roll:
Изображение
Изображение


Потребителски аватар
leonardo_vd
Мнения: 3022
Регистриран на: Съб 07 апр 2007 17:04
Автомобил: Golf mk1 VR6 TURBO
Двигател: AAA
Местоположение: Видин
Контакти:

Мнениеот leonardo_vd » Пон 04 авг 2008 6:36


Скоро се очертава да продължа работа по колата и са ми нужни някои идеи. Реших да оставя уредите от 1-ката и проблема ми е как да свържа скоростомера, защото както знаете на 4-ката е електронен, а на 1-цата с жило. Както и скам да игнорирам фабричния имобилайзер от електронния блок на колата.


Потребителски аватар
madcap
Кенанския лъв
Мнения: 6685
Регистриран на: Нед 06 фев 2005 11:56
Автомобил: 1990 VW Golf 2
Двигател: APP turbo
Местоположение: Хасково
Контакти:

Мнениеот madcap » Пон 04 авг 2008 23:49


Мислим никак нема да стане, защото уредите на 4-ката и датчиците са един за друг, нема да стане километража от 1-ката на датчиците на AGU-то, за работене може и да работят но нема да отчитат вярно,
За имобилайзера сигорно има лек :wink:

поне така си говорехме с майстора, а ако намериш начин да стане имаш един КЕГ бира от мен на някой Рожен :wink:


Потребителски аватар
racing_team_vidin
Мнения: 1840
Регистриран на: Съб 09 фев 2008 2:34
Автомобил: BMW E65 Sport Package
Двигател:
Местоположение: Видин

Мнениеот racing_team_vidin » Вто 05 авг 2008 19:19


madcap написа:Мислим никак нема да стане, защото уредите на 4-ката и датчиците са един за друг, нема да стане километража от 1-ката на датчиците на AGU-то, за работене може и да работят но нема да отчитат вярно,
За имобилайзера сигорно има лек :wink:

поне така си говорехме с майстора, а ако намериш начин да стане имаш един КЕГ бира от мен на някой Рожен :wink:

Имобилайзера, мисля, че се изключваше с Ваг-Ком.
Ванка, от 4-ка табло няма ли да стане на 1-чката?


Потребителски аватар
leonardo_vd
Мнения: 3022
Регистриран на: Съб 07 апр 2007 17:04
Автомобил: Golf mk1 VR6 TURBO
Двигател: AAA
Местоположение: Видин
Контакти:

Мнениеот leonardo_vd » Вто 05 авг 2008 22:27


racing_team_vidin написа:
madcap написа:Мислим никак нема да стане, защото уредите на 4-ката и датчиците са един за друг, нема да стане километража от 1-ката на датчиците на AGU-то, за работене може и да работят но нема да отчитат вярно,
За имобилайзера сигорно има лек :wink:

поне така си говорехме с майстора, а ако намериш начин да стане имаш един КЕГ бира от мен на някой Рожен :wink:

Имобилайзера, мисля, че се изключваше с Ваг-Ком.
Ванка, от 4-ка табло няма ли да стане на 1-чката?

Moже да мина и на вариант да сложа 4-ковите уреди. :wink:


Потребителски аватар
Vladko
Мнения: 2480
Регистриран на: Вто 07 дек 2004 16:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Vladko » Сря 06 авг 2008 0:33


racing_team_vidin написа:...Имобилайзера, мисля, че се изключваше с Ваг-Ком...

Никакъв шанс.Ако слага и таблото ще може да се направи цялата система,а иначе се маха кеф ти хардуерно-кеф ти софтуерно. :wink:


Потребителски аватар
leonardo_vd
Мнения: 3022
Регистриран на: Съб 07 апр 2007 17:04
Автомобил: Golf mk1 VR6 TURBO
Двигател: AAA
Местоположение: Видин
Контакти:

Мнениеот leonardo_vd » Сря 06 авг 2008 6:45


kam_tod написа:Тоя проект се очертава да е бая дълъг. Успех!


Aми да очертава се да е дълъг, защото нямам време и не съм се прибирал във Видин от доста време, но всички знаят че като имам време нещата се развиват бързо, а и сега правя и 4-ката. За нея ще има и друга тема, но просто още имам други ангажименти.

По колата остава да се направи:
1.Турбо пътищата
2.Помпичка за съединителя, за която имам друга идея, но ще видим дали ще стане.
3.Испускателната с-ма.
4.Инсталацията на мотора.
5.Монтаж на лоста с жилата.

Повечето неща са готови, но не са завършени. Не ми помага никой затова се бавя.


Потребителски аватар
leonardo_vd
Мнения: 3022
Регистриран на: Съб 07 апр 2007 17:04
Автомобил: Golf mk1 VR6 TURBO
Двигател: AAA
Местоположение: Видин
Контакти:

Мнениеот leonardo_vd » Вто 26 авг 2008 6:57


Намерих и гуми за самолетчето. 15/45/15 8)

Изображение
Изображение
Изображение


Потребителски аватар
Kingpin
Мнения: 2020
Регистриран на: Пет 30 сеп 2005 20:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София/Пловдив

Мнениеот Kingpin » Вто 26 авг 2008 8:45


Добри гуми, но внимавай, че прегряват бързо :wink:


Потребителски аватар
alpine
wheels dealer
Мнения: 3020
Регистриран на: Пон 31 яну 2005 17:41
Автомобил: L-Es
Двигател: 1H-1H-PG-1V-1Z-AJL-Cosworth
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот alpine » Сря 27 авг 2008 11:35


супер доволен съм от този модел . Мойте са 2007 дот , и на сухо и мокро са страхотни :shock 8) :lol:


Потребителски аватар
leonardo_vd
Мнения: 3022
Регистриран на: Съб 07 апр 2007 17:04
Автомобил: Golf mk1 VR6 TURBO
Двигател: AAA
Местоположение: Видин
Контакти:

Мнениеот leonardo_vd » Съб 30 авг 2008 7:24


Eто и малко снимки. Въпроса ми е как да вържа малкото маркуче което отива в някакъв клапан който регулира работата на турбото. Преди имаше изгод на тръбата, а след като смених пътищата вече няма.

Изображение

Изображение

Изображение


Потребителски аватар
Sachko
Мнения: 643
Регистриран на: Нед 15 авг 2004 13:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Bansko/Sofia
Контакти:

Мнениеот Sachko » Съб 30 авг 2008 9:40


Ако правилно разбирам не ти е ясно каде да варжеш марку4ето което е на Актуатора на "геита" ???
Актуатора на геита се управлява от вакум (буст) от смукателния колектор наи добре .... демек казано по прости4ко .... тънкото марку4е требва да е вързано в смукателя ....

Ся не знам дали при 1.8Т буста не се оправлява през някакъв селеноид , ако е така зна4и ти требва въпросния селеноид (клапан4е) и требва да прекараш марку4ето през него

Но до колкото разбрах ще си с Мегаскуирт и в този слу4еи оригиналния селеноид ве4е не те интересува ....

Дано съм помогнал , ако не задаи въпроса по то4но да се опитам пак :wink:


Потребителски аватар
Sachko
Мнения: 643
Регистриран на: Нед 15 авг 2004 13:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Bansko/Sofia
Контакти:

Мнениеот Sachko » Съб 30 авг 2008 13:53


prokopoff написа:
Sachko написа:
Но до колкото разбрах ще си с Мегаскуирт и в този слу4еи оригиналния селеноид ве4е не те интересува .... :wink:

MS също може да управлява буста посредством оригиналния соленоид


а ако на MS не му е добавен Boost Control , и 4овека иска да си оправлява налягането с кран4е ... казах го в такав смисъл понеже не знам как ще му бъде конфигурирана платката
А ина4е ммного фобре знам как работи бууст контрола на мегата , имам таман 2-3 около мене :wink:



Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 10 госта