Историята на един Голф1 VR6Turbo- HALDEX coming soon..

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
Потребителски аватар
leonardo_vd
Мнения: 3022
Регистриран на: Съб 07 апр 2007 17:04
Автомобил: Golf mk1 VR6 TURBO
Двигател: AAA
Местоположение: Видин
Контакти:

Re: Историята на един Голф1 DX@KR@ 1.8T.. Total refresh

Мнениеот leonardo_vd » Нед 08 апр 2012 19:52


Eто и пръснати само с база за да добия представа за какво иде реч. Мисля че не стои добре гайката да е с черно, но няма как понеже е пластмасова.
Прикачени файлове
djanta.baza.jpg
djanta.baza.1.jpg




Потребителски аватар
peshoxx
Мнения: 631
Регистриран на: Вто 01 фев 2005 1:11
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив
Контакти:

Re: Историята на един Голф1 DX@KR@ 1.8T.. Total refresh

Мнениеот peshoxx » Нед 08 апр 2012 20:02


Kе е като оригинално,но за сега ще е добре.Все пак на черни няма да се вижда толкова,а и изпъква полирания берд.


Потребителски аватар
xuliganin
Мнения: 279
Регистриран на: Съб 13 окт 2007 15:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Историята на един Голф1 DX@KR@ 1.8T.. Total refresh

Мнениеот xuliganin » Нед 08 апр 2012 20:14


Добре седи братовчед не ми се вярваше ама седи добре според мен


Потребителски аватар
leonardo_vd
Мнения: 3022
Регистриран на: Съб 07 апр 2007 17:04
Автомобил: Golf mk1 VR6 TURBO
Двигател: AAA
Местоположение: Видин
Контакти:

Re: Историята на един Голф1 DX@KR@ 1.8T.. Total refresh

Мнениеот leonardo_vd » Нед 08 апр 2012 20:17


xuliganin написа:Добре седи братовчед не ми се вярваше ама седи добре според мен

Стараеме се по малко. Сега ще и ударя един лак и ако ми хареса продължавам с другите 3 джанти. Все пак Крушуна наближава и е време да се покажеме след дооооооста застой. :wink:


Потребителски аватар
alpine
wheels dealer
Мнения: 3020
Регистриран на: Пон 31 яну 2005 17:41
Автомобил: L-Es
Двигател: 1H-1H-PG-1V-1Z-AJL-Cosworth
Местоположение: Варна
Контакти:

Re: Историята на един Голф1 DX@KR@ 1.8T.. Total refresh

Мнениеот alpine » Нед 08 апр 2012 20:57


Мисли за други джанти според мен, ББС-а отива на класическа визия от която ти отдавна избяга . :roll:

Предложение от мен - евтинкия speedline оригинален за рено клио :wink: 8)

Изображение


Потребителски аватар
leonardo_vd
Мнения: 3022
Регистриран на: Съб 07 апр 2007 17:04
Автомобил: Golf mk1 VR6 TURBO
Двигател: AAA
Местоположение: Видин
Контакти:

Re: Историята на един Голф1 DX@KR@ 1.8T.. Total refresh

Мнениеот leonardo_vd » Нед 08 апр 2012 21:47


АЗ пък тези джанти не мисля че ще отиват освен ако не са 16-ки. В края на краищата ако не ми хареса с ББС-а ще останат старите.


Потребителски аватар
xuliganin
Мнения: 279
Регистриран на: Съб 13 окт 2007 15:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Историята на един Голф1 DX@KR@ 1.8T.. Total refresh

Мнениеот xuliganin » Пон 09 апр 2012 9:29


според мен BBS-a ще седи супер добре на колата само ако може да намериш едни хубави бордове и да ги направиш 9J


Потребителски аватар
bbboiko2004
Мнения: 4295
Регистриран на: Пон 20 фев 2006 21:19
Автомобил: VW Polo 2f
Двигател: 3f - 1993

Re: Историята на един Голф1 DX@KR@ 1.8T.. Total refresh

Мнениеот bbboiko2004 » Пон 09 апр 2012 10:09


xuliganin написа:според мен BBS-a ще седи супер добре на колата само ако може да намериш едни хубави бордове и да ги направиш 9J

+1 иска си широка джанта за да седи добре, но нека станат всички джанти готови да видим как е станало :beer


Потребителски аватар
kostik
Мнения: 149
Регистриран на: Пон 23 яну 2012 16:42
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София, жк.Люлин

Re: Историята на един Голф1 DX@KR@ 1.8T.. Total refresh

Мнениеот kostik » Пон 09 апр 2012 15:55


Черната среда за тези капачки е много добър избор. Мисля, че се е получило отлично! +1


Потребителски аватар
leonardo_vd
Мнения: 3022
Регистриран на: Съб 07 апр 2007 17:04
Автомобил: Golf mk1 VR6 TURBO
Двигател: AAA
Местоположение: Видин
Контакти:

Re: Историята на един Голф1 DX@KR@ 1.8T.. Total refresh

Мнениеот leonardo_vd » Вто 10 апр 2012 21:07


Вече сглобена остава само като изсъхне силикона да се изреже с макетно ножче. Това ще е за сега визията на точилата. Докато се кара с тези ще си освежа 16-ките
Прикачени файлове
djanta.final.jpg


Потребителски аватар
dubstep_
Мнения: 156
Регистриран на: Вто 20 мар 2012 20:47
Автомобил:
Двигател:

Re: Историята на един Голф1 DX@KR@ 1.8T.. Total refresh

Мнениеот dubstep_ » Сря 11 апр 2012 19:41


Боядисана ли е колата ,а друго какво ще правиш :roll: .


Потребителски аватар
leonardo_vd
Мнения: 3022
Регистриран на: Съб 07 апр 2007 17:04
Автомобил: Golf mk1 VR6 TURBO
Двигател: AAA
Местоположение: Видин
Контакти:

Re: Историята на един Голф1 DX@KR@ 1.8T.. Total refresh

Мнениеот leonardo_vd » Сря 11 апр 2012 20:37


Утре ще ходя при бояджията. Обещал ми е до събота да я взема. Като съм при колат аще има снимки.
Гледам колегата е от Видин, така че може да се обади да се видим. :mrgreen:


Потребителски аватар
negodnika
Мнения: 891
Регистриран на: Пон 14 юни 2004 10:13
Автомобил: Golf MK II GTI+GL
Двигател: PB+EZ
Местоположение: София
Контакти:

Re: Историята на един Голф1 DX@KR@ 1.8T.. Total refresh

Мнениеот negodnika » Чет 12 апр 2012 11:41


Мое лично мнение е, че на плетката на ББС не стой черно, защото не се откроява а точно там е красотата в плетката, светли според мен е най-красиво.

Последна промяна от negodnika на Чет 12 апр 2012 12:35, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
leonardo_vd
Мнения: 3022
Регистриран на: Съб 07 апр 2007 17:04
Автомобил: Golf mk1 VR6 TURBO
Двигател: AAA
Местоположение: Видин
Контакти:

Re: Историята на един Голф1 DX@KR@ 1.8T.. Total refresh

Мнениеот leonardo_vd » Чет 12 апр 2012 12:30


В момента се работи по колата. Джантите стоят идеално с това ет25, но гумите са високи според мен. 205/50/15, струва ми се че 195/45/15 ще е идеална


golfmk1
Low rider
Мнения: 5568
Регистриран на: Сря 12 ное 2008 8:31
Автомобил: OLD
Двигател: OTO
Местоположение: СТАРА ЗАГОРА

Re: Историята на един Голф1 DX@KR@ 1.8T.. Total refresh

Мнениеот golfmk1 » Чет 12 апр 2012 12:53


Ще стане много по добре но ако намериш 185/45 ще стане още по-добре http://forums.kilometermagazine.com/sho ... ad/page160 :wink:



Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 14 госта