Oчертават се интересни стартове скоро време.
.......
- leonardo_vd
- Мнения: 3022
- Регистриран на: Съб 07 апр 2007 17:04
- Автомобил: Golf mk1 VR6 TURBO
- Двигател: AAA
- Местоположение: Видин
- Контакти:
- leonardo_vd
- Мнения: 3022
- Регистриран на: Съб 07 апр 2007 17:04
- Автомобил: Golf mk1 VR6 TURBO
- Двигател: AAA
- Местоположение: Видин
- Контакти:
Aйде и малко работа по колата от днес:
Първо реяих да се захвана с водната инсталация. На първо четене установих, че дифузьора на радиатора опира в стартера и трябваше да се кръцне малко. Ето и резултата:
Преди
Вече монтиран:
С малко напасване успях да натъкмя и самите съединения
Дойде ред и на казанчето /разширителния съд/, което на 1-ката беше в ляво. Ползвам разширителния съд от 4-ка, който трябва да застане тук:
Направих ето тази планка и я заварих за купето:
И се получи това:
Целта ми бе да използвам максимално оригиналните водни съединения от 4-ката и мисля че успях.
Работих и по жилата за скоростите, но няма да поствам снимки докато не ги напасна та да не заблудя някой ако сгреша нещо. Това е за сега единствения свободен ден който имах го използвах за колата. Липсва ми част от инсталацията и за това не мога да запаля мотора. Колегата от който взех мотора все обещава че ще я потърси, но НО
нали знаете, вече е взел парите.
Първо реяих да се захвана с водната инсталация. На първо четене установих, че дифузьора на радиатора опира в стартера и трябваше да се кръцне малко. Ето и резултата:
Преди
Вече монтиран:
С малко напасване успях да натъкмя и самите съединения
Дойде ред и на казанчето /разширителния съд/, което на 1-ката беше в ляво. Ползвам разширителния съд от 4-ка, който трябва да застане тук:
Направих ето тази планка и я заварих за купето:
И се получи това:
Целта ми бе да използвам максимално оригиналните водни съединения от 4-ката и мисля че успях.
Работих и по жилата за скоростите, но няма да поствам снимки докато не ги напасна та да не заблудя някой ако сгреша нещо. Това е за сега единствения свободен ден който имах го използвах за колата. Липсва ми част от инсталацията и за това не мога да запаля мотора. Колегата от който взех мотора все обещава че ще я потърси, но НО


- leonardo_vd
- Мнения: 3022
- Регистриран на: Съб 07 апр 2007 17:04
- Автомобил: Golf mk1 VR6 TURBO
- Двигател: AAA
- Местоположение: Видин
- Контакти:
- leonardo_vd
- Мнения: 3022
- Регистриран на: Съб 07 апр 2007 17:04
- Автомобил: Golf mk1 VR6 TURBO
- Двигател: AAA
- Местоположение: Видин
- Контакти:
- madcap
- Кенанския лъв
- Мнения: 6685
- Регистриран на: Нед 06 фев 2005 11:56
- Автомобил: 1990 VW Golf 2
- Двигател: APP turbo
- Местоположение: Хасково
- Контакти:
Мислим никак нема да стане, защото уредите на 4-ката и датчиците са един за друг, нема да стане километража от 1-ката на датчиците на AGU-то, за работене може и да работят но нема да отчитат вярно,
За имобилайзера сигорно има лек
поне така си говорехме с майстора, а ако намериш начин да стане имаш един КЕГ бира от мен на някой Рожен
За имобилайзера сигорно има лек

поне така си говорехме с майстора, а ако намериш начин да стане имаш един КЕГ бира от мен на някой Рожен

- racing_team_vidin
- Мнения: 1840
- Регистриран на: Съб 09 фев 2008 2:34
- Автомобил: BMW E65 Sport Package
- Двигател:
- Местоположение: Видин
madcap написа:Мислим никак нема да стане, защото уредите на 4-ката и датчиците са един за друг, нема да стане километража от 1-ката на датчиците на AGU-то, за работене може и да работят но нема да отчитат вярно,
За имобилайзера сигорно има лек![]()
поне така си говорехме с майстора, а ако намериш начин да стане имаш един КЕГ бира от мен на някой Рожен
Имобилайзера, мисля, че се изключваше с Ваг-Ком.
Ванка, от 4-ка табло няма ли да стане на 1-чката?
- leonardo_vd
- Мнения: 3022
- Регистриран на: Съб 07 апр 2007 17:04
- Автомобил: Golf mk1 VR6 TURBO
- Двигател: AAA
- Местоположение: Видин
- Контакти:
racing_team_vidin написа:madcap написа:Мислим никак нема да стане, защото уредите на 4-ката и датчиците са един за друг, нема да стане километража от 1-ката на датчиците на AGU-то, за работене може и да работят но нема да отчитат вярно,
За имобилайзера сигорно има лек![]()
поне така си говорехме с майстора, а ако намериш начин да стане имаш един КЕГ бира от мен на някой Рожен
Имобилайзера, мисля, че се изключваше с Ваг-Ком.
Ванка, от 4-ка табло няма ли да стане на 1-чката?
Moже да мина и на вариант да сложа 4-ковите уреди.

- leonardo_vd
- Мнения: 3022
- Регистриран на: Съб 07 апр 2007 17:04
- Автомобил: Golf mk1 VR6 TURBO
- Двигател: AAA
- Местоположение: Видин
- Контакти:
kam_tod написа:Тоя проект се очертава да е бая дълъг. Успех!
Aми да очертава се да е дълъг, защото нямам време и не съм се прибирал във Видин от доста време, но всички знаят че като имам време нещата се развиват бързо, а и сега правя и 4-ката. За нея ще има и друга тема, но просто още имам други ангажименти.
По колата остава да се направи:
1.Турбо пътищата
2.Помпичка за съединителя, за която имам друга идея, но ще видим дали ще стане.
3.Испускателната с-ма.
4.Инсталацията на мотора.
5.Монтаж на лоста с жилата.
Повечето неща са готови, но не са завършени. Не ми помага никой затова се бавя.
- leonardo_vd
- Мнения: 3022
- Регистриран на: Съб 07 апр 2007 17:04
- Автомобил: Golf mk1 VR6 TURBO
- Двигател: AAA
- Местоположение: Видин
- Контакти:
- leonardo_vd
- Мнения: 3022
- Регистриран на: Съб 07 апр 2007 17:04
- Автомобил: Golf mk1 VR6 TURBO
- Двигател: AAA
- Местоположение: Видин
- Контакти:
- Sachko
- Мнения: 643
- Регистриран на: Нед 15 авг 2004 13:27
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Bansko/Sofia
- Контакти:
Ако правилно разбирам не ти е ясно каде да варжеш марку4ето което е на Актуатора на "геита" ???
Актуатора на геита се управлява от вакум (буст) от смукателния колектор наи добре .... демек казано по прости4ко .... тънкото марку4е требва да е вързано в смукателя ....
Ся не знам дали при 1.8Т буста не се оправлява през някакъв селеноид , ако е така зна4и ти требва въпросния селеноид (клапан4е) и требва да прекараш марку4ето през него
Но до колкото разбрах ще си с Мегаскуирт и в този слу4еи оригиналния селеноид ве4е не те интересува ....
Дано съм помогнал , ако не задаи въпроса по то4но да се опитам пак
Актуатора на геита се управлява от вакум (буст) от смукателния колектор наи добре .... демек казано по прости4ко .... тънкото марку4е требва да е вързано в смукателя ....
Ся не знам дали при 1.8Т буста не се оправлява през някакъв селеноид , ако е така зна4и ти требва въпросния селеноид (клапан4е) и требва да прекараш марку4ето през него
Но до колкото разбрах ще си с Мегаскуирт и в този слу4еи оригиналния селеноид ве4е не те интересува ....
Дано съм помогнал , ако не задаи въпроса по то4но да се опитам пак

- Sachko
- Мнения: 643
- Регистриран на: Нед 15 авг 2004 13:27
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Bansko/Sofia
- Контакти:
prokopoff написа:Sachko написа:
Но до колкото разбрах ще си с Мегаскуирт и в този слу4еи оригиналния селеноид ве4е не те интересува ....
MS също може да управлява буста посредством оригиналния соленоид
а ако на MS не му е добавен Boost Control , и 4овека иска да си оправлява налягането с кран4е ... казах го в такав смисъл понеже не знам как ще му бъде конфигурирана платката
А ина4е ммного фобре знам как работи бууст контрола на мегата , имам таман 2-3 около мене

Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 10 госта